Είμαστε σίγουροι ότι φταίει ο David Gilmour? Και γιατί θα πρέπει να προωθούνται οι solo δουλειές του Roger Waters στην επίσημη ιστοσελίδα των Pink Floyd? Απ’ όσο ξέρω ο Waters ακόμα δεν έχει ξεπεράσει ότι στο Division Bell ήταν εκτός μπάντας. Και μιλάμε για εξαιρετικό δίσκο αντάξιο του ονόματος των Floyd. Ρε σεις είναι εκτός μπάντας εδώ και 35 χρόνια!
Απο ολα τα κριμα στην ιστορια της μουσικης που εχουν δημιουργηθει λογω διαφωνιων και τσακωμων μεταξυ μελων μπαντας, αυτο ειναι το μεγαλυτερο κριμα, πραγματικα. Απο το 1980 μεχρι σημερα, δηλαδη μεσα σε 40 χρονια, πηραμε ΕΝΑΝ αξιολογο δισκο Pink Floyd (εναν απο τους καλυτερους τους για εμενα και αρκετα υποτιμημενο) δηλαδη το καταπληκτικο Division Bell, ενω θα μπορουσαμε να ειχαμε ισως 5-6 πολυ καλα αλμπουμς.
Ειναι αρκετα τεραστια η ειρωνεια πως το The Wall, ενω υπεροχο μουσικα, τους κατεστρεψε ως μπαντα, πρωτον με την απολυση του Wright, και δευτερον με την σταδιακη υψωση ενος τειχους μεταξυ του Waters και του Gilmour, που οδηγησε σε πληρη μετριοτητα για ολη την επομενη δεκαετια για την μπαντα, και ρηγμα το 1985.
Ποιος να φταιει δηλαδη αν δε φταιει ο Gilmour; Καλα τα λεει ο Waters στο βιντεο. Δε μιλησε καν για προωθηση σολο δουλειων του, μιλησε με αφορμη την εκτελεση του “Mother” που εκανε εν μεσω καραντινας. Επισης ανεφερε την τελευταια περιοδεια που εκανε παιζοντας υλικο των Pink Floyd, που ως επι το πλειστον εχει γραψει ο ιδιος. Πιο “σωστο” και “δικαιο” ειναι να προωθουνται οι σολο δουλειες της γυναικας του Gilmour δηλαδη; Νομιζω στο συγκεκριμενο θεμα εχει δικιο και ειναι μικροπρεπεια εκ μερους των Pink Floyd (δηλαδη του Gilmour).
Αν υποθέσουμε ότι έχει ένα κάποιο δίκιο ο Roger στην συγκεκριμένη περίπτωση, προσωπικά, δεν μου αρέσει το γεγονός της δημόσιας κατακραυγής του. Μάλλον τον έπιασε το επαναστατικό του, μετά και τη συζήτηση με τον Βαρουφάκη . Μοιάζει σαν να έχει μία βαθύτατη ανάγκη να λάβει δικαίωση από την κοινή γνώμη, ενώ φαίνεται ότι πρόκειται περισσότερο για περίπτωση αυτοδικαίωσης. Μάλλον λησμονεί το πόσο «σκατό» έχει ρίξει και αυτός από τη μεριά του, μετά την αποχώρησή του, γεγονός που του χρεώνει μερίδιο ευθύνης. Καλή και άγια η προσωπική «υστεροφημία», αλλά με τόση μουσική ιστορία πίσω, οι βερμπαλισμοί καλό θα είναι να εκλείπουν εκατέρωθεν (ειδικά σε αυτήν την ηλικία).
Γράφετε για το “The Division Bell”, αλλά δεν σας είδα να σχολιάζετε, όταν έγραψα γι’ αυτό πριν κάνα 2 εβδομάδες !!!
Όπως γράφω και στο επιμύθιο: «Ήσασταν πάντα όλοι μαζί, ανεξαρτήτως του ποιος έλειπε.».
Αν και θαυμάζω απεριόριστα τον Waters καλλιτεχνικά (όπως και όλους τους Floyd), νομίζω ότι η συμπεριφορά του στους άλλους την περίοδο απο το 75 ως και το 83 ήταν τόσο κακή, που δεν τον συγχώρεσαν ποτέ. Νομίζω ακόμα τον “τιμωρούν”. Η δικτατορία του ήταν ήδη ολοκληρωτική στο Animals. Το δε The Wall που το έχει οικειοποιηθεί ως δουλειά του, θα ήταν μια πάρα πολυ μετριότερη δουλειά χωρίς την ενασχόληση του Gilmour και ειδικά του Ezrin. Όλη αυτή η μικρότητα είναι δυστυχώς γραμμάτια που επιστρέφονται…
Φυσικά κρίμα για την μεγαλύτερη μπάντα ever. Φανταστείτε πόσο ακόμα μεγαλύτερη θα ήταν η υστεροφημία τους αν δεν φέρονταν σαν μπέμπηδες εδώ και 45 (!) χρόνια.
Ισχύουν όλα αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω για τον Waters.
Το καταλαβαίνω να μένει εκτός σάητ ως ένα βαθμό όμως.
Γιατί μαθαίνουμε από το επίσημο σαητ των Φλόυντ ότι κυκλοφορεί βιβλίο η Polly Samson?
τι σχέση έχει αυτό με τη μπάντα.
Μήπως εν τέλει είναι απλά ένα προσωπικό site του Gilmour που τυχαία φιλοξενεί και τους φίλους του?
(τη γυναίκα του και το project του Mason)
Εκεί βρίσκει πάτημα η ένσταση του Waters.
Για μένα η προσέγγιση πρέπει να είναι: ή μόνο Pink Floyd (management έχουν να το διαχειρίζεται, εταιρεία είναι ουσιαστικά) ή όλα τα συγγενικά project.