Euronymous

Δεν ήξερα που να το ποστάρω γιαυτό άνοιξα τόπικ… διαβάστε συνέντευξη που τα σπάει του θρυλικού αυτού τύπου!
Έχει μοναδικό ταλέντο να μην ξέρεις αν αστειέυεται ή όχι 8)

http://smnnews.com/board/showthread.php?threadid=32213

Mαζί με Quorthon,Steele, Lemmy και μερικούς ακόμα δίνει ίσως τις πιο “διασκεδαστικές” συνεντέυξεις…

Εδινε.

Έι! Εγώ πήγα να το πω αυτό!!!:blow:

To μόνο που θέλω να πω εδώ είναι ότι όταν ήμουν πιτσιρικάς και έπαιρνα να διαβάσω κανα μεταλ χαμμερ της εποχής εκεινής ( γύρω στο 93 ), το έντυπο ασχολούταν πολύ με την τότε επικαιρότητα με την όλη φάση Inner Circle και τα καψίματα εκκλησιών, τους φόνους κλπ κλπ και ονόματα σαν τον Εuronymous και τους άλλους καμμένους της σκηνής απασχόλησαν την “γενιά μου” από τις πρώτες γνωριμίες μας με τον χώρο του μέτσαλ γενικότερα. Και έτσι είχε πολύ πλάκα να βλέπεις κάτι μαλακισμένα πιτσιρίκια σαν εμάς τότε να ψάχνονται με τέτοιες μπάντες. Χαχαχα θα πρέπει να είμασταν πολύ σπαστικοί στους μεγαλύτερους “τρου”!!!

αστειευοταν δεν αστειευοταν
η ολη φαση με τους obituary και λοιπες αηδιες που πιστευε ηταν αληθινη
η πολυ πρεζα κανει κακο.το χουνε διαπιστωσει πολλες φορες εκει πανω

απολαυστικη ητανε η τελευταια συνεντευξη του fenriz!
metal church ρεεεε!!!χαχαχαχαχα

Καλα προφανώς δεν αστειέυεται σε όλα, και προφανώς τότε τους τη σπάγανε οι ντεθμεταλλάδες που ντύνονταν σα μπασκετάδες, και αν αυτό το σπάσιμο σου δίνει την ώθηση να δημιουργήσεις καινούρια σκηνή ε τότε μεγιά σου με χαρά σου… έν τέλει δικαίωμα του καθενός να είναι όσο κολλημένος γουστάρει. Πιστέυω μάλιστα οτι στους μουσικούς επιβάλεται να έχουν κάποια κολλήματα και εμμονές και να περιστρέφονται γύρω απο αυτά αν θέλουν κάποτε να αποκτήσουν κάποια ταυτότητα και στύλ. Το προβλημα είναι στους οπαδούς που νομίζουν οτι απλώς βρίζοντας κάτι αποκτούν αυτή την ταυτότητα.

Ο τυπος ηταν στο ΚΚ Νορβηγιας…
ΘΕΟΣ!

δικαιωμα του καθενος ειναι να γουσταρει οτι γουσταρει

αλλα οταν εκμεταλλευεσαι τον θανατο ενος ανθρωπου (dead) για να περασεις το υποτιθεμενο μηνυμα σου εισαι μεγαλος ξεφτιλας.
και την στιγμη κιολας που λιωνεις στην πρεζα και ξερεις οτι σε ακουνε πιτσιρικια.

και απο την αλλη και οι φασιστες εχουν τα πιστευω τους.δεν παει να πει οτι θα τους αποδεχτουμε.

του αναγνωριζουμε την δημιουργια ενος ειδους,αλλα οχι να δωσουμε και αξια σε ενα πρεζακι!!!

