Nba

Παρουσιες?

1 Like

Νταξει ξενερωσα πολυ με Wemby. Αλλο το να ριχνει ξυλο στους Θαντερ επειδη τον παιζουν με πολυ ξυλο, αλλο το να πιανει τον Μπρανσον απο τον λαιμο και να τον πεταει κατω χωρις κανεναν λογο. Οι διαιτητες το εχασαν, αλλα μιας και ειναι χτυπημα πανω απο τους ωμους αυτο ηταν flagrant 2. Πολυ βρωμικο play.

Castle τεραστιο ημιχρονο.

Σκληρό ντερμπι. Ελπίζω για την οικονομία της σειρας να το παρουν οι Σπερς

1 Like

Εγω παλι ελπιζω για την οικονομια της σειρας κυριολεκτικα να δουμε οσα παιχνιδια λιγοτερο γινεται :stuck_out_tongue:

Τι μπασκεταρα βλέπουμε πάλι, τι τρομερό passing game και από τις 2 ομάδες

Διαθεση για μπασκεταρα εστω, αλλα δυστυχως μερικοι παικτες και οι διαιτητες το χαλανε.

Σπρωχνει τωρα ο Κελντον Τζονσον τον Ρομπινσον πανω στον Γουεμπι, και δινουν φαουλ στον Ρομπινσον. Το εκανε challenge βεβαια ο Brown, να δουμε αν θα το αντιστρεψουν ή οχι.

Και γενικα απειρες βολες στο παιχνιδι, κακο θεαμα πολυ στο δευτερο ημιχρονο.

Θα παμε για χιτσκοκικο φιναλε μαλλον βεβαια.

1 Like

Ματσάρα, μπασκετάρα. Δεν έβλεπα NBA τα τελευταία χρόνια, αλλά μου φαίνεται θα το ξαναρχίσω. Περισσότερη τακτική, λιγότερα τρίποντα και iso απ’ ο, τι θυμόμουν. Την Πέμπτη με βλέπω να παίρνω αναρρωτική :joy:

Πολύ ωραίο ματς, τρομερό μπασκετικό ξύλο και στις 2 πλευρές (με ένα σοβαρό λάθος το μη καταλογισμό αντιαθλητικού υπέρ του Brunson).
Οι Spurs έχουν αποφασίσει πως θα πιέζουν τον Brunson στα 3/4 ώστε να τον φθείρουν και να τον κουράσουν. Η αστοχία του οφείλεται και εκεί. Θα ζήσουν με ένα-δύο παίκτες να κάνουν μεγάλη εμφάνιση (ο Anunoby χθες ήταν vintage Kawhi, τρομερή 3&D βραδιά) και θα πεθάνουν αν αυτοί γίνουν 3 ή 4. Προσάρμοσαν και την επίθεση τους ώστε να παίρνει πιο πολύ τη μπάλα κοντά στο καλάθι ο Wemby (7/9 στη restricted area) και να φθείρει με φάουλ τους Νικς.

Ευτυχώς είχαμε break στα break γιατί δε θέλω να τελειώσει η σειρά.

1 Like

-Master Spur…You survived

-Surprised?

-Your arrogance blinds you master Spur.Now you will experience the full power of the Knicks Side…i have waited a long time for this my little black friend…at last the Spurs are no more.

-Not if something to say…Wemby does

1 Like

Ο Μπρανσον χθες βεβαια εκανε το καλυτερο του παιχνιδι, και τακτικα, αλλα και σκοραροντας πιο efficiently απο οτι στα πρωτα παιχνιδια :stuck_out_tongue: Guard σε τελικους ΝΒΑ ειναι, μην περιμενεις 67% ευστοχια ξερω γω. Αν το ανεβασει σε 50% απο 44% χθες, θα ειναι εξαιρετικος, απο παρα πολυ καλος.

Ο Bridges ηταν ανυπαρκτος χθες ουσιαστικα, οπως και ο Landry Shamet, ενω ο ΚΑΤ ηταν μετριος. Ενας απο αυτους να παιξει καλυτερα, παει σε Knicks το ματς.

Απο την αλλη, οι Spurs μαλλον τελικα εχουν χαμηλοτερο ταβανι, και οπως ειπες για να κερδισουν θα πρεπει να περιορισουν τουλαχιστον 3 παικτες των Knicks που μπορουν να κανουν ζημια. Δεν ειναι και λιγο. Εγινε χθες, πιθανοτατα να μην γινει αυριο. Ελπιζω σε 3-1 την Τεταρτη, γιατι αλλιως πανε για καζο οι Knicks μου φαινεται.

Ειναι επειδη πηγαν τελικους οι δυο ομαδες που παιζουν το καλυτερο μπασκετ στην λιγκα στην περιφερεια τους. Υπαρχουν κι αλλες πολλες ομαδες βεβαια που παιζουν ετσι. Το iso ουτε εγω το αντεχω, τα τριποντα δε με ενοχλουν αρκει να μην ριχνουν 50 ανα ματς.

This post was flagged by the community and is temporarily hidden.

Πω πω τι λες ρε παιδι μου, ουρλιαζε τετοιο αισχος?!?

1 Like

Έλα να πέφτει το πρώτο time out.

image

1 Like

Εδώ και ώρα το γύρισα σε wnba
Και του τα λεγα, δεν μ άκουγε

Τραγικοι Knicks, εξωφρενικα ευστοχοι οι Spurs απο το τριποντο (τι 14/26 στο ημιχρονο μωρε), μονος του και χαμενος ο Μπρανσον, βρωμικος ο Wemby και αρχιζω να μην τον συμπαθω και τρελα, τραγικη λιγκα που τον προστατευει επειδη ειναι το επομενο τους προΐον. Ποσες αγκωνιες και κεφαλοκλειδωματα μπορει να κανει ενας γιγαντας μεχρι να του χρεωσουν flagrant foul?

Δυστυχως δεν βλεπω τροπο με τον οποιον μπορουν να παρουν το πρωταθλημα οι Knicks πλεον, καθως το 2-2 ειναι σιγουρο και πλεον οι Spurs εχουν και την εδρα και το momentum και την ψυχολογια.

Επρεπε να ειχαν κανει το 3-0, τωρα αστα να πανε.

Ποτέ μην λες ποτέ.

1 Like

Ε λ ε ο σ ρε Χαρτ

Ελα η ανατροπη

1 Like

Τι βλέπουμε πάλι ρε

1 Like