Best Guitar for Shredding

Καλησπερα παιδια.Εχω μαζεψει 1800 ευρω και θα ηθελα να μου προτεινετε καποια μοντελα τα οποια να ειναι ανετα για shredding γιατι η Les Paul που εχω τωρα ειναι πολυ βαρια και με κουραζει στα Lives…εγω εχω στο μυαλο μου την signature κιθαρα του Gus G (http://www.thomann.de/gr/esp_gus_g_rs_nt.htm) . εχετε μερικες προτασεις για το τι κιθαρα να παρω?

Eχεις Les Paul και θες κατι αλλο???

Αnyway εγω θα σου λεγα να προτιμησεις κατι σε Ibanez ή Jackson,ειναι παρα πολυ ευκολοπαικτες για το στυλ που θες.Μετα απο λιγα χρονια βεβαια που θα καταλαβεις τι θελεις παικτικα(υποθετω οτι εισαι μικρος ηλικιακα),θα την αφησεις να πιανει σκονη και θα ασχοληθεις με τη Les Paul…

  • άπειρο!

ναι οντως ειμαι μικρος(15) αλλα παιζω 7 χρονια…δεν ειναι gibson les paul,ειναι j&d που ενταξει μου αρεσει ως κιθαρα (της εχω βαλει και emg 81-85) αλλα θελω κατι πιο ελαφρυ και με πιο λεπτο λεμο.

Πήγαινε δοκίμασε Kramer, είναι αρκετά σρεντάδικες. Το εγγυάται και μπαναρισμένος χρήστης…

Το υπέρτατο shreddοκίθαρο βάσει τον πιο έμπειρων. Εγώ δεν την έχω αγγίξει:

http://www.espguitars.com/guitars_horizon.html

http://www.thomann.de/gr/esp_horizon_fr2_stbc_egitarre.htm

Δε χάνεις τίποτα να τη δοκιμάσεις.

Ibanez…χωρις δευτερη σκεψη.

ΣΡΕΝΤΑΡΕΙΣ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ?

http://www.thomann.de/gr/gibson_shred_x_ebexplorer.htm
Gibson shred :stuck_out_tongue:

explorer για σρεντ?γιατι?

22 τάστα και χοντρολαιμούμπα Gibson… Μπάααααα :Ρ …

1 ζευγαρι καλα χερια.δεν εχει σημασια η κιθαρα.Κατα τη γνωμη μου αν παιζεις με μια κιθαρα βουτηρα και 7κιλα ντιστορσιον μονο καλο δεν μπορει να σου κανει

+1
Επέστρεψες;
Θα σε πάρω τηλ. να μου πεις εντυπώσεις 8)

Άλλο το ότι πρωτίστως είναι θέμα τεχνικής και άλλο το ότι μια κιθάρα με λεπτό λαιμό και βολικό radius βολεύει περισσότερο στο πιάσιμο (και πάλι, όχι κατά πλειοψηφία, κάποιοι προτιμούν το μπράτσο-ρόπαλο).

__Ναι, αλλά Μητσάκο, ας πούμε εσύ είσαι (ΜΑΛΛΟΝ) στη λογική, “οκ, σκίζει ο MacLaughlin, ΑΛΛΑ φαντάσου να είχε και σρεντερίστικη κιθάρα τι θα έκανε /πόσο πιο γρήγορα θα έπαιζε κλπ”…

__Και αυτό, εκτός απ’ το να παίζεις σε μία κιθάρα που σου “παρακάνει” εύκολη τη ζωή και είναι βούτυρο (και έτσι δεν εξασκείς την τεχνική σου και χωρίς ΑΥΤΗΝ την βουτυρένια κιθάρα είσαι “ψιλοκουλός” αν πας να πιάσεις άλλη) και το θέμα του ντιρστορσιον που κρύβει όλες τις ατέλειες και τις βλακείες που παίζεις/σου ξεφεύγουν (ένας φίλος μου είχε πει για την κιθάρα του Γκίλμπερτ "ρε φίλε είναι να σα κρατάς χειρουργικό εργαλείο, και ενώ βοηθάει πρέπει να ξέρεις να το χειριστείς γιατί ακόμα και να φυσήξω πάνω της θα ακουστεί, πρέπει να είσαι πολύ ακριβής, να ξέρεις τι θέλεις να παίξεις και πως), εκτός από αυτά τα δύο ΤΡΟΜΕΡΑ σημαντικά πράγματα που πρέπει να αποφύγει όποιος σοβαρός κιθαρίστας λέει ότι εξασκήται σε πολύ υψηλό επίπεδο (αυτό που υποστηρίζουν οι σρεντεράδες και ΔΕΝ κατέχουν οι τεμπέλιδες ή οι ψευτο-ποζερο-σρεντεράδες), υπάρχει και ένα τρίτο.

__Αυτό το τρίτο έχει να κάνει με αυτό που σου έλεγα στην πρώτη πρόταση… ΟΧΙ, μη φαντάζεσαι τι θα έκανε με την άλλη κιθάρα… ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ να έχει άλλη κιθάρα, και κυρίως ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να τα κάνει αυτά που κάνει με μία άλλη, την φανταστική τάδε σρεντερίτσικη πού ίσως εσύ φαντάζεσαι… ΔΕΝ είναι μόνο ταχύτητα και τάστα ή μπράστο που βολεύει για πιο γρήγορα σολίδια… είναι και ΗΧΟΣ.

__Το ΜΕΓΑ πρόβλημα της εποχής μας… ΗΧΟΣ-ΗΧΟΣ-ΗΧΟΣ. Ολοι οι μέτριοι νομίζουν πως το γρήγορα είναι το καλό και πως αν παίξω τις νότες, την “Μι” ή την “Φα” κ.οκ. μέσα στον χρόνο που το παίζει και ο “τάδε” τότε έβγαλα το κομμάτι. Το θέμα είναι και ΠΩΣ την παίζεις… Ακόμα κι αν στο μπάνιο του σπιτιού σου πιάνεις εκείνη την ψηλή νότα που πιάνει ο Bruce στο Hallowed Be Thy Name, νομίζεις πως θα είναι η “ίδια” νότα; Με την ίδια ποιότητα…; Πάρε την Λουσίλ του B.B.King, όχι το μοντέλο το ίδιο-πιστό-αντίγραφο που βγαίνει, την ίδια την κιθάρα απ’ τα χέρια του King, και δοκίμασε να παίξεις ένα εύκολο και αργό σόλο του, όχι κάτι φοβερό… ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΙΔΙΟ? όχι σε νότες και σε χρόνο (αν και ο ρυθμός μέσα στον χρόνο, οι τονισμοί κλπ είναι κάτι που σπάνια και λίγοι μπορούν να “αντιγράψουν” επακριβώς και επιτυχώς), αλλά σε ήχο… Να μη μπορεί κάποιος να καταλάβει πότε παίζεις εσύ και πότε ο B.B. King…

__Αφήστε τους αυτούς… γιατί όλοι παίζουν ΣΑΝ τον Petrucci και κανένας δεν είναι πετρούτσι? Λέτε ακόμα ο Romeo να μην μπορεί να παίζει ΓΑΜΑΤΑ σε οποιαδήποτε κιθάρα; Ο Paul Gilbert να μην μπορεί να κάνει την “ποταπή” κιθάρα σας των 700 ευρώ να ακουστεί World League?

__Θα μου πείτε γιατί τα γράφω εδώ αυτά; Με την ελπίδα ότι οι Ελληνες σρεντεράδες θα ανοίξουν τα μυαλά τους και θα μας κάνουν περίφανους μια μέρα… :lol:

__Σοβαρά τώρα, είναι πιο σημαντικό να καταλάβει κάποιος μερικά βασικά πράγματα, παρά να πάει να πάρει την κιθάρα που έχει και ο Gus G και να περιμένει ότι αυτό θα είναι το εισητήριό του για να παίξει μιά μέρα με τoν Οζζυ… :?

__Ναι, η τέλεια κιθάρα για σρέντινγκ είναι η Λες Πολ… AN ξέρεις τι θέλεις να πάρεις από την κιθάρα σου και αν έχεις και τα χέρια για να παίξεις τόσο καλά όσο πραγματικά χρειάζεται… Αφήστε τα ισοτονικά ποτά και τις κιθάρες βούτυρα… δεν γίνεται ο κιλαράς τενίστας που δεν γουστάρει να δουλεύει το μπάκχαντ του και το σερβίς καθόλου γιατί “είναι για φλώρους”, δεν γίνεται πρωταθλητής με την ρακέτα του τάδε ή την πιό ελαφριά, “γρήγορη” και “δυνατή” ρακέτα του κόσμου και με Powerade αναψυκτικά…

__ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟΝ ΝΟΥ… εγώ θα δοκίμαζα (ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, γιατί τελικά μπορεί να πας και σε Les Paul ΑΝ, ΑΝ ξέρεις και τι θέλεις πρώτα ε;) ή τις κιθάρες του Gilbert ή τις Caparison που τις έχω ακούσει / πιάσει κλπ και ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ (αλλά κοστίζουν). Εξαιρετικά μουσικά όργανα που έχουν και ουσία εκτός από την σρεντερο-προγκο-φανφάρα…

__Και για Κράμερ που είπε κάποιος έχω ακούσει και μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση (τον ίδιο κιθαρίστα, στα ίδια κομμάτια, μία με ibanez και μία με Κράμερ), ήχος, τονικότητα, ευκολη… μεγάλη βελτίωση σε κάποιον που ΗΔΗ ήξερε να παίζει. Α! τσεκάρετε και τις Gary Krammer που είναι η εταιρεία που έφτιαξε ο Κράμμερ αφού έφυγε από την… Κράμμερ! :lol: :stuck_out_tongue:

Πες τα ρε shadow, νομίζουν μερικοί (δεν αναφέρομαι στο παιδί που πόσταρε) ότι με ακριβές κιθάρες και εξοπλισμό μάθανε αυτόματα να παίζουν … έχω έναν φίλο που του το λέω συνέχεια αυτό, έχει σκάσει σε εξοπλισμό τρελά λεφτά για τα δικά μας δεδομένα (πάνω από 4 χιλιάρικα ευρώ) και από εξάσκηση μηδέν. Κοινώς τσάμπα τα λεφτά.

Αν θέλετε να παίζετε βιρτουόζικα βάλτε τα υπόλοιπα σε δεύτερη μοίρα και ΛΙΩΣΤΕ, ΛΙΩΣΤΕ, ΛΙΩΣΤΕ, δεν γίνεται αλλιώς. Το ταλέντο βοηθάει, αλλά ως έναν βαθμό, από ένα σημείο και μετά όλα μετρώνται με το πόσες ώρες έχετε εξασκηθεί.

Για το ερώτημα που έθεσε ο θρεντστάρτερ δεν μπορώ να βοηθήσω ουσιαστικά πάντως

Τι μου λέτε ρε για 4Κ εξοπλισμό, εδώ παίζω με έναν δανεικό Marshall Valvestate και μια Ibanez των 300 ευρώ :smiley: … Είδα κι αποείδα να παραγγείλω έναν δικό μου σοβαρό ενισχυτή (6505+ combo :D) και θα τον έχω καλό Ιούνιο…

Και, οκ, είναι προφανές ότι χωρίς λιώσιμο δε γίνεται τίποτα. Όταν κάποιος πάει να δώσει 1000+ για όργανο, εξυπακούεται ότι λιώνει, αλλιώς τι να λέμε. Κι εξυπακούεται ότι έχει κι έναν καλό ενισχυτή να του στηρίξει το όργανο…

Αν έχεις πολλά, Sky Guitar, κάνει νομίζω και μια ασιάτικη εταιρία κόπιες.
Byrd - Super Avianti. ΦΟΒΕΡΗ.
Hammer - Scarab 2 αν τη βρεις. (αν δεν κανω λαθος δεν εχει τρέμολλο.)
Οι jackson, δεν είναι κακές οι κλασσικές οι V.

good points shadowcaster και φυσικα οπως εχει πει και ο Al DI Meola:Η ακουστικη κιθαρα ξεχωριζει τους ανδρες απο τα αγορια 8)

Εεεετσι!:wink:

Και 8O8O8O για το βιντεακι του ΜακΛαφλιν που ποσταρες…