Metal Hammer vs RockHard

  1. Ναι, το ξέρω αλλά
  1. Δεν ξέρω πολλούς εφήβους να ακούνε Tokyo Blade & Angel Witch, Jag Panzer & Sanctuary, Dare & Firehouse και για να το πάμε και σε πιο νέα ονόματα Enforcer & White Wizzard, Atlantean Kodex & Steelwing, Vanderbuyst & High Spirits.

Militia, ακριβώς αυτό το ρεύμα και η επιτυχία που κάνει είναι που δημιουργεί την τάση να θεοποιούνται οι μετριότητες για να βγει και κάνα φράγκο παραπάνω. Και μην κολλάς στο stoner, εκεί το ποσοστό των πραγματικά καλών μπαντών που τρώνε promotion είναι μεγαλύτερο από τα άλλα είδη.

E OXI.

Το τι είναι μετριότητα για σένα και το τι είναι για μένα και το τι είναι για τον οτιδήποτε είναι υποκειμενικό. Firehouse; Καραμέτριοι. Tokio Blade; Βαρετοί. Για μένα, κατάλαβες τι εννοώ; :wink:

Οπότε μην λέμε μεγάλες κουβέντες. Ας κατανοήσετε και λίγο ότι υπάρχουν μερικοί που αγαπούν τα extreme είδη περισσότερο απο ότι τα κλασσικά. Άλλωστε το τι είναι μεταλ και τι όχι δύσκολα το κρίνει κανείς. Το χάμερ πάντως βρίσκεται σε σωστή μεριά, μακριά απο τα παλιά τρουιλίστικα τεύχη του (εννοώ απο τα κολλήματα όχι μακριά απο το heavy προς θεού).

Έλα έλα μην στέκεστε εκεί, έχω και άλλα παραδείγματα :!:

εδω παντως δεν φαινεται να την εχεις γραμμενη, εξου τα μετρα και τα σταθμα.

επισης, η ελληνικη εφηβεια ακουει χαρντ εν χεβυ και παουερ [μια που μιλουσαμε για παρακλαδια κι οχι για μπαντες]. μ αυτα ανδρωνεται. η, για να ειμαι δικαιος, αυτο γινοταν μεχρι πριν μερικα χρονια, για τωρα δεν ξερω, πιθανως να εχουν ομπσκιουρεψει οι αξεπτ κινγκ νταημοντ αηρον μεηντεν μανογουωρ και μπον τζοβι.

Ναι ρε 'συ εννοείται ότι όλα καταλήγουν στο γούστο του καθενός. Και εννοείται πως τα τρουιλίκια και όλα αυτά είναι μαλακίες έστω κι αν στην γραφική πλάκα τα λέμε εμείς οι true :p. Απλά εγώ πχ που δεν είμαι stoner-άς η sludge-άς δεν έκατσα στα ποστ μου να μιλήσω για “μουσάτους αλκοολικούς μπαφιάρηδες που τραγουδάνε σαν να νυστάζουν και παίζουν το ίδιο ριφφ σε όλο το κομμάτι” αλλά αντίστοιχα δεν θέλω και χαρακτηρισμούς όπως “αδελφές με spandex και ξασμένο μαλλί” ή “φαλλοκράτες με γούνινα τάνγκα” ξέρω 'γω (δεν λέω κάτι για 'σένα συγκεκριμένα). Όπου και σε αυτές τις “διαμάχες” ευθύνη φέρει ο τύπος. Εγώ προσωπικά πάντως έχω πάντα στο μυαλό μου ότι αυτό που εγώ θεωρώ σκουπίδι για τον άλλο μπορεί να σημαίνει τα πάντα. :wink:

Το ότι έχω ακούσει επιλεκτικά κάποια μεγάλα ονόματα του ήχου και μου άρεσαν, δεν σημαίνει ούτε ότι με ενδιαφέρει η πρωτοτυπία, ούτε ότι ξέρω από stoner. Ιδέα δεν έχω. Δεν με έχει τραβήξει το είδος πλην αυτών των ονομάτων, δεν ψάχνομαι με αυτό. Δες λίγο τι ακούω φανατικά για να δεις αν με ενδιαφέρει η πρωτοτυπία Βέβαια η πρωτοτυπία αν υπάρχει, καλή είναι, αν ακούσω πχ κάτι πραγματικά καινούριο στο US power, πράγμα ΑΔΥΝΑΤΟΝ, θα το επικροτήσω. Απλά για 'μένα μεγαλύτερη σημασία έχει η καλή μουσική.

Επίσης, το ότι η ελληνική εφηβεία ακούει Blind Guardian και Maiden δεν σημαίνει ότι ακούει heavy και power. Ίσως να είναι ελιτίστικο και δήθεν κουσούρι επειδή εγώ εδώ και 2 χρόνια έχω κατασταλάξει σ’ αυτά που γουστάρω και ψάχνομαι στο underground τους, αλλά δεν θεωρώ πως είναι καλό πλέον ένας τύπος που πλησιάζει τα 20, να μην έχει ιδέα από πιο άγνωστα ονόματα, ή ακόμα και να μην έχει ιδέα από τα μεγάλα ονόματα (πχ τυπάκια που ακούν Guardian και στο live φωνάζουν “Valhalla, Valhalla”, ή τύποι που με το “ακούω Maiden” εννοούν “ακούω το Trooper, το Number και το Fear”). Ακόμη, από τους κύκλους με τους οποίους συναναστρέφομαι, η πλειοψηφεία ανδρώνεται με Machine Head, συγχρονο thrash, NWOAHM και τέτοια. Και τους λες για Sanctuary (όχι για καμιά γαμημένη obscure-ίλα του κερατά) και σου απαντάνε “ποιοι ειν’ αυτοί?”.

Καληνύχτες προς το παρόν γιατί είμαστε και από νωρίς το πρωί στο πόδι για διάβασμα, και θα ξυπνήσουμε πάλι νωρίς αύριο. :wink:

Εχω δει τι ακους πανο. ειναι εμφανες οτι δεν σε ενδιαφερει η πρωτοτυπια οσο κι οτι δεν εχεις ιδεα απο στονερ. συμπιπτουμε και στα δυο παντως - για να μην το παρεις στραβα. οποτε ποιος ο λογος να γενικευεις για πραγματα που αγνοεις; ο,τι ειπες σχετικα με τον συγκεκριμενο ηχο ειτε δεν στεκει, ειτε ισχυει και γι αυτα που ακους εσυ. κι ολα αυτα για να στηριχτει μια υποθεση σχετικα με το τι προωθει το χαμερ. αυτη η υποθεση μπορει να γινει και διχως ακυρα συμπερασματα. κατανοητο κι αυτο ωστοσο, ολοι μπερδευουμαι την καυλα μας για κατι με τις ακυροτητες για κατι αλλο ασχετο. συχνα βγαινουν αμυνες και επιθεσεις χωρις να το καταλαβαινεις καν. το τριβια στο παραπανω ειναι πως οσοι εχουμε περασει απο το γιουες μεταλ, ειχαμε ακομη μεγαλυτερη ταση για ακυροτητες. σαντ μπατ τρου.

ελιτιστικο και δηθεν δεν ξερω αν ειναι, αλλα αυτο το " δεν θεωρώ πως είναι καλό πλέον ένας τύπος που πλησιάζει τα 20, να μην έχει ιδέα από πιο άγνωστα ονόματα" ειναι σιγουρα ανοησια. ειδικα σε αυτην την αοριστη μορφη. οπως επισης ειναι αστειο και αυτο με τους ασχετους που ξερουν μονο βαλχαλες και τρουπερ. με τον καιρο θα σου περασει κι αυτο. ε, κι αυτοι αν σου πουν για νςοαχμ υποθετω την αντιστοιχη αποκριση θα εχουν απο εσενα. συμβουλη: να τους διδαξεις πρωτα τους μεηντεν και μετα τους σανξουαρη, δεν υπαρχει σοβαρος λογος να πηδηξουν ταξεις.

καληνυχτα και να διαβαζεις παντα τα μαθηματα σου, ε. μην εχεις το χαμμερ μεσα στο βιβλιο :x

Απλα να διαφωνησω στο τσουβαλιασμα των Μασινχεντ με υπολοιπα nwoahm σκουπιδια.Επισης Πανο και εγω ακουω πολυ stoner/sludge αλλα δε σημαινει οτι επειδη εχω μια καποια γνωση του ειδους αμα πεταξω στη συζητηση ενα “και ναι που λες,γαματο το τελευταιο Bongripper” θα περιμενω να μου στεκονται οι αλλοι κλαρινο.“Ποιοι ειναι” θα περιμενω να απαντησουν.Επειδη λοιπον εσυ εχεις ακουσει τιγκα ενα ειδος του οποιου οι Sanctuary ειναι σημειο αναφορας δεν σημαινει τιποτα,αντικειμενικα ειναι οντως ομπσκιουριλα

Τί έγινε ρε, τί έγινε, πάλι φλέημ ξεκίνησα; Μωρέ μπράβο μου. Αν και ένα χειροκρότημα αξίζετε κι εσείς οι αποπάνω ως άξιοι συμπαραστάτες, κλαπ κλαπ. Λοιπόν, να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα: αυτά που έγραψα νωρίτερα ήταν εν πολλοίς μια ηθελημένη σχηματοποίηση/γενίκευση, αφορισμοί χάριν συντομίας και οικονομίας της συζήτησης όπως λέω πολύ συχνά (μ’ αρέσει πολύ αυτή η φράση). Στην πραγματικότητα αυτά στα οποία αναφέρθηκα ήταν αρκετά σχετικά. Προφανώς και δεν είναι 100% αληθινός ο ισχυρισμός ότι το Χάμμερ εδώ και τόσα χρόνια το μόνο που έκανε ήταν να προωθεί μόδες, όπως δεν είναι 100% αληθινό το ότι τώρα το χει γυρίσει στις κλασσικούρες. Ο ισχυρισμός που νομίζω ότι είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα είναι ότι αυτές οι τάσεις ανέκαθεν συνυπήρχαν, απλά με διαφορετική βαρύτητα προφανώς η καθεμιά. Και το μόνο που διαπίστωσα ήταν ότι τελευταία (δεν μπορώ να το προσδιορίσω με ακρίβεια αυτό) τα πράγματα είναι μάλλον καλύτερα για τα παραδοσιακά παρακλάδια στο περιοδικό.

Π.χ. δε θυμάμαι κάμποσα χρόνια πριν το Χάμμερ να κάνει τεράστιο αφιέρωμα στα συγκροτήματα “ελπίδες για το μέλλον” και οι μισές σελίδες να είναι για συγκροτήματα που παίζουν κλασσικό heavy ή κλασσικό hard/heavy ή κλασσικό thrash - κάτι τέτοιο βασικά το 2005 π.χ. ή το 2002 θα ήταν εντελώς αδιανόητο. Ούτε θυμάμαι εκείνα τα χρόνια το Χάμμερ να είχε ασχοληθεί ποτέ με την εγχώρια “παραδοσιακή” σκηνή σε βαθμό που να της κάνει αφιερώματα και τέτοια. Δύο ενδεικτικά παραδείγματα. Φυσικά, κάποιος θα παρατηρούσε ότι τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ο αριθμός των συγκροτημάτων που γυρνάνε σε τέτοιους ήχους, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι ήταν επιλογή τους να κάτσουν - επιτέλους - να ασχοληθούν. Όπως επίσης ισχύει και ότι έχει έρθει τα τελευταία χρόνια κόσμος στο περιοδικό που βοήθησε στο να γίνει αυτή η μίνι “στροφή”. Φυσικά δε θα ισχυριζόμουν ποτέ ότι οι συντάκτες αποφασίζουν για τη “γραμμή” ενός περιοδικού μαζικής κυκλοφορίας (δεν είμαστε πια 17 χρονών!), αλλά το ότι έχουν, πλέον, αρκετά άτομα που είναι σ’ αυτή τη φάση, είναι κάτι που κάνει εφικτό το να δίνουν πλέον έμφαση σ’ αυτές τις σκηνές, με αφιερώματα, κριτικές και όλα αυτά. Υπήρχε μια εποχή που εκείνος ο Παπιλίδης ήταν ο γραφικός της παρέας μιας που ήταν ο μόνος που έγραφε συστηματικά για κλασσικούρες (ούτε ο Ζαχαρόπουλος δεν πολυασχολιόταν τότε). Σήμερα μπροστά σε κάτι άλλους περνιέται ακόμα και για φιλομοντερνιστής ξέρω γω. Αισθητή αλλαγή.

Προφανώς, απ’ την άλλη, συνεχίζεται απτόητη η προώθηση όλων αυτών που εμένα δε μ’ αρέσουν πλέον καθόλου και βαριέμαι ακόμα και ν’ ασχοληθώ, αυτών μωρέ, που γουστάρουν Τσούνταροι, Αρβανίτηδες και σία. Απλά σ’ εμένα δε χτυπάει τόσο έντονα πια εκείνη η παλιά ανισορροπία, σαν κατά κάποιο τρόπο να προσπαθούν εσχάτως να συμβιβάσουν τα πράγματα και να προωθούν εξ’ ίσου κλασσικούρες / μοντερνίλες / καφρίλες. Φυσικά δεν πρόκειται ποτέ να επιτευχθεί μια χρυσή τομή σαν κι αυτή που πιθανότατα έχουν στο μυαλό τους, αλλά μπορείς να εκτιμήσεις την προσπάθεια.

Σ’ αυτό το σημείο οφείλω να σχολιάσω τη μεγαλύτερη ή μάλλον τη μοναδική ακυρότητα που διάβασα στις τελευταίες σελίδες: αυτό που έγραψε ο metal militia ότι τόσα χρόνια, λέει, το Χάμμερ ήταν σε φάση “τρουιλίκια” και επιτέλους τα τελευταία χρόνια έχει ξεκολλήσει. Δεν ξέρω ποιό Μέταλ Χάμμερ είχε κατά νου, αλλά σ’ αυτό που διαβάζω εγώ από το 2001 αυτό είναι ανέκδοτο. “Τρουιλίκια”; Αυτά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να διαβάζει Χάμμερ χλευάζονταν ανηλεώς στο περιοδικό. Ω ναι. Αν εξαιρέσεις κάναν Χάκο και κάναν Παπιλίδη, άντε βαριά βαριά κάναν Ζαχαρόπουλο, που έγραφαν κάτι καλό για Bathory (κυρίως), Manowar (καμιά φορά) και κάτι ψιλά του χώρου ακόμα (αραιά και πού), ό,τι έφερε ακόμα και την υπόνοια του “true” αντιμετωπιζόταν όπως αντιμετωπίστηκαν σ’ αυτό το φόρουμ άτομα τύπου Damnation και Ρομάντικ. Ξέρω τί λέω από προσωπική πείρα, γιατί σαν μικρό παιδί που παρασυρόταν από οτιδήποτε σχεδόν διάβαζε, αντιπαθούσα σφόδρα καθετί “παραδοσιακό” και γούσταρα πολύ που το περιοδικό “μου” δεν ασχολιόταν με τους “τελειωμένους” και έδινε βάση σ’ εκείνους που “πήγαιναν το μέταλ μπροστά”. Συνεπώς, metal militia, αν θες να κατηγορήσεις το Χάμμερ για κάτι μάλλον πρέπει να είναι το ότι τα τελευταία χρόνια έχει… κολλήσει.

fixed

Αρχίσε πάλι η κλάψα…

Με παρεξηγήσατε ωρέ! Γράκχε όταν χρονολογικά το χάμερ ήταν κολλημένο με τα τρουιλίκια εννοώ το χάμερ που δεν έζησα και δεν διάβαζα, αν με πιάνεις. Και το είπα αυτό διότι μου δίνει την εντύπωση ότι μερικά άτομα πραγματικά θέλουν να γυρίσουμε στην γραφική εποχή των 80’ς-90’ς.

Για να μιλήσω σε προσωπικό επίπεδο, άρχισα να πέρνω χάμερ απο το 2005 περίπου και θυμάμαι ότι δεν το γούσταρα καθόλου γιατί όλο κάτι αφιερώματα σε κλασσικούρες τίπου maiden έβλεπα, rotting christ, metallica και τέτοια. Πέρασα την εφηβεία ώς panos stargazer αλλά σε thrash, όλο μαλακίες τύπου το γαμήδι το χάμερ προωθεί παπαριές τύπου black metal, mastodon και τέτοιες μαλακίες, έκραζα έκραζα έκραζα όπου απο τα 17 και μετά άλλαξα λίγο μυαλά και είδα ότι και το χάμερ τελικά δεν ήταν το περιοδικό που θυμόμουν και έχει μετριάσει λίγο αυτά που γράφει. Ή τουλάχιστον εγώ το θυμόμουν γραφικό, γιατί ήμουν ΓΡΑΦΙΚΟΣ. Για αυτό και την είπα λίγο στον Pano τώρα γιατί και αυτός μικρός είναι και σε λίγα χρόνια θα αλλάξει κάπως, ίσως όχι οι προτιμήσεις του όπως εμένα (που εδώ και 3 χρόνια ακούω κυρίως τα extreme είδη του μέταλ, όπου παλιά τα έκραζα ώς μαλακίες), αλλά θα γίνει πιο ανεκτικός.

Πάντως δεν θεωρώ ότι εσύ ξεκίνησες το flame, αφού πίσω απο year of the goat και universe τρέχεις πονηρέ αυτό το μήνα.

Το χάμερ τώρα δεν το θεωρώ κολλημένο, μιας και πηγαίνει εκεί που οι μπάντες έχουν να δώσουν. Μιας και το heavy έκανε μια μικρή (μικρή όμως έ) επανασταση τα τελευταία χρόνια, μπήκαν και τέτοιοι δίσκοι όμως. Αλλά οκ για αυτούς που γουστάρουν το είδος είναι καλό, και για μένα που έχω ανοιχτό μυαλό, αλλά εγώ ρε παιδί μου θα διαβάσω άλλους συντάκτες, το horror και άλλα αφιερώματα.

Εν τέλη γούστα είναι αυτά, εκεί θέλω να καταλήξω όχι να κατηγορήσω το χάμερ για τίποτα

Τα πιο παραδοσιακά παρακλάδια είναι απλά το “νεο ανανεωτικό ρεύμα” (λέγε το και μόδα) οπότε είναι απόλυτα λογικό που το χάμερ στρέφεται εκεί.

Εκτός αν είναι τυχαίο πως οι αναφορές άρχισαν να πληθαίνουν μετά τις υπογραφές των ENFORCER σε Earache/Nuclear Blast ή των PORTRAIT/RAM/IN SOLITUDE στην Metal Blade.

Oι εταιρείες “πληρώνουν” το χώρο των συνεντεύξεων και των διαφημίσεων στα περιοδικά.
Οπότε ό,τι λέει ο Chrisp.
Δεν είναι θέμα παράνοιας, ούτε διαπλεκόμενων συμφερόντων και συνομωσιών προκειμένου να δημιουργηθούν εποχικές μόδες.

Οπότε (επίσης) ένα άλλο πιο ωραίο θέμα που για κάποιο λόγο δεν θίγει κανείς θα ήταν το γιατί οι εταιρείες στρέφονται σε όλες αυτές τις ρετρό - ανανεωτικές - αναβιώσεις.
Και ο ρόλος των αγοραστών/ αναγνωστών/ κοινού σε αυτό.

Οπότε, ας κοιτάξει ο καθένας καλύτερα τι κάνει και τι ακούει σπίτι του.

Δεν γνωρίζω κανέναν πάνω από τα 20-22 που να περιμένει να διαβάσει το όποιο περιοδικό για να ακούσει μουσική, σήμερα.

Αυτό, οπότε αράξτε. Κανένα κίνημα δεν διοργανώνεται απο το hammer, όλα απο τους ακροατές και τις προτιμήσεις τους. Και εκεί πίσω τρέχει και ο τύπος για να χωθεί

επισης, κανενα κινημα δεν οργανωνεται απο τους ακροατες!! αυτο που διαχρονικα κανουν οι εταιριες σε συναργασια με τον τυπο ειναι να πιανουν την τριχα και να την κανουν τριχια, τη φλωγα φωτια κ.λπ. αν παρατηρησουν καπου κινητικοτητα, η οποια ερχεται σε αντιθεση με την προοδευτικη σαπιλα αυτου που πουλουσαν μεχρι τωρα, το παιρνουν και το εκμεταλλευονται. ωσπου συντομα αρχιζεις να βλεπεις συγκεκριμενες μπαντες παντου και παντα και πολλες αλλες να ακολουθουν, μεχρι τον επομενο κυκλο. οι περισσοτεροι, ασχετως ηλικιας, θα ακουσουμε αυτο που θα μας παρουσιαστει, ασχετως απο που θα μας παρουσιαστει. απλως επειδη οι εταιριες και ο τυπος εχουν περισσοτερα μεσα, αυτα που προωθουν ειναι πιθανοτερο να τα πετυχουμε μπροστα μας, οποτε και να τα ακουσουμε και να μας αρεσουν.

Εγώ διαφωνώ, γιατί οι περισσότεροι απλά ακούμε απο το internet κάτι, πχ ένα είδος και αν μας αρέσει ψαχνόμαστε μέχρι τέλους. Εγώ έτσι λειτουργώ. Άλλωστε το 70% απο μπάντες που θεωρώ αγαπημένες, ούτε τη βοήθεια του τύπου έχουν, ούτε καμια τρελή δισκογραφική εταιρία απο πίσω. Και αυτό συμβαίνει για την πλειοψηφία των sludge/black/death μπαντών αυτή τη στιγμή.

ο τυπος και οι εταιριες υπαρχουν στο ιντερνετ εδω και χρονια. εσυ μπορει να εισαι η εξαιρεση αλλα ο κανονας ειναι αλλος. επισης, δεν χρειαζεται να εχεις πολυεθνικη απο πισω. μια μπαντα που κυκλοφορει μονη το ντεμο της, θα αποκτησει περισσοτερους ακροατες οταν υπογραψει σε μια ανεξαρτητη εταιρια γιατι η εταιρια θα μπορεσει να την παρουσιασει σε περισσοτερο κοσμο, ειτε μεσω ζαιν, περιοδικων ειτε μεσω διανομεων και λαηβ. το αυτο συμβαινει κι οταν περασει απο την ανεξαρτητη σε μια μεγαλυτερη.

Σωστό αλλά ακόμα ενώ είναι έτσι τα πράγματα, είναι πάντοτε στο χέρι του ακροατή τι θα ακούσει και τι θα αγοράσει. Ο τύπος κτλ είναι απλά εργαλεία και προσφέρουν γνώμες. Οκ ναι έχουν λίγη βαρύτητα στο πώς προωθούν μπάντες, αλλά στην τελική αν μια μπάντα δεν αξίζει καθόλου, ε το κοινό θα γυρίσει τη πλάτη του σε αυτή.

Συνεχίζω και πιστεύω πώς όλα είναι στο χέρι αυτού που ακούει. Απλά να είναι ανοιχτόμυαλος και να μην ακολουθά μόδες. Να ακούει ότι του αρέσει και μόνο άσχετα αν το πλασάρει ο τύπος ή όχι.

Μεγάλη κουβέντα ανοίξατε. Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση, αρκετά μακριά από την άκρατη καχυποψία (“ε, αφού υπέγραψαν εκεί, πάρε σπρώξιμο”) και αρκετά μακριά από φανζινάτη νοοτροπία (“γάμα τους Mastodon! Τετρασέλιδο σε Validor ρε μουνιά!”).

Ο καθείς γράφει για τις καύλες του, αυτό ξέρω εγώ, και οι αναθέσεις πάνε σύμφωνα με το ποινικό μητρώο του καθενός (ή κανονίζονται στα παρασκήνια “λοιπόν, dibs στο νέο Vektor όποτε έρθει!” (τρου στόρι)) και χέρι δεν μου έχουν βάλει ποτέ. Αυτά για την περίοδο που γράφω.

Εν πάση περιπτώσει, έχω ξανακάνει την κουβέντα (εγώ είμαι αυτός που αναφέρει ο Panos αν κατάλαβα καλά) και ήταν πολύ μεγάλη, δεν την πολυπαλεύω ξανά. Διευκρινίζω μόνο ότι μιλάω για την περίοδο που είμαι και εγώ. Η κουβέντα που αναφέρεται ήταν από την σκοπιά του (καλοπροαίρετου) αναγνώστη, όχι του συντάκτη από τα μέσα.

Τέλος, αν η παράγραφος με το προγκρέσιβ ροκ στην στήλη αυτό το μήνα (και πέρυσι…) δεν κάνει ΚΡΑ από πού πηγάζει, τι να πω άλλο; Εγώ απλώς κάνω channeling τις συζητήσεις (και τα φροντιστήρια) με μια υποψία προτίμησης! Ενίοτε με κάνει να αισθάνομαι ρόμπα κιόλας :wink:

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια πάντως όλους, κάνω πολύ φιγούρα στην γυναίκα μου τώρα! :):stuck_out_tongue: