Ευτυχώς που ήταν και κανονισμενο
Παραλιγο να γινει ΤΕΡΑΣΤΙΑ κηδεια, πως γινεται να εισαι στο +8 με 25" για το τελος και να φτασεις να κερδιζεις επειδη η Ρεαλ χανει τριποντο στο 88-85, οουυυφ.
Συγχαρητηρια σε Ολυμπιακο, τεραστια κατακτηση ε
Εγω σε πρωτη φαση θελω να αφιερωσω το 4ο στον πατερα μου που τον χασαμε πριν καποιους μηνες και το ειχε καημο τοσα χρονια. Ελπιζω καπως καπου να το ξερει και να πανηγυρίζει. Τα μπασκετικα αργοτερα δεν υπαρχει μυαλο τωρα.
Τι ηλικια έχεις αδερφέ;
κάνε μας τη χάρη ρε συ που θα ρωτήσεις και ηλικία… σε ικετεύω να μου βρεις μια φάση στο τέλος που αδικήθηκε η Ρεάλ… σε ικετεύω
όταν ο σκαριολο διαμαρτυρηθηκε όταν έχασε από εσάς στο οακα ήταν bad looser, τώρα τι έχει δίκιο η Ρεάλ; κάνε μας τη χάρη…
Ξαναρωτάω, τι ηλικια έχεις. Και αν έχεις παιδια.
Απάντησε μου το απλό.
Ήρθε το φερεφωνο του τρακη να μας πείσει ότι ήταν άκυρη η χρονιά. Κι ότι αν δεν έχεις παιδιά δεν ξέρεις. Με τις υγείες σου τρακοπροβατο, του χρόνου ποιο παίρνετε το 11ο;
Υπάρχει mod εδώ μέσα;
Θα ήθελα να βρεθούμε από κοντά και να μου τα πεις όλα αυτά από κοντά. Μούρη με μούρη γαμημενε.
Υπάρχει mood, είναι καλό και το χαλάς
Ναι ρε μαλακα πετάς την αρχιδια σου και μετά όλο “υπάρχει mod εδώ μέσα;” Σαν τον τρακη που φώναζε την αστυνομία στα παρκινγκ
πήγαινε για ύπνο
Θα βρεθούμε από κοντά να μου τα πεις όλα αυτά αγορίνα;
Είσαι ο Τράκης ο ίδιος ρε καημένε, τι, να με βαρεσεις θες;
Είσαι δυνατός Παναθηναϊκός δηλαδή;
Δυστυχώς δεν χαλάω. τίποτα
Τα τσιυξιματα, οι μαλακες, τα φερέφωνα και τα τρακοπαιδα τα έγραψαν άλλοι
Πάντως εγώ θα είμαι Τζάρμπο μεθαύριο λογικά
Όχι πριν μου πεις τι ηλικία έχεις.
εγώ περιμένω να μου πεις φάσεις
Όχι, απλά δεν γουστάρω τους τζαμπα μάγκες του πληκτρολογίου που βρίζουν και προσβάλλουν όπως εσύ.
Έλα να με βαρεσεις τότε ρε αρχηγέ, που πήρα πετσινη ευρωλιγκα