Χαχα ωραιος
0 blocks per game ο Wilt;;;
The NBA only began officially tracking blocks and steals in the 1973–74 season.
Ακόμα κι έτσι βέβαια πόντοι -ριμπαουντ
67-15 χωρίς stats σε 10 προσπάθειες. Τώρα κόλλησα να βγαλω το τέλειο χωρίς stats.
Τι ματσαρα γινεται ρε.
Οι Knicks υπερτιμιοι. Νομιζω πως αν και δεν περιμενα να ισοπεδωθουν σε καμια περιπτωση (δεν κανεις 11 συνεχομενες νικες στα playoffs αν δεν εχεις εξαιρετικη ομαδα, οσο αδυναμοι να ηταν και οι αντιπαλοι), υπηρχε παντα η πιθανοτητα να τους παρει παραμαζωμα ο Wemby.
Πρεπει να το παρουν αυτο το ματς οι Knicks, θα γινει χαμος στα επομενα ματς ετσι.
EDIT:
Tο πηραν λογικα
Τρομοκρατία
Θα βγαλω βιντεο στους δρομους πριν το ματς της Παρασκευης.
Δεν μπορειτε να φανταστειτε τι γινεται. Δηλαδη οκ, μπορειτε, αλλα μιλαμε για καθε μπαρ, καθε εστιατοριο, καθε deli market, καθε σπιτι, ΠΑΝΤΟΥ ΝΙΞ ΦΑΝΕΛΕΣ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ, ΧΑΜΟΣ.
Καλα ετσι και παρουν το πρωταθλημα θα καουν πολλα πραγματα.
Μέχρι 72-10 έφτασα. Ηλίθιο κάψιμο.
Πραγματικά ένιωσα ότι κάπως έτσι πρέπει να είναι όταν καίγεσαι με φρουτάκια, δεν μπορούσα να σταματήσω.
(Μου φάνηκε πολύ περίεργο που μετά από τόσες ώρες και προσπάθειες, μόνο μία φορά μού έτυχαν οι Bulls του Jordan και άλλη μία ο Kobe)
Κλαιω ε, τελεια παρομοιωση.
Προδότης










