Backstage Pass #16: Απενοχοποιώντας τη διασκέδαση

Ας τιμήσουμε, λοιπόν, και το 16ο backstage pass με ένα τοπικ-άκι. Για άλλη μια φορά πολύ καλό Λουκιανέ, μη λέμε τα ίδια και τα ίδια. :stuck_out_tongue:

Το 'χω σκεφτεί αρκετές φορές το συγκεκριμένο θέμα. Αλλά μετά από μερικές αποτυχημένες απόπειρες συζήτησης με τους “άλλους”, απογοητεύτηκα από την παντελή απουσία ανοιχτομυαλιάς (δείξε τουλάχιστον λίγη θέληση για διάλογο βρε παιδί μου :stuck_out_tongue: ) και δε το βρίσκω καθόλου εύκολο να αλλάξει αυτή η κατάσταση. :frowning: :-k

Πέραν της πρότασης “υπάρχει καλή και κακή μουσική” (με την οποία διαφωνώ κάθετα) συμφωνώ 100% με το κείμενο. Τα χώνει ωραία και εκεί που πρέπει. Το πιο γελοίο ακόμα είναι όταν αυτός ο ελιτισμός δεν έχει καν σοβαρό υπόβαθρο να δικαιολογηθεί, αν και αυτό συμβαίνει συνήθως στις μικρότερες ηλικίες, οπότε το προσπερνάμε. Anyway, μακάρι να μπορούσαν κάποιοι να δουν τα πράγματα με τη σκοπιά του κειμένου, έστω και για μια στιγμή.

Το καλύτερό backstage pass από άποψη ουσίας από αυτά που έχω διαβάσει μέχρι τώρα

Καλο ητανε, αλλα ο λογος που δεν βλεπουμε φεστιβαλ τυπου download στην Ελλαδα δεν ειναι μονο οτι δεν υπαρχει κοινο να τα στηριξει. Ειναι ΚΑΙ αυτος ως εναν βαθμο…

Η, για να το θεσω καλυτερα, ο λογος ειναι οτι δεν υπαρχει κοινο τα στηριξει, απλα αυτο δεν συμβαινει κυριως επειδη οι ελληνες ροκαδες ειναι ελιτιστες (που ειναι σε μεγαλη πλειοψηφια). Ειναι επειδη ειμαστε μια μικρη χωρα στην ακρη της Ευρωπης. Και οπως και σε πολλα πολλα αλλα θεματα ετσι και στις συναυλιες ειμαστε αρκετα χρονια πισω. Και απο πλευρας κοινου αλλα ΚΑΙ απο πλευρας διοργανωτων.

Αν ομως φετος η Didi μας φερει τα 30 ονοματα (10/μερα) που εχει υποσχεθει και η HotBeez κανει ενα καλο FlyBeeyond και οι διοργανωσεις ειναι αψογες τοτε θα μπορουμε να πουμε οτι καναμε βηματα μπροστα.

Den yparxei logos na to kanw kan ellhniko, afou paei gia ban kai sbhsimo. alla i alhtheia POTE DEN SBHNEI - it’s like an ETERNAL FLAME! !

Ahdies les kai milaw fysika gia to i lick an ### gia ena backstage pass to 16?.

Oi ellhned den pane se festival kai synaulies , dioti a) einai ftoxwmpinedes, b) gemizon ta starbax g) antimetwpizoun ti mousikh san koutaki koka kola. thn kleboun, den thn polyakoune, pozaroun kai thn ksexnoun.

Ta arxi%% groupakia, pou “ta goustaroume” ? kaneis ton eauto sou pleiopshfia, -oreo auto-, den exoun mnhmoneusima komatia. gegonos.

Oi gogol einai 3o onoma oxi prwto? osoi pane tha pane gia massive attack I opoia allh tsoutsa paizei.
Habale tha exoun kai oi gogol, elew kroustouritsa, oxi dioti tous akousan oi 10000 ?.

I mousikh, den einai anagkaio na einai euxaristh. Mporei tautoxrona na einai kai basanistikh, polysxidhs, polyepipedh, POLYRYTHMh !

Mporei epishs na ermhneuetai kai apo atoma me profanes ermhneutiko euros, pou den basizontai se ena karo effe sth anyparkth fwnoula tous, bl kylie minogue, orea, kontostoupa me 10 kala kommatakia pou poulaei kolo kai kamia agglikh tamploint, alla an akouseis disko, to effe paei syfnefo, tool, linkin park? olio autoi DEN einai TATE, DEN einai Stanley den einai tommy heart i tony mills,i to ena den einai to allo, einai ena matso aflyla, omogenopoihmena $#$#$#$#$# gia mazikh katanalwsh/apoxaunwsh/diaskedash!

Giati prospatheis na apenoxopoihseis ton eauto sou kai merika 15xrona.
Afou to gousto sas ftanei ws Evanescence, Him ή ακόμα και Avril Lavigne ή trip hop. + SOAD, anathema, drem theater, akoustika tou kavlanaf, kai ta idia se anapodh seira, giati den dexesai oti akoloutheite oloi mia dwtheisa mainstream moda, pou I sony stelenei stous radiostathmous ? 2,3 mhnes prin bgoun?.

Milas de me ton anthrwpo pou exei toulaxiston 15 samplers ths sony kai 600 singlakia pop dance? :stuck_out_tongue: opote den ntrepomai katholou??apo antypa se annihilator kai apo terlegka, pou eixe eksw apo tous WRAIOTATOUS royal hunt, pou 120 atoma timhsan me thn parousia kai 800+ me thn apousia tous ???.. mexri minneman kai kai kai ? !!!

Egw eimi i odos kai to fws ktltkl !!!

Montepaparde ? eisai flwros :stuck_out_tongue: den ein kako, apla eisai. Kane twra mia xwristroula ston kwlarino sou, phgene sto forum sou, na xleuaseis kana aor pou se gamei kala, kai na bannareis tous antifronountes, prowthise kamia post kourada, to teleutaio tou dane, tpt venerate bale kamai diafhmhsoula, xwsta sth didi, parte kamia prosklhsh?. (eixa alla mphka me eishthrio xtes) kai klafteite kiallo enw kapoios tha dwsei 980 gia kiss kai 2200 gia Sweden rock, arrow kai 12 synaulies SYGKROTHMATWN pou paizoun mousikh?.. xaroumenh alla kai pio ntemi opws h journey? oi I whitesnake kai oi leppard oi oi sister, alla kai blues, opws o marcus Malone ? kai oti alla balei o stenos nous sas pou synhthws kineitai kai brisketai kapou metaksy nirvana kai 2008 via offspring?

SKATA STA kai kala ROKAKIA POU AKOUNE APO OLA ?.. hahahaha tha xorepsoume metal, xorepse kai garmph?kai agarmph… xorespe kai tsifteteli, gialeleli gialeleli !

H xara einai state of mind, apla o mesos opados twn opeth kai ton anathema exei dianohtikh lobotomh, opote pou na th niwsei !!!

geia harantan kai ta koukia mpaglan

parakalountai syntaktes tou rockin na mhn kanoun requests se emena se social networks, mpyres mporeite na me kerasete … an einai kleistes kai pagwmenes kai oxi alfa i mythos.
xaxaxaaxa !

Συμφωνώ με τα όσα γράφει το bp για την ανοιχτομυαλιά και το πόσο την έχουμε ανάγκη σε αυτή τη χώρα.
Όμως εδώ δεν έχουμε με ένα φεστιβάλ που θα έχει πολλά διαφορετικά είδη και θα πρέπει οι κολλημένοι να ακούσουν και κάτι άλλο και να ανεχτούν τους “άλλους” γύρω τους.
Για παράδειγμα: Aυτό το σχόλιο θα είχε νόημα αν η Hot Beez έβαζε τους Blue Oyster Cult σε μία από τις ημέρες του Fly Beyond ανάμεσα στις υπόλοιπες μπάντες που θα εμφανιστούν εκεί. Τώρα όμως δεν συμβαίνει αυτό. Oυσιαστικά αυτό που εγώ καταλαβαίνω να γράφει ο Μοντε είναι “μην γκρινιάζετε ρε παιδιά που οι Metallica δεν θα κατέβουν πιό νότια από τη Βουλγαρία, ανοίξτε τα μυαλά σας και απολαύστε το Gogol Bordello”
Eίναι διαφορετικό όμως: Άλλο να μην σεβεσαι τις υπόλοιπες μπαντες που παίζουν σε ένα φεστιβάλ όπου πηγαίνεις για να ακούσεις μόνο μία που σου αρέσει και άλλο στα φεστιβάλ που έχεις μάθει να περιμένεις συγκροτήματα “τύπου Α” φέτος να έχει κυρίως “τύπου Β”.
Θεωρώ δικαιολογημένη την γκρίνια των μεταλάδων και των κλασικοροκάδων μετά τα περυσινά…
Κακά τα ψέματα το φετινό καλοκαίρι είναι φτωχότερο συναυλιακά για όσους ακούν αυτά τα είδη. Το αν κάποιοι από τους μουσικούς που πάιζουν στα φετινά φεστιβάλ είναι αξιόλογοι και θα άξιζε να τους δεί κανείς είναι μία άλλη κουβέντα και κάτι καθαρά υποκειμενικό.

Φτωχο για τους μεταλλαδες? :-k

Φετος:

  • Iron Maiden
  • Judas Priest

Περσι:

  • Metallica
  • Heaven & Hell

Φτωχο για τους κλασικοροκαδες? :-k :-k

Φετος:

  • KISS
  • Def Leppard / Whitesnake
  • Blue Oyster Cult

Περσι:

  • Scorpions
  • Robert Plant

Αν υπαρχει κατι φτωχο, αυτο ειναι το περσινο καλοκαιρι για τους οπαδους του αλτερνατιβ. Ευτυχως φετος εστρωσε λιγο το πραγμα.

Χμ, το μέτρημα μου διαφέρει λίγο γιατί στα περυσινά μετράω στο κλασικοροκάδικο κομμάτι και Thin Lizzy, Alice Cooper, Jethro Tull, και το ειδικό βάρος του Plant :wink: :smiley:
Eπίσης πέρυσι οι μεταλάδες είχαν στο Rockwave Theater και Ιced Earth που έχουν και οι δύο μεγάλο κοινό στην Ελλάδα ενώ φέτος έχω την αίσθηση πως την ημέρα των Priest δεν θα παίξουν αντίστοιχου μεγέθους ονόματα -αλλά μπορεί να κάνω και λάθος σε αυτό.
Οι δε Maiden είχαν παίξει και πέρυσι αλλά την άνοιξη.

Τεσπα χαίρομαι που τα παιδιά που ακούν alternative είναι ικανοποιημένα φέτος. Εγώ έτσι και αλλιώς για να δώ τα ιδανικά μου φεστιβάλ χρειάζομαι όχι μόνο διαβατήριο αλλά και βίζα :roll:

Πολύ καλό και κατατοπιστικό το αρθρο του Λουκ…Δυστυχως τα κλισε και η στενοκεφαλιά στην ψωροκωσταινα ζουν και βασιλευουν…

Για άλλη μια φορά ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας, παιδιά. Το θέμα είναι πραγματικά τεράστιο : ότι πρόλαβα έγραψα!

Ο ελιτισμός του μεταλλά υπάρχει. Το κακό είναι όμως ότι υπάρχει μόνο εδώ, γιατί στο εξωτερικό η rock μουσική είναι πιο ανοιχτή σε κοινό, κ έτσι οι ροκάδες δεν θεωρούν εαυτούς “κάποιους” που ακούνε αυτή τη μουσική. Επιπρόσθετα σέβονται τα ακούσματα του άλλου…

σκεφτείτε τι γκρίνια έχουμε δει στο φόρουμ μας για τις συναυλίες Him, Evanescence, Linkin Park, Muse, Smashing Pumpkins κτλ κτλ, δηλαδή για σχήματα όχι και τόσο “true”. προσωπικά θεωρώ εντελώς άκυρο το να στραβώνει κάποιος επειδή έρχεται ο Α καλλιτέχνης στην Ελλάδα και όχι ο Β. πολλοί κάνουν λες και τους πληρώνουν οι ίδιοι!

Ονόματα σαν τα παραπάνω παίζουν στα μεγάλα fest του εξωτερικού αγκαλία με σχήματα που ξέρουμε και αγαπάμε κ έχουμε δει (Metallica, Maiden, Priest, Scorpions) κτλ κτλ και άλλα που πολύ θα θέλαμε να δούμε, αλλά με τους 100 νοματαίους που μαζεύονται στα Αν όταν έρχονται, περιμένετε ακόμα…

Ο Έλληνας μεταλλάς δεν σέβεται ούτε τα ακούσματα των “άλλων”, ούτε τα ακούσματα των άλλων μεταλλάδων. Αν αμφιβάλλετε, σκεφτείτε τα μπουκάλια που έφαγαν οι Cradle Of Filth επειδή έπαιξαν πάνω από τους Savatage, την γκρίνια για τους Nightwish που έπαιξαν πάνω από Queensryche και την γκρίνια (!) για τα φετινά RW και MMD, επειδή οι πολλές σκηνές μπορεί να αναγκάσουν κάποιον να διαλέξει ποιο σχήμα να δει ! Λες και έξω δεν συμβαίνουν αυτά…

Αναφορικά με το σκηνικό του πάρτυ που περιγράφεται, κάτι ανάλογο έγινε στο τελευταίο ρόκιν πάρτυ τις πολύ μικρές ώρες. Δόξα κ τιμή στα παιδιά που γούσταραν λοιπόν !

Πολύ καλό το κείμενο. Δεν παλεύονται μία η γραφικότητες ορισμένων (έχω πετύχει σκηνικό ο άλλος να πηγαίνει να την πέσει σε dj επειδή βάζει καινούργια πράγματα και όχι μόνο παλιά…)

Από το it?s only rock?n?roll but I like it, έχουμε περάσει σε μια σουρεαλιστική διάσταση φοβίας της μουσικής μόλυνσης. Ενώ πάντα ο ροκάς/μεταλλάς κορόιδευε τις παρωπίδες των άλλων, τώρα πια έχει γίνει ο ίδιος μια τεράστια παρωπίδα. Ωραίος πόντικα, είναι το καλύτερο backstage που έχω διαβάσει.

Πολυ ωραιο το αρθρο, παω να χωρεψω ακουγωντας the knife www.myspace.com/theknife

Μονο μια λέξη:

ΑΡΘΡΑΡΑ.

Ωρες ώρες σκεφτομαι ακριβώς τα ίδια πραγματα. Όσο για το αν φέτος είναι χειρότερα απο πέρισυ θα συμφωνήσω αλλά ακριβως επειδή δεν ακούω μόνο μέταλ και πέρισυ είδα 3 απο τα αγαπημένα μου γκρούπ, (James, Muse, Manic Street Preachers ενώ ακυρώθηκαν τελέυταία στιγμή οι Smashing) ενώ φέτος σχεδον τίποτα που να μπορώ να πάω…

ευχαριστώ και τους υπόλοιπους φίλους για τα καλά σας λόγια. συνεχίζουμε… αναμένω έμπνευση τώρα… έπιασαν κ οι ζέστες…

Τυγχάνει σήμερα να διαβάσω προσεκτικά το άρθρο. Είναι σοβαρό κai σηκώνει αρκετή συζήτηση. Θα αναφέρω ένα στίχο από ΗELLOWEEN: “Ιf you can’t see life around, you always walk alone”. Κάπως έτσι δεν λέει? Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Σίγουρα είμαστε “κολλημένοι” με τη “true” Metal μουσική.Φταίμε όμως? Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ζούμε στην χώρα των μπουζουκλερί και του παροδικού “ταλέντου” του λαικού πενταγράμμου. Η μουσική αυτή είναι η “ασπίδα” μας (εκτός από την πόρωσή μας)στην κάθε μόδα. Άρα καλά κάνουμε.

Όμως στον ευρύτερο Rock χώρο (και όπου γουστάρει ο καθένας) ας ανοίξουμε τα αυτιά μας. Και γω πιο πιτσιρικάς ήμουν πιο κάφρος μουσικά.Όλοι, σχεδόν, έτσι δεν ήμασταν πάνω-κάτω? Λογικό. Πριν χρόνια ΌΤΑΝ ΠΗΓΑΊΝΑΜΕ ΣΥΝΑΥΛΊΑ ΚΑΙ το support ήταν σε άλλη φάση, έπεφτε το βρίσιμο της αρκούδας. Τα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε.Έχουν γίνει πιο ήπια.Νομίζω, υπάρχει περισσότερος σεβασμός.

Και όπως λεέι και ο μέγας LEMMY, “when something hits you in music, is ok”. O Μεγάλος γουστάρει μερικά τραγούδια των ABBA. So what?? Πόσα γκρουπς έχουν κάνει διασκευές σε Disco-pop κομμάτια? Άμα βάλεις την ηλεκτρική είδες τι ωραίο που γίνεται το κομμάτι?\:D/
:slight_smile:
Γούστα υπάρχουν άπειρα, αλλά όσο περισσότερο ανοικτά μυαλά/αυτιά υπάρχουν τόσο καλύτερα.

Βασικά τα περισσότερα disco κομμάτια τα προτιμώ στις αυθεντικές τους εκτελέσεις! :stuck_out_tongue:

To κακό ειναι ότι ειναι λίγα. Υπερβολικά πολύ λίγα.

Σήμερα διάβασα το κείμενο, θυμάμαι που το είχαμε συζητήσει κιόλας αυτό το θέμα… Περιττό να πω λοιπόν βρίσκω το κείμενο εξαιρετικό και συμφωνώ πέρα για πέρα, οριζοντίως και καθέτως (και διαγώνια). Και γενικά το θέμα προσφέρεται για συζήτηση…

Όταν στη χώρα μας λέμε “διασκεδάζω με μουσική”, οι 8 στους 10 θα σκεφτούν αυτόματα φάση μπουζούκια ή mainstream clubbing και έτσι. Οι μεταλλάδες (απο τις πιο σεχταριστικές κατηγορίες μουσικόφιλων) απο την άλλη εννοούν τη διασκέδαση ως “πίνω μπύρες ως τα ξημερώματα κάνοντας headbanging”. Και ενώ βλέπουμε τα άκρα λοιπόν, η μέση κατάσταση είναι μάλλον φτωχή… κάτι που συμπληρώνεται απο την συναυλιακή κατάσταση φυσικά. Ασφαλώς υπάρχει και η περίπτωση του “intellectual” ροκά που θα πάει στη συναυλία και θα στέκεται σαν στήλη άλατος, λες και βρίσκεται σε γκαλερί τέχνης… Ας σκεφτούμε επίσης το φαινόμενο του να βγείτε αργά με μια κοπέλα έξω το βράδυ, να γουστάρετε να πάτε κάπου με μουσική. Αν δεν είναι χωμένη η ίδια στο ροκ, που θα πάτε για να “χορέψετε” ας πούμε, να “διασκεδάσετε”? (εγώ προσωπικά πουθενά!)

Βέβαια, δεν αλλάζει εύκολα η κουλτούρα ολόκληρου πληθυσμού (όπως είχα πει ενώ στην Αγγλία mainstream είναι οι U2, εδώ mainstream είναι η Βανδή). Και όντως σαν να υπάρχει μια συναυλιακή βελτίωση τα τελευταία χρόνια… Πιστεύω γενικά πως είμαστε σε καλό δρόμο… και εδώ που τα λέμε, η όλη φάση με τις “μουσικές φυλές” τώρα είναι καλύτερη σε σχέση με παλιά νομίζω… (θυμηθείτε στα '80ς τους μεταλλάδες, ή τους γότθους, ή τους πάνκηδες, και πόσο συμπαθούσαν οι μεν τους δε και συγκρίνετε).

Δεν θα το έλεγα. Όσο mainstream είναι στην αγγλία οι U2, τόσο είναι στην Ελλάδα τα Ξύλινα Σπαθιά. Ενώ στην Βανδή αντιστοιχεί η Rihanna, ας πούμε.

Είναι ο Bono στην Αγγλία ό,τι είναι σε μας ο Παυλίδης??