Φαντάζομαι ότι απλώς η Didi (και κάθε ελληνική εταιρεία), βλέπει πρώτα ποια συγκροτήματα μπορεί να κλείσει και μετά βάζει τις συναυλίες ανάλογα με το πρόγραμμά τους. Η Ελλάδα είναι η τελευταία έννοια των managers της κάθε μπάντας παιδιά.
Hugleikur Dagsson says:
ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΙΒ ΑΥΡΙΟ ΑΚΟΥ ΑΥΤΟ
Hugleikur Dagsson says:
σκαω σημερα για εισιτηρια και μιλουσα με εναν τυπα ξερω γω ποσο γαμησε ο μανου κλπ.
Hugleikur Dagsson says:
και πεταγεται ενας αλλος τωρα απο πισω.
Hugleikur Dagsson says:
“παιδια, το οτι ο μανου τσαο μαζεψε τοσο κοσμο, δειχνει την καταντια της χωρας”
Ρ.Ο.Υ.Δ.Ι. says:
χαχαχαχαχαχα
Ρ.Ο.Υ.Δ.Ι. says:
θεουλης
Hugleikur Dagsson says:
“ΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΕΙ ΜΑΝΟΥ ΤΣΑΟ ΔΗΛΑΔΗ?”
Hugleikur Dagsson says:
“να σας πω τωρα εγω, επειδη παω συναυλιες ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, και απο εκει ερχομαι τωρα, ναι, εκει περα δεν παιζουν τετοια πραγματα”
Ρ.Ο.Υ.Δ.Ι. says:
ο καργια ηταν.
Hugleikur Dagsson says:
“τετοιους τυπους ντρεπονται να τους καλεσουν στα φεστιβαλ”
Ρ.Ο.Υ.Δ.Ι. says:
δεν παιζει.
Hugleikur Dagsson says:
λοιπον.
Hugleikur Dagsson says:
πηρε εισιτηριο για σεξ πιστολς.
Ρ.Ο.Υ.Δ.Ι. says:
χαχαχαχαχαχα
ΟΚ, δεν είμαι ο μόνος…
Βέβαια διαφωνώ κάθετα με τον ίδιο όσον αφορά τους Gogol.
Αφου σας χαλαει ρε παιδια, τι στο καλο πηγαινετε;
Απο την μια ο κοσμος δεν ξερει τι γινεται τριγυρω του (Ζαπατιστας) απο την αλλη μας ενοχλει να λεμε γι’ αυτους. Μακαρι να τα λεγαν κι αλλοι.
Αλλα οκ, την αλλη φορα που θα ερθουν παρομοιοι ασχετοι μουσικοι εσεις μην ερθετε. Θα μπορεσουμε οι ανιδεοι να βρουμε ευκολα παρκινγκ, να φυγουμε κτλ.
- Εγώ στην Μαλακάσα πήγα για α) Patti Smith, β) για να περάσω καλά στον Manu Chao αφού μου άρεσαν όσα από τα κομμάτια του είχα ακούσει και είχα μάθει πως πέφτει και πολύς χορός. Δεν πήγα για να μου κάνουν ανάγνωση ενός πολιτικού κειμένου που εκτός του ότι δε με ενδιαφέρει, μου χαλάει και τη διάθεση για χορό και γλέντι (δηλαδή αυτό για το οποίο πήγα) αλλά και το οποίο έχει ΜΗΔΕΝ καλλιτεχνική αξία. Χθες βράδυ οι Massive Attack στο “Safe From Harm” πέρναγαν από τις γιγαντοοθόνες πίσω τους, την επιστολή γερουσιαστή στο Κογκρέσο που καταγγέλει την πολιτική Bush και αναφέρει όλες τις παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων που έχουν κάνει. Αυτό όμως ήταν μέρος του τι μας παρουσίαζαν εκείνη τη στιγμή. Ήταν το αποτέλεσμα κάμποσων quotes που είχαν περάσει υπό τους ήχους του Inertia Creeps και του “Safe From Harm”. Πολιτικό μήνυμα είχε μια χαρά. ΝΑΙ εμπίπτει στον ορισμό της στρατευμένης τέχνης. Αλλά και ΝΑΙ εμπίπτει στον ορισμό της τέχνης και ήταν μέρος της καλλιτεχνικής άποψης του καλλιτέχνη που πήγα να δω.
Αυτό που έγινε στον Manu Chao, ούτε τέχνη είναι ούτε έργο του καλλιτέχνη. Είναι κάτι που εμένα δε με ενδιέφερε καθόλου και με ανάγκασαν με το ζόρι να το υποστώ. Καλά καλά, δεν ήταν λόγια του Manu Chao, αλλά κάποιων φοιτητών (υποθέτω) με τη γνωστή ξύλινη γλώσσα μερικών αριστερών παρατάξεων. Σαφώς και το θεωρώ γραφικό αυτό που έγινε με τους Ζαπατίστας στο Manu Chao…
2)Τα κομμάτια μου φάνηκαν ίδια και δεν είμαι μόνο εγώ αυτός που το λέει, αφού και ο ίδιος ο Manu, όπως διάβασα, έχει δηλώσει πως στις μεγάλες συναυλίες τα παίζει με αυτό το τρόπο για να χτυπιέται ο κόσμος από κάτω. Δεν κατάλαβα α) γιατί πρέπει όλοι να χαιρόμαστε που όλα τα κομμάτια τέλειωναν με παρόμοιο τρόπο και β) γιατί το να πούμε πως δε μας άρεσε το live και δεν περάσαμε καλά σημαίνει αναγκαστικά και πως δε μας αρέσει η μουσική του Manu ή των Mano Negra και άρα δεν έπρεπε να πάμε;
- Επαναλαμβάνω το ερώτημα. Εγώ δηλαδή τι πρέπει να λέω σε όσους άκουσαν Patti Smith και δε τους άρεσε; “Ας μην είχατε έρθει” ; Δε νομίζω…
-
Tο κομμάτι για τους Ζαπατίστας διαβάζεται σχεδόν πολλά live του Manu Chao. Δεν καταλαβαίνω πού το πρόβλημα.
-
Αυτά είναι τα live του Manu Chao επίσης. Όποιος έχει ακούσει το Radio Bemba Sound System το ξέρει.
-
Ο κόσμος πήγε για Manu Chao και όχι Patti Smith στην συντριπτική του πλειοψηφία. Επομένως άκυρο το σχόλιο αυτό. Άλλο να έχεις την περιέργεια να ακούσεις κάτι και τελικά να μην σ’ αρέσει (όπως έκανες εσύ -απόλυτα σεβαστό) και άλλο να πας ενώ ξέρεις ότι δεν σου αρέσει κάτι αποκλειστικά και μόνο για να κράξεις (όπως έκανε το γραφικό άτομο του other side).
Πες τα, Κάρβου χρυσόστομε!!! Αλήθεια, πόσοι κατάλαβαν τα impeachment articles χτες;
Εγώ επιμένω πως περισσότερο “ιδια” φαίνονται τα κομμάτια σε όποιον δεν έχει ιδιαίτερη εξοικείωση με ένα συγκεκριμένο μουσικό είδος. Το ίδιο “ίδια” θα φανούν σε κάποιον τα τραγούδια ενός πανκ συγκροτήματος, αν αυτός δεν ακούει πανκ μουσική. Όντως υπήρχε μια τάση να “ομοιογενοποιούνται” περισσότερο στο λαιβ τα τραγούδια του Μανού, αλλά σε μένα σε καμία περίπτωση δεν τα έκανε να ακούγονται ίδια.
Όσο αφορά το πολιτικό μήνυμα, ναι, είχε κάτι το “ξύλινο”, αλα-αριστερές παρατάξεις κλπ. Και γω ίσως προτιμώ περισσότερο “εναλλακτικούς” τρόπους πολιτικής έκφρασης μερικές φορές. Αλλά καταλάβετε το, ήταν και επιλογή του Manu αυτό, ο ίδιος είναι πολιτικοποιημένος με αυτό τον “χύμα” τρόπο (όχι σαν τους Massive Attack που αναφέρθηκαν), σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι, απλά.
ΥΓ - Και κάποια πράγματα δε βλάπτουν να λέγονται και χύμα μερικές φορές…
Οι δύο αποπάνω ξέρουν. Συμφωνώ με κάθε λέξη και σημείο στίξης. Και άσε τα πολιτικά ας πούμε, αν και ξέραμε από την αρχή και μάλλον ψάχναμε ευκαιρία να πει για ζαπατίστας και να βρίσουμε μετά στο φόρουμ τους κακούς αριστερούς (κάτσε ρε Καρβού, που είδες παράταξη;) , μουσικά δηλαδή τι να κάνουμε , να κράξουμε τους γκόγκολ για τα περί επανάστασης που τραγούδησαν μόλις βγήκαν (και που -Ω Θέ μου- δεν τα έχει στο δίσκο!), και για το ριφφ του Ούλτιμετ που έπαιξαν 3 φορές;
-
Το πρόβλημα είναι πως το θεωρώ γραφικότητα. Και όχι για το πολιτικό του περιεχόμενο, αλλά για το τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται και γίνεται. Και ο Zakk Wylde δηλαδή πάει σε όλες του τις συναυλίες και λέει ακροδεξιές Αμερικανιές, αλλά μια χαρά γιουχάρουν κάμποσοι ενώ ξέρουν τις πολιτικές του πεποιθήσεις. Ο καλλιτέχνης κρίνεται με αυτά που βγάζει στη σκηνή και με βάση αυτό τον κρίνω και εγώ. Σε εσάς αρέσει να σας πετάνε εν μέσω πάρτυ και μια 5λεπτη διάλεξη για τον κίνδυνο εξαφάνισης των γαργαντούα, εμένα και σε άλλους όχι.
-
Από ότι διάβασα, αυτό το κάνει μόνο όταν παίζει μπροστά σε μεγάλο κοινό. Στις υπόλοιπες συναυλίες μένει πιο κοντά στις στούντιο εκτελέσεις (ήσσονος σημασίας αυτό)
-
Τον άλλον του other side δε τον διαβάζω και δε τον ξέρω. Είδα όμως πολύ κόσμο να λέει την ατάκα “αν δε σας αρέσει μην πηγαίνετε” (όχι μόνο Unholy και Wretch) και τη θεωρώ κακή λογική. Και χθες το 1ο όνομα ήταν οι Massive. Δηλαδή τώρα ο other side δικαιολογείται να τους κράζει, γιατί ήταν άλλο το 1ο όνομα της βραδιάς? Όλοι έχουν το δικαίωμα να κράζουν και να εκθειάζουν όσο θέλουν. (άλλο που από ότι κατάλαβα αυτός το κάνει μόνο και μόνο γιατί παλεύει να μαζέψει δημοσιότητα και να τον διαβάσουν)
α) χαίρομαι που δε φάνηκε μόνο σε εμένα τόσο ξύλινο το κείμενο. Με τέτοιο κείμενο, σιγά μην ασχολήθηκε κανείς από το κοινό να ακούσει τι έλεγε. Βασικά αμφιβάλλω αν μπορούν 10 χρήστες να μου πουν τα key points του κειμένου αυτή τη στιγμή.
β) Θα συμφωνήσω με τη τελευταία πρόταση στην πρώτη σου παράγραφο. Στο δίσκο, τα κομμάτια του δε μου μοιάζουν σε καμία περίπτωση ίδια. Στο live αυτό όμως, μου φάνηκε (εμένα κι άλλων) πως έμεινε πιστός σε μία συγκεκριμένη φόρμα, στην οποία πάνω πάτησαν όλες οι εκτελέσεις του. O σκοπός ήταν να περάσει καλά ο κόσμος. Σίγουρα μια μικρή μειοψηφία δε θα πέρναγε καλά. Δυστυχώς μερικοί ανήκουμε σε αυτό. Εκπλήσσομαι που μόνο τόσο λίγοι (π.χ. Ellanor) δεν ενοχλείστε με το ότι εκφράζουμε αυτή τη δυσαρέσκεια μας. Λες και είναι κακό να πας σε έναν καλλιτέχνη που περίμενες να περάσεις καλά και τελικά να μην περάσεις καλά…
Δεν είδα παράταξη. Παρομοίωση έκανα Και δε νομίζω πως έβρισα κανέναν αριστερό. Και η RoPe έχει πολλά θαυμαστικά. Συμφωνείς με όλα?
-
Δεν παίζει ρόλο για τι πήγες εσύ ή εγώ ή ο οποιοσδήποτε. Εγώ μπορεί να πήγα για να βγάλω γκόμενα αλλά δε μου φταίει ο Manu αν δεν τα κατάφερα. Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο κάθε καλλιτέχνης έχει δικαίωμα να φτιάχνει την παράστασή του όπως γουστάρει. Είναι δικαίωμά μας μετά να την σχολιάζουμε θετικά ή αρνητικά όχι όμως και να νιώθουμε εξαπατημένοι. Ειδικά όταν τελικά αυτό που περίμενες το πήρες. (χορό κτλ)
-
Δεν ήταν από κάποια φοιτητική αριστερή παράταξη (που και να ήταν τι πειράζει δηλαδή; δεν έχουν και αυτοί δικαίωμα έκφρασης επειδή μπορεί να ενοχλούν κάποιους;) αλλά ανακοίνωση των ίδιων των Ζαπατίστας που ο Μανού επιλέγει να ακούγεται σε κάθε του συναυλία (αν δεν κάνω λάθος).
-
Αν δε σου άρεσε η συναυλία είναι δικαίωμά σου. Κανείς δε λέει ότι όλοι πρέπει να χαίρονται με ό,τι κάνει χαρούμενο κάποιον άλλο. ΑΛΛΑ αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να μειώνεις τον καλλιτέχνη και τους ακροατές του (εσύ δεν το έκανες, ο Other Side το έκανε όμως) και θέλοντας ή μη αυτή είναι η μουσική των Mano Negra και του Manu Chao. Ακόμα και στα στούντιο άλμπουμ πολλά κομμάτια μοιράζονται την ίδια μουσική. (La primavera/Me gustas tu ή Mr. Bobby/Je ne t’ aime plus κτλ). Άρα, αυτό έπρεπε να το περιμένεις.
-
Τέλος είναι κακό να γενικεύει κανείς (αναφέρομαι και πάλι στον Other Side). Αν εσύ δεν πέρασες καλά δεν μπορείς να αλλοιώσεις μία εικόνα 32000 ανθρώπων που χτυπιόντουσαν, χόρευαν και έφυγαν χαμογελαστοί. Ειδικά όταν πήγες ΕΝΩ ήξερες πως δε σου αρέσει αυτό που θα δέις (τι είδους μαζοχισμός είναι αυτός, δεν καταλαβαίνω…) Επίσης αν κάποιος δεν κατάλαβε πότε ξεκινούσε και πότε τελείωνε ένα τραγούδι επειδή χρησιμοποιούσε o Manu συγκεκριμένα licks και ιντερλούδια για να τα ενώνει, αυτό δε σημαίνει ότι ισχύει το ίδιο και για τους υπόλοιπους.
Αλήθεια αν κάποιος σου έλεγε για την Πάττυ Σμιθ: “Πως βγήκε έτσι στη σκηνή σα λέτσος;(λέμε τώρα)” ή “Μα γιατί ήταν τόσο υποτονική” δε θα είχες δικαίωμα να πεις “Ξέρεις κάτι, έτσι είναι πάντα” και ότι “αν δεν ήξερες τι περίμενες να δεις, τότε έπαιξες και έχασες”;
E,Κρισπ εννοούσα μωρέ.
Έντιτ: Τα ποστ σας γίνονται δυσανάγνωστα σιγά σιγά. Κόψτε καμμιά παράγραφο ντε!
αν δεν το ξερεις οι ζαπατιστας δεν ειναι καμια φιλανθρωπικη οργανωση ουτε οργανωση για διασωση της λευκης φαλενας
ειναι στρατος(ναι εχουν και οπλα και με αυτα δεν βαρανε μπεκατσες…)
αλλα σιγα ενταξει δεν καταλαβαινω που το προβλημα…
Ωραια, γελασαμε και σημερα!
και κόβουμε σιγά σιγά τη συζήτηση περί πολιτικής, γιατί είναι μουσικό φόρουμ. Τα πολιτικά συζητήστε τα στο off topic. Ποστς με σχόλια που κρίνουν την ουσία της πολιτικής δήλωσης που διαβάστηκε στη συναυλία του Manu Chao, θα προτιμούσα (sic) να μη γίνουν στο τόπικ για τη συναυλία του Manu. Όποιος θέλει, ας ανοίξει τόπικ εδώ: http://www.rocking.gr/modules/forum/forumdisplay.php?f=36
Omως αυτο δεν αποτελει μερος της συναυλιας? Δηλαδη δεν μπορουμε να απομονωσουμε την οποια δηλωση, γιατι ειναι κομματι αυτου που μας παρουσιαζει ο καλλιτεχνης…
Εντάξει, έτσι είναι πάντα σε μαζικού τύπου εκδηλώσεις… Ο κόσμος σπάνια δίνει σημασία στην ουσία, είτε μιλάμε για ομιλίες πολιτικών αρχηγών, είτε συγκεντρώσεις κομμάτων, είτε για συναυλίες… Αντίθετα επικρατούν ευκολότερα τα συνθήματα και ο λόγος που απευθύνεται στο θυμικό. Δεν πρόκειται για διάλεξη πάνω σε ένα επιστημονικό ζήτημα, που θα αφορούσε μια μειοψηφία έτσι κι αλλιώς, κακά τα ψέματα.
Γι’ αυτό και λέω πως κάποια πράγματα λοιπόν σε τέτοιες περιπτώσεις ταιριάζει να λέγονται χύμα έτσι κι αλλιώς! Και όποιος συμφωνεί μαζί τους!
Δε καταλαβαίνω που το πρόβλημα… :-s
όχι, γιατί έχεις και εσύ επιθετικό ύφος (όπως και ο salon) και σας βλέπω έτοιμους για καβγά με το ζωνάρι λυμένο. Πολιτικές συζητήσεις στο off topic. Καθότι ασχολήθηκα 2η φορά με το ίδιο θέμα, την επόμενη θα διαγράψω τα ποστς που δε σέβονται την απλή (και δίχως κόπο για εσάς) επιθυμία του moderation ή που δεν αφορούν τη συναυλία (π.χ. αφορούν το πως κάνω το moderation).
Συνεχίστε…
-
Ειναι γνωστο οτι ο Μανου μιλαει για πολιτικη. Και στο radio bemba sound system μιλαει για Ζαπατιστας. Δεν επρεπε να σε ξαφνιασει το οποιο κειμενο. Να μην σου αρεσει οκ, αλλα πανω κατω δεν ηταν και μεγαλη εκπληξη. Η γλωσσα ηταν οντως τυπικη και ξυλινη γιατι απλουστατα ηταν μια εισαγωγη στο τι συμβαινει με το θεμα Ζαπατιστας. Μερικοι ηξεραν, αλλοι δεν ηξεραν. Πχ η ξαδερφη μου με ρωταγε να της πω παραπανω μετα.
-
Αυτο που ειπα και πιο πισω… ο κοσμος ηθελε να χτυπηθει, να χορεψει κτλ. Ολοι το προσεξαμε οτι παιξαν καμποσες φορες το ιδιο ριφακι, δε νομιζω οτι εγινε επειδη δεν ειχαν εμπνευση.
-
Μα ειναι ο τροπος. Δεν γινεται να λενε ολοι οτι ηταν τελεια, οτι ετσι ειναι οι συναυλιες του Μανου, να το ξερουν ολοι και να εχουμε παραπονο για ενα ριφακι που παιχτηκε πολλες. Και το θεμα δεν ειναι με σενα πχ που λες οτι δε σ’ αρεσε αυτο που ειδες. Δικαιωμα σου ειναι. Το θεμα ειναι που διαβασα (απο αυτο το otherside και δε θυμαμαι απο ποιους αλλους χρηστες, πραγματικα) οτι δεν ηταν διασκεδαση αυτο το πραγμα, η συνεχης “ζαλη” και επιμονη γυρω απο αυτο κτλ. Δε γινεται τοσα ατομα να μην περασαν καλα και να λενε ψεμματα η να κοιμοντουσαν.
[SPOILER]ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΩΝ ΖΑΠΑΤΙΣΤΑΣ
Την Πρωτοχρονιά του 1994 οι ιθαγενικές κοινότητες των Μάγιας στην Πολιτεία Τσιάπας του Ν.Α. Μεξικού εξεγέρθηκαν ενάντια σε αιώνων καταπίεση, ρατσισμό και βία που υφίσταντο από το Μεξικανικό κράτος. Στα χρόνια που ακολούθησαν οι Ζαπατίστας αντιστάθηκαν στις πιέσεις της τοπικής εξουσίας και προσπάθησαν να οργανωθούν και να οικοδομήσουν την καθημερινότητα τους σύμφωνα με τις δικές τους αξίες. Αξίες που στο κέντρο τους έχουν το σεβασμό στη φύση και τον άνθρωπο, την κοινοκτημοσύνη, την αμεσοδημοκρατία στη λήψη αποφάσεων και συλλογικότητα στον τομέα της εργασίας. Μετά την εξέγερση η απόφαση να στηριχθούν στις δικές τους δυνάμεις αντιστεκόμενοι στην αδιαφορία, το ρατσισμό και την καταστολή, οδήγησε τους Ζαπατίστας να οικοδομήσουν το δικό τους σύστημα παραγωγής, καλλιέργειας και διακίνησης των προϊόντων τους, το δικό τους σύστημα υγείας, το δικό τους σύστημα εκπαίδευσης χωρίς να περιμένουν την ελεημοσύνη ενός κράτους που τους θυμόταν μόνο όταν επρόκειτο να εξαγοράσει την αξιοπρέπεια τους. Αντίσταση και αυτοοργάνωση στην πράξη είναι τα όπλα τους.
Τους τελευταίους μήνες το Μεξικάνικο κράτος έχει εντείνει ιδιαίτερα την καταστολή ενάντια στους Ζαπατίστας και στις οργανώσεις της Άλλης Καμπάνιας σε όλο το Μεξικό. Ακολουθεί ανακοίνωση της Παράνομης Επαναστατικής Ιθαγενικής Επιτροπής του Ζαπατιστικού εθνικοαπελευθερωτικού στρατού τον Σεπτέμβρη του 2007:
«Αυτές τις στιγμές η πολιτειακή κυβέρνηση της Τσιάπας και η ομοσπονδιακή κυβέρνηση πραγματοποιούν μια εκστρατεία ενάντια στις κοινότητες των Ζαπατίστας. Εκτοπισμοί, επιθέσεις από παραστρατιωτικούς και εισβολές με την υποστήριξη της κυβέρνησης, καταδιώξεις και απειλές, ξαναγίνονται μέρος του περιβάλλοντος των ιθαγενικών κοινοτήτων που έχουν βάλει στόχο να ορίσουν τη δική τους τύχη και να βελτιώσουν τις συνθήκες της ζωής τους, πάντα χωρίς να χάνουν την ιθαγενική τους ταυτότητα. Όπως οποιαδήποτε κυβέρνηση της δεξιάς, έτσι και η κυβέρνηση του Σαμπίνες στην Τσιάπας συνεχίζει την καταστολή και την αρπαγή αλλά τώρα με την σημαία της αριστεράς. Η θεσμική αριστερά δεν είναι παρά μια δεξιά ντροπιαστική, μια δεξιά που έχει τη στήριξη των διανοούμενων. Εμείς θα κάνουμε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε. Να αντιστεκόμαστε. Δεν πειράζει αν είμαστε μόνοι. Δεν θα είναι η πρώτη φορά, και πριν μετατραπούμε σε μόδα καφετέριας και πάλι μόνοι είμαστε.»
Μπροστά στην εντεινόμενη καταστολή η απάντηση από όλους εμάς εδώ πρέπει να είναι άμεση. Είναι αναγκαίο να δράσουμε. Όχι μόνο γιατί κάποιοι φτωχοί σε μια εξωτική χώρα δέχονται επίθεση από μια κακή κυβέρνηση. Όχι μόνο γιατί καταστέλλεται κάτι σημαντικό κι ελπιδοφόρο που υπάρχει εκεί μακριά. Αλλά και γιατί το τι συμβαίνει εδώ και σχετίζεται άμεσα με το εκεί. Γιατί και εδώ η κρατική καταστολή που συμπληρώνεται με παρακρατικές επιθέσεις σε στέκια, συνδικαλιστικούς χώρους και κυβερνήσεων ενάντια σε φοιτητές και εργαζόμενους, οι φυλακίσεις αγωνιστών, η λεηλασία της φύσης είναι πραγματικότητες τις οποίες δεν μπορούμε να αγνοήσουμε και να μένουμε απαθείς.
Αυτό που μένει σε εμάς είναι να ψάξουμε δρόμους πέρα από τον κόσμο της εκμετάλλευσης και της κυριαρχίας και να δούμε πως σε αυτό τον αγώνα δεν είμαστε μόνοι και μόνες, αλλά έχουμε δίπλα μας μακρινά βουνά του νοτιοανατολικού Μεξικού αδέρφια τα οποία ήδη χτίζουν έναν κόσμο ελευθερίας, ισότητας και αλληλεγγύης.
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ
Υ.Γ. Η παρουσία μας εδώ δεν σημαίνει με κανένα τρόπο την στήριξη της διοργάνωσης με υποχρεωτική είσοδο και μάλιστα πανάκριβη, που εμπορευματοποιεί την καλλιτεχνική έκφραση και το αυτονόητο δικαίωμα μας στη μουσική με μια λογική που στοχεύει μόνο στο κέρδος και το διασφαλίζει με την παρουσία μπράβων.
[/SPOILER]
Με κάλυψε απόλυτα. Όλο, όχι μόνο τα υπογραμμισμένα.
[SIZE=“1”]ΥΓ: Εκφράσεις του τύπου:
Δε σας θέλουμε στα λάιβ μας
είναι αστείες, ανεξάρτητα από το ποιός τις εκστομίζει. Καθένας έχει την ελευθερία να λέει τη γνώμη του χωρίς να γίνεται στόχος. Μη γυρνάμε στα αυτονόητα…[/SIZE]