Ο Ozzy κατηγορεί την «πειρατεία» για τις χαμηλές πωλήσεις του ''Black Rain''

Επενδύω για να παράγω έναν αριθμό δίσκων και περιμένω τη πώλησή τους να καλύψει την επένδυσή μου και να μου φέρει και κέρδος οκ;
(Τυχαία ποσά)
Ηχογραφήσεις, παραγωγές, πίτσες για τον καλλιτέχνη, προμόσιον κλπ. = 1000 ευρώ
Αν παράγω ένα μόνο δίσκο, για να βγάλω κέρδος πρέπει να τον πουλήσω 1001 ευρώ.
Αν παράγω 2, πρέπει να τους πουλήσω 500,50 ευρώ. Κοκ.
Άρα όσο πιο πολλούς πουλήσω, τόσο πιο φθηνά μπορώ να τους διαθέσω.
Οι ξένοι πουλάνε σε όλη τη γη. Άρα μπορούν να έχουν χαμηλότερες τιμές. Οι Έλληνες έχουν μικρότερο αγοραστικό κοινό.

edit: με πρόλαβε ο Vega, αλλά δε το διαγράφω από πείσμα που το έγραφα τόση ώρα… :stuck_out_tongue:

Το κόστος παραγωγής ενός δίσκου, χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο σταθερό κόστος και στο μεταβλητό. Το μεταβλητό κόστος είναι ανάλογο με το πλήθος των δίσκων που παράγονται (και αν θεωρήσουμε ζήτηση=παραγωγή ως το ιδανικό σενάριο). Το σταθερό από την άλλη είναι σταθερό και ανεξάρτητο του αριθμού των πωλήσεων.

Παράδειγμα σταθερού κόστους: Νοίκι για αποθήκη, μισθός υπαλλήλων, κλπ
Παράδειγμα μεταβλητού κόστους: κόστος για τα υλικά, κόστος για τις θήκες, κλπ

Μία επιχείρηση, για να βγάλει κέρδος, πρέπει να επιλέξει μία τιμή με βάση την οποία θα υπερκαλύπτει τα κόστη, ώστε να έχει κέρδος. Οπότε ισχύει:

I=(σταθερό κόστος)/(μέγεθος παραγωγής) + (μεταβλητό κόστος)/(μέγεθος παραγωγής) + (κέρδος)[/I]

Ο λόγος (μεταβλητό κόστος)/(μέγεθος παραγωγής) είναι σταθερός και ανεξάρτητος της μεταβολής του μεγέθους της παραγωγής. Από την άλλη όμως, όσο μεγαλύτερη είναι η παραγωγή (και συνεπώς οι πωλήσεις), τόσο μικρότερος είναι ο λόγος (σταθερό κόστος)/(μέγεθος παραγωγής) με αποτέλεσμα να έχεις χαμηλότερη τιμή.

Με λίγα λόγια, όντως, όσο μεγαλώνει η παραγωγή, τόσο μικραίνει και το κόστος παραγωγής κάθε δίσκου και ο μόνος τρόπος για να μεγαλώσει η παραγωγή είναι μέσω της αύξησης της ζήτησης.

Παρατήρηση: ο μισθός του καλλιτέχνη θεωρείται μεταβλητό κόστος, γιατί είναι αποτέλεσμα των πωλήσεων που προβλέπει η εταιρεία ότι θα πετύχει ο καλλιτέχνης αυτός.

Και μηχανολογος και οικονομολογος! Κοριτσια να το κελεπουρι, τρεχτε! :stuck_out_tongue:

Δεν είναι δυνατόν να είναι όλα δωρεάν. Κάποιος πρέπει να δουλέψει για να γίνει κάτι και αυτός δεν θα το κάνει δωρεάν. Απλά πας τον πήχη πιο κει. Αν και η σύνδεση είναι δωρεάν τότε τα λεφτά θα βγάζει αυτός που πουλάει τα κομπιούτερ ή αυτός που θα διαχειρίζεται το σύστημα P2P ή δεν ξέρω εγώ ποιός. Η τέχνη, από το γεγονός ότι την θέλουμε (και μάλιστα πολύ) αποκτά οικονομική αξία και αν δεν θες να δεχτείς πως συμβαίνει αυτό, ας πούμε πως η πρόσβαση στην τέχνη έχει την οικονομική αξία. Ο,ΤΙ και να γίνει κάποιος θα βγάλει λεφτά. Τώρα αν επιμένουμε αυτός να μην είναι ο καλλιτέχνης… τί να πω…

Παίδες έχουμε ξεφύγει και έχω βγάλει κάλους στα δάχτυλα να απαντάω σε όλους. (κανείς δεν μ’αγαπάει) δεν πάμε να πιούμε ένα καφέ να τα πούμε προφορικά που είναι πιο εύκολο;:wink:

Eγω δε μπορω.Κατεβαζω σαν μπουστης.Ισως μια αλλη φορα :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ο μουσικόφιλος που έχει δώσει μια περιουσία για bootlegs σε ποια κατηγορία ανήκει?νόμιμος ή κλέφτης?:-k

πολύ απλα το CD φεύγει με 7-10 ευρώ απο τον διανομέα - αυτό μπορώ να στο πώ με το χέρι στη φωτια.
πόσο πουλίεται … είναι θέμα του κάθε λιανικού πωλητή… είδα λχ το lizzy borden 13.70 και 18.90 … εεεε…
αυτό μόνο τέλος… χαχα.

αν το θές κιόλας αλλιώς … πρωτιμώ μια αυνομούμενη αστική κοινωνία απο μια ζούγκλα…αν και μάλλον τώρα είμστε πιό κοντά στη ζούγκλα παρά στην ευνομούμενη κοινώνια…

το κοινό μπορεί να επιλέξει να μην απολαμβάνει την τέχνη … αν αυτό είναι ασύμφορο…

ο χρυσός λχ … γιατί είναι ακριβός ? έχει καμία ιδιαίτερη αξία απο μόνος του ?
τα χρήματα που είναι τυπωμένο χαρτί και τα δεχόμαστε σαν αντάλαγμα - έχουν καμία πραγματική χρηστική αξία - κάποιά χρησημότητα ? μπορείς να τα φάς ?

αν η κατάσταση επέτρεπε σε έναν καλλιτέχνη - σε έναν εταιριάρχη κτλ να ζούν νορμάλ - ντάξ θα έλεγα πάσο… αλλα ξέρετε πόσοι χάσανε σπίτια απο αυτή τη δουλειά ?!

αν μιλάμε για την κάθε britney spears … χα … και πάλι νομίζεται απο με 5.000.000 δολάρια που θα πάρει τη βγάζει καθαρή ? πρέπει να ξοδευτούν 15 τουλάχιστον απο μια εταιρία - για να βγάλει αυτή αυτά τα 5.000.000 …
και πρέπει να δουλέβει σχεδόν νυχθημερών … και μιλάμε για μιά περίπτωση στις 1000… και που δυστηχώς πολλές φορές καλλιτέχνικα έχει μηδαμινή αξία …

αλλά αυτός που θα πουλήσει 1000 κόπιες παγκοσμίως την έχει #$#$#$@#$#$# ! ανεξαρτήτως αν έχει κατεβαστεί η μουσική του …50000000000 φορές … το ντεμπούτο των glyder - μαμάει αν αρέσουν σε κάποιον οι lizzy … με το ζόρι έκαναν τα περιοδικά μισή σελίδα… στο πολύ καλό stormzone …ότι έχει πουλήσει έγινε με διάδοση στόμα με στόμα … το θέμα είναι να μεταλαμπαδεύεται η γνώση - ή τέχνη το πνεύμα - και όχι να σκέφτεται ο άλλος … cool βγήκε το καινούριο τάδε που πλασάρει το τάδε περιοδικό… γάμω πάω να το κατεβάσω…

τρανό παράδειγμα … massacre vs arch enemy …το λιλί γεμίζει gagarin …το ΘΕΙΚΟ death/thrash metal όχι !
αυτοί κύριοι είναι οι πόζερς και όχι τα καμμενάκια με τις πολλές τις μπούκλες — άλλη συνομοταξία ανεγκεφάλιας με κεφαλοπάνια …για καμουφλάζ !!!

τέσπα… κάτσε να κάμω μπάνιο μπάς και έβγω όκσω !

Παλι μιλας με οικονομικους ορους. Απαντω και παλι οτι δεν αντιμετωπιζω την τεχνη ως εμπορευμα. Ουτε ο καλλιτεχνης θα επρεπε να το κανει βασικα αλλα κι αυτο ειναι αλλη μεγαλη κουβεντα. Και παλι ομως, ειναι τελικα το θεμα μας ο καλλιτεχνης? Γιατι οπως εχει γραφτει πολλακις παιρνει πολυ μικρο ποσοστο επι των πωλησεων…

Εμ, αμα ηταν να βγαινω καθε 3 και λιγο για καφεδες δεν θα ειχα λεφτα να αγοραζω CD! :wink:

Και τι σχεση το d/l με αυτο? Δηλαδη οι Μassacre πουλανε λιγο αλλα τους κατεβαζει πολυς κοσμος?

that you do… that you do chris p…

αχ, τι λέγαμε …
μπούτλεγκς ? είτε εκούσια κορόιδο… είτε φανατικός που για να ικανοποιήσει το φανατισμό του, καταφεύγει σε παράνομες μεθόδους - λήψης παράνομα παραγόμενου - υποπροιόντος … με ασαφή κριτίρια οσον αφορά την ποιότητα και την προέλευση … υπάρχουν και τα οφισιαλ μπούτλεγκς γιου νόου !

τέσπα…

Αυτό σου λέω κι εγώ, αν αδιαφορούμε για την οικονομική πλευρά του πράγματος, απλά κάποιοι βγάζουν λεφτά εις βάρος του καλλιτέχνη.

Πάντως, γενική προσωπική παρατήρηση: Αν ΕΓΩ έγραφα και ηχογραφούσα ένα άλμπουμ, θα ήθελα να αποφασίζω ΕΓΩ και μόνο ΕΓΩ για την τύχη του. Δλδ, κάθετι διαφορετικό θα μου φαινόταν ότι αδικούμαι.

Χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει αν είναι σωστό ή όχι.

τι σχέση έχει ?

ότι το arch enemy …το προώθούν με νύχια και με δόντια … έχει πουλήσει ξέρω γω καμιά 500 αρα άνετα…αν όχι παραπάνω … και παίζει πολλοί απο τους ακρόατες τους να είναι αγνώμονες που αγνοούν την ύπαρξή των massacre …

είναι αλληλένδετο…και το έχω σίγουρο ότι τουλάχιστο 400 άτομα είχαν σκάσει για τα θέλγητρα της αζολίνας τσολιά… !!! και όχι για τον ammot lx…

βλέπεις δεν περιόρίζομαι σε glam-hard κτλ …

θες να σου ανάλυσω γιατί σέβομαι τον kam lee και θεώρω ανάξιους λόγου τους arch enemy ?![-X
νομίζω έιναι αυτονοητο …

Βασικα ειμαι σιγουρος οτι ο Kam Lee κατεβαζει τα κερατα του και δεν δινει δεκαρα για το ποιος αγοραζει και ποιος κατεβαζει το From Beyond, ενω ο Ammott παω στοιχημα οτι ειναι κατα του d/l. Aυτα…

Για μενα δεν εχει αλλο νοημα η κουβεντα και πορσωπικα κιολας δεν μ’ αφορα και ιδιαιτερα. Δεν κατεβαζω σχεδον ποτε γιατι προτιμω να αγοραζω αυτα τα λιγα που μπορω ν’ ακουω καθε μηνα (λογω χρονου κυριως οχι χρηματων). Κατεβαζω ομως ΑΠΕΙΡΑ μεμονωμενα κομματια για να δω αν μ΄ αρεσει αυτο που θελω ν’ αγορασω. Εχετε υποψη σας οτι πολλες μπαντες δεν μπαινουν καν στον κοπο ν’ ανεβαζουν κομματια απο τους δισκους τους στα site τους παρα μονο samples του ενος λεπτου?

μ’αρέσει που είμαι κάτι τόσο σύνθετο8)

πολλές προσφέρουν 1-2 κομμάτια τσάμπα… jag panzer comes to mind…άλλο 1-2 όμως … άλλο όλα !

Μα αυτο λεω. Καποιες, οχι ολες. Κοιτα, αν υπηρχε καθε δισκος σε ελευθερο streaming (οχι d/l) στο διαδικτυο ωστε να τσεκαρω αν μ’ αρεσει τοσο ωστε να το αγορασω, θα ημουν ευχαριστημενος. Απο τη στιγμη που δεν υπαρχει, θα κατεβαζω 3-4 κομματια του δισκου να δω αν μου αρεσει. Ειτε τα βρισκω στο site της μπαντας ειτε στο limewire ειτε στο rapidshare…

Τωρα που το σκεφτομαι, ναι αυτη θα ηταν η πιο καλη λυση. Ελευθερο streaming…

Δεν ειναι αδικο να παιρνεις εσυ 2.000 ευρω και εγω 580 αφου εχουμε τις ιδιες σπουδες και ικανοτητες?
Να γινει καταμερισμος πλουτου.Να κλεισει λοιπον η εταιρεια που δουλευεις να παιρνεις κι εσυ μισθο πεινας και να δουλευεις σαν Τζαμαικανος στην Ιμπιζα.
Δινω ανετα τα στοιχεια μου στη δημοσιοτητα να ερθουν να με πιασουν αυτοι που κυνηγουν εγκληματιες.
Κατεβαζω καθημερινα περι τα 4 Gb mp3.Κου κου εδω ειμαιιιιιιιιιιιιιιι

Οκ τον εδιωξα

2000 δεν παίρνω… 1300-1500 όμως βγάζω με υπερωρίες και ebay…

με αφορεσμούς και λαικισμούς τέτοιου τύπου, απλά χάνουμε το point.
βασικά, εγώ δεν θα πεινάσω ότι και να γίνει, διοτι άνετα δέχομαι να την κάνω
εξωτερικό για να δουλέψω. απλά καταστρέφεται η μουσική βιομηχανία και μαζί
της αλλάζει και η μουσική … και πολύ απλά αυτό που θα υπάρξει μετά μην είστε τόσο
σίγουροι οτι θα φτουράει…

τολκι - γιατί δεν αυτό-μυνήεσαι κιόλας να γλιτώσουν όλοι τον κόπο και το χρήμα …
αν όντως παίρνει 580… το έχεισ δεχτεί να πέρνεις 580… εγώ έχω παί στον εαυτό μου
οτι για κάτω απο 1000 ε δεν δουλέυω… καλύτερα να ζητιανέψω…
θέμα επιλογής. αυτό που μου τη σπάει είναι οτι με ασφαλίζει το ΙΚΑ … αλλιώς όντως θα έπερνα
2000. χαχα και θα έδινα κάμποσα σε μια ιδιώτικη και θα ήμουν g.