Interstellar

Την Πεμπτη βγαινει οποτε νομιζω οτι χρειάζεται ενα θρεντ δικό του να γουστάρουμε.
Πρόκειται φυσικά για την νέα ταινία του Christopher Nolan, του μπλοκμπαστερα σκηνοθετη που μεχρι τωρα δεν εχει κανει κακη ταινια. Το project ειναι υπερφιλοδοξο και μενει να δουμε αν θα τα καταφερει.
Πάνω κάτω η ιστορία λέει ότι στο μέλλον η γη έχει ξεμείνει απο φυσικούς πόρους οπότε μια ομαδα ανθρωπων για να βρουν λύση ταξιδευουν στην άκρη του γαλαξια.
Ιδιαιτερα ενδιαφερον ειναι το γεγονος οτι το σεναριο βασιζεται στην δουλεια του θεωρητικού φυσικού Kip Thorne (με το διολου αμελητεο βιογραφικο http://en.wikipedia.org/wiki/Kip_Thorne) ο οποιος κραταει και ρολο executive producer.

Αυτα τα ολιγα!
παραθετω αφισα

και trailer
http://www.youtube.com/watch?v=ePbKGoIGAXY

περιμένω μεγαλεία :slight_smile:

μονο και μονο για McConaughey αξιζει η ταινια,ωστοσο μεχρι στιγμης οι κριτικοι την δινουν γυρω στα 7.5/10. Θα την δω οπως και να χει

Πάω να διαβάσω και το υπόλοιπο καστ στην ποσταρισμένη αφίσα και βλέπω Gordon Levitt, Cotillard, Paige, λέω “τι σκατά…” μετά είδα το “Inception”… :lol:

Αυτό και το Τheory of Everything θα μου τα φάνε την άλλη βδομάδα!

Οι κριτικές δεν είναι αποθεωτικές προς το παρόν. Από την άλλη την ταινία την έχει εκθειάσει ο Paul Thomas Anderson και ο Tarantino (καλά βέβαια ο δεύτερος πέρυσι λάτρεψε και το… Lone Ranger). Ο Tarantino μάλιστα έκανε και συγκρίσεις με… Tarkovsky!!!

Από τα λίγα που διάβασα εγώ πάντως η ταινία όπως κατάλαβα απαιτεί από τον θεατή κάποιες γνώσεις για θεωρία της σχετικότητας. Οι περισσότεροι που την είδα χάθηκαν εντελώς στην τελευταία ώρα όπου ταινία ξεφεύγει εντελώς.

Πως και πως το περιμένω το γαμημένο…

περιμενω και γω με αγωνια να το δω…ελπιζω να με δικαιωσει ο νολαν…

το inception ειναι η κορυφαια ταινια που ειδα ποτε σε σινεμα και μια απο τις καλυτερες γενικως

επισης το batman begins απ τις καλυτερες ταινιε ς επισης…

Ας πω δυο πράγματα μιας και πήγα στην πρεμιέρα.
Καταρχάς, μην ακούτε τις πίπες περί νέας Οδύσσειας. Όχι ότι περίμενα κάτι αντάξιο της ποιητικής επικότητας του 2001 αλλά λέμε. Το Interstellar είναι μια εξαιρετική περιπέτεια φαντασίας με λίγο παραπάνω μελόδραμα απ’ όσο πρέπει και με μερικές σεναριακές ευκολίες που τελικά του στερούν τη δυνατότητα να γράψει ιστορία. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο Νόλαν έφτιαξε ξανά ένα αδιανόητα εκθαμβωτικό και σκεπτόμενο μπλοκμπάστερ που δεν στερείται επουδενί ουσίας και τελικά περνάνε τρεις ώρες χωρίς να πάρεις χαμπάρι.

[SPOILER]ισχυει οτι το τελευταιο δεκαλεπτο ‘χαλαει’ την ταινια;[/SPOILER]

πρωτη εντυπωση:
κωμωδια τα τελευταια λεπτα
γελαω με τη μαλακια που ειπε ο Ταραντινο περι Ταρκοφσκι
μεχρι contact και πολυ του ειναι

[SPOILER]Ε λίγο γιατί δίνει ένα τίγκα προβλέψιμο “χάπι εντ” μέσα στα ζουμιά. Κι εγώ πάντως βούρκωσα.[/SPOILER]

και εκει έπρεπε να σταματήσει η φράση σου.

[SPOILER]Τα δέκα τελευταία λεπτά είναι τα εμφανέστατα. Και πιο πριν υπάρχουν αυξομειώσεις στο ρυθμό και κάτι παπάρες περί αγάπης ως μόνης σταθερής κοσμικής δύναμης που το βατεύουν λίγο. Αλλά όλη η υπόλοιπη ταινία είναι συγκλονιστική και δε δίνεις και πολλή βάση, το ξεπερνάς ανώδυνα[/SPOILER]

Τώρα το περί Ταρκόφσκι καταλαβαίνω γιατί το είπε ο Κουεντίναρος. Γιατί το είπα και εγώ. Προς Θεού, ε, δεν ακουμπάει ούτε τη φιλοσοφία του ούτε το βάθος του και σαφώς ούτε τη μνημειακότητά του. Στην απεικόνιση, όμως συχνά-πυκνά έχει μια αισθητική υπαρξιακής απομόνωσης που, ναι, θυμίζει λίγο το πως αντιλαμβανόταν ο Ταρκόφσκι το sci-fi (αισθητικά). Μα μόνο σε αυτό το επίπεδο. Διαμαντάκι, όπως και να 'χει. Μακράν ό, τι καλύτερο εχει βγάλει σε προσωπικές ταινίες (δηλαδή πετάμε τα Dark Knight από τη σύγκριση) και σβήνει ολοκληρωτικά -όχι εν τέλει ότι έμεινε και για πολύ- το Inception. Μην τον πολυπάρετε στα σοβαρά σαν στοχαστή ή φιλόσοφο, δεν έχει νόημα. Και όχι, ούτε Ταρκόφσκι, ούτε Κιούμπρικ δε θα γίνει, ποτέ, γιατί πολύ απλά μένει στο επίπεδο του διαλόγου μαζί τους, και αυτού κάπως επιδερμικού.

Το είδα πριν λίγο.

Θα διαφωνήσω με όσους λένε πως τα τελευταία λεπτά χαλάνε την ταινία. Για μένα τα προβλήματα ξεκινάνε από τα πρώτα λεπτά και δεν σταματάνε ποτέ.
Το κακό με τις διάφορες επιστημονικές θεωρίες για παράλληλες διαστάσεις, σκουληκότρυπες και τα ρέστα είναι το πόσο σαγηνευτικές φαίνονται σε διάφορους σκηνοθέτες κατά καιρούς. Το ίδιο έγινε και με τον Nolan.

Δεν είναι μόνο το ότι τίποτα από όλα αυτά δεν λειτουργεί κινηματογραφικά, κατά την γνώμη μου τουλάχιστον. Είναι το πόσο τραβηγμένα φαίνονται από ένα σημείο και μετά όταν τα βάζει σε μια εξωφρενική πλοκή που προσφέρει εύκολες λύσεις στα πάντα με την δικαιολογία της επιστημονικής εξήγησης. Όταν δε όλα αυτά προσπαθεί, έστω και περιστασιακά να τα πλέξει με φιλοσοφικούς στοχασμούς περί αγάπης… ε σορρυ αλλά η ταινία γίνεται απλά γελοία. Σε 1-2 σημεία έβαλα τα γέλια δηλαδή.

Τι να πω, ίσως εγώ κάτι έχασα αλλά προσωπικά μου φάνηκε μακράν η χειρότερη ταινία που έχει κάνει ο Nolan. Το μόνο που του αναγνωρίζω είναι ότι τουλάχιστον προσπάθησε να κάνει κάτι διαφορετικό. Μια από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις ever. Ίσως μετά από (αρκετό) καιρό βάλω να την ξαναδώ.

Λάτρης της popular science και των εύκολων λύσεων ήταν πάντα ρε, όλα τα σενάριά του αν τα δεις αποστασιοποιημένα δεν τράβαγαν για κανένα λόγο. Και το Inception μπουκωμένη μύτη είχε και παρατραβηγμένες υποθέσεις που υπήρχαν για να εξυπηρετούν την πλοκή του. Δεν γίνεται να τον πάρεις στα σοβαρά ως γραφιά, αν πας να το κάνεις αυτό μάλλον κάτι δεν έχεις καταλάβει τόσα χρόνια, ως κινηματογραφιστή, από την άλλη, πλέον μπορείς. (Αυτό το πλάνο μόλις περνάνε δίπλα από τον Κρόνο <3)
Τουλάχιστον για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό το Διάστημα φαίνεται επιβλητικό και ΚΡΥΟ και έχει όντως μια πνευματική υπόσταση, η οποία είναι χάρμα οφθαλμών. Κάτι που το έκτρωμα που ονομάζεται Gravity ήθελε τάχα μου να κάνει μα χάρισε μόνο άπλετο γέλιο. Η διαφορά τους είναι ότι ο Nolan ξεκινά με αυτό στο μυαλό του, να το κάνει να φαίνεται έτσι. Ο Cuaron έφτιαξε μια καλογυαλισμένη παπάρα, πέταξε μέσα και δύο τάχα μου “ψαγμένα” πλάνα να δείξει ότι δεν είναι λούης και θεωρεί ότι καθάρισε. Ο Nolan τουλάχιστον έφτιαξε κάτι όχι τόσο φιλοσοφημένο όσο θα 'θελε, μα γκράντε. Και τον παραδέχτηκα.

Να σου πω την αλήθεια αυτό το τελευταίο που λες είναι που με απογοήτευσε περισσότερο. Τα πλάνα του στο διάστημα δεν με ξετρέλαναν. Με εξαίρεση ίσως το πέρασμα από την σκουληκότρυπα (και τα 2) τίποτα άλλο δεν μου φάνηκε τόσο τρομερό. Ένας από τους λόγους είναι ότι δεν άφηνε την κάμερα σταθερή. Είχε σχετικά γρήγορο μοντάζ για τέτοια ταινία που ήθελε να δημιουργήσει ατμόσφαιρα. Πολύ γρήγορα έκοβε τις σκηνές από έξω για να μεταφερθεί στο εσωτερικό του σκάφους. Τα περισσότερα τα βλέπαμε από την οπτική του χαρακτήρα του Μακοναχι.

Για τα υπόλοιπα… τα σενάριο του για μένα πάντα λειτουργούσαν στις περισσότερες ταινίες του (με εξαίρεση το the prestige που επίσης δεν με ενθουσίασε). Ακόμα και στο inception μια χαρά λειτούργησε. Ίσα ίσα εκεί όσο πιο εξωφρενικό γινόταν ώρες ώρες, τόσο περισσότερο το ευχαριστιόμουν. Το κοφτερό μοντάζ του επίσης στις ταινίες του ήταν πάντα στα υπερ (το μισό inception είναι στο μοντάζ βασικά). Εδώ εμένα μου φάνηκε πως δεν είχε την υπομονή να αφήσει το πλάνο για πολύ ώρα σε ένα σημείο και έχασε το μοναδικό καλό που θα μπορούσε να είχε κάνει με το υλικό του.

Για Gravity… να σου πω την αμαρτία μου το ευχαριστήθηκα. Το hype της ταινίας οφείλεται σε πολλές κριτικές που βγήκαν και στις οσκαρικές του υποψηφιότητες που έκαναν ξαφνικά τον Κουαρον… Κιουμπρικ για αυτά τα 1-2 πλάνα που έχωσε μέσα (εγώ περισσότερο τα είδα ως ένα μικρό φόρο τιμής του ιδίου). Όλα αυτά νομίζω μείωσαν την ταινία. Εγώ το είδα ως αυτό που ήταν. Ένα συμπαθητικό θρίλερ αγωνίας στο διάστημα και τίποτα περισσότερο. Δεν μου φάνηκε να έχει παραπάνω φιλοδοξίες.

Ακριβώς ό,τι είπε με τη διαφορά ότι το Space Odyssey προσωπικά δε μου είπε ποτέ τίποτα (με πλήρη συνείδηση του τι γράφω). Το τελευταίο μέρος ([SPOILER]αφότου πέφτει μες στη μαύρη τρύπα)[/SPOILER]) είναι όντως ξενερωτικό, έως και αστείο, αλλά για την υπόλοιπη ταινία, δεν καταλαβαίνω τη γκρίνια. Δηλαδή τι ακριβώς περιμένει να δει κάποιος, ντοκυμαντέρ;

Σε γενικές γραμμές αρκετά καλό.

Επίσης πιστεύω ότι όλοι θα προσέξατε…

[SPOILER]… την προφανή μουσική αναφορά στο Space Odyssey κάπου εκεί προς το τέλος… εεε; :D[/SPOILER]

Δεν τρελάθηκα, το είδα χθες, είχε τα ωραία του εφε αλλά κάπου στην πορεία με έχασε και ειδικά εκεί που άρχισαν τα περί αγάπης και πουτς μπλου με έχασε τελείως. Το τέλος ήταν ψιλοοτιναναι. Στα θετικά ότι είδαμε μια διαφορετική οπτική για το διάστημα από αυτές που έχουμε συνηθίσει.
Ίσως το ξαναδώ όταν βγει σε DVD.

το ειδα,το ειδα.
Αστειες οι συγκρισεις με την οδυσσεια( αν και κανει ξεκαθαρες αναφορες μεσα) και σολαρις.
επισης ναι στο τελος το έχασα και δεν κατάλαβα τι έγινε.
τελικά

[SPOILER]υπαρχει καποιος που να καταλαβε τι έγινε? πως βρεθηκε εκει με τις βιβλιοθηκες και αν αυτο το μερος με τις διαστασεις ήταν όντως ανθρώπινο δημιούργημα?[/SPOILER]

αλλά σε οσους δεν αρεσε πείτε μου ποιο καλύτερο μπλογκμπάστερ είδατε τα τελευταία χρόνια.
gravity? αστειο μπροστά σε αυτό.
Σκηνές απο διάστημα αγγιξαν την τελειότητα σε κάποια στιγμή. Επίσης οι δύο πλανήτες που πήγαν ήταν απεικονισμένοι εξαίρετα. άγονοι και αφιλόξενοι.

Για μένα ο νόλαν είναι ο μεγαλύτερος και καλύτερος μπλογκμαστερας του σήμερα. Αγνή απόλαυση όλες του οι ταινίες :smiley:

την ειδα και εγω…

αρκετα καλη ταινια… περασα ευχαριστα 3 ωρες…ως εκει ομως…τα περι αριστουργηματος κ.λ.π. ουτε για πλακα…

συγκριση π.χ.με το inception του ιδιου σκηνοθετη δεν παιζει καν…

επισης αν το συγκρινω με το παρ ολα αυτα ανυπαρκτο σεναριακα gravity θα πω την αμαρτια μου…η 3D version του gravity στο σινεμα με κερδισε πολυπερισσοτερο…η ομορφια του διαστηματος σε ολο της το μεγαλειο…

το ωραιοτερο πραγμα στο ιντερστελλαρ ειναι η μουσικη του zimmer και το πως δενει με το συνολο…