Ευρωλίγκα 2025-2026

Το καθαρίζει η Ρεάλ, έχει αρκετό χρόνο ακόμα βέβαια.

Νομίζω δύσκολα θα δω κάτι πιο διασκεδαστικό απ’ τις φώτο του δπγ σε κάθε θέση του γηπέδου.

2 Likes

το διασκεδαστικό είναι επιεικής χαρακτηρισμός

Εμένα μ αρέσει, βγάζει “we re all Negan” vibes

1 Like

Και φωτό που ρουφάει την τσιγαρακλα του μάλιστα. Όχι δεν είμαστε cult, ομάδα είμαστε.

1 Like

Ειμαστε ολοι ιδιοι. Αγγελοπουλοι, ΔΠΓ, Μπαρτζω. Συνεχιστε ο,τι κανετε.

What a time to be alive!!!

Εγώ θα πω ότι με ΟΛΕΣ αυτές τις μαλακίες που κάνουν και λένε αυτές τις ημέρες το πάνε φιρι φιρι για ήττα απόψε…

Μηδέν σοβαρότητα (για πολλοστή φορά), πραγματικά θα εκπλαγώ αν κερδίσουμε.

Αν το καθαρίσει νωρίς η Φενέρ, μπορεί και να σπρωχτεί λίγο η Βαλένθια μπας και φτουρήσουνε λίγο τα φετινά πλειόφ.

Φιξντ

Καλο το σανο

2 Likes

Το φετινό δε μ’ άρεσε τόσο

Έβαλα να δω το ματς στο 76-91, το έφτασα στο 87-90, εκπληκτικό.

Ντροπή για το άθλημα αυτά που έκανε η βαλένθια στο τελευταίο πεντάλεπτο

2 Likes

Δείγμα και αυτό και ο ΠΑΟ και η ήττα της Φενέρ απόψε ότι αν δεν κάνετε κάτι πραγματικά πολύ λάθος δεν χάνετε την κούπα.

Δεν είναι έτσι τα Φ4

Γάτα ο πρόεδρας, θα είναι μέσα στον τελικό να το σηκώσει με τσιγαριά στο χέρι… Κάμερα σε μενα

1 Like

Στο 35′ το σκορ είχε μεταττραπεί σε 76-91. Ο Παναθηναϊκός δεν κατέθεσε τα όπλα και πλησίασε σε 83-90 στο 36’30”

Επειδή δεν το έβλεπα, τι παίχτηκε εδώ; Ορθογραφικό λάθος του σάητ; Αρχικό 3ποντο που μέτρησε για 2;

Μάλλον είναι αυτό που λέει για τα μπασκετικά εγκλήματα της Βαλένθια. Τιμωρία: 1 πόντος μείον.

1 Like

Για τρίποντο σε δίποντο ήταν αλλά το ίδιο με γράκχο σκέφτηκα να απαντήσω

1 Like

Δεν είναι αλλά ξεκάθαρα η ομάδα σου έχει το προβάδισμα. Σοβαρότητα και σταθερότητα.

Και δεν μιλάω για την σκούπα με τους 7 φευγατους της Μονακό αλλά για την γενική εικόνα.

Ο πιο φευγάτος έφυγε πρώτος-πρώτος σαν τον ποντικό από το καράβι, και παράτησε τους παίκτες του… Οι οποίοι συσπειρώθηκαν και έφτασαν εκεί που μπορούσαν

1 Like