Θα φαει αραγε καμια τιμωρια το αρχιδακι ο Μαρτινελι για αυτο που εκανε στον Μπραντλεϊ η’ κοιμουνται στην Αγγλια;
Ηταν της στιγμής
Ναι το μουνοπανο, της στιγμης. Ο αλλος θα μεινει εξω μεχρι το τελος της χρονιας και τον εσπρωχνε εξω απο το γηπεδο ενω ηταν πεσμενος, ενω του πεταξε και τη μπαλα. Πουλο, κανσελ ![]()
Δεν ηξερε!
Αν είχαμε διώξει τον Πορτογάλο ολετήρα ακόμη πιο νωρίς, μέχρι και Πρωτάθλημα παίζει να χτυπούσαμε οι της United.
Ολική μετάλλαξη η ομάδα.
Άντε να κουρευτεί επιτέλους ο τύπος!
Αρσεναλαρα καθαρίζει σιγα σιγα
Έχει καεί τόσες φορές και με τόσους τρόπους η γούνα μας στο παρελθόν, που αν δεν κλειδώσει μαθηματικά δεν λέω τίποτα.
Εννοείται πως χαίρομαι και είμαι αισιόδοξος, αλλά ως εκεί προς το παρόν.
Τα λες πιο ψύχραιμα και καλα κανεις. Να πω την αληθεια μου σε αρκετα ματς δεν ειμαι ικανοποιηνενος απ την ομάδα γιατι πιστευω δεν παίζει το ποδοσφαιρο που μπορει οπως κανει αντιθετως στο τσου λου. Απ την αλλη ομως ειναι στιβαρή, σοβαρη και κυριως σταθερή. Δεν φαίνεται να υπάρχει αλλη ομαδα που να σε πείθει οτι θα κανει σερί νικων για να απειλήσει.
Και εχουμε και ροστερ να παμε για 4 τιτλους βασικό αυτό. Γιατι αλλες φορες παιζαμε με Νελσον και Στερλινγκ
Το καπέλο πάντως το βγάζω στον Τούντορ. Περιζήτητος μυρωδιάς.
Πάλι καλά που δεν έκανες tag τον Gabriel, μπορεί να πάθαινε μηνίσκο
![]()
Liam Gallagher no longer goes to the Etihad Stadium to watch Manchester City, and he explains why:
“I don’t go see them anymore. I don’t like the Etihad much. It doesn’t do it for me, it’s like going to the f**king opera.”
"The last time I saw City, some guy was too busy looking at the menu right in the middle of the match and told me to shut up.
I was jumping around and he said to me: ‘Can you shut up?’ He must’ve been distracted, like it was driving him nuts. He didn’t know whether to order shrimp or caviar."
Η Άρσεναλ όταν την κυνηγάει η Σίτι είναι μια πολύ αστεία κατάσταση.
Ο Ασχέτας εχει μεταφέρει το αγχος του (και έχει κάψει) στους παίχτες!
Συνηθως η κατρακυλα αρχιζει τον Φεβρουαριο δειλα δειλα, φετος ειπαν να κανουν τους οπαδους τους να το πιστεψουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ οτι θα παρουν πρωταθλημα οι παικτες της Αρσεναλ.
Μεγάλος Ντοναρούμα! ![]()
