Ευρωλίγκα 2025-2026

Έλα ρε μλκ τι φάσεις που δίνουν φάουλ για 3 στο πέταγμα ποδιού του καμπασο, πάμε δημοτικό να το χαρουμε

1 Like

Ξεκολλάτε ρε, σαν 15χρονα κάνετε.
Εγώ δηλωμένος αρειανός στο μπάσκετ, αλλά χάρηκα για τη νίκη και κατάκτηση του ευρωπαϊκού από τον ολυμπιακό. Αφήστε τους γαύρους να το χαρούνε απόψε, μην κλαίτε επειδή αυτοκτονήσατε και δεν περάσατε final4 και βγάζετε χολή εδώ…
Και επαναλαμβάνω, και αυτό αφορά όλες τις πλευρές, μην κάνετε σαν 15χρονα, ένα ματσάκι ήταν, σε ένα άθλημα, μπράβο τους, πάμε παρακάτω…

5 Likes

Τα τσιυξιματα στον κωλο σου λοιπόν. Πολλά και να τα χαίρεσαι.

α τόσες ήταν οι φάσεις;

Δεν θα ;ασχολιομουν καν αν δεν έγραφες για προβοκατορες, τρακοπαιδα, μαλακές κτλ.
Και είμαι βέβαιος ότι αυτά δεν θα τα έλεγες αν ήμουν μπροστά σου.
Πούλα μούρη λοιπόν από το πληκτρολογιο, τζάμπα είναι.

Ένα συγγνώμη ζητάω από εσένα και τελειώνει το θέμα. Αν έχεις μια κάποια αξιοπρέπεια.

Είσαι τόσο γεροδεμένος που θα κολωνα να τα πω ε; Πρέπει να είσαι μεγάλος αντρακλας.

εγώ όπως και να έχει δεν σου επιτέθηκα ούτε σε μείωσα για να ρωτώ για ηλικίες και παιδιά… δεν χρειάζεται καμία συγνώμη… εγώ πραγματικά σε ρωτάω για φάσεις γιατί και γω στον πανζουρλισμο μου κάτι θα έχασα

[

Νηπιαγωγείο

](Νηπιαγωγείο - Βικιπαίδεια)

3 Likes

Σοβαρά τώρα;…
Τα τσιυξιματα που αρέσουν ποιος τα έγραψε ρε φίλε;
Έγραψα κάτι, η άποψη μου. Πες το μαλακία.
Τα τσιυξιματα γιατί;…ένα σχόλιο.

Το αφήνω εδώ, σε σέβομαι σαν συμφοφουριτη, έχουμε μιλήσει για πολλά όλα αυτά τα χρόνια, εκτός ομάδων.

Για τον άλλον τον καφράκο ας φροντίσουν οι mods. Αν υπάρχουν και αν ξέρουν να κάνουν στοιχειωδώς την δουλειά τους εδώ μέσα.

ώπα ναι δίκιο έχεις, το ξέχασα :rofl:,
συγνώμη όπως και να χει γιατί και γω σε εκτιμώ… δεν γράφω άλλο

1 Like

Πάμε παρακάτω. :slightly_smiling_face:

1 Like

Να πουμε καμια κουβέντα για το ποσο επικη ομαδαρα ηταν η Ρεαλ;

Γελούσα με οσους ελεγαν οτι θα το παρει η Βαλένθια (!) ή ευκολα (!) εμείς οταν εχεις απεναντι αυτην την ομάδα…

Τεσπα, ολα καλά, ελπιζω να μεινει στην ομαδα ο Peters. Το πηραμε γιατι ο B δεν έκανε την μαλακια να τον τραβήξει στον πάγκο, αυτον και τον Εβαν.

Μην μαλώνετε ρε.

10 Likes

Να πούμε και ένα τεράστιο μπράβο στον Βαγγέλα για τα μπινελίκια και τις ψιλές που έριξε σε αυτή τη βρωμερή κουράδα που ακούει στο όνομα Γρηγόρης Δημητριάδης.

Εγώ θα πω ένα στα παπάρια μου για τα ενδοΝΔ μπιφς

:face_holding_back_tears:

Κάναμε δωρεάν καρδιογράφημα πάλι

Φουρνιέ τεράστιος απόψε, δικαίως MVP

Η αξία του αντιπάλου δίνει αίγλη στη νίκη . Εξαιρετική η Ρεαλ απόψε, ο τελικός σαν ματς ήταν φανταστικός

Θεωρώ ότι το σχήμα Σασα Πιτερς ήταν άδικο για τον Γουορντ που κουβάλησε πολύ στο πρώτο ενώ ο Σασα ήταν σε ρηχά νερά αλλά έτσι είναι ο κοουτς

Μεγάλη χαρά, έσπασαν όλες οι κατάρες

2 Likes

Και εσβησαν και αρκετοι δαίμονες θα προσέθετα

1 Like

Εγώ το χάρηκα. Η συγκεκριμένη κατσαρίδα θέλει πολύ ξυλό

Εχω πεθανει με αυτο :joy:

14 Likes

12 Likes