Ramones

Οι Ramones είναι μία μπάντα πραγματικά απαραίτητη στη λονδρέζικη σκηνή. Θα έδινα έναν ολόκληρο μισθό μόνο και μόνο για να τους δω να εκρήγνυνται μπροστά σ’ ένα ανυποψίαστο βρετανικό κοινό! Είναι τόσο αστείοι, η απόλυτη καρτουνίστικη απόδοση του rock ‘n’ roll, και ταυτόχρονα τόσο δυναμικοί, που δε μπορούν παρά να μαγέψουν τον οποιονδήποτε ερωτεύτηκε το rock ‘n’ roll για όλους τους σωστούς λόγους. Είναι τόσο παράλογα άμεσοι που όλα τους τα τραγούδια θα ήταν hit singles αν υπήρχε έστω και λίγη δικαιοσύνη σ’ αυτόν τον κόσμο". Τάδε έφη ο εκστασιασμένος ανταποκριτής του N.M.E. που το φθινόπωρο του 1975 είχε την τύχη να είναι ο πρώτος Βρετανός δημοσιογράφος που είδε ζωντανά τους Ramones, στη σκηνή του ναού του νεοϋορκέζικου punk, το θρυλικό CBGB’s.

Στοιχηματίζω ότι ούτε ο ίδιος δε θα μπορούσε να φανταστεί πόσο προφητικά ήταν τα λόγια του τη στιγμή που τα αποτύπωνε στο χαρτί. Πράγματι, λίγο μετά την κυκλοφορία του ομώνυμου ντεμπούτου τους, οι Ramones έμελλε να εμφανιστούν μπροστά στα ανυπόμονα μάτια του βρετανικού κοινού που είχε ήδη πληροφορηθεί τα κατορθώματα του κουαρτέτου στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού.

Ο θρύλος λέει ότι οι Mick Jones και Paul Simonon αποφάσισαν να ξεκινήσουν τους Clash* μετά τις παραινέσεις του Joey Ramone. “Who gives a fuck που δεν ξέρετε να παίζετε; Απλά πάρτε απ’ ένα όργανο και κάντε αυτό που γουστάρετε!” τους είπε ο ψηλόλιγνος Joey, συνοψίζοντας σε δύο κουβέντες την όλη φιλοσοφία της do-it-yourself κουλτούρας. Ένα είναι βέβαιο. Αν οι Ramones δεν είχαν υπάρξει ποτέ, η μουσική σήμερα δε θα ήταν η ίδια κι αυτό το συμπέρασμα ακόμη και κάποιος με I.Q. μέσου fan του Elton John μπορεί να κατανοήσει. Μπορεί της εμφάνισής τους να προηγήθηκαν άλλες μπάντες που οριοθέτησαν ποικιλοτρόπως το punk, όπως οι Stooges με την απροκάλυπτα βίαιη κι ωμή αισθητική του Iggy, οι New York Dolls οι οποίοι έδειξαν πως το rock ‘n’ roll στα χέρια μερικών κατά φαντασία drag-queens μπορεί να γίνει ένα κανονικό sex-machine-gun ή οι αξεπέραστοι Velvet Underground, που κυριολεκτικά περπάτησαν στη “wild side” της Νέας Υόρκης και της ζωής γενικότερα.

Αυτές οι αστείες φιγούρες όμως ήταν ουσιαστικά υπεύθυνες για το breakthrough του punk στη Γηραιά Αλβιόνα, το οποίο λειτούργησε σε δύο επίπεδα. Κατ’ αρχήν ως σπίθα που άναψε τη molotov του βρετανικού punk, το οποίο με τη σειρά του άλλαξε άρδην την αντίληψη περί προσέγγισης στη μουσική -σε μία εποχή που οι “δεινόσαυροι” κόντευαν να κατασπαράξουν τα πάντα- σε βαθμό εντελώς αντιστρόφως ανάλογο της μικρής του διάρκειας. Κατά δεύτερον οι Ramones χρίστηκαν πρέσβεις ολόκληρης της punk σκηνής της Νέας Υόρκης. Μπορεί μεν οι σύγχρονοί τους Television, ο Richard Hell και η Patti Smith μεταξύ άλλων να ήταν σαφώς πιο αρτίστικοι και περίπλοκοι ως μουσικοί, τους έλειπε όμως αυτό που έσταζε από τα greasy μαλλιά των Ramones. Η αμεσότητα! Κι όπως είχε γράψει κι ένας φίλος πριν χρόνια, αποστολή τους ήταν να κάνουν ξανά το rock ‘n’ roll όπως ήταν στα 50’s και στα 60’s, απλό και συναρπαστικό.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι όλη τους την εφηβεία την πέρασαν ακούγοντας στο αμερικάνικο ραδιόφωνο τις Shangri-Las, όλες τις παραγωγές του θρυλικού Phil Spector, τους Beach Boys και φυσικά τους Rolling Stones και τους Beatles. Τόσο μεγάλη αγάπη είχαν για τους τελευταίους, που το όνομα τους ο Dee Dee Ramone, το εμπνεύστηκε από το ψευδώνυμο που χρησιμοποιούσε κατά κόρον ο Paul McCartney. Όταν το 1974 o Joey (Jeffrey Hyman), o Johnny (John Cummings) και ο Dee Dee (Douglas Colvin) μαζεύτηκαν για πρώτη φορά σ’ ένα studio στο Queens της Νέας Υόρκης κανείς δεν έφερε αντίρρηση. Κι εγένετο Ramones! Για γνώση μουσικής θεωρίας ούτε λόγος βέβαια. Ο Joey ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής. “Θέλαμε απλώς να παίξουμε ακριβώς τη μουσική απ’ όλες τις αγαπημένες μας μπάντες που ακούγαμε στο ραδιόφωνο. Αυτή ήταν η αγαπημένη μας μουσική κι όταν δημιουργηθήκαμε είχε σχεδόν εξαφανιστεί”.

Αρχικά ο Joey δοκίμασε την τύχη του πίσω από τα drums. Μάλλον όμως ήταν υπερβολικά ψηλός για να χωρέσει πίσω από τύμπανα και πατίνια, oπότε και προτίμησε το μικρόφωνο και την άνεση των κινήσεων τoυ frontman. Όσο υπερκινητική κι εκτός ελέγχου παρουσιαζόταν η μουσική των Ramones, άλλο τόσο cool και χαλαρός εμφανιζόταν πάνω στη σκηνή. Η χαρακτηριστική χροιά της φωνής του έγινε το ηχητικό σήμα κατατεθέν της μπάντας ενώ η φιγούρα του ακόμη και σήμερα αποτελεί ένα από τα βασικότερα trademarks του rock ‘n’ roll. Ψηλός, λιγνός, με τα μακριά μαύρα μαλλιά και τα μαύρα γυαλιά να κρύβουν σχεδόν πάντα τα μάτια του, και με το μαύρο δερμάτινο, τα κολλητά σκισμένα jeans και τα βρώμικα all-stars ν’ αποτελούν τα μοναδικά αντικείμενα της γκαρνταρόμπας του. Από τη στιγμή που ο Joey ανέλαβε χρέη τραγουδιστή, τη θέση του πίσω από τα drums πήρε ο Tommy (Tom Erdelyi). Με τον Johnny και τον Dee Dee στις κλασσικές τους πλέον θέσεις (κιθάρα και μπάσο αντίστοιχα) η συμμορία έπιασε δουλειά!

Το CBGB’s είχε ανοίξει με την προοπτική να φιλοξενήσει τις μουσικές που πρέσβευαν τα αρχικά του: Country, BlueGrass και Blues. Γι’ αυτό κι αρχικά το είχαν οικειοποιηθεί κάμποσοι ανεγκέφαλοι bikers, με πρώτους και καλύτερους τους Hell’s Angels (σ.σ. την περίφημη συμμορία που ενίοτε αναλάμβανε χρέη bodyguards).Φαινομενικά επρόκειτο για τον πλέον ακατάλληλο χώρο για τέσσερα τσογλάνια που όχι μόνο δεν γνώριζαν να παίζουν, αλλά έβγαζαν νοητά τη γλώσσα σε όλους αυτούς που εκείνη την εποχή έκριναν πως τα μακρόσυρτα solos και οι φωνητικές κορώνες αποτελούσαν το Α και το Ω του rock. Φευ! Οι Ramones ήταν ο χειρότερος εφιάλτης αυτών των φαφλατάδων κι ευτυχώς κάποιες ανεξήγητες συμπαντικές δυνάμεις λειτούργησαν κι εμφανίστηκαν τη σωστή στιγμή και στο σωστό τόπο. Απ’ όλες τις μπάντες της εποχής οι Ramones ήταν που συνδέθηκαν όσο καμία με το stage του CBGB’s, καταλήγοντας να γίνουν σχεδόν η resident μπάντα του club. Τόσο άρρηκτη ήταν η σύνδεσή τους με το club, ώστε η φωτογραφία που κοσμεί το εξώφυλλο του ντεμπούτου τους, μία από τις κλασσικότερες φωτογραφίες στην ιστορία του rock ‘n’ roll, έλαβε χώρα δίπλα από την είσοδο του.

Τα sets των Ramones στο CBGB’s ήταν κανονικά σφηνάκια-δυναμίτες! Λίγες φορές κρατούσαν πάνω από 20 λεπτά ενώ σπανίως έπαιζαν λιγότερα από 20 τραγούδια. Τραγούδι και λεπτό. Αυτό κι αν θα πει αμεσότητα! Οι κιθαριές του Johnny, ο οποίος ήξερε μεν να παίζει μόνο τρία ακόρντα όπως χαρακτηριστικά υποστήριζε αλλά τα έπαιζε εξαιρετικά γρήγορα δε, οριοθέτησαν όχι μόνο το punk της εποχής τους, αλλά και το μετέπειτα αμερικάνικο hardcore ενώ ίχνη τους συναντά κανείς σε μπάντες όπως οι Black Flag, οι Husker Du, οι Sonic Youth, οι Dinosaur Jr και άλλοι σπουδαίοι. Ο Johnny σα μουσικός θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η επιτομή του μεγάλου γνωμικού “less is more”, γρατζουνώντας την εξάχορδη με απίστευτη βία και παροιμιώδη ταχύτητα, ανοίγοντας τα πόδια και κρατώντας την χαρακτηριστικά χαμηλά. “Αυτή την πόζα τη μελέτησα πριν καν αγοράσω κιθάρα” είχε πει κάποτε. Σύμφωνα με την άγραφη ιστορία, ο Johnny ήταν όχι μόνο ο αρχιτέκτονας του ήχου των Ramones αλλά και το thinking-tank της μπάντας, όσον αφορά στα θέματα business. Λέγεται μάλιστα ότι αυτός ήταν που επέμενε να ντύνονται καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας τους μόνο με στενά jeans και δερμάτινα, να παρουσιάζονται δηλαδή μόνιμα ως συμμορία. Ήταν μάλιστα τόσο θρασύς, που χωρίς φόβο και πάθος δήλωνε την προτίμηση του στους ρεπουμπλικάνους ενώ ποτέ δε ντράπηκε να πει ότι οι Ramones γι’ αυτόν ήταν απλά μία δουλειά. Εντάξει, ουδείς αλάνθαστος.

Με τον Joey, τα τελευταία 16 χρόνια πριν το θάνατό του, δεν είχαν ανταλλάξει ουσιαστικά τίποτα παραπάνω από τις απολύτως απαραίτητες κουβέντες. Ο λόγος; Ο Johnny παντρεύτηκε τη Linda, το κορίτσι που έκλεψε από την αγκαλιά του καρδιακού του φίλου. “Τα προβλήματά μου με τον Joey ξεκίνησαν το ’78, όταν αποχώρησε ο Tommy, που μέχρι τότε ήταν κατά κάποιο τρόπο ο spokesman του group. Όταν έφυγε, ο Joey ήθελε να μιλάει στον Τύπο κι εγώ φοβόμουν μήπως δεν τα καταφέρει καλά” δήλωσε πριν από μερικά χρόνια. “Όταν ο Joey αρρώστησε συνέχισα να μην του μιλάω. Ρωτούσα τους γιατρούς αλλά μέχρι εκεί. Δεν ήθελα να υποκριθώ. Ούτε εγώ, αν ήμουν στη θέση του, θα ήθελα να με θυμηθούν άνθρωποι που μέχρι τότε δεν ανταλλάσσαμε ούτε κουβέντα”. Τουλάχιστον ήταν απολύτως ειλικρινής.

Στις 15 του περασμένου Σεπτέμβρη, ο Johnny υπέκυψε στον καρκίνο, σε ηλικία μόλις 55 ετών. Στο πλάι του βρίσκονταν η σύζυγός του και λίγοι φίλοι, μεταξύ των οποίων ο Eddie Vedder (Pearl Jam) κι ο John Frusciante (Red Hot Chili Peppers). Λίγο πριν το μοιραίο είχε πει με όλη την κυνικότητα που τον διακατείχε: “Όλοι έχουμε ένα χρονικό όριο. Απλά το δικό μου ήρθε πιο γρήγορα”. Τρία χρόνια πριν, τον Απρίλη του 2001 ο Joey ήταν ο πρώτος της παρέας που την “έκανε”, χτυπημένος κι αυτός από την ίδια ασθένεια, λίγο πριν ολοκληρώσει το πρώτο του solo album. Οι συνεργάτες του ευτυχώς το ολοκλήρωσαν κι έτσι λίγο μετά το θάνατό του κυκλοφόρησε το “Don’t Worry About Me”, το οποίο ήταν ειλικρινά ικανοποιητικότατο, δείχνοντας ότι ο Joey βρισκόταν και πάλι σε φόρμα. Την επόμενη χρονιά, ο Dee Dee επιβεβαιώνοντας τη φήμη του μεγαλύτερου αλήτη της μπάντας σουτάρισε για τελευταία φορά στις καταπονημένες του φλέβες. Για να λέμε και την αλήθεια, πάλι καλά που άντεξε τόσο. Από την αρχή, σχεδόν εδώ και τρεις δεκαετίες οι οπιούχες ουσίες δεν έπαψαν ποτέ να κατέχουν εξέχουσα θέση στην καθημερινή του δίαιτα. Από την αρχική τετράδα μόνο ο Tommy βρίσκεται ακόμη εν ζωή.

Η ιστορία των Ramones διήρκεσε 22 ολόκληρα χρόνια, από το πρώτο τους live το 1974 μέχρι το τελευταίο, το 1996. Παρά ένα νούμερο, τόσα ήταν και τα albums που κυκλοφόρησαν. Απ’ αυτά, τα τρία πρώτα, γράμμένα μέσα σ’ ένα χρόνο, (“Ramones”, “Leave Home”, “Rocket to Russia”) στέκονται με άνεση ανάμεσα στα καλύτερα r’n’r albums που έχουν γραφτεί ποτέ! Από κει και πέρα, ηχογράφησαν μερικούς ακόμη πολύ καλούς δίσκους ενώ ακόμη και οι πιο μέτριες στιγμές τους, στη δεκαετία του ’80, ποτέ δεν ήταν αρκετά κακές για να τους απαξιώσουν. Μέσα σ’ αυτά τα 22 χρόνια όμως ένα πράγμα δεν κατάφεραν να πετύχουν και φαντάζομαι ότι αυτό το παράπονο θα κυνήγησε τους τρεις εκλιπόντες μέχρι την τελευταία τους στιγμή. Να κάνουν το μεγάλο breakthrough στο mainstream κοινό. Γιατί μην ξεχνάτε ότι αν κάποιος ξεπεράσει την τ(ρ)αχύτητα των τραγουδιών τους, στο βάθος οι Ramones ήταν απλά μία pop μπάντα. Ή μάλλον η ιδεατή pop μπάντα για να παίξει το rock ‘n’ roll. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει ο πραγματικά μακροσκελέστατος κατάλογος singles που φέρουν την υπογραφή τους, ακόμη και από albums που στο σύνολό τους δεν ήταν κάτι το εντυπωσιακό. Ποια να πρωτοθυμηθεί κανείς;! Rockaway Beach, Sheena is a Punk Rocker, Beat on the Brat, Rock ‘n’ Roll High School, She Talks to Rainbows, Do you remember Rock ‘n’ Roll Radio?, I Wanna Be Sedated, είναι απλά τα πρώτα που έρχονται στο μυαλό.

Το Μάρτιο του 2002 οι Ramones εισήχθησαν στο Rock ‘n’ Roll Hall of Fame. Το Νοέμβριο του 2003 ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης, προς τιμή του Joey ανήγγειλε κι επίσημα την ονομασία του δρόμου έξω από το CBGB’s ως το “Joey Ramone Place”. Tο 2004 ανέβηκε για πρώτη φορά το musical “Gabba Gabba Hey”, σκηνοθετημένο από τον ίδιο τον Tommy. Μερικές DVD κυκλοφορίες είναι καθ’ οδόν, ενώ μόλις λίγες μέρες πριν το θάνατο του Johnny έλαβε χώρα η πρώτη από τις προγραμματισμένες επετειακές συναυλίες, για το κλείσιμο τριάντα χρόνων από τη δημιουργία της μπάντας. Μοιάζει πραγματικά ειρωνικό, ότι το πυρηνικό τρίο της μπάντας “έφυγε” τη στιγμή που έμοιαζε να γίνεται πραγματικότητα το μεγάλο τους όνειρο, να τους αγκαλιάσει το πλατύ κοινό. Όπως όμως είπε κάποιος: “they could have been big. Instead they were legendary”. Adios Amigos!

Wow, η καλύτερη δυνατή εισαγωγή για ένα συγκρότημα όπως οι Ramones!!! :thumbup:

Είσαι άπαιχτος! :wink:

Νομίζω πως τα πρώτα 3 εάναι και τα καλύτερα albums τους.

Ωραία τα λέει το παραπάνω άρθρο, είναι από τις ιστοριες που δεν βαριέμαι να διαβάζω ποτε. Οι Ramones είναι μέσα στις αγαπημένες μου μπάντες και στην κυριολεξία μεγάλωσα με τα τραγούδια τους. Δυστυχώς την κάνανε νωρίς, και πιο κρίμα για τους Joey και Johnny όπου κ οι δύο νικήθηκαν από την νόσο του αιώνα, αδικία ρε γμτ. Kαι ειδικά ο Joey που έπασχε από Obsessive-compulsive disorder, κ τελικά πήγε από καρκίνο ρε γμτ. Έχω την εντύπωση ότι οι στίχοι του Anxiety αναφέρονται στην συγκεκριμένη ασθένειά του.

Αυτό που αναφέρθηκε περί καρτουν κ ροκ εν ρολ, δεν είναι τυχαίο, ακόμα και επεισόδιο στους Simpsons γίνανε.!!

Με αφορμή το περιστατικό με την Linda και την διαμάχη μεταξύ joey και johnny, να αναφέρω ότι ο πρώτος έγραψε ένα από τα καλύτερα κομμάτια τους, το The KKK took my baby away. Oi στίχοι του μιλάνε για ακριβώς αυτό το σκηνικό.

Δείτε οπωσδήποτε το DVD: End Of The Century - The History Of Ramones, όπου αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο η ιστορία της μπάντας. Έχει συνεντεύξεις από όλα τα μέλη της μπάντας, και θα καταλάβετε πόσο χάλια ήταν ο Joey λίγο πριν πεθάνει, όπως και να δείτε τον Dee Dee να μιλάει, μιλάμε η μαστούρα έβοσκε μέσα του. Μετά από ένα μήνα αν θυμάμαι καλά την κυκλοφορία του DVD o Dee Dee την έκανε. Mία από τις πιο συγκινητικές σςτιγμές του DVD είναι η τελετή προς τιμήν τους όταν μπήκανε στο RNR Hall Of Fame, και δυστυχώς ο Joey την είχε κάνει πριν λίγο καιρό. Σε αυτή την τελετή επίσης θα δείτε τον Johnny να λέει: God Bless America and president Bush, αλλά όπως λέει το παραπάνω άρθρο…κανέις αλάθητος,

Δεν μου κάθεται καλά βέβαια το γεγονός ότι ο Marky τελευταία κάνει περιοδείες από εδώ κ από εκεί και παίζει τραγούδια των Ramones. Είχαν έρθει κ από εδώ πρόσφατα και το rocking είχε φιλοξενήσει συνένευξή του, αν θυμάμαι καλά.

Να πούμε ότι οι Ramones στα 80’ς κετευθύνθηκαν σε πιο “σκληρά” μονοπάτια στην μουσική τους, ειδικά με τον δλισκο Too Tough To Die που είναι μπόμπα. ΑΛλά και τα άλμπουμς που βγάλανε και στα τέλη 80ς αρχές 90’ς είναι εξαίσια. Μην ξεχνάμε το Brain Drain με το επέροχο Pet Cemetary κλπ. Ένας λιγότερο γνωστός δίσκος τους είναι το Halfway to Sanity, όπου υπάρχουν απίστευτα διαμάντια εκεί μέσα με το pio γνωστό μάλλον το κομμάτι I Wanna Live. Βέβαια η στροφή αυτή τους έκανε και πιο προσιτούς στον μεταλλικό κόσμο. Υπα΄ρχει ένα απίστευτο ψιλοσπάνιο κλιπ που είναι οι Sodom μαζί με τον Mille τον Kreator και παίζουν το Blitzkrieg Bop κάπου live στα 80’ς. Mόνο κ μόνο αυτό λέει πολλά. Το συγκρότημα αυτό επρρέασε ολόκληρο το φάσμα της μουισκής, από τo ροκ μέχρι το thrash.

Ο αγαπημένος μου δίσκος πάντως είναι το Mondo Bizarro που βγήκε το 92 αν θυμάμαι καλά. Όσοι δεν έχετε ακούσει το συγκεκριμένο άλμπουμ, απλώς σπεύστε να το κάνετε, Κόμματια όπως το Censorshit (όπου ανφέρονται μέσα ο Ozzy, o o Zappa κλπ), Strength To Endure, Poison Heart με το απίστευτο βιντεοκλιπ, Tomorrow she goes away κλπ κλπ, πραγματικά είναι μέσα στα must αλμπουμς. Ίσως και να φταίει το γεγονός ότι ήταν το πρώτο άλμπυμ και το άκουσα λίγο μετά την κυκλοφορία του και ήταν από τα πρώτα δισκάκια μου γενικώς.

Η συζήτηση δεν τελειωνει ποτέ για αυτό το γκρουπ. Είναι κρίμα πάντως που ο μόνος δίσκος τους που έγινε “εμπoρική επιτυχία” ήταν η (φοβερή κατά τα άλλα) συλλογή Ramones Mania. Γενικά ότι κ να πω είναι λίγο, κάθε φορά που ακούω κομμάτια όπως το Pet Cemetary 'η το She Talks to rainbows και πάρα πολλά ακόμα σχεδ’ον δακρύζω. Εδώ θα ειμαστε να τους εξυμνούμε…

Hey Ho, Let’s Go…

γιατι σε χαλανε τ’αλλα? τα περισσοτερα ειναι δισκαρες(ειδικα τo brain drain).επισης μετα κανανε και εξαιρετικες διασκευες οπως το needles and pins της jackie deshannon και το i don’t want to grow up του θεου tom waits.οποτε μαλλον θες να πεις για τα 3 πρωτα οτι ειναι πιο κλασσικα οποτε και παλι respect

Καλό άρθρο. Έχω κάποια best of τους, και μαρεσουν αρκετα, και απο οτι εχω δει στα λαηβ πρεπει να σπερνουν.

To brain drain αν και εισπρακτικά δεν έκανε τρελο γκελ το θεωρω απο τα καλύτερα τους αλμπουμ. 2 επικά κομματια απο το αλμπουμ


Θεοι!!

Ούτε να το φανταζόταν ο Joey οτι το μαλλι του εν ετη 2007 θα γινόταν το πιο τρελο trend σε ολες τις 16χρονες:lol:

Η καλύτερη διασκευή τους είναι χαλαρά το Needles and Pins, που απλώς το κάνανε δικό τους τραγούδι. Όπως και το When I Was Young. Μια λιγότερη γνωστή ειναι το I’d Love To Change The World, η οποία υπάρχει σε ένα δίσκο με ακυκλοφόρητά τους κομμάτια (λέγεται Unreleased Tracks), που γενικώς έχει πολύ ωραία πράγματα μέσα. Συγκεκριμένα η καλύτερη εκτέλεση του Blitzkrieg Bop βρίσκεται εκεί. Επίσης θα βρείτε μία version του θεϊκού Crusher από το Adios Amigos στην οποία τραγουδάει ο Dee Dee και η οποία βρίσκεται κανονικά στο προσωπικό του αλμπουμ που ασχολείται με ραπ. Πλάκα έχει και η surf εκτέλεση του Rockaway Beach. Α! Να μην ξεχάσω… στον δίσκο αυτό υπάρχει και το τραγούδι Ramones εκτελεσμένο από τους ίδιους τους Ramones!! Για όσους δεν γνωρίζουν αυτό ήταν ένα κομμάτι που έγραψαν οι Motorhead προς τιμήν τους.

Εχουν διασκευασει 10 years after???8O 8O

Nαι ρε και τα σπάει, έχουν βάλει τις τρελές κιθάριες του Johnny και τα έχουν κάνει τελείως πανκ ροκ το κομμάτι. :smiley:

Eλααα ρεεεε…Πρεπει να τα κουσω αυτο!!!:slight_smile:

Και οι δύο καλύτερες διασκευές σε τραγούδια των Ramones είναι το Havana Affair από RHCP και το Psycho Therapy από Skid Row.

Παρτε και αυτην απο PJ

πολύ καλή… την έχω ακούσει από το tribute που συμμετείχε ο τραγουδιστής, χωρίς το γκρουπ. Είναι λίγο κομμάτιας ή μου φαίνεται?

If she can find a reason to forgive, then i can find a reason to live!!!

To our fans far and near
We’re so glad you could all be here
And when life get so-oh-oh hard
You make it all worthwhile
Screaming, shouting, wham-slam-bam
Now wild hair is back in style

This is dedicated to our fans across the world
You’re the best, most loyalist, and that’s for sure
When life gets oh so frustrating
You make it all worthwhile
Gonna have some fun tonight
Ain’t it great to be alive

It’s gonna be OK
It’s gonna be alright
It’s gonna be that you’re the only ones who understand

Got good feelings about this year
All is very well, C.J. is here
'92 spells more fun, let’s get into gear
It’s the year of the monkey, gonna be real funky
Buy yourself a beer

It’s gonna be OK
It’s gonna be alright
It’s gonna be that you’re the only ones who understand

It’s gonna be alright

It’s gonna be OK, yeah, yeah
It’s gonna be alright, uh, huh
It’s gonna be that you’re the only ones who understand

Who understand

It’s gonna be alright
It’s gonna be OK
It’s gonna be alright
It’s gonna be alright

Απο τα πιο ολοκληρωμενα τοπικ για τους μουσικους. Ευγε! Δεν ειμαι καμια φανατικια αλλα τους ακουω αρκετα συχνα και μ’ αρεσουν αρκετα. Αγαπημενοι δισκοι: Rocket to Russia, Animal Boy (αν και μονο το κορυφαιο somebody put something in my drink κατανταει μερικες φορες ο λογος να μην ακουσω τον υπολοιπο δισκο). Αλλα οκ πιστευω οτι ειναι απο τις μπαντες που χρειαζεται ν’ αναφερεις κομματια κυριως κι οχι δισκους που σ’ αρεσουν. Δεν ξερω, ισως δεν το εμπνεουν :Ρ
Ο κολλητος του φαδερ μου ειχε βγει για κρασα μαζι τους :stuck_out_tongue:

βασικά όντως δεν μπορείς να διαλέξεις άλμπουμ αλλά για άλλο λόγο. Πολύ απλά γιατί εξαιρώντας το γλυκαναλατο End Of The Century, το αδιάφορο ως συμπαθητικό Subterannean Jungle, το μέτριο Animal Boy, και το Acid Eaters που αποτελείται απο διασκευές και συνεπώς είναι εκτός συναγωνισμού, όλα τα υπόλοιπα είναι είτε αριστουργήματα είτε δισκάρες. Εντάξει, εγώ βέβαια έχω καταφέρει να ξεχωρίζω το Mondo Bizarro αλλά μετά από πολύ κόπο. :stuck_out_tongue:

α! θυμήθηκα και πού ειχα διαβάσει το παραπάνω άρθρο: http://www.amfitheatro.gr/music/ramones.php, ρίξτε του μια ματιά έχει και άλλα ωραία αφιερώματα.

Πολυ απλά το κορυφαίο πανκ σχήμα που εμφανίστηκε ποτέ…

μαλλον γι αυτο φταιει η παραγωγη του phil spector που παραξενεψε πολλους.