Aπλός τρόπος για να ηχογραφήσεις κιθάρα στο σπίτι σου?

Ντάξει σε πολλούς θα είναι προφανές, αλλά εγώ είμαι τελείως άσχετος με αυτά.

Για πείτε έναν απλό τρόπο, τι χρειάζεται ν’ αγοράσω/κατεβάσω? Το θέλω βασικά γιατί ξεχνάω πολλές φορές κάποια πραγματάκια που γράφω, όποτε καλό είναι να τα ηχογραφώ για να μένουν.

Απ’ την στιγμή που θες απλά “να τα ηχογραφώ για να μένουν” (δηλαδή δεν σε ενδιαφέρει και τόσο η ποιότητα ηχογράφησης) το πιο απλό και -τσάμπα- είναι να κατεβάσεις το guitar rig, να το φορτώσεις στο cubase και αφού καρφώσεις την κιθάρα στο line in του pc αρχίζεις να γράφεις. Λογικότατα θα χρειαστείς και ASIO drivers.

Eναλλακτικά ξοδεύεις λίγα φράγκα και αγοράζεις ενα [I][U]USB audio interface[/U][/I] που θα έχει και καλυτερότερη ποιότητα ήχου.

λοιπόν:

1. Το cubcase τί είναι?

2. Τι εννοείς “αφού καρφώσεις την κιθάρα στο line in του pc”?

Τhanx necro!

Πρόγραμμα ηχογράφησης. Επαγγελματικότατο και θέλει πολλά ψωμιά για να το μάθεις. Άμα το μάθεις κάνεις παπάδες γενικά και είναι και δύσκολο. Τα βασικά όμως (που και γω μέχρι εκεί ξέρω) θα τα βρείς εύκολα κοιτώντας και τίποτα tutorial ή how to. Απλά μέσα στο cubase θα φορτώσεις το guitar rig (το πρόγραμμα που με λίγα λόγια έχει διάφορους εικονικούς ενισχυτές ωστέ να φτιάξεις εφέ και ήχο της κιθάρας) ωστέ να την γράψεις. Με λίγο γκουκλάρισμα θα το βρείς.

Δεν είμαι και σίγουρος πάντως αν θυμάμαι καλά το guitar rig μπορεί να λειτουργεί και μόνο του και να έχει από μόνο του ηχογράφηση χωρίς να χρειάζεται το cubase. Οπότε κατεβάζεις guitar rig πρώτα.

Η κάρτα ήχου από το pc σου έχει 3 τρύπες λογικά (αν δεν ειναι 5.1). Τεσπά εκτός απ’ τις εξόδους οπού εκεί είναι τα ηχεία έχει 2 εισόδους, μία για το μικρόφωνο και άλλη μία (μπλε λογικά) οπού αυτή είναι το line in. Oπότε εκεί συνδέεις απευθείας την κιθάρα. Κιθάρα --> καλώδιο --> PC. Απλά θα χρειαστείς βύσμα για να μετατρέψει την μιά άκρη του καλωδίου σε 3.5 mm.

[SPOILER][/SPOILER]