Quotes απο ταινίες σε μουσικα κομμάτια

http://www.rocking.gr/modules/forum/showthread.php?t=7350

:):smiley:

Έγινε merge guys!

Στο Madagascar απο GnR έχουμε quotes του Martin L. King.

Ξέρει κανείς από πού είναι το εισαγωγικό sample του “Pentagram Constellation” από Agoraphobic Nosebleed?

όσο έχω καταλάβει είναι κάτι σαν:

“Multinational Corporations, THE POLICE!
If you do one little thing, you lose your… and the next thing you know is two miles under the desert, the essential component of a DEATH MACHINE!!!”

:anyone:

Το The World is Mine των Madball(με τ’οποιο κλεινει το Set it Off)τελειωνει μ’ενα sample απο τη ταινια White Heat(gangster-ικη ταινια του 1949).

ZAO - Ravage Ritual

i remember the first war, the way the sky burned.
the faces of angels destroyed.
i saw a third of heaven’s legion banished
and the creation of hell.
i stood with my brothers and watched lucifer fall.
but now my brothers are no longer my brothers.

από το The Prophecy

the cube

ΣΟΒΑΡΑ???
8O8O8O8O

Ευκαιρία να την ξαναδώ την ταινία, γιατί πάνε χρόνια! Θενξ! :smiley:

Τώρα που ο Παναγιώτης πόσταρε :Wumpscut: θυμήθηκα ότι στο κομμάτι “Soylent Green” ακούγονται samples από την γερμανική μεταγλώττιση της ομώνυμης ταινίας του 1973.

το τελευταιο κομματι του vilosophe των manes οπου βασικα ειναι ολο ουσιαστικα quote απο το Der Todesking

ειναι τοσο ανατριχιαστικο που κατεβαζω την ταινια!

Το ?Woke Up Dead? των Planet Of Zeus ξεκινά με το:

«They?ll catch you, doc. They?ll catch me. Everybody but him. The villagers say Billy’s a diablero, can change into a coyote, disappear, never gets killed.»

…από το Young Guns II.

Επίσης ? μα πώς το ξεχάσατε; ? στο ?Civil War? των Guns n? Roses ακούμε το απόσπασμα:

«What we’ve got here is failure to communicate. Some men you just can’t reach. So you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it. I don’t like it any more than you men.»

…από το Cool Hand Luke. (ενώ ένα μικρό μέρος ακούμε και στο ?Madagascar?)

Τέλος ? και ενώ μάλλον δεν νοιάζει κανέναν σας ? στο ?Der Graf? των Die Arzte ακούμε στην αρχή ένα ουρλιαχτό λύκου και:

«Listen to them, children of the night. What music they make!»

…που είναι ίσως η διασημότερη «ατάκα» του Δράκουλα και εδώ την λέει ο Bela Lugosi, από το Dracula του 1931.

Αιδεν - Κιλιγνκ Μασιν

Αρχιζει με Edward Norton απο το Brooklyn Heights

Eπισης στο άλμπουμ των Fall Out Boy, From Under The Cork Tree, οι περισσοτεροι τιτλοι ειναι είτε απο quotes ταινιων είτε απο τιτλοι βιβλιων

1. “Our Lawyer Made Us Change the Name of This Song So We Wouldn’t Get Sued”
  2. “Of All the Gin Joints In All the World”
  3. “Dance, Dance”
  4. “Sugar, We’re Goin Down”
  5. “Nobody Puts Baby In the Corner”
  6. “I’ve Got a Dark Alley and a Bad Idea That Says You Should Shut Your Mouth (Summer Song)”
  7. “7 Minutes in Heaven (Atavan Halen)” :
  8. “Sophomore Slump or Comeback of the Year”
  9. “Champagne for My Real Friends, Real Pain for My Sham Friends”
  10. "I Slept with Someone in Fall Out Boy and All I Got Was This Stupid Song Written about Me"   	

11. "A Little Less Sixteen Candles, a Little More "Touch Me""   	

12. "Get Busy Living or Get Busy Dying (Do Your Part to Save the Scene and Stop Going to Shows)"   	

13. "XO"   	

ΟΚ, ήθελα να κάνω καιρό τώρα αυτό το θρέντι (δε βρήκαι κάτι σχετικό)

Όλοι έχουμε αγαπημένα samples παντός είδος, σε οποιαδήποτε τραγούδια, που μας αρέσουν, μας πορώνουν, δένουν το γλυκό μαζί με τη μουσική, είτε είναι στην αρχή, στη μέση, ή στο τέλος του κομματιού.

Ποια είναι τα δικά σας?

Παραδείγματα που μου έρχονται κατευθείαν στο μυαλό

Ο μονόλογος του Jack Νicholson από τη φωλιά του κούκου στην εισαγωγή του Shadows that move των Mastodon - “[I]I’m talking about my LIFE, I can’t seem to get that through to you. I’m not just talking about one person, I’m talking about everybody. I’m talking about form. I’m talking about content. I’m talking about interrelationships. I’m talking about God, the devil, Hell, Heaven. Do you understand… FINALLY?”

[/I]“Understand procedures, understand war, understand rules and regulations,…I don’t understand sorry”, και όποια άλλη φράση του Charles Manson υπάρχει μέσα στο Forever failure των Λόστ.

Φυσικά και δεν περιορίζεται σε φωνές - απλά αυτά μου έρχονται πρώτα στο νου, επίσης οποιοσδήποτε άλλος ηχος, που δεν είναι μέρος της μουσικής, αλλά υπάρχει σαμπλαρισμένος σε κομμάτια που μας αρέσουν.

Let the thread begin

Γαμώ τα θρεντ!

Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι από το “Existence” των Thorns, γύρω στα 35 δεύτερα, όταν σταματάει η μουσική και ακούγεται μια φωνή να λέει “Jesus…what a mindjob” και μετά γίνεται Ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ.

Δεν έχω ιδέα τί είναι, αλλά όποτε το ακούω μου γαμάει το μυαλό κανονικά και με το νόμο.

I’ll. Be. Back.

Απο Taxi Driver

στην αρχη του The Badge(και στο original των Poison Idea και στο cover των Pantera)

“SUCK ON THIS!!”

:smiley:

Το πρωτο που μου ρθε,θα επανελθω.

η all time classic ατάκα από τον Δράκουλα “Look What Your God Has Done Το Μe” που ακούγεται στο Days Of Prayer τον Solitude Aeturnus αλλα στο Burnt Offering τον Iced Earth

O λόγος του Churchill πριν το Aces High.

We shall go on to the end, we shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender

Και το

I want you to put Felix’s penis on me
στο And The Swallows Dance Above The Sky από το φοβερό On The Sunday Of Life των P. Tree.

Επίσης η απαγγελία του Ουέλς στους Manowar δεν πιάνει ε;

Woe to you, oh earth and sea
For the Devil sends the beast with wrath
Because he knows the time is short
Let him who hath understanding
Reckon the number of the beast
For it is a human number
Its number is six hundred and sixty six

Το 2002 μου είχαν δώσει ένα cd demo Position exaggerate των ελλήνων death/heavy/progressive/ότι να’ναι metallers Souls Astray, δε νομίζω να τους ξέρει κ κανείς…
Εκεί μέσα έχει το τραγούδι Suffering is the coin of the realm με samples από το αγαπημένο μου Hellraiser. Για όσους ξέρουν τις ταινίες Hellraiser, ακούγεται ο Pinhead σε απολαυστικές ατάκες στυλ “Gentlemen, I am pain!” Το προτείνω στους φανς και της μουσικής αλλά και των ταινιών.
Παραδόξως είναι το πρώτο μου ήρθε στο μυαλό.

Edit Cathedral και Hopkins (the Witchfinder General) ΡΕΕΕΕ!!!

Dream Theater-Space Dye Vest
Δενει ωραια το sample…

καλά θυμόμουν ότι υπήρχε κι άλλο θρεντ…

http://www.rocking.gr/modules/forum/showthread.php?t=11275

ας γίνει ένα μερτζ παρακαλώ.