Ευρωλίγκα 2025-2026

Α ρε Ντόρσεϊ τι έκανες, αντί να πας μέσα πας κ χτυπάς τρίποντο στον αιφνιδιασμό . Δίνουμε άπειρες ευκαιρίες να το γυρίσουν

Άντε και αύριο Alexander the great στο δίπλα γήπεδο

Alec the great από σήμερα

11 Likes

Από τις μεγαλύτερες προπονητικές νίκες στην ιστορία.

Ό,τι και να γίνει Μπι, είσαι ο Ποπς μας και μακάρι να παραμείνεις.

6 Likes

Με Βαλένθια ίσως να αγχωθειτε για λίγο λόγω της τρέλας τους. Με Ρεάλ πάρτι.
Δεν γινόταν να χάσετε σήμερα από αυτή την Φενέρ των τελευταίων μηνών και δεν μπορεί η (έτσι και αλλιώς απλά οκ φετος) Ρεάλ χωρίς Ταβαρες ή η πρωτάρα Βαλένθια να βάλει εμπόδιο στον γαυρο την Κυριακή.

1 Like

Ακριβώς την ίδια ατάκα είπα σήμερα στο γραφείο.
Κρατήστε τον Αλεκο πρόεδροι

Αληθινός φαίνεται θα βγει ο Πρίντεζης για τον τελικό

Τελειώνει το ματς και απ’οτι βλέπω η Βαλένθια έχει εκτελέσει 7 βολές.
Ε βέβαια, δεν παίζει κάθε φορά με τον ΠΑΟ για να παίρνει 27-28 βολές…και αυτή και οι άλλοι.

1 Like

η Βαλένθια σήμερα έπαιξε σαν ομάδα γιουροκαπ, δεν πασαρε, δεν έπαιξε άμυνα, δεν πήρε ριμπάουντ… ποιες βολές λέμε τώρα; τι έκανε για να πάρει βολές; και 40 βολές να έπαιρνε θα έχανε με αυτά τα χάλια

Αν και την καταλαβαίνω ως ένα σημείο την επιλογή που πολλοί έκαναν στην πρόβλεψη Ρεάλ ή Βαλένθια, η αλήθεια είναι ότι στην Ευρωλίγκα δεν ξέρω πόσο πίσω πρέπει να πάμε για να δούμε τέτοιου τύπου “πρωτάρα” όμάδα να περνάει έστω στον τελικό.

Πάντως το ότι στα φ4 μπορεί να γίνει οτιδήποτε αποδείχτηκε ξεκάθαρα και στους 2 ημιτελικούς, απ’ την άποψη ότι σε ένα κλειστό ματς 70 πόντων οι περισσότεροι θα περίμεναν Φενέρ και σε ένα ραν εν γκαν ματς 90+πόντων αντίστοιχα τη Βαλένθια και τελικά σε αυτές τις συνθήκες προκρίθηκαν σχετικά άνετα Ολυμπιακός και Ρεάλ.

1 Like

Βλέπω το live στο gazzeta.Τοσο αισχος παίζουμε?

Πω πω δε θα κατσω ποτε μα ποτε να στεναχωρηθω για οποιαδηποτε αδικια κατα της Ρεαλ Μαδριτης σε οποιοδηποτε αθλημα, αλλα ο Ολυμπιακος στο 1:15 πριν την ληξη πηρε δυο εντελως ανυπαρκτα φαουλ αντι να αφεθει καθαρο κλεψιμο του Καμπαζζο και μετα να χρεωθει με μπρος πισω ο Ολυμπιακος.

Φαινεται να κλειδωνει τεραστια νικη και ανατροπη, δεν πιστευω να αυτοκτονησει πλεον στο +6 και με την μπαλα!

1 Like

τον είχε αγκαλιά ποιο ανύπαρκτο φαουλ και συ

1 Like

Είδαμε θαύματα και πάλι.

1 Like

Έχετε να δείτε πολλά ακόμα

1 Like

Δέστε ζώνες που λέει και ο σούπερ μάριο (όχι ο χεζόνια)

1 Like

Μπασκετική δικαιοσυνη για φετος. Και ας πηγα μυθικους κουβαδες. Περιπου.

Εβαν Φουρνιε εισαι πολυ μεγαλος παικτης. Νμζ θα ειναι και ο F4 MVP.

Το fade away ειναι η ομορφοτερη κινηση που εβγαλε ποτε οποιαδηποτε αθλημα.

Σερχιο Σκαριολο, αυτο που εκανες σημερα ειναι μεγαλειωδες.

Και καποιοι πολλοι σε ελεγαν ταβερνιαρη για χρονια. Τοσα καταλαβαινουν.

Αδιανοητο τριημερο απο Χεζονια.

6 Likes

Τεράστιος Ραζντανοβιτς, τεράστια Ευρωλίγκα.

Στο τέλος αυτά που γίνονται είναι απλά διακωμώδηση του αθλήματος, τίποτα άλλο…
Καλό βράδυ σε όλους.

Καλό βράδυ και σένα

1 Like

τσούζει αλλά σου αρέσει

1 Like