Θα τοποθετηθώ εκτενώς στο θρεντ της ομάδας. Ομάδα πάντως που έσπασε την κατάρα της πρώτης θέσης και τις ευχές για επιτυχία του Μητσοτάκη μόνο τυχαία δεν μπορεί να είναι.
Σεβασμός στον πράσινο αντίπαλο, στα τρακόπαιδα ξύδι.
Νομίζω η καλύτερη λήψη απ όλες:
Άγριο σκηνικό.
Ο noor1 σίγουρα δεν περίμενε αυτή την γρήγορη αντίδραση και η γλώσσα του σώματος δείχνει ότι χέστηκε.
Εννοείται πώς οποιοσδήποτε απλός άνθρωπος το έκανε θα ήταν νεκρός από πνευμονική εμβολή, σε κάποιο αστυνομικό τμήμα του Πειραιά
Εν κατακλείδι -και άσχετα από οπαδικά- μέτρια προς απογοητευτική η φετινή σεζόν στο σύνολό της.
Υπάρχει μεγάλη διαρροή ταλέντου σε ΗΠΑ (και με τα κολλέγια τώρα και το NIL θα γίνει ακόμα χειρότερη η κατάσταση) και γενικά όσο κι αν υπάρχει ένα γενικό consensus ότι πρόκειται για ανταγωνστικό πρωτάθλημα, το συνολικό επίπεδο μπάσκετ στα μάτια μου είναι μέτριο. Απόδειξη ότι 3/4 ζευγάρια πλειόφς βγήκαν από σχετικά εύκολα (άντε πες η Ζάλγκιρις πάλεψε λίγο παραπάνω) έως κοροϊδία (η κατάσταση της Μονακό που όμως ενώ ήταν τέτοια για μήνες, κατάφερε να βγει 8η), ενώ “εύκολα” βγήκαν και τα δύο φαβορί στους ημιτελικούς (βέβαια αν είχαμε σειρές, δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εύκολες στο σύνολό τους). Επίσης δεν νομίζω ότι η διοργάνωση σηκώνει 20 ομάδες αυτή τη στιγμή (πόσο μάλλον περισσότερες), αλλά το μάρκετινγκ εδώ παίζει τον πρώτο ρόλο, όπως και στο ότι συνεχίζουμε τον θεσμό του Φ4 που είναι παρωχημένος μπασκετικά. Εδώ να πω και ότι ήταν τελείως λάθος η κατάργηση του μικρού τελικού, για πολλούς λόγους.
Οργανωτικές αστειότητες με τις περιπτώσεις Μακάμπι, Χάποελ και (στο τέλος) και Ντουμπάι και τις έδρες τους (όπως και τις έδρες και τα κεκλεισμένων όταν έπαιζαν εκτός με ισπανούς και τούρκους), την ίδια ώρα που ακόμα κάνει τζιζ να μιλήσουμε για ρώσικες ομάδες. Πράγματα για τα οποία κανένας δε μιλάει και τα οποία λογικά θα παραμείνουν και την επόμενη σεζόν…
Και τέλος το θέμα της διαιτησίας είναι άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα που βέβαια πηγάζει ότι αφενός δεν υπάρχουν γενικές κατευθύνσεις (όπως στο ΝΒΑ, άσχετα αν συμφωνούμε ή όχι) και αφετέρου με συγκεκριμένα σημεία αποφάσεων (“foul in the act of shooting” έχει φτάσει σε αδιανόητα επίπεδα γελοιότητας, επίσης τα “unsportsmanlike” είναι σε εντελώς λάθος κατεύθυνση) και αφετέρου ότι στα instant replays βλεπουμε 2 διαιτητές (πολλές φορές και 3) να προσπαθούν να βγάλουν άκρη από μια οθόνη με άθλια ανάλυση και frame rate που είναι να απορείς εν έτει 2026.
Τεσπά, σκόρπιες σκέψεις, δεν βλέπω ν’ αλλάζει κάτι του χρόνου, απλά η σύγκριση με ΝΒΑ playoffs είναι χαοτική…
τεράστια αλήθεια

