Πανελληνιες

Για προσεχε λιγο τι λες :Ρ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΡΕ.

Προτιμώ τίγκα ιδεαλισμός φάση.

Και σκονάκια φάση.

Περαστε εξω κυριε που κανετε και σκονακια. Απο Πλατωνα θελουμε μονο σπηλαιο, να γραψουμε σαν καθυστερημενοι τι σημαινει το καθε τι και να εξασφαλισουμε το 60. Η Λαχεση και ο Αρδιαιος να κατσουν στ’ αυγα τους, συνοδευονται απο απαισια εισαγωγη.
3-4 απο Ηθικα ρε μαλακες, ΤΟ ΝΙΩΘΩ.

Όταν λες “γυρο”, εννοείς πίτα γύρο απ’όλα;
Είναι να τρελένεσΑΙ… 8)

Θέλετε και πανελλήνιες μετά… έτσι γράφατε πρώτη μέρα στην έκθεση; Στραβάδια :stuck_out_tongue:

πολύ κυριλέ τα θέματα αοδε, άντε να δούμε φυσική τώρα. καλή συνέχεια.

Μαλακα, εγω μιλαμε καιω θεματα, αλλη φορα να με ρωτας την προηγουμενη, αιωνιε τι θα πεσει αυριο;
Χθες το βραδυ, απο τις ιστορικες αναδρομες, πιανω τον Fayol και το λεω στον εαυτο μου κατα λεξη για να ειμαι σιγουρος. Κανενα αλλο απο τα 4 δεν ειπα στον εαυτο μου(και δν ηταν επειδη τα ηξερα τελεια, και τον Fayol “τελεια” τον ηξερα)
Σημερα το πρωι 2 λεπτα πριν μπουμε ρωταω ενα φιλο μου ο οποιος παει για ημμυ και αναγκαστικα το εμαθε ΟΛΟ απεξω το βιβλιο, πες λιγο ρε συ παραγοντες Herzberg.
Μου λεει, μπαινω μεσα, τους ξεχναω, ρωταω τον πισινο πες Herzberg λιγο, μου τα λεει περιληπτικα, ξεχναει κατι ρωταει τους απεναντι πειτε λιγο Herzberg ρε σεις. Καθονται ολοι σκεφτονται το λενε, μου το λενε.
Ερχονται τα θεματα και με το που τα βλεπουν ολοι, κοιτανε εμενα. Χαχαχαχαχαχαχα…

Υ.Γ Εγω εντωμεταξυ παλι δεν τα εγραψα ολα γιατι ΠΑΛΙ ξεχασα μερικα, τν παναγια μου μεσα δεν ημουν συγκεντρωμενος οταν μου τα λεγαν
Να συμπληρωσω οτι δεν εχω διαβασει ποτε το συγκεκριμενο κομματι, ακομα και χθες το βραδυ, βαριομουν γιαυτο ρωτουσα τους αλλους το πρωι.
Ε, διευθυνση τον ψιλοηπια ωστοσο θυμομουν 2 key words: Ενεργοποιηση, καθοδηγηση οποτε κατι εβγαλα απο κει.
Fayol μονο μια λεξη εκανα λαθος, διοικ. λειτουργιες εγραψα αντι για συντονισμο καθοδηγηση οποτε εχασα μισο-ενα μοριο.
Πρωτο θεμα δεν το συζηταω, πανγελοιο ηταν οπως και η ασκηση που οταν την ειδα εκανα παρτι ενω αλλοι αγχωνοντουσαν
Με αυτα και μ’αυτα ενα 17-17,8 τσιμπαω αναλογως και εξεταστες

Μαθητές με «σκονάκια» έπιασαν σήμερα οι επιτηρητές των πανελληνίων εξετάσεων στη Ρόδο. Για «επιχειρήσεις δολίευσης των εξετάσεων» έκανε λόγο το υπουργείο Παιδείας.

Τα περιστατικά είναι τα εξής:

  1. Στο ΓΕΛ Ιαλυσού μαθητής συνελήφθη με ενεργοποιημένο το κινητό του να επιχειρεί την ανάγνωση και αξιοποίηση μηνύματος, που έλαβε, με τις σωστές απαντήσεις (κλειστού τύπου) στο μάθημα «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων». Η πρόεδρος της Λυκειακής Επιτροπής προέβη στην κλήση του αριθμού, από τον οποίο απεστάλη το μήνυμα και διαπίστωσε την ταυτότητα του αποστολέα.

Η πρόεδρος και τα μέλη της Λυκειακής Επιτροπής προέβησαν στις προβλεπόμενες διαδικασίες και τον μηδενισμό του γραπτού, ενώ ο πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής Εξετάσεων Δωδεκανήσου ενημέρωσε την Εισαγγελία Ρόδου και τον Αστυνομικό Διευθυντή Ιαλυσού, προκειμένου να ενεργοποιηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για διερεύνηση του περιστατικού.

Στο ίδιο ΓΕΛ συνελήφθη και δεύτερος μαθητής, που είχε στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο, κατά τη διάρκεια εξέτασης μαθήματος. Η Λυκειακή Επιτροπή προέβη στον μηδενισμό του γραπτού.

  1. Στο 2ο ΓΕΛ Ρόδου μαθήτρια συνελήφθη από τον επιτηρητή να επιχειρεί την αντιγραφή από σκονάκι. Η Λυκειακή Επιτροπή προέβη και σε αυτή την περίπτωση στον μηδενισμό του γραπτού.

Διαβάστε περισσότερα: http://totefteri.blogspot.com/2010/05/blog-post_7268.html#ixzz0oaVwnn5q

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝΕ.

το ρώτησε ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ και απάντησε δλδ? :lol:

και μας τι μας νοιαζει?:?:

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝΕ

ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΤΩΜΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΕΛΑΦΙΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ

Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός αδέρφια μαθητές;

προτείνω για αλληλεγγύη να τυπώσουμε κανά τ-σερτ στο οποίο θα έχουμε με μικροσκοπικά γράμματα όλη την ύλη.

ε ντάξει, δεν είδα μίσος εγώ. καλά να πάθουνε όντως, διαφωνείς?

Ναι!!

λαέ της θεωρητικής,
παρά τη λάσπη που δέχομαι για την αμφισβήτηση των μαντικών ικανοτήτων μου από τη Wretch, συνεχίζω ακάθεκτος για την πρόβλεψη των θεμάτων. Αρχικά λοιπόν
από πρωταγορά: δείτε 1+2 ή 6, από πολιτεία: 11, από ηθικά: 9-10, από πολιτικά: 15-16 με μεταφρασμένο το 14 ή το 18.
από εισαγωγές: δίκη και θάνατος σωκράτη, μέρη της κατά πλάτωνα ψυχής και αριστοτέλη διαβάστε την όλη.:stuck_out_tongue:

Ε εντάξει άμα γράφει κάποιος “Καλά να πάθουνε” με κεφαλαία και bolt,στον γραπτό λόγο του forum τουλάχιστον,το μόνο συναίσθημα που μπορώ να εισπράξω είναι εκδίκηση,μίσος και ευχαρίστηση.
Δεν λέω ότι είναι σωστό να αντριγράφουμε αλλά εντάξει…
Κακό του κεφαλιού αυτή η πράξη της αντιγραφής που κάνανε τα παιδιά,αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το βλέπω μόνο ορθολογιστικά το θέμα,μιας και είμαι και μαθητής που δίνει φέτος και γνωρίζοντας το πέος που έχουμε φάει όλοι μας,θα γούσταρα πιο πολύ να γράψουν κανονικά ή ακόμα και να γράψουν κανονικά δια της αντιγραφής!!

Μια χαρα σωστο ειναι!!!

ε δε θα γράφανε κανονικά δια της αντιγραφής :slight_smile:

Σύλα πιστεύω πως είναι προφανές ότι θα πέσει κάτι από το σχολικό βιβλίο!

Με την λέξη κανονικά ήθελα να προσδιορίσω στο προηγούμενο ποστ ότι δεν θα τους έπιαναν οι επιτηρητές.Κανονικά ναι δεν θα γράφανε,αντιγραφή θα έκαναν αλλά δεν με πολύ ενδιαφέρει κιόλας.

μπορεί και να σε ενδιαφέρει και να μη το ξέρεις.