Αφού τα γράφετε από τώρα
Βαλένθια-Παναθηναϊκός 1-3
Ολυμπιακός- Μπαρτσελόνα 3-1 Μονακό 3-0
Ρεάλ-Χαποελ 3-2
Φενέρ-Ζαλγκιρις 3-1
*Περιμένω το πλέι ιν και θα τα ρίξω ένα σύστημα 3-4 όπως κάθε χρόνο. Πέρσι έπιασα 2 ![]()
Αφού τα γράφετε από τώρα
Βαλένθια-Παναθηναϊκός 1-3
Ολυμπιακός- Μπαρτσελόνα 3-1 Μονακό 3-0
Ρεάλ-Χαποελ 3-2
Φενέρ-Ζαλγκιρις 3-1
*Περιμένω το πλέι ιν και θα τα ρίξω ένα σύστημα 3-4 όπως κάθε χρόνο. Πέρσι έπιασα 2 ![]()
ΟΣΦΠ - Μπαρτσελόνα 3-1
Βαλένθια - Παναθηναικός 2-3
Ρεάλ - Χάποελ 3-0
Φενερ - Ζαλγκίρις 3-2
Να πάρουμε game 5 έξω;;;; Fucking hell. Μακάρι.
Για την ακρίβεια, το όνειρο λέει τα εξής:
1-0
1-1
2-1
2-2
2-3
Η τις μασάμε τις δάφνες ή όχι!
Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση του 3-1, που είναι απολυτα legit, αλλά δεν θέλω να την σκέφτομαι
Με απογοητεύεις ελαφρώς, ήλπιζα να είχες δει όνειρο 2-3 από 2-0 ![]()
όχι ρε συ, τα όνειρα μου είναι σχετικώς grounded ![]()
Πάμε εκεί, τα δίνουμε όλα στον πρώτο αγώνα, χάνουμε στα τελευταία δευτερόλεπτα.
Στο δεύτερο, σκυλιάζουμε, τους νικάμε οριακά (κλόπυ, 2011)
Στο τρίτο όμως, καθώς είμαστε όσα πάνε όσα έρθουν ως ομάδα, έρχεται πατατράκ στο ΟΑΚΑ, μιλάμε για σημαντική διαφορά.
Αλλά στο τέταρτο, στην παράταση τους λυγίζουμε.
Και στο πέμπτο, σε ολόκληρο 3ο δεκάλεπτο βάζουν το πολύ 2-3 καλάθια. Παίρνουμε το ματσάκι με διαφορά γύρω στους 10 πόντους και καλώς βρήκαμε στον ημιτελικό το γαύρος εξπρές.
100% grounded. Εκτός από το ότι στον ημιτελικό παίζουμε με τον νικητή του Ρεάλ - Χάποελ ![]()
πφφφφ λεπτομέρειες
![]()
Βαλένθια-Παναθηναϊκός 3-0
Ολυμπιακός- Μονακό 3-2
Ρεάλ-Χαποελ 2-3
Φενέρ-Ζαλγκιρις 3-2
περιεργα ΡΟ…απο τη μια εχεις μεγαλα ονοματα που δεν ειναι στα καλα τους …απο την αλλη μικρες ομαδες σε φουλ φορμα…ο ολυμπιακος λογικα δεν θα εχει προβλημα με οποια ομαδα πεσει…δεν θελει σιγουρα μπαρτσελονα μηπως κανει κανενα μαγικο ο Τσαβι και τον μπλοκαρει…αλλα και παλι ειναι μακραν καλυτερος…με μονακο θα ειναι 3-0 με μπαρτσα 3-1 πιστευω.
ρεαλ - χαποελ το πιο αμφιροπο…ρεαλ λογω εδρας και απο συγκηριων βρεθηκε τοσο ψηλα…ισως ο ιτουδης βρει λυση και γινει εκπληξη…δεν εχω προβλεψη…αν ειναι ο μισιτς καλα 2-3
Φενερ-ζαλκιρις θα πω 3-1 …θα βρει τροπο η φενερ…εχει λυση απεναντι στον φρανσισκο νομιζω
Βαλενθια - ΠΑΟ…εδω παιζουν ολα…δεν θα μου κανει καμια εντυπωση να ειναι 0-3…ο Τσαβι τους σταματησε στους 62 ποντους και βασικα εδειξε το δρομο…ο Παο ειναι σε καλο δρομο …μεγαλη πιεση εχει ολη η ομαδα του Παο και δεν ξερω πως θα βγει…παντως ακομα και να γινει 2-0 την αλλη βδομαδα τιποτα δεν θα εχει τελειωσει…φαβορι τωρα η βαλενθια…την αλλη Πεμπτη θα δουμε…(προβλεψη 1-3)
Αξίζει να δώσω €25 Εuroleague TV για τα υπόλοιπα παιχνίδια;
VPN τουρκία/βουλγαρία και δίνεις τόσα για 1 χρόνο
Αν βλέπεις όλα τα ματς (όπως εγώ), σκέψου ότι θα δεις μίνιμουμ ακόμα έναν αγώνα play in και 12 αγώνες play offs και 3 παιχνίδια F4 άρα 25€/16 αγώνες = 1,5€ ανά αγώνα.
Ναι.
Πρώτος κουβάς.
Χαλαρό 3-0 για τον γαύρο η Μονακό.
Ε ήταν πολύ δύσκολο για την Μπαρτσα, ακόμα κι απέναντι σε αυτήν τη Μονακό.
Εγώ θα επιμείνω στην αρχική μου πρόβλεψη για αυτό το ζευγάρι, δλδ Ολυμπιακός - Μονακό 3-1.
Δεν ξέρω αν θα μπουν στο ρόστερ ξανά ο Νέντο κι ο Μίροτιτς… υποθέτω πως ο πρώτος θα προλάβει, για αυτό τους δίνω μια νίκη στη σειρά.
Αλλά με αυτήν την έδρα κι αυτόν τον πρωτάρη προπονητή (όχι πρωτάρη στα πλέι οφς αλλά γενικά πρωτάρη), δε νομίζω ότι έχουν το ειδικό βάρος να κοντράρουν τον - τόσο έμπειρο σε ρόστερ και πάγκο - γαύρο σε αυτή τη σειρά. Άσε που ο γαύρος είναι και καλύτερη ομάδα (με ρόστερ 16 παικτών).
Κρίμα πάντως που θα δούμε αυτή τη σειρά χωρίς Σπανούλη στον πάγκο των Μονεγάσκων. Φανταστείτε στορι και δράμα, αν υπήρχε.
Τέτοιο κουβά ούτε γω δεν έχω πάει.
Ασε βρε τωρα βρε ![]()
Μεγάλο πλήγμα για τη Ρεάλ:
Ο νικητής αυτού του ζευγαριού στα POs, παίζει με τον νικητή του ζευγαριού Βαλενθια - ΠΑΟ στα ημιτελικά του Φ4.
Ευτυχώς γίνεται ωραίο ματσάκι στη Μαδρίτη (ημίχρονο 40-42) και έχουμε κάτι να δούμε κι απόψε… ελπίζω να συνεχιστεί το ντέρμπι και στο δεύτερο ημίχρονο.