Pain Of Salvation - Scarsick

Όλοι χαιρόμαστε να βλέπουμε νέες μπάντες όπως οι Riverside και το αριστουργηματικό Second Life Syndrome, αλλά και παλαιότερους να βγάζουν δίσκους σαν το The Art Of Navigating By The Stars και να βλέπουμε μια ποιοτική τουλάχιστον ανάκαμψη του progressive που την είχε ανάγκη.

Όμως, κατά την προσωπική μου άποψη σημαντικότερη μπάντα που αναδείχθηκε στον χώρο του progressive metal (?) την τελευταία δεκαετία είναι οι Pain Of Salvation. ΄Οταν οι Dream Theater πάλευαν μόνοι τους, οι Queensryche σχεδόν δεν υπήρχαν και οι Fates κινούνταν στα πιο δύσκολα και προσωπικά μονοπάτια του Matheos, οι Pain Of Salvation έβγαζαν τη μια δισκάρα μετά την άλλη για να τους μάθει για τα καλά ο κόσμος στο 3o album “The Perfect Element” και σε πολλές περιπτώσεις να αγαπήσει περισσότερο τα 2 προηγούμενα album που αγνοούσε. Προσωπικά απλά λατρεύω ΟΛΕΣ τις δουλειές τους.

Αυτή την εποχή (και αφού αποχώρησε ο μπασίστας Kristofer Gildenlow) ολοκληρώνουν το νέο τους πόνημα Scarsick. Ιδού το τελευταίο update και λοιπά…Με αφορμή αυτό αν θέλετε κάντε και τις αναφορές σας για τη μπάντα.

Despite Daniel’s becoming a father in May, the album recordings are still proceeding according to plans. “I had a few weeks completely off, as planned, before slowly gathering momentum again. I refuse to be one of those fathers who miss their kids’ first months for work or a career, but I also refuse to deprive my son of the possibility to have a dad that can bring him on tour when he gets older.”

The last weeks have mainly been spent recording guitars, and at this point, almost everything is done. For both Johan and Daniel. The keyboards were done in May, and though the drums were done in April, Johan Langell has visited the studio from time to time to check out the progress, especially since the other Johan was all fired up because of the guitar sounds. “Well, he talked it up so much I had to hear it for myself” he concludes. And Johan Hallgren still thinks it is by far the best guitar sounds that have been used on any of the Pain of Salvation albums. “They are closer, and more dominant in the mix, heavy but still warm.”

Daniel has worked a lot with finding the right personalities, matching sounds with songs. “I was never a big fan of Rectifiers and DiMarzios, to be honest. They sound impressive in many ways, but they have that sparkly cardboard high end that reminds me of pouring sugar over breakfast cereals. Impressive is just not all. The Beatles’ version of ‘Helter Skelter’ will kick Motley’s version any day of the week, because it has sweat and blood in it - that’s what I like. Still, they would not have used that sound on ‘Oh Darling’ or ‘Happiness Is A Warm Gun’. A Rectifier though, will always sound like a Rectifier. Just like a Marshall will never provide you with a stable low end to stand on.”

So, drums, keyboards and guitars are done - how about the rest? “Well, I have recorded vocals on half of the songs and bass on all songs, but that was for demo purposes and much of it will have to be re-recorded properly, even though some of the demo vocals turned out so nice I might just let them stay.”

They all describe the album as the most energetic one so far. “It feels very powerful and intuitive,” says Johan Langell. “Spontaneous and band oriented, and the sound has really taken a step out of the speakers on this album.” Johan Hallgren agrees. “You can hear that a real musician is mixing, the music is always in focus. There are too many engineers and producers out there who do what they do because their own music careers failed.” Daniel smiles. “I hope no one will quote you on that one. The last thing we want is to be provocative…” The irony of that statement will be quite clear once Scarsick hits the stores. Just the first five songs will make quite a few people choke, and it is obvious that Pain Of Salvation has never felt or sounded so young and angry. “In a world like this, fury is a sign of mental health” says Daniel. “I just like to see thinking go along with it.”

The whole band seem very pleased with lyrics and concept, but nothing more is revealed as of yet. Apart from the already mentioned ‘Scarsick’ will probably be ‘Spitfall’, ‘Cribcaged’, ‘America’, ‘Disco Queen’, ‘Godscent’, ‘Flame To The Moth’ and ‘Enter Rain’ but they say it might change up until the last minute. "When the songs are all done, recorded and mixed, you might feel the name should be different. It’s like deciding your baby’s name before he or she is born, and then you realize it doesn’t fit. "So, isn’t there a risk that, now when Daniel is a happy father, he will only write happy songs in major, tributing Life and Love? Daniel laughs. “Well, I think I’ll just let the album answer that for me…”

Συμφωνώ ότι πλέον οι P.O.S είναι το επόμενο μεγάλο συγκρότημα μετά την “Αγία Τριάδα” του progressive! Γι’αυτό πιστέυω ότι το καινούριο άλμπουμ θα είναι πολύ μεγάλη δοκιμασία γι’αυτούς! Γίνεται άραγε να ξεπεραστούν (η έστω να πλησιάσεις) albums όπως τα Remedy Lane & Be;; Η μήπως θα μας αιφνιδιάσουν και πάλι με κάτι “εξωκοσμικό”…

oι pain of salvation είναι απλά θεοί και εύχομαι το scarsick να είναι ότι καλύτερο μπορούν να δώσουν… ([size=1]ας κρατήσουν και κάτι για αργότερα χαχα)[/size]

ΘΕΟΙ

“They all describe the album as the most energetic one so far”

Αμήν λέγω ημίν,διότι το “Be” ήταν το άκρων άωτον της εσωστρέφειας και των “πνευματικών-φιλοσοφικών” αναζητήσεων του Ντάνιελ.Καλή η πρόθεση,δεν λέω αλλά,θα μπορούσε να γράψει ένα βιβλιαράκι και να τις αναπτύξει εκεί πολύ καλύτερα.Δεν χρειαζόταν να “καλουπώσει” την μουσική με αυτές και να την “πνίξει”.

