Nba

image

Ναι, μου αξίζει μπούλινγκ

1 Like

Wu-York Knicks Ain’t Nuthing ta F’ Wit

OG σε αγαπω ρε μλκσμν

και εκείνος στα έλεγε, δεν τον άκουγες

2 Likes

Μιλάμε για παιχνίδι που θα είναι στα κλασσικά όλων των εποχών
OG MVP
Στοιχίζει νομίζω η επιμονή σε Φοξ αντί για Χάρπερ.

2 Likes

Αυτός που πήγε στο τέλος να βάλει καλάθι και έφαγε τελικα το ταπιδι από Ανουνόμπι, πρέπει να του πάρουν το δελτίο.

Απίθανος Ανουνόμπι.

1 Like

4 Likes

αυτό που όλοι περιμέναμε →

2 Likes

Δεν εχω χαρει σχεδον ποτε για το ποσο τεραστια ακυροτητα εγραψα, αλλα τι φταιω? Πως γινεται να εχεις τον καλυτερο παικτη της λιγκας, ενα συνολο απο σκυλια που τσακιζουν στην αμυνα, να εισαι μπροστα με 29 ποντους με καπου 20-21 λεπτα να απομενουν, και να καταφερνεις να χανεις σε τελικο ΝΒΑ?

Μυθικο και θρυλικο παιχνιδι, για πολλους λογους προφανως. Η μεγαλυτερη ανατροπη στην ιστορια των τελικων του ΝΒΑ και η 2η μεγαλυτερη ανατροπη στην ιστορια των playoffs (σε ισοπαλια με την ανατροπη των Lakers απεναντι σε Sonics το 1989).

Απιστευτο καλαθι απο τον Anunoby, ο οποιος πρωτα ριχνει τρελο ταπιδι στον Φοξ και στην συνεχεια κερδιζει το ματς - πρωταθλημα (?) για τους Knicks.

Απιστευτος Μπρανσον, εβαλε σχεδον μονος του τους Knicks παλι στο παιχνιδι με τεραστια καλαθια απο Αλβαραντο, OG και τεραστιες αμυνες απο ΚΑΤ και Χαρτ.

Στο 95-75 πηγα να κανω ντους για να πεσω για υπνο, και τσεκαρω το σκορ 10 λεπτα μετα και βλεπω ειναι στο 99-95. Βαζω το ματς στο κρεβατι και βλεπω ενα απο τα καλυτερα τελειωματα σε αγωνα που εχω δει ποτε. Απιθανα πραγματα.

Εχασε το ματς για τους Σπερς σχεδον μονος του. Καταλαβαινω οτι ειναι “ακραιο” να ξεκινας εναν ρουκι απο τον πιο “εμπειρο” παικτη των Σπερς (μαζι με Χαρρισον), αλλα αν ο ρουκι σου ειναι (πολυ) καλυτερος, τοτε ισως πρεπει να τον βαζεις 40 λεπτα ανα ματς. Χθες ηταν ο 2ος καλυτερος μετα τον Γουεμπι, και ο Γουεμπι με μια ακομα ηλιθια αγκωνια εφαγε flagrant και γυρισε το momentum στο παιχνιδι απο εκεινη την φαση και μετα.

This post was flagged by the community and is temporarily hidden.

Δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα άλλο για το χτεσινό παιχνίδι πέρα από το ότι το tip-in του OG είναι ίσως η πιο iconic NBA Finals φάση μετά τον MJ στη Γιούτα.

Ειδικά σε slo-mo μιλάμε για πραγματικό έργο τέχνης.

4 Likes

Δυστυχώς μετά την φάση-παρωδία με το μη φάουλ και τρίποντο του Allen στο game 6 το 2013 και το διπλό χαμένο hook και φόλοου του Duncan στο 88-90 στο game 7 της ίδιας χρονιάς, άλλο ένα πρωτάθλημα φάινεται να χάνεται από 2 φάσεις αφέλειας και απειρίας, την πάσα του Wemby στο game 2 και το ανύκουστο drive του Fox στα 13".

Πολύ κρίμα αν και άξια η Νέα Υόρκη, μας χρωστούσε κάτι από το μακρινό 1999 και το σουτ-μαχαιρία του Avery Johnson που μας έδωσε το πρώτο της μεγάλης ομάδας της επόμενης 15ετίας, μέσα στο MSG.

Ας είναι αν και πιστεύω ότι θα το πολεμήσουμε, αλλά το φέραμε πολύ οριακά που δεν συγχωρείται άλλη αδράνεια, άλλο λάθος και άλλη αφέλεια.

Χωρίς να ξέρω πολλά γιατί παίζει τόσο ένταση και χτυπήσανε και κόσμο του San Antonio στην Νέα Υόρκη;

Ξύπνησα σήμερα τυχάια και βλέπω 75-90, πέφτω με μια γαλήνη και χαρά ξανά να κοιμηθώ όπως όταν ξυπνάς από έναν υπέροχο όνειρο και μετά εφιάλτης.

Τρομερό ρισπέκτ η τελευτάια φάση, iconic και δίκαια θα συνδυαστεί μάλλον με πρωταθλημα μετά από τόσα χρόνια.

Εντωμεταξυ ο Μπεν Στιλλερ εχει τραβηξει μερικα απο τα καλυτερα βιντεακια απο ολη την πορεια των Knicks στα playoffs, και απο οτι φαινεται λεει θα υπαρξει ντοκιμαντερ στο ΗΒΟ φανταζομαι αν παρουν το πρωταθλημα. Ηδη μετα το Severance ετοιμαζει κι αλλο αριστουργημα :smiling_face_with_tear:

Εχω δει πανω απο 50 βιντεακια σε διαφορα σοσιαλ απο μπαρ, εστιατορια, ταρατσες, δρομους κτλ με πληθος που βλεπει την φαση του Anunoby, και αυτο το μισο δευτερολεπτο στο οποιο ο πληρης τρομος στα προσωπα των θεατων απο το χαμενο σουτ του Μπρανσον μετατρεπεται σε εκσταση οταν μπαινει η μπαλα στο διχτακι απο το tip του OG, ειναι απο τα καλυτερα πραγματα που εχουν γινει εδω και πολλα χρονια στο ΝΒΑ.

Ακολουθεί επιστημονική (ή και όχι) ανάλυση του G4, ενάντια στους μετά χριστόν προφήτες, αφιερωμένη στους OG (ωπ, τι έκανα), για να μπουν καποια πράγματα στη θέση τους.

Προφανώς, μετά την ισοπεδωτική εμφάνιση Wemby στο G3, όπου ως σωστός villain πριν το ματς άραζε σε παρκα της πολης και ζωγράφιζε, μετά μπήκε, τα έβαζε από παντού, κέρασε και μια αγκωνιά που, τέλος πάντων προχωράμε, έκανε τους παντες να φοβούνται αυτόματα για αντιστροφή της σειράς, όλοι άρχισαν τα mental gymnastics μπροστά στο φόβο. Βάλε και το γεγονός πως μεταφυσικά, η παρουσία του Τραμπ στο γήπεδο στην ήττα για πολλους σήμαινε γκαντεμια, κακοτυχια, πείτε ό,τι θέλετε, το κλίμα ήταν βαρύ.

Πριν το ματς όμως ανακοινώθηκε η κίνηση - ματ για να εξαγνιστεί η αύρα, το βάιμπ, να γυρίσει το μάτι.

Και οκ, το ματς ξεκίνησε τραγικά, αλλά απέναντι στα απόλυτα underdogs δεν μπορείς να ποντάρεις με ηρεμία, διότι είναι γεμάτα στο NY east-coast grit που χαρακτηρίζει τους overachievers της πόλης και όχι τους υπερεκατομμυριούχους (περισσότερα για αυτά οταν και ΑΝ τελειώσει η σειρά όπως πρέπει), για αυτό και τα μπιλμπάο των πανηγυρισμών που ενώνουν την πόλη.

Να πχ σκιτσο πριν το G4.

Και ενώ το ματς πήγαινε για διασυρμό, μερικοί προσεκτικοί είδαμε τα σημάδια της ανατροπής να εμφανίζονται.

PROTECT YA NECK παιδάκι, που πίστευες πως έχουν χάσει το μυαλό τους, ήταν σημάδι για όσα ακολουθούσαν, δηλαδή το half-time show των Wu-Tang Clan και το φινάλε.

Διότι, οι Wu-York Knicks, δεν υπήρχε περίπτωση να χάσουν αυτό το παιχνίδι, η μεταμόρφωση θα ερχόταν στο ημίχρονο.

Κάποιοι τα λέγαμε και πιστεύαμε γιατί ξέραμε, μεσιέ @potofgold σόρρυ αλλά πρέπει:

Summary

Το Clan κατέβασε κλειστό rotation με τους 6/10 να εμφανίζονται, αλλά ήταν αρκετό, τέτοιο απαιτούσε η περίσταση.

Στο φινάλε του 7λεπτου medley, o Method Man γυρίζει στην κάμερα, με τη διαφορά στο -29, και λέει “Knicks In 5, don’t know what you’re talking about”.

Summary

Εν τέλει, το φινάλε γνωστό, υλικό από την αστρόσκονη των μύθων, ανεξαρτήτως κατάληξης. Μερικοί τίτλοι πρωτοσέλιδων μετά, έπιασαν το νόημα:

Summary

Το θέμα όμως, είναι πως το follow του OG, ήταν προδιαγεγραμμένο, με αυτή την στάση, αυτή τη χάρη.

“swinging through your town like your neighborhood Spiderman”, λέει η αρχή του Protect ya Neck…

Για λοιπές σοβαρές αναλύσεις και μπασκετικά σεμινάρια, σήμερα βράδυ κερκίδα στη Λεόντειο.

Αυτά.

:raised_hands:

3 Likes

Αχρείαστα νευρικό ξεκίνημα οι Νικς σήμερα. Ειδικά για ομάδα που προηγείται 3-1. Ναι μεν καλή άμυνα οι Σπερς αλλά και πολύ κακές επιλογές με shot clock violation, κακή κυκλοφορία κοκ. Φυσικά μετά το game 4 η κακή πρώτη περίοδος δε σημαίνει τίποτα όσον αφορά την εξέλιξη του ματς :joy:

1 Like

Wembowen

Με 4 flagrant στα πλεηοφφς υπαρχει τιμωρια ενος αγωνα.

Ο Wemby εχει κανει 5-6 απο αυτα και εχουν σφυριχτει μολις 3. Καλη φαση.

Ελπιζω σε μια ακομα ανατροπη μεσα στο Τεξας και ας κλαιγονται οτι ειναι “καλυτερη” ομαδα οι Σπερς.

Απίστευτα πράγματα βλέπουμε

Ρε Μπρανσοναρα τι ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ.

Τελειωστε το γαμωτο, βαλε και τις δυο ρε Χαρτ.

ΟΧΙ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΧΑΣΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΕ ΡΟΜΠΙΝΣΟΝ ΠΑΡΕ ΤΟ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