Nba

Πρώτη προσπάθεια.

Χωρίς Wilt στην πεντάδα προκοπή δεν βλέπει κανείς :joy:

2 Likes

Hold my deer


6 Likes

Τρομερή επιθετική άμυνα για την ώρα οι Spurs, ειδικά στον Brunson, ο οποίος παρόλα αυτά έχει 8 πόντους σε 9 λέπτα αλλά με 2/6 και αυτά πολύ δύσκολα σουτ. Αθλητικό ξύλο επίσης. Μπήκαν με το μαχαίρι στα δόντια.

Και παρολα αυτα οι Knicks ανετρεψαν διαφορα 12 ποντων και βρεθηκαν με 4 μπροστα στο ημιχρονο.

Τι αφηνουν οι διαιτητες εντωμεταξυ :')

Τρελο ξυλο.

To μάζεψαν στη δεύτερη περίοδο με πολλά σφυρίγματα (1.30 ώρα διήρκεσε το ημίχρονο). Πολύ επιπόλαιοι οι Spurs, όσο καλή κυκλοφορία είχαν στην πρώτη περίοδο τόσο αγχωμένοι και τσαπατσούληδες είναι από εκεί και πέρα. Ειδικά σε καταστάσεις transition.

Αν μου έλεγε κανείς ότι ο Towns θα ήταν τόσο βασικός παράγοντας για τους Νικς σε σειρά με τον Wemby απέναντι του θα τον περνούσα για τρελό.

1 Like

Εχω φιλο που στηριζει Σπερς κι ακομα κι αυτος λεει οτι τα περισσοτερα σφυριγματα εχουν παει υπερ των Σπερς ε. Απιστευτα γελοια το 3ο και το 4ο φαουλ στον ΚΑΤ, ανεκδοτο η τεχνικη ποινη στον Ρομπινσον, και γενικα αφησαν να παιχθει τρελο ξυλο στην 3η περιοδο, κατι που εμφανως ευνοει το Σαν Αντονιο.

Εχει γινει ο κακος χαμος και σε αυτο το ματς παντως, φανταστικοι τελικοι.

Shamet :boom: :boom: :boom:

Ναι η τεχνική ποινή έπρεπε να πάει από μια (ή καμία) και το επιθετικό στον Towns ανύπαρκτο (και τέταρτο προσωπικό).

8 πόντοι με 8 λεπτά, για να δούμε

Και το τριτο ανυπαρκτο ηταν, μην κανεις εκπτωσεις :stuck_out_tongue:
Και κανα 2 φαουλ στον Χαρτ επισης ανυπαρκτα ή εστω τραβηγμενα, οταν αφηνεις τετοιο ξυλο.

Αλλα οκ προχωραμε. Α ρε Μπρανσον παιχταρα.

Ρε Νικς… εφιαλτες απο τα ματς με την Ιντιανα πριν 2 χρονια επιστρεφουν.

Εισαι μπροστα με 97-83 με 5.5 λεπτα να μενουν, τι κανετε :smiling_face_with_tear:

Τι 97-97.

stolen by Βrunson

gn

Παραλιγο ΤΡΕΛΗ κηδεια μετα το +14 πω πω.

Θελω να παρει πολλα πρωταθληματα στην ζωη του ο Wemby, αλλα οχι ακομα :stuck_out_tongue:

Instant Classic το σημερινο.

Χωρίς σε καμία περίπτωση να υποτιμώ το ταλέντο των Spurs (απόδειξη το ότι χτες κατάφεραν να μπούν στο παιχνίδι 2 φορές όταν βρέθηκαν πίσω με διψήφιες διαφορές), μου έκαναν τρομερή εντύπωση οι προβλέψεις για νίκη του San Antonio στη σειρά και μάλιστα οριακά άνετη σε κάποιες περιπτώσεις.

