Quotes απο ταινίες σε μουσικα κομμάτια

λοιπον εβαλα να ακουσω kataklysm το serenity in fire

και ακουγωντας το Intro του πρωτου κομματιου Ambassador Of Pain

“This is the life we chose,the life we lead and there is only one guarantee : none of us will see heaven”
το οποιο ειναι παρμενο απο το Road To Perdition

σκεφτηκα να μαζευαμε τραγουδια που εχουν samples απο ταινιες

θα προσθεσω αλλο ενα κομματι απο kataklysm

το shadows and dust απο τον ομωνυμο δισκο
το οποιο περιεχει sample απο το Gladiator

“Ultimately, we’re all dead men. Sadly, we cannot choose how but, what we can decide is how we meet that end, in order that we are remembered, as men.”

Το πρώτο κομμάτι από το ΥΠΕΡΘΕΪΚΟ ‘‘Forever war’’ των Kickback ανοίγει με λόγια του Marlon Brando από το ‘‘Apocalypse now’’.

EDIT: Horror. Horror has a face… and you must make a friend of horror. Horror and moral terror are your friends. If they are not then they are enemies to be feared. They are truly enemies.

ωραιος
αλλα γραψε και τι λεει

οι νορβηγοί fighterpilot, στο περσινό ντεμπούτο τους, “Between Homes And Travels”, χρησιμοποίησαν εκτεταμένους διαλόγους από το full metal jacket για το τραγούδι τους “The Instructor”. οι τύποι έκαναν απίστευτη δουλειά, οι μονόλογοι του Lee Ermey έδεσαν απολυτότατα με τη θεοσκότεινη μουσική και γενικά το κομμάτι μοιράζει ανατριχίλες με το τσουβάλι. σίγουρα από τα πιο σπουδαία τραγούδια που άκουσα πέρσι… σε επίπεδα godspeed you black emperor. δεν παραθέτω τα quotes μιας και είναι πολλά, αλλά ανέβασα εδώ το κομμάτι για όποιον θέλει να το ακούσει και μετά οι ατάκες βρίσκονται εύκολα

Οι Ολλανδοι deathsters God Dethroned στο πρωτο τραγουδι (Swallow The Spikes) του Ravenous
αλμπουμ τους εχουν ενα κομματι απο την ταινια Stigmata : http://www.imdb.com/title/tt0145531/ .
Αν και νομιζω οτι απλως ξαναλενε τα λογια και οχι οτι τα εχουν παρει αυτουσια.

How is your faith these days father ? How is your faith these days ?
This is what you fucking call god ?

God dethroned-serpent king (εχει στην εισαγωγη σκηνη απο τον εκτελεστη της νυχτας με τον Charles Bronson (r.i.p)

Do you believe in Jesus?..Yes i do…So you are gonna meet him…Boommm :lol:

Dream Theater-A change of seasons (απο τον κυκλο των χαμενων ποιητων…)

Carpe diem…seize the day…

Τheatre of Tragedy-And when he falleth…(με τον διαλογο του Vincent Price με μια καλόγρια…δεν θυμαμαι την ταινία…:-k )

Ω, ενα ωραιο θρεντακι επιτελους. Λοιπον μου ρχονται δυο στο μυαλο αυτη την στιγμη.

Dead Sould Tribe - Powetrip (“We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert when the drugs begun to take hold.” - Fear & Loathing In Las Vegas)

Thorns - Existence (“Jesus! What a mind-job!” - Matrix)

μου ρθε με την μια κοιτωντας το thread

Iced Earth - Burnt Offerings

απο Bram Stoker’s Dracula

I was betrayed. Look at what your God has done to me!

Σωπα ρε…Και εγω νομιζα πως ηταν ο Schaffer…:lol:

το and when he falleth εχει λογια απο το masque of the red death του κορμαν που πρωταγωνιστει και ακουγεται στην συγκεκριμενη σκηνη ο μεγας Βινσετ Πραις

επισης θυμηθηκα το θεικο ep των mastodon LIFESBLOOD
οπου το πρωτο κομματι SHADOWS THAT MOVE
ξεκιναει με sample απο την ταινια ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥ

"I’m talking about my LIFE, I can’t seem to get that through to you. I’m not just talking about one person, I’m talking about everybody. I’m talking about form. I’m talking about content. I’m talking about interrelationships. I’m talking about God, the devil, Hell, Heaven. Do you understand… FINALLY? "

ναι ρε συ
και εψαχνα να δω σε ποιο τραγουδι τα χα ακουσει αυτα τα λογια

αν και παιζει να το χουν χρησιμοποιησει και αλλοι

Ξερει κανεις απο ποια ταινια ειναι το sample στην εισαγωγη του Αlliance of war των Μalevolent Creation?(απο το Eternal lp)…Tοσα χρονια και το ψαχνω ακόμα…:-k

Στην αρχή του Once Upon The Cross των Deicide υπάρχει ένα sample από τον Τελευταίο Πειρασμό του Σκορτσέζε.

Father! Why have you forsaken me?Λες και δεν το καταλάβατε :stuck_out_tongue:

Και το κομμάτι και η ταινία ειναι all the money φίλε μου. Η ταινια ειναι η ‘‘The Masque of the Red Death’’ και ο διαλογος μεταξυ του Vincent Price και της Jane Asher έχει ως εξής,

[CENTER]That cross you wear around your neck;
is it only a decoration, or are you a
true Christian believer?

[Female Voice]
Yes, I believe - truly

Then I want you to remove it at once!

• and never to wear it within this castle
    again! Do you know how a falcon is trained my
    dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily
    she suffers the whims of her God patiently, until
    her will is submerged and she learns to serve -
    as your God taught and blinded you with
    crosses.

You had me take off my cross because it
offended…

It offended no-one. No - it simply appears
to me to be discourteous to… to wear
the symbol of a deity long dead.

My ancestors tried to find it. And to open
the door that seperates us from our Creator.

But you need no doors to find God.
If you believe…
Believe?! If you believe you are gullible.
Can you look around this world and believe
in the goodness of a god who rules it?
Famine, Pestilence, War, Disease and Death!
They rule this world.

There is also love and life and hope.

Very little hope I assure you. No. If a god
of love and life ever did exist… he is long
since dead. Someone… something rules in his
place.[/CENTER]

Αν δεν κάνω λάθος , πρέπει να είναι απο την ταινία του Stanley Kubrik, Full Metal Jacket . Τσέκαρε το.

Ξέρετε για το Mosquito των Psychotic Waltz;
Έχει ένα sample στην εισαγωγή του…
BTW, ωραίο θρεντ :slight_smile:

http://www.xs4all.nl/~kmachine/movie_quotes.htm

Δημιουργώ αυτό το thread για να λέμε αγαπημένα μας ή μη κομμάτια που περιέχουν ατάκες, μονολόγους ή ότι άλλο απο αγαπημένες μας ταινίες ή μη…Επίσης μπορούμε να διατυπώνουμε όποια τυχον απορία για ατάκες και απο ποιες ταινίες είναι παρμένες…

Πάραδειγμα

Not for want of trying - Maybeshewill απο την ταινία Το Δίκτυο - The Network
Next in line - Nevermore το “stop it you are killing me” απο το Jacob’s ladder
Have you passed through this night? - Explosions in the sky απο την Λεπτή κόκκινη γραμμή
Space dye vest - Dream Theater μονόλογος του Phiennes απο το Δωμάτιο με θέα
Spirit of the water - Egyptian kings έχει απόσπασμα απο το ντοκιμαντέρ The Corporation

Και ψάχνω στο Sleep των Gybe απο ποια ταινία (και αν είναι ταινία) είναι ο μονόλογος του ηλικιωμένου στην αρχή του κομμάτιου και στο static κάπου στο 4λεπτο το σημείο που ξεκινάει “it takes passion, it takes dedication”

Αυτά για αρχή θα θυμηθώ κι άλλα…

Ωραιο thread.Επισης το σημειο απο την ταινια “the network” ειναι και στο hate and heartache απο το τελευταιο cd των mouth of the architect.Θα επανελθω αργοτερα με περισσοτερα.

Στην εισαγωγή του Burnt Offerings των Iced Earth υπάρχει quote από την ταινία Dracula του Francis Ford Coppola ("I was betrayed, look what your God has done to me…")

Επειδή πρώτα είχα μάθει το τραγούδι, όταν είδα την ταινία κωλοχάρηκα που το διέκρινα. :stuck_out_tongue: