Ευρωλίγκα 2025-2026

Κερδίζουμε την Μονακό και παίζουμε με Βαλένθια.
Χάνουμε και παίζουμε με γαύρο.
Και στις δύο περιπτώσεις ξεκάθαρα το αουτσάιντερ, πάμε για την υπερβαση. Και η Ρεάλ και η Φενέρ θα ήταν καλύτεροι αντίπαλοι.

Για πολλούς βέβαια λόγω ονόματος η πιθανότητα να πέσουμε με Βαλένθια είναι καλύτερη από.Ρεαλ, στην πραγματικότητα όμως η Βαλένθια είναι καλύτερη ομάδα.

Αλλα ας περιμένουμε πρώτα το ματς με Μονακό…

Προβλέψεις για απόψε;

Όχι ότι μας έχω σίγουρους, αλλά αν δε νικήσουμε απόψε τη Μονακό των 8 παικτών (όχι ότι μετράει τόσο ο πάγκος σε ένα μόνο παιχνίδι), ε μετά τι να λέμε…

Ο μόνος τρόπος να χάσουμε απόψε και να μη ρίξω καντήλια, είναι να μπούμε με το μαχαίρι στα δόντια (aka συγκεντρωμένοι, με σωστό πλάνο προσαρμοσμένο σε αυτόν τον αντίπαλο, στο 100% της προσπάθειας όλων όσων παίξουν κτλ) και η Μονακό να κάνει το ματς της σεζόν.

Στο άλλο ματς, δε νομίζω να έχει καμία τύχη η Μπαρτσελόνα. Δεν έχει λύσεις από τον πάγκο (σε αντίθεση με Ερυθρό), είναι ντεφορμέ (και κουρασμένη), και έχει να πάρει διπλό εκτός Ισπανίας από τις αρχές Δεκέμβρη 2025… Απέναντι στον Ερυθρό Αστέρα :stuck_out_tongue:

Ελπίζω να εννοείς 2025, γιατί 10 χρόνια προς 11 παραείναι

Το άλλαξα αμέσως, από πάνω ήσουν; :stuck_out_tongue:

Κι εγώ που νόμιζα ότι θα μου διορθώσεις το ότι η Μπαρτσα παίζει εντός κι όχι στο Βελιγράδι…

Επομένως αναθεωρώ και δίνω ελαφρύ (μόνο) προβάδισμα στον Ερυθρό.

Δεν τα παρακολουθώ τόσο στενά όσο εσύ ρε. Εμένα μόνο ο Παναθηναϊκός με νοιάζει :stuck_out_tongue:

1 Like

Οκ, συγκεντρωμένοι είμαστε τελικά αλλά αρκετά νευρικοί, εξ ου και τα κάμποσα λάθη, ειδικά στα πρώτα λεπτά. Λογικό βέβαια, λόγω της σοβαρότητας του ματς.

Από τον Τζέιμς μόνο, χάνουμε; Ελπίζω όχι.

ΥΓ: Θετικό σημάδι (στο ότι υπάρχει πλάνο απόψε) ότι ο Αταμαν πήρε ταιμ άουτ μετά από 2 λεπτά μόνο (με το σκορ 0-4).

Τι κάνεις Κλάιμπερν;

1 Like

Πολύ συγκεντρωμένη και σοβαρή η ομάδα σε άμυνα και επίθεση στο πρώτο.
Ουσιαστικά μόνο ο Τζέιμς μας έχει κάνει ζημιά με τρελά σουτ και τις τρεις βολές στο τέλος, η διαφορά θα μπορούσε να είναι 20+.
Πάμε γερά έτσι και στο δεύτερο, με πάθος στην άμυνα, η Μονακό δεν θα παρατήσειι το ματς.

Εξαιρετικοί Σορτς και Ρόγκα.

Κακο τριτο δεκάλεπτο.
Ψυχραιμία θέλει τώρα…

Καλά δεν αγχωθήκαμε κιόλας. Άνετη νίκη με τόσο χαμηλά το Ναν και το χέις ντέιβις κάτι καλό δείχνει.
Πυραυλοκίνητος σορτς και ένας Μάνιμαλ όνομα και πράμα… Πάμε παρακάτω

Τρώνε και 14 πόντους στο ημίχρονο οι αδελφοί.
Καλά πάει σήμερα

1 Like

Θέλουμε μια νίκη στη Βαλένθια.
Πιστεύω ότι στο ΟΑΚΑ εύκολα δύσκολα θα τα πάρουμε.
Παρά πολύ καλή ομάδα η Βαλένθια, χωρίς αμφιβολία η καλύτερη ισπανική ομάδα φέτος.

Dr_Love, το είχες πει πριν κάμποσο καιρό ότι θα παίξουμε με Βαλένθια και τελικά αυτό εγινε. :slightly_smiling_face:

1 Like

Ας τα βάλουμε κάτω.

  • παίζουμε με μια ομάδα που μας έχει νικήσει 2 φορές (κι έχει νικήσει και τον γαύρο δις).

  • παίζουμε με ένα ρόστερ - ροτεισιον 12 παικτών με 6-7 παίκτες να σκοράρουν πάνω από 8π ΜΟ, άρα δεν ξέρεις ποιον να πρωτοπεριορίσεις.

  • παίζουμε απέναντι στον καλύτερο προπονητή (κι επιτελείο) της διοργάνωσης που θα σου χτυπήσει όλες τις αδυναμίες (Σορτς, Σλούκα, θα τραβήξει τους ψηλούς μας στο τρίποντο αφού οι δικοί τους σουτάρουν από μακριά, θα μας χτυπήσει όλες τις αλλαγές που υποφέρουμε φέτος, συν την τραζισιον άμυνα).

  • παίζουμε απέναντι σε ομάδα της οποίας ο τρόπος παιχνιδιού (επίθεση στα πρώτα 8δ), δε μας ταιριάζει καθόλου.

  • Τέλος, παίζεις με τη Βαλενθια να βρίσκεται στην πιο φορμαρισμένη περίοδο της σεζόν της.

Αυτά, μαζί με το γεγονός ότι χάσαμε με κάτω τα χέρια μόνο λίγες μέρες πριν και το ότι ποτέ στα play offs τις δεν έχουμε νικήσει όλους τους αγώνες της σειράς στο ΟΑΚΑ (τουλάχιστον 1 ήττα πάντα), εεε δε με κάνουν και ιδιαίτερα αισιόδοξο.

Μακράν το φαβορί η Βαλένθια.

2 Likes

Ειμαστε ξεκάθαρα το αιυτσάιντερ, καμία αμφιβολία.
Και με αυτή τη λογική θα πρέπει να πάνε ομάδα και οπαδοί στην σειρά. Χαμηλά η μπάλα που λένε.
Κάποιοι μπορεί να λένε ότι είναι καλή η διασταύρωση γιατί λέγεται Βαλένθια και όχι Ρεάλ ή Μπαρτσελόνα αλλά προφανώς και δεν είναι έτσι.
Από εκεί και πέρα, αν θες να λες ότι θες την κούπα στο σπίτι σου, δείξτο…

Για εμένα η σειρά είναι 60-40.

Ας ξεκινησουμε και τις προβλεψεις μας σιγα σιγα:
Βαλενθια - Παο 1-3
Ρεαλ - Χαποελ 3-2
Φενερ - Ζαλγκιρις 3-1
ΟΣΦΠ - Μονακο / Μπαρτσελονα 3-0

Φενέρ - Ζάλγκιρις 3-2
Ρεάλ - Χάποελ 3-1
Βαλένθια - Παναθηναϊκος 1-3
Ολυμπιακός - Μπαρτσελόνα 1-3

Οριακά την βλέπω την Μπαρτσελόνα στο Μονακό. Πολύ αμφίρροπο ματς προβλέπω, παρά τα γνωστά θέματα της Μονακό.

Ολυμπιακός - Μπαρτσελόνα 3-2 (θα αγχωθεί ο γαύρος, αλλά θα κρατήσει η έδρα)

Βαλένθια - Παναθηναϊκός 3-1 (αν κι εύχομαι αυτά που είπα στο νήμα της ομάδας, δύσκολο να τους καταβάλουμε)

Ρεάλ - Χάποελ 3-2 (ίσως το πάρει και με 3-1 η Ρεάλ)

Φενέρ - Ζάλγκιρις 3-2 (πολύ ανταγωνιστική σειρά / θεωρώ πως έστω και οριακά θα προκριθεί η Φενέρ)

1 Like

Ολυμπιακός σίγουρα εύκολα ή δύσκολα, Ρεάλ θα περάσει την Χάποελ, τα άλλα δύο παίζονται.
Περισσότερες πιθανότητες η Βαλένθια και η Ζαλγκίρις.

Πιο εύκολα θα περάσει ο Πεθαναϊκός, παρά ο Ομπυλιακός.

  • Φενέρ - Ζαλγκίρις 3-2. Πιστεύω θα είναι η πιο αμφίρροπη σειρά λόγω ντεφορμαρίσματος της Φενέρ.

  • Ρεάλ - Χάποελ 3-1. Οι Ισπανοί έχουν το know how (βλ. Ολυμπιακός επίσης) να επικρατήσουν απέναντι στην άπειρη πρωτάρα με την ουδέτερη έδρα.

  • Βαλενθια - ΠΑΟ 3-1. Ανέφερα πιο πριν τους λόγους. Στο ΟΑΚΑ θα χάσουμε ματς σίγουρα. Ο μόνος τρόπος να αλλάξω γνώμη, είναι να γυρίσουμε από Ισπανία με το 0-2 :stuck_out_tongue:.

  • Ολυμπιακός - Μονακό/Μπαρτσελόνα 3-1. Ο γαύρος θα κάνει ότι κάνει κάθε χρονιά επί Μπαρτζώκα, εύκολα ή δύσκολα. Θα πάει δλδ στο Φ4. Η Μονακό των 8 παικτών, του κολαστηρίου και του προπονητή που ούτε οδηγίες δεν έδινε χθες στα ταιμ αουτ, δε θα αποτελέσει σοβαρό εμπόδιο. Αν τύχει η Μπαρτσελόνα, δεν έχει (ελλείψει Λαπρο) τους χειριστές ούτε το toughness να αντέξει στο αμυντικό ξύλο που θα δεχτεί και θα πάθει ασφυξία.

Ε, θα είναι δύσκολο να λήξει 3-1 τότε. :stuck_out_tongue:

Ρεάλ και Ολυμπιακός (με όποιον αντίπαλο) έχουν σαφές προβάδισμα, για δίαφορους λόγους. Στις άλλες δυο σειρές είναι πάρα πολλές οι μεταβλητές για να γίνουν εύκολες προβλέψεις. Στην Φενέρ ίσως έδινα ένα μικρό προβάδισμα λόγω του ότι ο Σάρας είναι πιο ψημένος σε καταστάσεις playoff, αλλά η τρύπα στη θέση 5 είναι τεράστια.