Οι Knicks είναι έτοιμη ομάδα, έχουν πολύ καλή κατανομή ρόλων, είναι πλήρεις/υγιείς (σε αντίθεση πχ με τους OKC στους WCF) και πολύ περισσότερο δεν είναι εξοντωμένη η βασική πεντάδα όπως ήταν επί Thibodeau. Και φυσικά έχουν άφθονο ταλέντο και αυτοί καθώς κι έναν τρομερό game closer που σε μια κακή βραδιά του, βάζει τους τελευταίους 5 πόντους και κάνει το καθοριστικό κλέψιμο (τεράστιο λάθος Wemby βέβαια εκεί, οριακά θύμισε Φασούλα)

Το πόσο έμπειροι είναι οι Knicks, φαίνεται (έως τώρα τουλάχιστον) και από το ότι δεν μασάνε στο ξύλο που τρώνε, απαντάνε οι ίδιοι στην άμυνα και αφήνουν το παιχνίδι να έρθει σε αυτούς.

1 Like

Ο Brunson δεν είναι τόσο καλός στη σειρά (όχι μόνο χθες αλλά ειδικά χθες). Ναι μεν έβαλε τους 5 πόντους γιατί είναι clutch αλλά από την άλλη έχασε τεράστιας σημασίας βολή με 9.5” να απομένουν που παραλίγο θα τους στοίχιζε το ματς.

Ο βασικός παράγοντας για μένα είναι ο Towns που κάνει και πολύ καλή δουλειά επιθετικά με μεγάλη οικονομία (στο δεύτερο δωδεκάλεπτο γύρισε το ματς) και χωρις να διστάζει να επιτεθεί στο Wemby αλλά κυρίως έχει κάνει τεράστιο step up αμυντικά και δεν αφήνει το Wemby—με βοήθειες προφανώς αλλά και πολύ επιθετική άμυνα—να βρει ρυθμό.

Οι Spurs έρχονται από μια πολύ απαιτητική σειρά απέναντι σε μια ξεκούραστη ομάδα και όταν και οι 2 έχουν περιορίσει το rotation σε 7-8 παίκτες αυτό μοιραία έχει μεγαλύτερη επίπτωση στην απόδοση της ομάδας που έχει μεγαλύτερη επιβάρυνση.

Αν και θέλω να το πάρουν οι Νικς, δεν ξεγράφω τους Spurs.

Επίσης, να πούμε εδώ πόσο μεγάλο credit έχει ο GM των Νικς που πήρε 3 ρισκαδόρικες αποφάσεις (τα πολλά ανταλλάγματα για τον Bridges, τον ερχομό του “soft” Towns και την αποπομπή τους Τιμπς) και του έχουν βγει όλες. Όταν όλοι πίεζαν να κάνει all in για το Γιάννη (με τους Νικς πίσω από Celtics και Pistons) αυτός έδωσε χρόνο στην ομάδα και δεν βιάστηκε. Και εγώ το θεωρούσα λάθος, δεν πίστευα ότι με Towns και χωρίς Γιάννη θα μπορούσαν να περιορίσουν τον εξωγήινο αλλά έπεσα έξω.

Ακριβώς αυτό έχει αλλάξει όλη την σειρά για μένα. Ήμουν 100% σίγουρος πως ο Wemby θα τον έκανε μια χαψιά τον Towns σε άμυνα και επίθεση αλλά συμβαίνει σχεδόν το αντίθετο. Καλά ίσως όχι ακριβώς έτσι αλλά σίγουρα στα 2 πρώτα ματς έχει βγει νικητης στο ματς απ και με διαφορά θα έλεγα. Με τίποτα δεν το περίμενα αυτό. Ίσως να βιαστηκα και εγώ όπως και πολλοί άλλοι και δεν λάβαμε υπόψην την έλλειψη εμπειρίας του Wemby.

edit**

Το έπιασα ξανά και σε 5 προσπάθειες (στο classic) το έβγαλα για 2η φορά :grin:

Και όχι τίποτα αλλά αφού έβαλα D.Robinson σεντερ μου έβγαλε τον Wilt 60s με 41.0 μ.ο. και δεν μπορούσα να τον βάλω. Βέβαια μετά μου έβγαλε Μιχαλάκη και όλα ήταν καλά και πάλι :grin:

3 Likes

Ναι μεν, αλλα.

Συμφωνω οτι οταν εχεις γραψει 12/31 και 7/25 σουτ, δεν εχεις παιξει καλα (και δεν ειναι οτι αποζημιωσε με ασιστ, 2 και 6 αντιστοιχα εγραψε, τιποτα ιδιαιτερο). Ισως θα επρεπε να σουταρει λιγοτερο στις πρωτες 3 περιοδους και να μοιραζεται η μπαλα πιο ομορφα. Υπηρξε μια φαση (πολλες δηλαδη αλλα αυτη εβγαλε ματια) που οι Knicks αλλαξαν καμια δεκαρια πασες πριν καταληξει σε τριποντο απο την γωνια, και παιζει να ηταν η πιο ομορφη φαση των τελικων. Ας παρουν περισσοτερα σουτ οι Bridges και KAT αφου ειναι πιο ευστοχοι.

Ακομα κι ετσι, το οτι ο Brunson σε ενα ματς που ηταν κυριολεκτικα στον ποντο εδωσε την νικη με τεραστια plays ΚΑΙ στους 2 πρωτους αγωνες των τελικων, ειναι καπως αξιοθαυμαστο.

Ετσι οπως ειναι οι αγωνες ως τωρα, και αν συνεχιστουν στο ιδιο υφος με τους Knicks να κερδιζουν το πρωταθλημα, ο ΚΑΤ ειναι το φαβορι για FMVP παντως.

1 Like

Σίγουρα ακόμα και στην κακή του μέρα είναι κομβικός και απαραίτητος. Επίσης δεν είναι καλός αναλογικά με το τι σημαίνει καλός Brunson.

Οι Spurs δεν είναι τυχαία ομάδα και κάνουν καλή δουλειά πάνω του. Απο την άλλη, όλες αυτές οι προσαρμογές πάνω του βοηθάνε τους υπόλοιπους οπότε και ο άστοχος Brunson συνεχίζει να είναι πολύτιμος στο παιχνίδι των Νικς.

Αλλα ναι, και για μένα ο Towns είναι για την ώρα ο MVP των Νικς - πράγμα που δεν περίμενα καθόλου.

Πάντως και οι δύο ομάδες είναι οι καλύτερες στο ΝΒΑ στην κυκλοφορία της μπάλας, ψάχνουν την έξτρα πάσα, έχουν όλοι τους σχεδόν τρομερό off ball movement και βοηθάει να βλέπουμε τόσο καλό μπάσκετ.

3 Likes

Τον έφαγε η πρώην γυναίκα του μαζί με τον σύντροφό της. Φοβερή ιστορία, δεν την ήξερα.

Σε φρέσκα νέα

Τι ειναι πιο τρελό οτι οι Νικς ειναι 2-0 στους τελικους η οτι εχασε αγωνα ο Ντουμπλαντις; Αντε και πρωτάρα στο μουντιαλ για κατάκτηση να δεσει το γλυκο…

1 Like

Σιγουρα αυτο ειναι το πιο τρελο. Και ποσο γκαντεμια για τον Καραλη να μην συμμετεχει στο μοναδικο τουρνουα που ο Ντουπλαντις ηταν ντεφορμε?

On topic, αυτο το πορτοκαλι σιχαμα παιζει να χαλασει ακομα και ενα πρωταθλημα για τους Knicks. Ηδη εχουν ακυρωθει ενα σωρο watch parties που γινονται σε ολοκληρη την γειτονια εξω απο το MSG σε καθε αγωνα playoffs, η Μυστικη Υπηρεσια των ΗΠΑ οπως εβαλε κι απο πανω ο σερπαςς απαγορευεται ολες τις τσαντες κτλ, και φοβαμαι μηπως χασουν το focus οι παικτες των Knicks επειδη θα ειναι το σιχαμα στο γηπεδο.

1 Like