Αρκετά αστείο είναι και αυτό το θέαμα:

Ποιοι μιλάνε για διατησία ρε μλκ, πού έχουμε φτάσει ![]()
Αρκετά αστείο είναι και αυτό το θέαμα:

Ποιοι μιλάνε για διατησία ρε μλκ, πού έχουμε φτάσει ![]()
πω… τώρα έχω ανάγκη το φλασάκι των Men in Black
Κομπανί: «Αν υπάρχει μία ομάδα που μπορεί να αποδεχτεί την πρόκληση, είμαστε εμείς»
Πλήρης επιβεβαίωση μέχρι στιγμής.
Εγκλημα να μην ειναι αυτος ο τελικος.
Σιγά, καλύτερα, θα δούμε δύο ματς.
Πάρα πολύ ωραία γκολ χτες. Ειδικά αυτό του Ντίαζ, ήταν φωτιά.
Ωραίο το πόλο χθες. Neuer λέει δεν έκανε ούτε μία επέμβαση, δε ξέρω αν ισχύει.
Οργιαστικά ανέκδοτα.
Παίξε λίγο ρε μπάγερν, μπας και δούμε κάτι
Γιατι δεν δοθηκε πεναλτυ;
Εντάξει, ο διαιτητής προσπαθεί πολύ να γίνει ο άνθρωπος του αγώνα. Τι 2 λεπτά ρε φίλε…
Επειδή τσίπουρα μυρίζει ο τύπος που σφυρίζει. Είναι πολύ κρίμα δύο τέτοιες ομάδες να παίζουν ωραία μπάλα και να έρχεται ένας διαιτητής και να χαλάει την ατμόσφαιρα.
Λέει δεν ήταν στην πρόθεσή του.
Το πέναλτι, όμως, στη Γαλλία μέσα μια χαρά δόθηκε.
Αυτο που κατεβασε σημερα η Αρσεναλ ειναι απο τα χειροτερα πραγματα που εχω δει στην ζωη μου σε ποδοσφαιρικο επιπεδο. Εκανε την Ελλαδα του 2004 να φανταζει ως η Μπαρτσελονα του Κροιφ. Και δυστυχως για τους θεατες, σκοραρε στο 6’ λογω μιας μαλακιας και μιας κοντρας στο κεντρο.
Εντωμεταξυ οι δυο Αγγλοι (!) σχολιαστες που εχει το Paramount+ απο το οποιο βλεπω το ματς, δε θα μπορουσαν να ειναι πιο βαμμενοι. Η PSG εχει κατοχη πανω απο 70% σε ολο το ματς και 20 σουτ εναντι 3 της Αρσεναλ, και μιλανε για καθολικη υπεροχη της Αρσεναλ στο παιχνιδι. Επισης ειπαν πως οι παικτες της PSG εχουν ουσιαστικα παραιτηθει στο ματς. Κλαιω.
Παμε στα πεναλτι. Οποιος και να κερδισει, δε θα παρω ποτε πισω αυτες τις 2 ωρες που αποφασισα να αφιερωσω σε αυτο το ματς. Πολυ ενδιαφερουσες οι αλλαγες του Ενρικε. Εβγαλε Βιτινια, Ντεμπελε και Τσβαραντονα.
Εγώ παιδιά με το ποδόσφαιρο σχέση δεν έχω, αλλά έχω βρεθεί στο Παρίσι, επί της οδού saint Germain και οριακά μπορώ να σας περιγράψω πόσο παθιασμένοι είναι όλοι με την ομάδα της γειτονιάς, όσα μαγαζιά έχουν οθόνη έχουν κόσμο μέχρι και μέσα στο δρόμο, όσα δεν έχουν το βλέπουμε σε τάμπλετ, προσωπικό και πελάτες μαζι.
Και τώρα αρχίζει το πανηγύρι! Δεν μπορείτε να φανταστείτε για το μπατσικο μιλάμε!
Ποδοσφαιρικη Δικαιοσυνη, εστω κι αν καθοριστηκε με την τελευταια κλωτσια του παιχνιδιου.
Το πηρε η καλυτερη ομαδα. Δικαιο.
Το ποδοσφαιρο τιμωρει ετσι παει. Και αδίκησε τον εαυτο του ο Αρτετα γιατι εδειξε μετα το 1-1 οτι μπορουσε να το παιξει στα ισα. Αλλα για το τίποτα που έδειξε απ το 0-1 ως το πεναλτι πήγαινε γυρεύοντας
Η ομορφιά του ποδοσφαίρου ειναι στο να κερδίζει το outsider, εγω ηθελα να το πάρει η Αρσεναλ ακόμα και με 25% κατοχη μπαλας. Δυστυχώς το πηρε ξανα το μεγαλύτερο πορτοφόλι, οπως ειναι (δυστυχως) το συνηθες στον αθλητισμό σημερα.
Arsenal total value of players : €1.23 billion
PSG total value of players : €1.21 billion
![]()
Η Αρσεναλ πιθανοτατα εχει ξοδεψει πιο πολλα λεφτα απο την Παρι για να φτιαξει την ομαδα της, παντως.