Judas Priest-Nostradamus

bump

According to the latest newsletter issued by CMM GmbH (the new joint venture between ICS Festival Service GmbH, which organizes the Wacken Open Air festival, and the long-standing German management/marketing firm CMM W. Rott), JUDAS PRIEST’s much-anticipated new album, “Nostradamus”, will be released in Germany on June 13 via Sony/BMG (June 16 in the rest of Europe, and most likely June 17 in North America). It will be made available as a double CD in a jewel case, as a deluxe digibook and as a special box set containing the new album on three LPs, a 48-page book and a poster.

In a recent interview with Rock My Monkey, JUDAS PRIEST singer Rob Halford was asked if “Nostradamus” will feature any “full-on-assault” tracks like “Painkiller” or if it will stick to the more classic JUDAS PRIEST style that PRIEST had on “Angel Of Retribution”. “Well, I think, you know, I think it’s always important to remember that the PRIEST in all of the years that we’ve been together, we’ve been very determined to give each record its own definition, and identity,” he replied. “As you know, we’re into double digits now since ‘Rocka Rolla’ all the way through to ‘Angel Of Retribution’, all the hundreds and hundreds of songs that we’ve released, you know. I guess the other thing is in terms of what we try to stand for is that we really avoid repetition. And that’s an easy thing to fall into when you have a commercially successful record in terms of record sales and recognition, as ‘Painkiller’ was for us. But, I mean, you listen to ‘Angel Of Retribution’, and I think it’s a very powerful, strong record, with a lot of the great elements that we all love about JUDAS PRIEST. So, you know, I think your feelings are one that would be expressed by millions of PRIEST fans around the world, you know. Everybody is very passionate about everything that we’ve ever done. There’s always an eagerness to maybe refocus on some of your favorite moments. But we just leave that there. It’s in the great breadth of things that we’ve achieved in that three decades plus of making heavy metal. We’re just excited now to be focused on the present endeavor of ‘Nostradamus’.”

Το πηγαν τελικα για διπλο.

To angel ειχε καλα τραγουδακια μεσα…

16 Ιουνιου τελικα.

Το τρακλιστινγκ:

“Nostradamus” track listing:

1. Dawn of Creation *
  2. Prophecy
  3. Awakening *
  4. Revelations
  5. The Four Horsemen *
  6. War
  7. Sands of Time *
  8. Pestilence And Plague
  9. Death
  10. Peace *
  11. Conquest
  12. Lost Love
  13. Persecution
  14. Solitude *
  15. Exiled
  16. Alone
  17. Shadows In the Flame *
  18. Visions
  19. Hope *
  20. New Beginnings
  21. Calm Before the Storm *
  22. Nostradamus
  23. Future Of Mankind

Όπου (*) και ιντρο. Κι ετσι όπως βλεπω τίτλους…

Πριν απο 3 χρονια ειχα βαλει στοιχημα μ’ ενα φιλο - καμμενος Priestας. Μου λεγε ‘‘να δεις που θα το πανε για κατι φιλοδοξο. Απο αποψη στυλ, ισως και φαση Painkiller με intros και ατμοσφαιρες απο πισω’’.

Κατα το ημισι επεσε μεσα. Δηλαδη, μιλαμε για διπλο studio album. Οι τιτλοι ομως… καθε αλλο παρα ‘‘κλασσικοι Priest’’ μου κανουν. Κι ο Χαλφορντ καπου δηλωσε πως θελουν να ‘‘πειραματιστουν λιγο σ’ αυτο’’…

Επιτελους!!Αντε να δουμε!
Πιστευω παντως πως θα ειναι πολυ καλυτερο απο την προηγουμενη μετριοτητα!

My thoughts exactly.

Πιο πολυ μ’ εχει προβληματισει τι φαση θα ειναι. Μη ξεχναμε οτι το προ-προηγουμενο ηταν το Demolition. Δηλαδη απ’ τον Tipton ολα να τα περιμενεις.

Εμένα μ’άρεσε πολύ και το προηγούμενο. Και γενικώς οι Priest σπανίως μ’ απογοητεύουν σε οποιαδήποτε φάση τους… Για να δούμε…

Judas Priest: τη Δευτέρα θα δημοσιευθεί το ομώνυμο κομμάτι, “Nostradamus”.

Από τη Δευτέρα 21 Απριλίου και από τον ιστότοπο www.livenation.com/judaspriest θα διατίθεται το ομώνυμο κομμάτι από τον επερχόμενο δίσκο των Judas Priest, με τίτλο “Nostradamus”, ως δωρεάν mp3. Επιπλέον, θα παρουσιάζεται και το εξώφυλλο του album.

:slight_smile:

Εγω παλι φοβαμαι μην εννοουν κανα sample και φαμε ξενερα. “Exclusive free mp3 of the title track”, δηλαδη τρεχα γυρευε.

Μακαρι να το βαλουν σε full version.

Ασχετο,εχω ακουσει οτι το νεο dvd των Fight (war of words:the film) σκοτωνει…Στα πολυ υποψιν για αγορά…(Πείτε με ιεροσυλο,αλλα το into the pit ειναι ισαξιο του painkiller για μενα…)

Εντάξει δεν θα το ελεγα ισάξιο, αλλά οι Fight ήταν οδοστρωτήρες κανονικά!

ειναι οντως πολυ ωραιο το DVD…

Το mp3 πάντως ακόμα να το ανεβάσουν

Μαλλον ειμαι ο 1ος που το ακουσε το κομματι;

Τωρα να πω οτι μου αρεσε παρα πολυ :lol: :lol: :lol: :lol:

Για ακουστε το και τα ξαναλεμε:wink:

Ελπίζω αυτό αριστερά να μην είναι το εξώφυλλο :papas:

Με ενα ακουσμα,δε με χαλασε καθολου.Αντιθετα,το βρηκα αρκετα ενθαρρυντικο.Αντε να δουμε το νεο αλμπουμ.

Που το βρηκατε το τραγουδι???

Eδω.

:expressionless: Τα σπάει!

Οντως ενθαρυντικο το νεο κομματι,για να δουμε και τον δισκο τι θα λεει.:-s :stuck_out_tongue: Βεβαια εχει καποια σημεια που ειναι περιεργα,οπως αυτο το nostradamus που επαναλαμβανεται συνεχεια,ομως εχει ωραια σολο.

Ωραίο τραγουδάκι:) Έχει τα χαρακτηριστικά Priest στοιχεία αλλά έχουν εμπλουτίσει τον ήχο τους. Επιτέλους γιατί δεν άντεχα ένα ακόμα άλμπουμ “φτωχή περίληψη του παρελθόντος”. Άντε να δούμε…