Οι Pure Reason Revolution ηταν ξεκαθαρα το δευτερο παραδειγμα που σκεφτηκα, αν και μπορω να σκεφτω και δεκαδες παραδειγματα στον χωρο της ηλεκτρονικης μουσικης. Διχως πολυ κοπο, μπορουμε να παρουμε τα περιπου 10 projects των Rhys Fulber & Bill Leeb για παραδειγμα (Delerium, Conjure One, Front Line Assembly μεταξυ αλλων) ή οτιδηποτε κανουν διαφορες μπαντες στον χωρο του ευρυτερου industrial. Δεν εχουν φοβερο, πεντακαθαρο και δυνατο ηχο οι νεες κυκλοφοριες των Crosses του Chino Moreno ας πουμε? Οι Ulver? Ακομα και στον χωρο της ποπ, η Lana Del Rey και η Billie Eilish? Παντου υπαρχει ποιοτητα.
Το οτι ο Mustaine εχει στο μυαλο του πως ο Σωστος Τροπος ειναι ενας κλασικος μεταλ ηχος ειναι ατυχες. Η παραγωγη στο νεο τραγουδι δε με χαλαει προσωπικα πολυ. Αλλα δεν την θεωρω και τιποτα το ιδιαιτερο. Οπως και το ιδιο το τραγουδι
Και πιο προσφατο παραδειγμα, το νεο τραγουδι των Mars Volta. Εξαιρετικος και ζεστος ηχος. Με μοντερνα και πεντακαθαρη παραγωγη.
Εντίτ 1: Έχω τελικιασει το γραφικομετρο, είμαι και 15 μετρα οφφτοπικ. αλλά νιώθω το κρανίο μου να είναι ένα κλικ πριν την έκρηξη,. πως στο διαολο μπορεί να υπάρχει ΑΥΤΟΣ ο ήχος;; Το 2022;; ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ
Εντίτ 2: Ειλικρινά θενκς για αυτό το άλμπουμ. Έχω παλαβωσει
So and so το καινούριο megadeth για μένα, το ριφ σπέρνει (αν και θυμίζει έντονα παλιότερες στιγμές τους), αλλά μου φαινεται ότι το ρεφρέν δεν πολυκολάει με το ύφος του τραγουδιού, η παραγωγή καπως με χαλάει και γενικά riff vs song σημειώσατε άσο.
Συμφωνώ πολύ με @unreal… γίνεται του ριφ το κάγκελο. Και το main και το ριφ του κουπλέ και αυτό που ακολουθεί στο δεύτερο μισό παίρνουν κεφάλια…
… αλλά τι σκατά δουλειά έχει αυτό το ρεφρέν μέσα στο τραγούδι;; πολύ αδύναμο, πολύ σοφτ καμία σχέση με την υπόλοιπη επιθετική και heavy σύνθεση
Όσο για την παραγωγή, μου αρέσει πάρα πολύ. Είμαι λάτρης του σύγχρονου ήχου όταν δεν γίνεται πλαστικούρα.
Χαλια το βρισκω και το εξωφυλλο, και τον τιτλο. Μου φαινεται αρκετα ενδιαφερον το οτι το πρωτο single ειναι το κομματι που κλεινει τον δισκο. Δεν μου ακουγεται με τιποτα για “closer” τραγουδι ενος δισκου. Πιο πολυ θα μου εκανε για ανοιγμα να πω την αληθεια. Οπως και να χει, μου φανηκε καλυτερο στο 2ο και το 3ο ακουσμα το We’ll Be Back. Επιμενω οτι το καλυτερο στοιχειο του τραγουδιου ειναι το ρεφρεν.
Μια σκεψη που εκανα μολις ειναι οτι προκειται για το μεγαλυτερο διαστημα μεταξυ 2 δισκων Megadeth, στα 6.5 χρονια απο το Dystopia. Απο το 1985 εως το 2016 το μεγαλυτερο διαστημα μεταξυ δυο δισκων ηταν μολις 3 χρονια και 4 μηνες, απο το World Needs A Hero εως το System Has Failed.
Αν θελω να ακουσω εναν Μαστεην να ξυνει κιθαρα με γαματο riffage και ωραια σολιδια, μπορω να βρω 4-5 δισκους στους οποιους το κανει εξισου καλα αν οχι καλυτερα. Τα μελωδικα ρεφρεν ομως με μια φωνητικη μελωδια που παρουσιαζει μια ιντριγκα και τα οποια μου κανουν κλικ σε ευαισθητες χορδες, ειναι σιγουρα λιγοτερα (οχι οτι δεν εχει πολλα τετοια ο Μαστεην στην καριερα του).
Το οποιο δεν εχει και μεγαλη σημασια εν τελει, γιατι ενα καλο ρεφρεν σε ενα τραγουδι δεν ειναι κατι που εχει κορεσμο, ισα ισα που αν μια μπαντα μπορει να γραψει 100 καλα μελωδικα πιασαρικα ρεφρεν σε 100 τραγουδια, γινεται πλεον μνημειωδης. Και το συγκεκριμενο μου αρεσει παρα πολυ εμενα.
Ο ηχος ειναι φοβερος παντως. Δεν ξερω ποιοι προτιμουν πιο βρωμικο και χυμα ηχο, αλλα εγω στο Night Stalkers ακουω πεντακαθαρο το μπασο του Di Giorgio και γουσταρω, ο Dirk Verbeuren ειναι σαν drum machine (με την καλη εννοια), και ακομα και τα φωνητικα του Mustaine ειναι σε ψηλα επιπεδα εντασης, το οποιο προσωπικα το προτιμω. Η φωνη του ειναι love or hate, εγω την λατρευω.
Τωρα ως συνθεση… Ενταξει, δεν ειναι κατι το σουπερ ιδιαιτερο. Η μαγκια του τραγουδιου μαλλον ειναι στο οτι εκει που περιμενα να τελειωσει, αρχιζει το μελωδικο σημειο και μπορω να πω οτι με κερδισε, γιατι μπηκε μνημειωδης ριφφαρα απο τον Dave που ξεκιναει το χωσιμο ξανα. Και το outro solo παρα πολυ καλο και ταιριαστο.
Η προβλεψη μου για τον δισκο ειναι αρκετα safe προβλεψη:
Καλυτερο απο τις 4 φολες που φαγαμε 2007-2013
Ισαξιο με τα Dystopia - System Has Failed
Χανει στην συγκριση με τα 5 κλασικα τους
ΥΓ1. Kiko Loureiro τεραστια μεταγραφη οντως
ΥΓ2. Di Giorgio ομως επισης level up μετα τον Ellefson, σορρυ Dave
Ναι απλά το Dystopia και το System Has Failed δεν είναι ισάξιοι δίσκοι. Το Dystopia είναι πολύ καλύτερο. Δείτε και τα 2 παρακάτω βίντεο worst to best στους Megadeth. Ο Πάνος metal reactions βάζει το Dystopia στο νούμερο 6 και ο Φριζής το βάζει ακόμα πιο ψηλά στο νούμερο 4. Παρεμπιπτόντως και για μένα το Dystopia είναι το τέταρτο καλύτερο άλμπουμ των Megadeth. Και οι δύο βάζουν το System Has Failed πολύ χαμηλότερα στο νούμερο 9 και νούμερο 10 αντίστοιχα. Πολύ προφανές, συμφωνώ μαζί τους, εκεί στο νούμερο 9 με 10 είναι η θέση του. To System έχει κάποια ωραία τραγούδια (με το Back in the Day είχα φάει απίστευτο κώλυμα, είναι κομματάρα και τι φοβερό γύρισμα είναι αυτό στη μέση του τραγουδιού) αλλά στη συνολική δισκογραφία των Megadeth έρχεται λίγο κάτω από τη μέση.
Όσον αφορά τον καινούριο δίσκο και με βάση τα δύο τραγούδια που έχουν βγει μέχρι τώρα δεν υπάρχει περίπτωση το νέο άλμπουμ να είναι ισάξιο με το Dystopia. Ούτε καν. Προβλέπω ένα καλό δίσκο, λίγο κάτω από τη μέση της δισκογραφίας τους. Αν πιάσει ένα 70% - 80% της ποιότητας των συνθέσεων του Dystopia εγώ θα είμαι σούπερ ευχαριστημένος.