Τεςπα,περί ορέξεως…άλλωστε θαταν ψέμα να πω πως δεν ανυπομονώ για το άλμπουμ!χα χα!Και ένα λαϊβάκι στο καπάκι δεν θα με χάλαγε χα χα!!!

Καλό χειμώνα-με πολλεεςςς συναυλίες!

εμένα πάντως το ΒΕ μου άρεσε πολύ όπως και όλα τα προηγούμενα album τους!

όσο για το live παρακάλα να γίνει μετά το φλεβάρη… :wink:

Δισκάρα θα’ ναι, το μόνο σίγουρο.

:wink:

Εγώ πάντως γουστάρω πιο πολύ The Perfect Element.

Εγώ τα 2 πρώτα :wink:

a re kalxa dying freedom - les nanai oso kalo oso to maiden . LOL

bsk - to be - htan enas axtarmoulhs me 2-3 tragoudia. kalouli …alla i apothewsh parahtan fanboyzm.

Βασικά για το λάιβ απλά παρακαλάω…να γίνει!χα χα!έχει αρχίσει να βρωμάει η δουλειά με τα λάιβ,χα χα!

Όσο αφορά στο Be,είπαμε περί ορέξεως…Εμένα πάντως μου αρέσουν τα 2 πρώτα και το Remedy…τί να κάνω;χα χα…Ά,ναι,και το bonus cd του PE,χα χα!

Κάνα DVD κανονικό-όχι θεατρικό μονόπρακτο-θα βγάλουν;;;

No Pain-No Salvation

Μην ξεχνάμε ότι για live είναι εχμ κάπως δύσκολο αφού εκκρεμεί ακόμα η θέση του μπασίστα.

Πραγματικά μεγάλη απώλεια, αφού στα live πολλές φορές ο κόσμος τον κοίταζε χαζεμένος, ειδικά με το 6χορδο άταστο.

Ρόκαβλε, τράβα ασχολήσου με τους Leash Law που ούτε τσάμπα σε περιοδικό δεν τους θέλει ο κόσμος.

Καλά ρόκαβλε ξεκουράσου, που θα βγάλεις και μέτριο το Be.
Επίσης, από μια μπάντα που δεν έχει βγάλει μέτριο δίσκο εως τώρα, λογικό είναι να περιμένεις και το επόμενο να τα σπάει.

xaxa outshined - m aresei poso pikroxolos eisai.
to oti o kosmos den aresketai se kalopaigmeno heavy metal, einai problhma tou.
den ton ebgala egw ton disko egw ton proteina gia kykloforia- alhtheuei - epeidh
mou arese.
den m arese to ekswfyllo -parepempe se death metal kai pou den eixe panw
anafora stis symmetoxes . tespa.

d.f, ta prwta 4 ta paradexomai - alla to be parahtan - oti nanai … oxi re file, htan asymazeutes idees kai 2 tragoudia. kalo agio alla, den to thewrw disko - to thewrw enan peiramatismo. ti na kanoume. pare to axamenta kati kamei mesa o Danielos :stuck_out_tongue:

Τίποτα για perfect element part 2 έχετε ακούσει?Κατά εμέ πάντως το καλύτερο τους είναι το remedy lane.Τρομερό concept με την τέλεια μουσική υπόκρουση.Το a trace of blood είναι όλα τα λεφτά.

ontws to 2 ti tha ginei tha bgei pote ?

Αυτό το topic και των Audioslave τα μετέφερα εδώ, στις κυκλοφορίες!! Ελπίζω να μην τα ψάχνατε :smiley: !!

__Οχι ρε γμτ!! Τέτοιος μπασίστας να λείπει… Ηταν και αδερφός του, έδενε απίστευτα και μουσικά και γενικότερα… Νομίζω πως η αντικατάσταση του είναι σχεδόν αδύνατη (γενικά, όχι μόνο ότι δεν υπάρχουν μπασίστες που να παίζουν όπως κι αυτός ή τόσο καλά π.χ.)… Κρίμα… Γιατί έφυγε??

Επειδή έφυγε για σπουδές στην Ολλανδία και δεν είχε τον χρόνο για να συγκεντρωθεί στο συγκρότημα.Πάντως ευελπιστώ σε καλή μεταγγραφή από τους PAIN.Kάτι θα έχουν στα υπόψιν τους δεν μπορεί. 8)

Εχω ακουσει τα One Hour By The Concrete Lake, Remedy Lane, Be(ομολογω οτι μ’αρεσει περισσοτερο το Be) και μ’αρεσουν αρκετα εως πολυ, οποτε θα φροντισω να αποκτησω και το καινουργιο τους…

Που να ακούσεις και το perfect element!Eκεί θα τα ξεχάσεις όλα μιλάμε. 8)