Blaze Bayley σε Αθήνα, Αγρίνιο, Λάρισα, Θεσσαλονίκη (27-30/11) και Καβάλα (1/12)

κανεις δε μιλησε για πρεπει…
:slight_smile:

Βασικά ο μορφέας έχει δίκιο, και γι’ αυτό τα καλύτερα κοινά πλέον είναι της επαρχίας.

Μιας και ειπατε για Επαρχια. Απ την προηγουμενη Παρασκευη στο Αγρινιο ειχαν προπωληθει ηδη 60 εισητηρια. Και απ’ οτι μου ειπαν για χωρο 150 ατομων που στανταρ θα γεμισε.

Εμένα αυτή η λογική δεν μου κολλάει.Αρκεί να είναι metal απλά για να ακούσουμε λίγο, δεν ξέρω.
Τέσπα επειδή το κουράσαμε και δεν θα βγάλουμε και άκρη το αφήνω.
ίσως να έχω και λάθος, τι να πω.

Απλα, στην επαρχια, βλεπεις με αλλο ματι το καθετι που θα ερθει.

Ακομα και να μην τρελαισαι, το σκεφτεσαι να πας.

Και γι’ αυτο, ας πουμε, χτυπαω την κεφαλα μου, που δεν πηγα Omen.

Κι ας μην τους ειχα ακουσει ποτε.

Γιατι η ευκαιρια, ακομα και γι’ αυτο, δε θα μου παρουσιαστει ευκολα.

Λοιπον, χθες πηγα Blaze στο Αγρινιο. Δεν μπορεσα να παω απο νωρις και δεν προλαβα ουτε το μισο προγραμμα.
Εντυπωσεις : πολυ καλη εμφανιση! Απο κοσμο ειχε καπου 100 ατομα (για τον μικρο χωρο του Dewars μια χαρα ηταν αν και χωρουσαν ακομα καμια 50ρια ατομα). Ο Blaze επαιζε συνεχεια με τον κοσμο και στο τελος εντελως χαλαρα κατεβηκε και ηπιε την μπυριτσα του με οσους εμειναν στο χωρο. Πολυ χαλαρος και φανηκε να το διασκεδαζει και αυτος και η μπαντα.

Αυτα τα ολιγα…

Και καλα κανεις και το χτυπας.Εμεις που εχουμε 10-12 χρονια που ασχολουμαστε,
εχουμε ζησει εποχες στην Πατρα που ερχοντουσαν με το ζορι 3-4 μπαντες τον χρονο
απο Αθηνα.Εξωτερικο ουτε κατα διανοια ε…
Πριν 4-5 χρονια κατι πηγε να γινει με Mayhem,Αrkhon Infaustus αλλα το μαγαζι
μετατραπηκε σε club.
200 χιλιομετρα απο την Αθηνα ε. :frowning: Παρακμη.

Κάτι ανάλογο έγινε με JON OLIVA’S PAIN KAI CIRCLE II CIRCLE στην Θεσσαλονίκη, ελάχιστη εώς ντροπιαστική η προσέλευση του κόσμου, απο την μία για μια εκ των εμβληματικών μορφών του metal και απο την άλλη για μια απο τις καλύτερες φωνές του αμερικάνικου metal. Βέβαια αν με το καλό επανασυνδεθούν οι SAVATAGE, το PRINCIPAL θα είναι μικρό… Τα ίδια και στο θεϊκό live των Madder Mortem. Τα πάντα είναι θέμα χρημάτων ( ζούμε σε δύσκολες εποχές) και hype, υπάρχουν συγκροτήματα που έχουν όντως έχουν διαγράψει εξαιρετική πορεία και την εξαργυρώνουν με στήριξη των μουσικών ΜΜΕ και σεβαστό αριθμό οπαδών στα live, τα παραδείγματα είναι πλέιστα…

Σε όλες τις πόλεις μόνο 3 maiden έπαιξε??? Είναι σίγουρο? Ας απαντήσει κάποιος και όποιος θυμάται setlist γενικότερα ας ποστάρει…

και κανονικα το clansman πολυ του ειναι, αφου σ’αυτο δεν εχει γραψει τιποτα

περίεργο που αναφέρεις δύο μπάντες που (πιθανολογώ ότι) δε σου αρέσουν. δηλαδή τα 30άρια των Ανάθεμα δεν είναι πολλά? Το 30άρι των MDB? Arch Enemy? Opeth?
Ξέρω, “ναι είναι πολλά λεφτά και γι’αυτά αλλά δε μπορούσα να τα αναφέρω όλα”, αλλά σκάλωσα λίγο που διάλεξες αυτά τα δύο live να αναφέρεις. Δε σου φαίνονται αρκετά καλές οι μπάντες για τα 25 ευρώ?

Απο Silicon Messiah :

Identity
The Launch
Stare at the Sun

Aπο Tenth Dimension:

Kill and Destroy
The Tenth Dimension
Leap of Faith

Απο το Blood And Belief:

Alive

Απο το The Man That Will Not Die:

The Man Who Would Not Die
Blackmailer
Smile Back At Death
Samurai
At The End Of The Day
Robot
Waiting For My Life To Begin
Voices From The Past

Απο Maiden:

Futureal
The Clansman
Man On The Edge

Plus ενα γαμηστερο νεο κομματι!

Αυτα ηταν κατα 99%
Γαμω τα Live!

απλά είπα 2 μπάντες που έπαιξαν πρόσφατα και που μου αρέσουν και οι 2,(μπορεί να μην είμαι die hard οπαδός) αλλά δεν είχα δυστυχώς τα χρήματα για να τους παρακολουθήσω.:(:frowning:
και δεν το είπα σε καμία περίπτωση υποτιμητικά, κάθε άλλο, που για τα δικά μας δεδομένα ήταν πολύ καλή τιμή.:slight_smile:

Το νέο κομμάτι ήταν το “Night Sky” :wink:

Ναι νομιζω αυτο ηταν…

Οσο για την συναυλια, μιας και δεν μιλησα καθολου γι’αυτην ακομα, να πω οτι περασαμε καλα οσοι πηγαμε…Οντως πολυ χαμηλη προσελευση που να πω την αληθεια δεν το περιμενα…

Αν εξαιρεσουμε τα γνωστα πλεον προβληματα στον ηχο και με τον συγκεκριμενο χωρο το live ηταν αρκετα πορωτικο και ο Blaze θεος…Το εζησα απο την πρωτη γραμμη και ο τυπος τα εσπασε οπως και στη Σουηδια…

Δυνατος με παθος και να πιστευει και να νιωθει αυτο που κανει…Μπραβο του…Τιμιο live…

Kαι μετα ανετος για υπογραφες και φωτογραφιες…Αν μη τι αλλο περασαμε καλα και αυτο μετραει…

Εντυπωση επισης μου εκαναν και οι Fury UK…Θα τους τσεκαρω καποια στιγμη…Ο κιθαριστας τους ηταν πολυ καλος…

Απο Myspace:

Athens ? 27 November

Fantastico, terrible, wonderful and diabolical are all words that could be used to describe the toilet backstage at the Onstage Club in Athens . We play plenty of gigs that don’t have a toilet backstage so I’m not complaining; just giving you an idea of the challenges we face out here on tour when a band member has a dodgy tummy like I did that night.

This was my first ever headline show in Greece with my own band. It went great. The fans were singing along so loud in some parts of the set that I couldn’t hear myself singing. So please don’t tell anyone if you were there and I was off key or flat, okay? It was the fault of the great Greek fans if I was. We have changed the setlist around a bit. ?Watching The Night Sky? from the new album went really well. I made a couple of small mistakes but the reaction from the fans was great. We are filming it every night on our camcorder, until the end of the tour. Then after Z7, Larry is gonna put together a home movie style video clip. We all enjoyed this song and it seems like it will be a good first single in January. We are also playing two songs from The Man Who Would Not Die album that we have never done live before: ?At The End Of The Day? and ?Waiting For My Life To Begin?. So we have rehearsed them and put ?em in the set for this part of the tour. They felt really good when we did them last night. It’s a strange but nice feeling when you know something so well but you have to learn to sing it live. I’m so glad they are in the set.

The food has been good so far. Greek salad is my favourite and there has been plenty of that and typical grilled pork and mutton and Retsina the typical Greek wine that Larry and me both enjoy. Yesterday was a 7 hour drive in the mini bus. It’s sunny but not hot so we should be ok. Fury UK are here with us as main support . It’s a contact of Mark, Fury UK?s manager, that managed to sort out this tour of Greece. Fury UK did well in Athens. The Greek fans appreciated them and the songs from the new album sounded good. So far so good. Thanks Athens.

Cheese pie of death Agrinio ? 28 November

Agrinio was crazy. A really intimate packed-out gig with plenty of crazy fans & the odd crowd-surfer! After the fantastic gig we stopped on the way back to the hotel at a late night pie shop for a snack. I was enjoying a nice hot feta cheese pie and talking to Mark, Fury UK?s manager, when two drugged up youths on a red scooter drove towards him. I grabbed him out of the way so he wasn’t hurt, just dazed. The scooter poofs seemed to think it was our fault. Mentally challenged is being charitable to these two knob heads. We had been standing at the side of the road talking and they were coming at us at 30 miles an hour! However, it didn’t stop there?. they followed our van, spat at it, then followed us. At the traffic lights the weedy looking one on the back managed to throw a large brick at our van, shattering the side window and narrowly missing our manager. Lucky for us that no one was seriously hurt. The donkey brain mummy boys ran away like the pathetic poof boy cowards they are before we could get out of the van and clobber them. It was a horrible end to a great night. Now all the money from the gig goes towards replacing the smashed window of the van. It hasn’t put me off Greece but I never thought cheese pies would be so dangerous.

And?Larry has got a bad eye. The stage at Agrinio was very small so the five of us were almost on top of one another! Dave bumped into the cymbals causing Larry to hit himself in the eye quite forcefully with a drumstick during the new song ?Watching The Night Sky? ? although everything went black for a couple of seconds, thankfully he can still see out of it. He will be watching out for falling cymbals now instead of the night sky. We might be playing the new song live on national Greek TV tonight at 18.00. I’m not sure when you will be reading this but that’s Monday 30th November.

Last night we had a band meeting about the artwork for the new album. There’s more sleeve notes on this album - so much has happened since we started The Man Who Would Not Die that I wanted to write a bit about all of that. Anyway I hope you are ok with that. We may try and get the sleeve notes translated into different languages for fans who are interested in that but it?s just an idea at the moment?

That?s it for now ? back soon…

Οτι να’ναι παλι στο Ελλαδισταν…κι επισης σε ποιο καναλι θα το δειξει?(Αν καταλαβα καλα δλδ)

Σε κανα Χάκο φαντάζομαi

Α ναι σωστα…εμενα αν σου πω οτι πηγε το μυαλο σε τπτ Ραδιο Αρβυλα #-o

“We might be playing the new song live on national Greek TV tonight at 18.00”

Στις 6 το απογευμα δεν εχει χακο… :slight_smile: