Πολυ ατυχη μπαντα γενικοτερα, φουλ υποτιμημενη. Εχουν βεβαια και αυτοι ευθυνη, ο Reale, το management και τα εκαστοτε μελη, εκαναν πολλους λαθος χειρισμους στην πορεια των χρονων… Αλλα κριμα γιατι θα επρεπε να ειναι μεγαλυτεροι.
1 Like
δεν είν κακό, αλλά δεν κόβω και φλέβα. αποδεκτό.
στο της ατυχίας, αμα βγάζεις τόσες κομματάρες, παίζεις και συνέχεια κι ο κόσμος, ο ευρύτερος, απλά κοιμάται… δεν φταίει μόνο η μπάντα. δλδ τη μπασογραμμή του outlaw μαζί με το ριφ, τα θεωρώ εφάμιλλα whole lotta rosie στο πόσο πιασιάρικα είναι.
ακριβως την ιδια αποψη εχω!
οχι γαμω
Tony Moore ?
Νομίζω δάσκαλος κάτι δουλεύει αυτός
4 Likes
θα λέει και το ροδολφο βαλεντίνο του ζουγανέλη… χαχα. βσκ γιατί δεν ζητάνε απο τον Tony Moore να γυρίσει ? είναι εγγύηση.
