Nba

Πω πω αυτο το καρφωμα απο τον Βασελ στο τελος ηταν ΜΕ ΜΙΣΟΣ.

Εγκρινω.

8η σερι χρονια με διαφορετικο πρωταθλητη btw.

Πήραν τα επιθετικά ριμπάουντ οι Σπερς, είχαν και συμπαραστάτες δίπλα στον Wemby, πότε Champagnie, πότε Fox, πότε Harper, το πήραν σχετικά εύκολα.

Πάντως αν δεν έβγαζε την άμυνα ο Κόρνετ πιστεύω θα έχαναν. Γυρνάς από ταιμ αουτ με το +6, χάνεις τη μπάλα κατευθείαν και κάνει ο Κορνετ την τάπα της ζωής του. Αντί να πάει στο +4 με 5 λεπτά πάει στο +11 με όλη την ψυχολογία. Φάση που αλλάζει ένα παιχνίδι.

1 Like

Το καλυτερο chase down block που εχω δει στην ζωη μου :sunglasses:

1 Like

Α, δεν ήξερα ότι δεν έχεις δει αυτό.

3 Likes

Δικαιότατα οι Spurs που σε όλη τη σειρά (αλλά και σε όλη τη χρονιά) είχαν απάντηση σε όλα τα challenges που βρήκαν μπροστά τους.

Πάμε τώρα, 1999 all over again, ελπίζω βέβαια με διαφορετικό νικήτη, όσο συμπαθές και αν είναι το San Antonio.

2 Likes

τουλαχιστον εδω δεν εχω παει ακομα κουβα :stuck_out_tongue:

εν τελει και επαναληψη του φετινου τελικου ΝΒΑ Cup (ελπίζω και με παρομοια καταληξη), που ειχα ξεχασει την υπαρξη του. Αλλα εχει την αξια και την σημειολογια του και αυτο.

αξια ξενυχτια, αλυγιστοι και αχαμπαροι Spurs.

Η καρδια ομως ειναι στο θαυμα της ανατολης.

A, edit: Sochan, συγχαρητηρια για το πρωταθλημα μυστη μου

1 Like

Είδα μόλις τα στατιστικά. 9-4 τα επιθετικά ριμπάουντ στο πρώτο ημίχρονο υπέρ των OKC (τα περισσότερα εκ των οποίων κατέληξαν σε καλάθι), 10-15 υπέρ των Spurs στο τέλος. 11 έξτρα επιθέσεις σε ένα ημίχρονο.

Αυτό το έπαιξα και στοίχημα και κατάφεραν οι Cavs να σκουπιστούν ενώ ήταν στο +22. Μπράβο μούσια.

Για τελικούς βλέπω 4-2 Σπερς. Οι Νικς μπορούν να εκμεταλλευτούν την κούραση αλλά δε νομίζω πως είναι καλό ματσαρισμα για αυτούς οι Spurs. Θα προτιμούσαν OKC θεωρώ. Θα δυσκολευτεί ο Brunson να χτυπάει από το ζωγραφιστό, αφενός γιατί είναι δύσκολο να ξεφεύγει από το μαρκάρισμα του Fox στο πρώτο βήμα, αφετέρου γιατί εκεί θα πέφτει πάνω στα πλοκάμια του Wemby. Θα πρέπει να κάνουν σοβαρό step up οι υπόλοιποι και να συνεχιστεί το ανέβασμα του Bridges. Και πάλι, δεν ξέρω αν ο Towns μπορεί να γίνει παράγοντας σε αυτή τη σειρά.

Θα έχει ενδιαφέρον το καλοκαίρι στην OKC πάντως, η διαφαινόμενη “δυναστεία” έχει να αντιμετωπίσει το unavailability του Jalen και την εξαφάνιση του Chet.

Την ίδια ώρα το supporting cast του Wemby είναι εκπληκτικό στους ρόλους τους ο καθένας.

Το εχω δει, αλλα δεν μιλουσαμε για goal tending

Τεραστιος.-

Πηγε τους Portland Blazers του Drexler και του Terry Porter στους δυο απο τους τρεις τελικους ΝΒΑ που εχουν φτασει στην ιστορια τους το 1990 και το 1992, αλλα δυστυχως επεσε απεναντι στην μινι-δυναστεια των Pistons στο κυκνειο ασμα τους, και μετεπειτα στους Bulls που ξεκινουσαν τα μυθικα τους 90ς.

Υπευθυνος επισης για την καλυτερη ομαδα Sacramento Kings που εχουμε δει ποτε, η οποια πολυ πιθανον να ειχε παρει και πρωταθλημα αν δεν ειχαν γινει τα γνωστα αισχη απεναντι σε Lakers το 2002. Πηγε τους Kings στα playoffs 8 συνεχομενες σεζον, και ειχε εναν βασικο κορμο με Βλαντε Ντιβατς, Πετζα Στογιακοβιτς, Μαηκ Μπιμπι και Κρις Γουεμπερ, που επαιζαν μπασκεταρα. Πολυ ατυχοι που επεσαν πανω στους Lakers του Phil Jackson τρεις συνεχομενες χρονιες, οταν οι αλλοι εκαναν το three-peat. Οταν εφυγε δε απο τους Kings, αυτοι εκαναν 17 χρονια να ξαναμπουν στα playoffs (και εχασαν σε Game 7 στον πρωτο γυρο απο την 50αρα του Στεφ).

RIP

7 Likes

Τι παικταράς ο Μπίμπι! Τον είχα στο ΝΒΑ δίδυμο μαζί με τον Webber, double double σε κάθε παιχνίδι ασσίστ πόντους.

1 Like

Για πείτε πρεντικιονς

Εγώ θέλω knicks in six γιατί κάνει ρίμα, αλλά μάλλον βλεπω Spurs in seven (για να μη πω 5)

Και για τους filthy degenerates, το παρολι του game 1

Summary

1 Like

Αν χασεις κατι θα ειναι τα 2 τριποντα του Βασελ λεω εγω.
Ολα τα αλλα τα βλεπω :stuck_out_tongue:

Η λογικη λεει Spurs in οσα χρειαστει, αλλα δεν εχω ξεγραψει ακομα τους Knicks. Ειναι ωραιο ματσαπ, και αν ηταν μια ομαδα στην Ανατολη που θα μπορουσε να χτυπησει τους Spurs ειναι αυτη που εχουμε, με πιθανο αστερισκο στους Celtics αν τους μπουν τα τριποντα σε 4 απο τους 7 αγωνες (που ειναι tall ask)

Επειδη πρεπει να διαλεξω κατι θα πω Knicks in 6 κι εγω.

Χρειαζονται κλοπη ενος ματς απο τα πρωτα δυο στο Σαν Αντονιο και πληρη υπερασπιση εδρας. Δεν βλεπω αλλον τροπο να κερδιζουν, μου φαινεται αδυνατο να παρουν 2 ματς εκτος εδρας.

1 Like

Spurs 4-1

Σκληρός μαδαφάκα:

1 Like

καλο καψιμο

2 Likes
Summary

Το καλύτερο που κατάφερα ως τώρα

edit

MADE IT

εφαγα τρελό κόλλημα

6 Likes


Το δικο μου καλυτερο.

you wish… σε πρόλαβα :stuck_out_tongue:

με τις 10 πρωτες προσπαθειες, χωρις τις βοηθειες και με κρυμμένα τα στατς, βαζω αυτο και αμα καω καηκα για κατι καλυτερο

εδιτ, α εκανα ενα καλυτερο θα τα βαζω εδω ετσι για το σπαμ:

Summary