Ευρωλίγκα 2025-2026

Nτιφαλά αύριο.

Κουφάλες Αγγελόπουλοι, τίποτα δεν αφήνετε στην τύχη…

Ο ντιφαλά, που από το μπούλινγκ των πονεμένων έχει να δώσει σφύριγμα υπέρ του Παναθηναϊκού από τον τελικό του 24… :sweat_smile:

Πονάμε όσοι αγαπάμε

1 Like

17 Likes

Ακριβώς αυτό, όπως το έγραψες.

Ε πες πες εγινε η δουλιτσα, μαστερκλας στοχοποιησης απο τους μαστορες της προπαγανδας.

2 Likes

Πρωρομάστορες σε αυτό, κανένας δεν τους αγγίζει, έτη φωτός μακρυά.
Είναι στο dna τους.

Νιώθω ευλογημένος που ζω σ’ αυτήν την εποχή:

Μακάρι μεταμεσονύχτιο heist στη Roig Arena με καζαντεπαπελική φώτο dpg σε όλα τα καθίσματα

Όποιος μου πει τι σημαίνει ΜΠΟΥΜΠΙΑΣΟΥΜΕ τον κερνάω μπύρα αύριο στους DALEK.

3 Likes

Eίσαι είρων και προπαγανδιστής.

Για τη διαρροή αερίου και το μυστήριο του Αττικού λεκανοπεδίου μάθαμε ποιος ευθύνεται?

Νομίζω είμαι στο σωστό νήμα.

7 Likes

παμε λιγο προγνωστικα. Πρωτα απο ολα , περασαν οι 4 πρωτοι με το πλεονεκτημα και δικαια οι καλυτεροι και πιο σταθεροι ολη τη σεζον.

Το ματς με Μονακο δεν ηταν για πολλα, πιο πολυ με ανησυχει η διακοπη υποχρεωσεων και ρυθμου. δικαια φτασαμε ως εκει. Αν υπαρχει το γνωστο αγχος να αποδειξουμε κτλ, τοτε θα κανουμε μια τρυπα στο νερο. Περιμενω ωστοσο να βγουν ο Φουρνιε με το Παπανικολαου μπροστα. Αν ο Σασα τα βαλει, τοτε εχουμε πλεονεκτημα , ειδαλλως απλα θα κοιταγομαστε παλι. Αν περασουμε και παιξουμε με Βαλενθια, δυσκολο το βλεπω, ο ρυθμος τους δεν μας παει, και στα δυο ματς μεσα στη σεζον, μας τσακισε. Πιθανοτητες 20%

Η Φενερ για μενα ηταν μακραν η καλυτερη ομαδα φετος, οντως πιο σταθερη σε ολη τη σεζον, αλλα κανοντας κοιλια λιγο το Μαρτη. Δεν ξερω εαν επιτηδες εγινε κιολας ολο αυτο. Τεσπα, τρομερος Χορτον, και το πουλεν του Μπλατ ο Μπαλντουιν κανει πολυ καλη χρονια παλι. πιθανοτητες 50%

Στο αλλο ζευγαρι, λεμε να μην υποτιμαμε την παλια ομαδα, αλλα η Βαλενθια ειναι αουσαιντερ, παιζει πολυ συγχρονο μπασκετ και εαν πιασει ρυθμο ειναι σιγουρα στο τελικο. Μοντερο next big thing. Πιθανοτητες 25%

Ρεαλ, καλα ηταν ως εδω, μονο εαν η Βαλενθια τα κανει πανω της. Πιθανοτητες 5%

4 Likes

Οκ, περιμενα σκουπα Βαλενθια, ήρθε reverse σκούπα, κάτι είναι και αυτο (ελάτε για κανα μπάσκετ για περισσότερα σεμινάρια επί της βράσης της σπυριάρας), οπότε μετά τον ημικουβά, αφήνω και αυτά.

Semi-Finals:
Ολυμπιακός - Fener: 60/40 %
Valencia - Real: 65/35 %

Final:
Ολυμπιακός - Valencia: 55/45 %

Θα παω με τα μπακάρντια μέχρι τέλους ως πουλεν, αλλά νομίζω είναι η στιγμή για τον γαύρο να μας περάσει σε ευρωπαϊκά.

Αν λήξει ο τελικος.

Κρίνουμε για να κριθούμε.

galifianakis

1 Like

2 Likes

Ναι. Και το Rockwave είναι φεστιβάλ επίσης.

Σας κάνει νερά η Nova;

Εδώ μια χαρά παίζει.

Διαγωνισμός άγχους κ τούβλου μέχρι στιγμής

Ο Σαρας εχει επιλεξει να θυσιασει πραγματα για να κοψει το παιχνιδι του γαυρου και να βγαλει εκτος παιχνιδιου τον Σασα, για αυτο και τα τοσα φαουλ.

Ο B. θυσιαζει Βεζενκωβ στο α’ δεκαλεπτο, και ειχε Μιλου ως decoy, για να χτυπησει τη φενερ με x-factors. Για 15 λεπτα του βγηκε με μπαλες σε Peters & Ward, αλλα ο Μπιμπεροβιτς χτυπησε την δευτερη πενταδα στην επιθεση και εβαλε τη φενερ παλι στο παιχνιδι, με Σαρας να μην αγχωνεται που δεν επαιρνε σκορ σε ολο αυτο το διαστημα. Η ηρεμια του βοηθησε την ομαδα που δεν εχει μεχρι τωρα απαντηση στο ξυλο τις αλλαγες και τα deny.

Αν το παιχνιδι παει στο 2on2, αυτο ευνοει την Φενερ, ειδικα οσο 2-3 γαυροι δεν μπαινουν στο σκορ και δεν βγαινει το inside out αφου η περιφερεια εχει μπλοκαρει. Για αυτο και οι τοσες μπουκες του μυστη ζοζεφ.

Το θεμα ειναι ποιος θα αντεξει 40 λεπτα να ριχνει ξυλο χωρις να βαρυνει.