Μόλις τσίμπησα εισιτήριο για Fuzz. Τιμή 15ε!!
Προσυπογράφω. Τους είδα στην Ολλανδία το Σάββατο. Δεν έχω λόγια, από τις συναυλίες που πας και περιμένεις 10/10 και είναι 11/10. Απροσδόκητα γαμάτη απόδοση από τους δύο Γιώργους (ντράμερ και τραγουδιστή), μας κόλλησαν τα μυαλά στον τοίχο. Πολύ βιωματική συναυλία, γεμάτη συναίσθημα. Άχαστοι.
Νομίζω ότι μπορούν να γίνουν μεγάλοι. Την μουσική και τις τεχνικές ικανότητες τα έχουν. Θέλει ίσως λίγο πιο σαφή μουσική ταυτότητα ή (δυστυχώς) marketing? Δεν ξέρω, αλλά και δε με νοιάζει εν τέλει, γιατί φαίνεται ότι αγαπάνε αυτό που κάνουν και η μουσική είναι για αυτούς αυτό που πρέπει να είναι, έκφραση ψυχής.
Θα συμφωνήσω σε αυτό. Από marketing πιστεύω πως δεν υστερούν.
Schedule:
20:00 doors
20:50 Khirki
22:00 Mother of Millions
Ε ρε ξενύχτι πάλι… ![]()
Καταπληκτικές και οι 2 μπάντες. Μοναδική παρασπονδία ο μπάφος και το small talk την ώρα που έπαιζαν.
Μη μου πεις οτι ο κοσμος δε σεβαστηκε το τεραστιο μηνυμα που εμφανιστηκε για το οτι δεν επιτρεπεται το καπνισμα και για το οτι πρεπει να σεβομαστε τους διπλανους μας, γιατι ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΩ ![]()
…και όμως φίλε Παντελή, ναι ναι, έδειξε πρωτοφανή ασέβεια ένα κοινό που αν μη τι άλλο, ξέρει να εκτιμά και να σέβεται τον διπλανό του.
μηγαμησωκανακερατοπρωινιατικα
Ηταν μια διπλα μου που με σεβαστηκε για 15’‘, οταν της ζητησα να κραταει το γαμωτσιγαρο με το αλλο χερι. Το εκανε, για μια τζουρα. Περασαν πολλα απο το μυαλο μου εκεινη τη στιγμη, αλλα ηξερα την καταληξη που θα ειχαν ολα. Γαμωζωα. Κατα τ’ αλλα, γλυκες και αγαπησιαρικες καλημερες.
Για τα της συναυλιας, εδω:
Ξέρει κανείς γιατί περιοδεύουν χωρίς τον Μπουκαούρη στα drums;
𝗧𝗢𝗨𝗥 𝗔𝗡𝗡𝗢𝗨𝗡𝗖𝗘𝗠𝗘𝗡𝗧
We are heading out on a split-headliner European run in the fall of 2026, with the amazing Finnish progsters @oddlandband , in support of our upcoming albums!
Label mates @ringofgyges from Iceland will be special guests!
More news on the new album soon!
Both headliner bands will have new albums out in the early fall of 2026, before the tour. Oddland shall release their 5th album and Mother Of Millions release their 6th opus. Both bands have toured Europe numerous times, both as support acts, and as split headliners/headliners, and now, it’s time to team up on European Prog Madness Tour 2026.
Dates are:
27.08: DK - Næstved @naestvedmetalfest stved
17.09: DE - München @feierwerk_
18.09: DE - Stuttgart @clubzentralstuttgart
19.09: NL - Zoetermeer @boerderij_zoetermeer
20.09: BE - Diest @helldiest
22.09: Tba
23.09: Tba
24.09: SK - Bratislava @randalclubrocknrolllive
25.09: RO - Cluj @machines.venue
26.09: RO - Bucharest @clubquantic
ANNOUNCEMENT
Due to differing choices in our professional paths, we have mutually decided to part ways with our drummer George Boukaouris.We’ll always be grateful for everything we shared together for nearly 20 years and we wish him all the best in his next chapters.The band continues with our producer, hector.d, who has already been behind the drumkit with us for some time now.See you all in the things to come.
Το εχει η εποχη να φευγουν παλια μελη απο μπαντες…
Κρίμα! Έδινε το δικό του τόνο στην μπάντα
τι ξέθαψα. Η πρώτη φορά που τους είδα, μαζί με καταπληκτικούς Need και Pain of Salvation. Δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος στο κοινό που δεν έπαθε την πλάκα του με αυτό το cover, προπομπό άλλων όπως το “No Light No Light” της Florence + the Machine. Άντε να το δούμε κι αυτό ηχογραφημένο επίσης.