“αλλα οχι να δωσουμε και αξια σε ενα πρεζακι”

Το τι παίρνει ο καθένας λίγο με αφορά αλλα δε νομίζω οτι άυτός ο τύπος ήταν άλλο ένα πρεζάκι και προσωπικά δεν ξέρω και κατα πόσο ήταν πρεζάκι (και μαυτό εννοώ τακτικός χρήστης κόχι να πειραματίστηκε). Επίσης όλα τα ταλέντα της μέταλ σκηνής υπήρξαν πρεζάκια ή αλκοολικοί σε κάποια φάση.Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο μένος με αυτά. Τέλοςο τύπος ήταν οπαδός της βενομοπαραφιλολογίας και την είχε πάει ένα επίπεδο παρακάτω (ή παραπάνω όπως το πάρει κανείς:p ) δηλαδή έδειχνε οτι την είχε κάνει τρόπο ζωής(αμφιβάλλω οτι το είχε κάνει στην πραγματικότητα απλά το έπαιζε έτσι σε πολύ ακραίο βαθμό). Τι θα πεί τώρα οτι τον ακούν παιδάκια? Ποιός δίνει δεκάρα αν τον ακούνε παιδάκια? ?Και τους βένομ ακούνε παιδάκια και τους σλαγιέρ και τους κάννιμπαλ κόρπς. Επειδή οι στίχοι τους είναι όπως είναι τα παιδάκια πρέπε να βγούν να σκοτώσουν? Εγω τον τιμάω γιατί βγήξε και δούλεψε το δισκογραφικό-μουσικό-ιδεολογικό σύστημα με τον πιο ακραίο τρόπο και χέστηκε για τις επιπτώσεις τις οποίες και επωμίστηκε αφού οι ηλίθιοι τον περιτρυγίρισαν σαν τις μύγες(πες με βάργκ)

Παντως περα απο τo νορβηγικο blackmetal, το οποιο στην ουσια δικο του δημιουργημα ηταν, απ’ οσα εχω διαβασει, εκανε και αρκετες λαμογιες μεσω τις Deathlike Silence…

Ε καλά δεν τον αγιοποίησα κιόλας, και λαμόγιο ήταν και κουτοπόνηρος,κολλημένος,θρασύδειλος κιότι άλλο θές (μέχρι και πούστη τον είχε βγάλει ο Βάργκ γιατί είχε βρεί λέει δονητή με υπολείμματα περιττωμάτων σε συρτάρι του! αν θεωρήσουμε βέβαια τον βάργκ αξιόπιστη πηγή-να σημειωθεί οτι ο βάργκ είναι και εντελώς στρέητ έντζ αλλά ο πιο τρελός+βλαμμενος )

Το θέμα είναι οτι ο Ευρύνομος,Ιερόνυμος ,Γιουρομπάσκετ η ότι άλλο ήταν ο πρώτος που εξερέυνησε κάποιες πτυχές της μουσικής ακρότητας(και ιδεολογίας) και πρέπει να ήταν ο μοναδικός που ήξερε τι ήθελε ακριβώς στη σκηνή και της έδωσε αυτή τη μορφή. Φαίνεται κιαπτη συνέντευξή του- διακρίνεται ειρωνία μέχρι αηδίας, σε αντίθεση με άλλους βλακμεταλλάδες που ακούγονται ηλίθιοι ή υπερεγωιστές. Ειδικά το σημείο που λέει οτι ξέρει οτι ο κομμουνισμός είναι το ιδανικό σύστημα αλλά προτιμά το φασιστικό του πρόσωπο με μυστικές αστυνομίες κλπ είναι φτύσιμο ειρωνίας στη μάπα.

το οτι ητανε πρεζακι το λεω γιατι απο την πολυ πρεζα ειχε γινει ετσι
οπως και ολοι τους (κοιτα πως εγινε ο φενριζ τωρα που τα κοψε)

οταν βγαινεις και μιλας για βιασμους,σοδομισμους,να πεθανουν τα παιδακια στην αφρικη και αλλα τετοια,ε τοτε εισαι για τον καιαδα.τι διαφερει απο μια φασιστικη ιδεολογια?

εδω ειναι η εκδοχη του burzum
http://www.burzum.org/eng/library/a_burzum_story02.shtml

καλά αυτό για τα παιδάκια είναι δούλεμα, λέει θέλει να γίνει πάμλπουτος με χαρέμι και να βλέπει βίντεο με παιδάκια να πεθαίνουν… δηλαδη το “ψέυτικο” όνειρο κάθε ανθρώπου που πατάει επι πτωμάτων για να πετύχει.
Απόλυτη απαισιοδοξία και μηδενισμός = μπλακ μέταλ. Εδώ ο Βάργκ τον έβριζε επειδή λέει ήταν κομμουνιστής κιήθελε να γεμίσει την Νορβηγία με αράπηδες… Απλά ο Γιούρο ότι έβρισκε που μπορούσε να τη σπάσει στον αναγνώστη το έλεγε. Μη τσιμπάτε…

και στη φασιστική ιδεολογία δεν λέγονται τέτοια πράγματα. είδες κανα φασίστα να μιλάει για βιασμούς σοδομισμούς? όλοι για το κοινό καλό μιλάνε και απο πίσω γίνονται όλα.

ακριβως αυτο

ηταν ενα τιποτα

για αυτο τον λεω πρεζονι

ουτε ηταν κακος οπως διεδιδε
και τα λεγε καθαρα για να προκαλεσει και να κερδισει φημη

εδιτ : δεν ειπα οτι ητανε φασιστας.απλα συμφωνα με αυτα που ελεγε,ητανε ιδεολογικα ακραιος οπως οι φασιστες.και νταξ κατι “only the strong ones have the rights to survive and the weak shall be crushed” τα χανε οι περισσοτεροι τοτε!

Με το τίποτα δεν φτιάχνεις την πιο επιδραστική μουσική σκηνή των 90ς στο μέταλ. Μάλλον με πολύ ισχυρές ιδέες και πειθώ και με τραγούδια (freezing moon,funeral fog,de mysteriis dom sathanas) που όμοιά τους δεν είχαν ξανακουστεί.
Είναι σαν να μου λές οτι οι Βένομ ήταν πρεζόνια… κιαυτόι να προκαλέσουν ήθελαν… και το πρεζόνι ακόμα δεν έχω καταλάβει που κολλάει.Δεν είναι αναγκαστικό να παίρνεις πρέζα για να ειρωνέυεσαι ή να είσαι μηδενιστής.

έδιτ: κιο χίτλερ χαρισματική προσώπικότητα ήταν ,άσχετα αν καλύτερα να χε γίνει μουσικός ή ζωγράφος.

Βαριεμαι ειλικρινα να διαβασω την συνεντευξη.Γνωριζω τις πεποιθησεις του Γιουρο για
το Death Metal και τα σχολια του περι τρεντυ,hardcore κλπ.
Το πρωτο αλμπουμ των Enslaved εχει κωδικο Anti-Mosh σε αντιθεσει με τους κωδικους της “trendy”,
αν ειναι δυνατον,Earache.No fun,No Core,No Trends,No Mosh.Το μοτο του Γιουρο πανω-κατω
και το γραφει πανω στην θηκη του cd.
Ολο αυτο δεν πιστευω να οφελησε κανενα εκτος απο τις νορβηγικες μπαντες που εγιναν
γνωστες με αυτο τον τροπο.Δεν εγιναν και mainstream αλλα ολο και καποιος τους εμαθε.
Ηταν δεν ηταν πρεζακι ο Γιουρο δεν με ενδιαφερει.Η μουσικη ηταν τελεια σε αυτο που ηθελε
να παιξει.Σκοτεινη,βαρβαρη και ολα τα υπολοιπα ομορφα συναισθηματα που οι Mayhem μας
προσφεραν και συνεχιζουν να μας προσφερουν.

μα εγω δεν μιλαω για την μουσικη του
μιλαω για τον euronymous σαν ανθρωπο.σαν χαρακτηρα.

το πρεζονι κολλαει
στο οτι σε συνεντευξεις διασημων προσωπικοτητων της νορβηγικης σκηνης δηλωναν οτι λιωνανε στην πρεζα σε πολυ ασχημο βαθμο.

τεσπα,μπορει και να μην επαιρνε

οτι ητανε χαρισματικος ητανε.οπως ο hitler,οπως ειπες.
αυτο δεν του δινει αξια σαν ανθρωπο.
σαν πρωτοπορο της black metal σκηνης,αδιαμφισβητητα!

@ Deathster
Στη συνέντευξη αναφέρει οτι το αντιμός δεν είναι κατα της εταιρίας αλλά κατά της μόδας του μόσινγκ και των τυπάκων με τις βερμούδες και τα καπελάκια που το βρίσκαν κούλ.Ουσιαστικά απλά έβριζε το αντίστοιχο του ΕΜΟ της εποχής και μάλλον πίκρα δείχνει που αντί να εξελιχθεί η σκηνή που χε βγάλει σκοτεινά αριστουργήματα όπως" To megatherion" κλπ είχε γίνει πολύ μέηνστριμ. Για την Ίαρεηκ λέει οτι έχει μεγάλο σεβασμό αφού αναδείξαν σπουδαία συγκροτήματα. Αξίζει να τη διαβάσεις πάντως. Στα υπόλοιπα συμφωνω.

@Signal
Εγώ μόνο ως μέρος της σκηνής και ως μουσική παρουσία θα τον κρίνω. Γενικά αν τα λεγε για πλάκα σαν ανθρωπο θα τον πήγαινα άπειρα, άν όχι τότε θαπίστευα οτι έχει καεί. Πάντως δεν έχει κανα ιδιαίτερο νόημα να τον κρίνουμε σαν άνθρωπο αφού δεν τον ξέραμε κιαπο κοντά ούτε γνωρίζομε ποιές ήταν ακριβώς οι πεποιθήσεις του ούτε αλλάζει τη μουσική κληρονομιά. Πάντως για να λέει η μισή σκηνή (κιας την απάρτιζαν ημίτρελοι) οτι ήταν καλό άτομο κάτι θα ξέραν. Όσοι τον βρίζουν είναι ή Βαργκικοί (που ναι σίγουρα καμμένοι τρελοί, ή ρατσιστές ή φασίστες) ή μέλη των Mayhem που το παίζουν υπεράνω και καλά δε σήμαινε πολλά γιαυτόυς κιοτι θα συνέχιζαν και χωρίς αυτόν που τα θεωρώ εγωιστικές πίπες,επειδή ίσως υπήρχαν τριβές στο συγκρότημα ή τον ζήλευαν. Αλλά και πάλι δεν μπορεί να βγεί κανα συμπέρασμα περισσότερο απο αυτά οπότε ας ασχοληθούμε με τη μουσική του “περσόνα”.
Δεν έχω να πώ πάντως κατι παραπάνω επι του θέματος. Πάντως αν τη δούμε ανθρωπιστές να μη ξεχνάμε κιοτι ο Χίτλερ άνθρωπος ήταν. Δε φταίει μόνο αυτός για ότι έγινε στο δεύτερο παγκόσμιο. Ίσως να ήταν κιαναπόφευκτος αφού οι άνθρωποι της Γερμανίας τότε διψούσαν γιαυτά που τους έλεγε και τα χάβαν σαν ναρκωμανείς.

Σαν μουσικός είναι τρσιμέγιστος, σπουδαίος κλπ., το τι είναι σαν άνθρωπος δεν με ενδιαφέρει…
Edit: Ήταν βασικά…

Παρλαπίπας…:expressionless: