Οχι Σάββατο
Παρασκευή - Σάββατο μέσα.
OK για Παρασκευή
Κλείστε κάποιος το γήπεδο μην το χάσουμε

Γήπεδο κλείστηκε για Παρασκευή 12/06 στις 22:15, νταξ δεν ειναι και το MSG, τώρα μένει να δούμε αν θα γίνει καμιά αλχημεία για να βρούμε και 8ο παίκτη. Δηλώστε, ρε ![]()
@kbil ΝΑΙ για Παρασκευή ή Κυριακή
@Lupin ΝΑΙ μονο για Παρασκευη
@martian ΝΑΙ για Παρασκευη και Σαββατο 18.30, ισως Σαββατο 21.30, δυσκολο για Κυριακη
@apostolisza8 ΝΑΙ για Παρασκευη ή Κυριακη
@Moonchild92
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia ΝΑΙ για Σαββατο 21.30, μαλλον-οχι-αλλα-δεν-αποκλειεται για Κυριακη 20.00
@Ktn ΝΑΙ γενικα
@ChrisP - Ναι
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS ΝΑΙ Παρασκευή - Σάββατο
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex
Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger
Πληρωμές ιδανικά σε
Summary
you can see the weakness of a man right through his iris
Για να μην κανω tag 300 ατομα, καντε μια επισκεψη και στην μπαλιτσα.
Επισης δηλωνω διαθεσιμοτητα για το διαστημα 25 Ιουνιου εως 10 Ιουλιου για μπασκετακι, με την διευκρινιση οτι θα ειμαι σιγουρα ο χειροτερος παικτης και ισως να μην βγαλω ολο το ματσακι.
Κατά 99% θα είμαι εκεί την Παρασκευή, με, επίσης, πολύ πιθανό το ενδεχόμενο να καθυστερήσω ελαφρώς.
Αρα, δεν με χρειαζεστε.
Εννοείται πως θα έρθεις.
Πολύ καλύτερα πήγε με τις αλλαγές.
Έλα, και για αλλαγες γιατι μερικοι δεν αντεχουν, αλλα γενικα έχουμε και δωρεαν court seats για οποιο ενδιαφέρεται που μας διαβαζει, να απολαύσει θέαμα και μπινελίκια.
Μετα τη Λεοντειο μαλλον θα εχει και συνεχεια με λεοντες.
Δεν υπήρξε ποτέ στιγμή που οποιοσδήποτε στον κόσμο δ χρειαζόταν παντελή
Το λοιπόν,
@kbil
@Lupin
@martian
@Moonchild92
@The_Black_League
@Ktn
@ChrisP
@MegadethaS
@pantelis79
και όποιος έχει χρυσοπληρώσει για τα court seats, το παρακάτω μνμ σας αφορά.
Summary
εισοδος σε παρκινγκ και μετεπειτα, θελει υποχρεωτικά το κάτωθι για σκαν:

Reminder:
Πω, το λες και προοικονομία για το χθεσινό ματσάκι το στιWUργικό μου ρέφερενς
adding +1 ακόμα, Χ-Factor Χάρης φίλος μου, για συντηρητικό μπασκετάκι μετά από πολυετές hiatus (πιο πολύ για τη φάση)
….καιιιι δυστυχώς off o φίλος Χάρης, είχε θέμα χιαστού, ήταν ήδη καιρό τώρα σε φάση recovery αλλά χτες ένιωσε κάτι τσιμπηματάκια περίεργα οπότε του είπα κ εγώ (γτ ψηνόταν έστω κ για να δίνει πάσες μόνο να έρθει) να κάτσει να στρώσει πρώτα και μετά
No worries βέβαια, είμαστε πολλοί όπως και να έχει
Αφου λοιπον εχουμε πιασει καλο σερι, παμε για το ερχομενο ΠΣΚ 19-21/6. Διαθεσιμες ωρες για Πατησια:
- Παρασκευη 22.15-23.30
- Σαββατο 18.30-20.00, 20.00-21.30 και 21.30-22.45
- Κυριακη 18.30-20.00
Πλην της Κυριακης, οι αλλες μερες εχουν διαθεσιμη και ΔΙΠΛΑΡΑ σε ολες τις ωρες τους, μεχρι στιγμης.
@kbil ΝΑΙ για Παρασκευη
@Lupin ΝΑΙ για Παρασκευη
@martian ΝΑΙ σε ολα
@apostolisza8 ΝΑΙ Παρασκευη, ΟΧΙ Σαββατο, 25% για Κυριακη
@Moonchild92
@The_Black_League
@Kastroman
@RiderToUtopia ΝΑΙ για Παρασκευη 22.15 ή Σαββατο 21.30
@Ktn
@ChrisP ΟΧΙ
@Hector_the_Hitman
@eviL
@NOVITSKI
@MegadethaS ΝΑΙ για Παρασκευη
@morgoth
@Outshined
@potofgold
@nnnkkk
@Pantelis79
@dude
JoHNNyB
MrBeast
Άμεσα διαθέσιμοι (Εξωσχολικοί) - 11
The X-Factor , Nick the Quick , Sadface , Yofst, John the rock , Μήτσος UK , Omar-is-coming, Pokerface, G 30/40/50, Foo Fighter, Φίλοι Kbil
Εκτάκτως διαθέσιμοι ξενιτεμένοι κι “ετεροδημότες” φορουμικοί - 5
Giasonas , samis , osfp7 , QuintomScenario, Plex
Άλλοι φορουμικοί, αμπιστοι προς το παρον bostonflesh , St_Anger
εκτός
Παρασκευή → Ναι (είναι διαθέσιμο το διπλό, να είστε σοβαροί)
Σάββατο → Εκτός λόγω του 2ο καλύτερου λαιβ του 2026
Κυριακή → 25% ναι / 75% όχι (το ενδεχομενο διπλού ίσως μεταβάλλει τα ποσοστά)
Ναι σε όλα.
Παρασκευή μόνο εγώ
Μέσα για Παρασκευή με Λουπέναρο και Τόλη-Ημισκούμπριο
