Ευρωλίγκα 2025-2026

Εγώ θα κάνω.
Με τα νεύρα που μου προκαλεί η ομάδα μου, τουλάχιστον θα μπορώ να γελάω με τον Χατζηπαπάρα. :sunglasses:

Τι ματς έλαχε στον Χατζηγεωργιου να περιγράψει στο ευρωπαϊκό ντεμπούτο του ρε μαλακες;

Πάω τώρα να το βάλω να απολαύσω :joy:

2 Likes

Ούτε τα προσχήματα στο πριγκηπάτο. Ούτε καν αυτά.

Έσταζε στο σεφ απόψε

2 Likes

Oύτε τα προσχήματα με τις βολές οι αλήτες.

2 Likes

Έχω κάνει εικόνα το Final Four στο ΟΑΚΑ σε μερικές βδομάδες.

Φενέρ, Ολυμπιακός, Χάποελ. Αναφέρω τις 3 ομάδες που θα είναι σίγουρα στο F4 (οι 2 σίγουρα, η άλλη σχεδόν σίγουρα).

Και οι ομάδες αυτές θα έχουν και τους οπαδούς τους μαζί (Τούρκοι, Ισραηλινοί) και οι δικοί μας. Οι οποίοι για διάφορους λόγους αποτελούν ένα εκρητικό μείγμα. Όλη η αστυνομική δύναμη της Ελλάδας θα κινητοποιηθεί εκείνες τις μέρες.

Η τέταρτη ομάδα δεν ξέρω ποια θα είναι. Μπορεί Ρεάλ ή Βαλένθια ακόμα και ο Παναθηναικός αν συνέλθει.

Πάντα οι ηγέτες οραματίζονται το μέλλον

1 Like

Η προτελευταία Μπασκόνια έριξε 120π στην 5η Χαποελ… ενώ τώρα η αδιάφορη Παρτιζάν έχει πάει στη 2η παράταση την 4η Βαλενθια λες και κρίνεται τίτλος. Σε ποια άλλη Regular season να τα δεις αυτά;

Εν τω μεταξύ το τρίποντο καμινάδα του Νικ, παίζει να αποβεί καθοριστικό για το δικό μας πλεονέκτημα.

3 Likes

Προσπαθώ να καταλάβω τι πήγαν να κάνουν σήμερα στην Βαλένθια…εκδρομή ή να παίξουν μπάσκετ;
Αν κάποιος έχει καταλάβει ας μου πει.

Ένα ριμπάουντ ρε…έτσι για το γαμωτο που λένε.

Θλιβερή ομάδα πραγματικά.
Αν μιλήσουμε για σχέση ποιότητας ρόστερ, προσδοκιών και αγωνιστική απόδοση και αποτελέσματα, σίγουρα ο χειρότερος ΠΑΟ που θυμάμαι εδώ και 30+ χρόνια που βλέπω μπάσκετ.

1 Like

Τι είχες ΠΑΟ, τι είχα πάντα;

Ας ελπίσουμε ότι το υπερβολικο ταλέντο και η ατομική ποιότητα μπορούν να κάνουν από δω και πέρα 5 νίκες εντός έδρας και 1 εκτός

Πλέι ιν λοιπόν εκτός σοβαρού απροόπτου.
Αυτό είναι να χάσει η Ζαλγκίρις από την Παρί μέσα στη Λιθουανία ή να κάνει η Χάποελ δύο ήττες…χλωμοτατα και τα δύο σενάρια, μάλλον απλά να έχουμε να λέμε.

Μένει το Ρεαλ-Ερυθρος που έχει την μεγαλύτερη σημασία.
Με νίκη των Σέρβων είμαστε 8οι και παίζουμε πλέι ιν στο Βελιγράδι.
Με ήττα τους είμαστε 7οι και παίζουμε ΟΑΚΑ.
Όλα αυτά βέβαια με δεδομένο ότι θα κερδίσουμε την Εφές…που δεν είναι καθόλου δεδομένο με τα χάλια μας.

Αν τερματίσουμε 8οι παίζουμε με τον ΟΣΦΠ, ένα σενάριο που είναι αρκετά ρεαλιστικό πια.

Fixed…

Κλείστε το μαγαζί, καταντάει αηδία πια το πράγμα.

Πλέι ιν όπως αναμενόταν και περιμένουμε τώρα να δούμε αν θα κερδίσουμε Εφές για να παίξουμε με Μονακό. Και περιμένουμε και την Βαλένθια τι θα κάνει.

Αν είχαμε κερδίσει την Χάποελ θα μπορούσαμε με νίκη σήμερα να ειμαστε πεμπτοι και θα παίζαμε με την ντεφορμε Φενέρ. Με τα αν όμως δεν γίνεται δουλειά.

Κι επίσημα χάσαμε την απευθείας πρόκριση στα play offs και πάμε για νοκ αουτ απέναντι στη Μονακό στο ΟΑΚΑ.

Αν νικήσουμε παίζουμε με μειονέκτημα στα POs είτε με Βαλενθια είτε με Ρεάλ, αν η βαλενθια χάσει από την Ντουμπάϊ (47-45 ημίχρονο).

Αν χάσουμε, 2η ευκαιρία στο ΟΑΚΑ απέναντι στον νικητή Αστέρα - Μπαρτσα (ή Ντουμπάϊ). Αν νικήσουμε, παίζουμε στα POs με μειονέκτημα απέναντι στον γαύρο.

Τα άλλα 2 ζευγάρια των POs είναι Φενέρ - Χαποελ (σίγουρο ήδη) και Ρεάλ (ή Βαλενθια) - Ζαλγκίρις.

Προβλέψεις:

Ολυμπιακός - Μονακό
Βαλένθια - ΠΑΟ
Ρεάλ - Ζαλγκίρις
Φενέρ - Χάποελ

1 Like

Ό,τι χειρότερο. Σκούπα, εκτός κι αν φανεί η απειρία τους

1 Like

Καλά ναι, αλλά κάτσε να μπούμε POs πρώτα και μετά κάνουμε και προβλέψεις για τα σκορ της κάθε σειράς :stuck_out_tongue:

1 Like