Electric Wizard

come my fanatics δαγκωτο.

Dopethrone χαλαρά… Άλλωστε και οι ειδικοί αυτό προτείνουν 8):p:):wink:Link

Οι 29 κατασκευαστές φούντας?:p:p:p

http://www.youtube.com/watch?v=yHwPDUTH19g

“You’re all the same, the lot of you, with your long hair and
faggot clothes. Drugs, sex, every sort of filth. And you hate the police,
don’t you?” “You make it easy.”…
εισαγωγη απο το Wizard In Black(ψηφος στο "Come My Fanatics…"ηταν και ο πρωτος δισκος που ειχα ακουσει απο ELECTRIC WIZARD)Παντως ολοι οι δισκοι τα σπανε…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ
Τρομερό το dopethrone

Το κατέβασα και έπαθα ΠΛΑΚΑ

ξεθάβω γιατί άκουσα κάτι σκόρπια (dopethrone, saturn’s children, funeralopolis, vinum sabbathi, wizard in black, dunwich…) κ την καταβρήκα :D!όταν κατεβάσω κ αρχίσω να λιώνω δισκογραφία θα επιστρέψω για ολοκληρωμένη άποψη…

επέστρεψα για την ολοκληρωμένη άποψη :stuck_out_tongue: λιώνω ασταμάτητα εδώ και 2 μήνες και πραγματικά έχω εθιστεί…είναι από άλλο πλανήτη οι άνθρωποι. Ξεκίνησα με Dopethrone και δε ξέρω κι εγώ για πόσες μέρες άκουγα μόνο αυτό. Μπορώ άνετα να πω ότι όλα μου φαίνονται δισκάρες αλλά έχω μια αδυναμία σε Dopethrone, We Live και Come My Fanatics οπότε δύσκολο να ψηφίσω…απλά ένα τεράστιο :respect:

dopethrone σκετη μαστουρα

ξέθαψα αυτή τη δισκάρα προχθές και με συντροφεύει στις διαδρομές μου

[B]Let Us Prey[/B]

υποτιμημένος μου φαίνεται, δε βλέπω το κοινό να παθιάζεται. [I]για πάμε![/I]

Φυσικά και είναι δισκάρα όπως όλα τα άλμπουμ τους. Το συγκεκριμένο έχει μια μεγάλη αδυναμία μου, το instrumental Master of Alchemy.

Τεράστια μπάντα με μόνο μεγάλους(ενταξει έχουν και τεράστιους) δίσκους.Για αγαπημένο κλίνω προς Come my Fanatics,με Dopethrone και Electric Wizard(λιγο υποτιμημένο νομίζω,έχει κομματάρες) να ακολουθούν από κοντά.Αν και δεν έχω ακούσει όσο θέλω τα Let Us Prey και We Live…
Η αλήθεια είναι πως η μεγάλη πόρωση δεν ήρθε αμέσως,μετά από κάμποσο καιρό είδα το φως το αληθινό και μου κάηκε ο εγκέφαλος
Επίσης
http://www.metal-archives.com/albums/Electric_Wizard/Legalise_Drugs_and_Murder/332674

[SPOILER]

LEGALISE DRUGS AND MURDER…ELECTRIC WIZARD RELEASE NEW SONG ON 7" VINYL!!

The apocalyptic first recordings from the much anticipated 8th studio LP from ELECTRIC WIZARD will be released as a vinyl only 7" on March 31st at their forthcoming LONDON FORUM show. It is the first of a number of vinyl only releases set to promote the , as yet, untitled and unfinished LP.
Recording of the new LP has already commenced but will not be completed until later this year and as a result the band have decided to release certain songs and exclusive B-sides on the vinyl format.
The A-side ‘Legalise Drugs and Murder’ is a cathartic anthem for the ‘lost’ generation, a gargantuan 70s styled Doom Stomper and the perfect 7" single. Ultra-catchy and featuring the bands trademark ‘wall of fuzz’ sound, topped with an evil, sneering vocal.
The band had a few words about the ‘controversial’ subject matter “?the new song is a definitive statement on the ELECTRIC WIZARD cult?we demand total freedom and revolution?.man, things have got bad , the world is evil?.” and on the development of their sound "?it has to be primal and violent, y’know cos we wanna get to people…and it had to be anthemic to inspire revolutionary thoughts. We wanted to be SLADE and SABBATH meets the Baader-Meinhoff Gang?"
The B-side is an even more twisted journey. Inspired by deranged eurohorror/giallo soundtracks of the 70s , ‘Murder and Madness’ is a claustrophobic meditation on the themes of the A-side. A paranoiac brooding number created with vicious wah guitar and discordant organ and piano that rises in intensity to a crescendo of sadism.
Yet again ELECTRIC WIZARD raise the bar of Doom Metal in just two songs from super-heavy 70s glam rock stomp to a purely visceral and sadistic art rock experience.
Raise your fists with ELECTRIC WIZARD and scream "Legalise Drugs and Murder’ on March 31st…
[/SPOILER]

ω ρε μάναμ:!:
[I]Inspired by deranged eurohorror/giallo soundtracks of the 70s[/I] λέει <3

Και βέβαια υποτιμημένο, και απορώ γιατί. Το γεγονός και μόνο ότι ο δίσκος ξεκινάει με τις εθιστικές σαμπαθικές ριφφάρες του Stone Magnet, τα λέει όλα. Για να μην αναφέρουμε την ψυχεδέλεια που βγάζουν το Behemoth και το ομώνυμο. :slight_smile:

Για να δούμε όμως και το νέο single στο τέλος του μήνα…

οποτε, συμφωνα με το σποιλερ, λογικα συνεχιζουμε στο στυλ του black maσιζζ

οποτε φαπφαπφαπ

Για μένα ισοπαλία μεταξύ Dopethrone και Witchcult, με Fanatics ελάχιστα μέτρα πίσω. Ψήφισα Dopethrone λόγω αγαπημένου Wizard κομματιού έβερ ιν ιτ, ήτοι We Hate You

Σωστος,κι εμενα ανετα στην 5αδα

Dopethrone απο τα αγαπημενα αλπουμ εβερ.Γενικοτερα,οχι μονο των Electric Wizard.

Εχει ενα απο τα πιο γαματα εξωφυλλα και το πιο “θελωνατασπασωολα” κομματι–>http://www.youtube.com/watch?v=sO7VP34n2Ps

Εντωμεταξύ, κι ενώ τα ονόματά τους είναι στα κρέντιτς του εφταριού, έχουν φύγει από τη μπάντα ο καραφλομούσιας ο ντράμερ και ο Τάσος ο μπασίστας.
Χάνουν λίγο σε ίματζ οι γουίζαρντ.

[U][I]Funeralopolis[/I][/U] με τη νέα σύνθεση και τέρμα ψυχεδέλειες.