Social Distortion

Παρτε μια διασκευη που ειχαν κανει στο Tainted Love.

Απεριοριστο respect.Αγαπημενο αλμπουμ μαλλον το White Light,White Heat,White Trash.Aγαπημενο κομματι απο καθε αλμπουμ αντιστοιχα: The Creeps/Indulgence/99 to Life/Down on the World Again.Το τελευταιο δε το εχω ακουσει=/

Κι οπως προαναφερθηκε οι περισσοτεροι της γενιας μου ευχαριστουμε τουτο δω που ηταν η αρχη:

Social Distortion have officially announced the release of their new album Hard Times And Nursery Rhymes due out January 18, 2011. The guys definitely don?t waste any time getting to business on Hard Times And Nursery Rhymes with the long awaited instrumental intro ?Road Zombie,? which sets the tone for the next fifty-five minutes. Followed by some new sounds with songs like ?California (Hustle And Flow),? which includes backing gospel singers and greasy solos. A quoted nod to the Stones and sure to give you the chills. Rest assured that you?ll find some familiarity with songs you?ve been hearing on the road such as ?Diamond In The Rough? and ?Bakersfield.?

Be sure to keep your ears peeled for the band’s first single “Machine Gun Blues,” a grinding modern day Bonnie & Clyde outlaw style anthem. “Machine Gun Blues” will be available for download via iTunes on November 9.

Hard Times And Nursery Rhymes Track Listing:

1. Road Zombie
  2. California (Hustle And Flow)
  3. Gimme The Sweet And Lowdown
  4. Diamond In The Rough
  5. Machine Gun Blues
  6. Bakersfield
  7. Far Side Of Nowhere
  8. Alone And Forsaken
  9. Writing On The Wall
  10. Can’t Take It With You
  11. Still Alive

Πάμε ρε αρρώστια!!!

ποοοοοοοοοο

Ανυπομονησία

Ω ναι!!! :smiley: :smiley:

Δε ξέρω, αλλα για κάποιο λόγο περιμένω κάτι αρκετά καλό

Μακάρι. Από το 2004 έχουν να βγάλουν album το οποίο είναι και το αγαπημένο μου. Ελπίζω να είχαν αρκετή έμπνευση τα τελευταία 6 χρόνια! :smiley:

Και δεν εισαι μονο εσυ.:wink::slight_smile:

Αντε να δουμε και το tour μπας και παιξουν καπου κοντα(για εδω χλωμο αλλα ποτε δε ξερεις).

Το πιο πιθανό ακόμα ένα ταξιδάκι Σαλόνικα - Βερολίνο (αν φυσικά παίξουν εκεί) με την κλασική παρέα! :smiley: :smiley:

Several songs have been presented as a tribute to Joey Ramone, including Don’t Take Me For Granted by Social Distortion

[CENTER]I?m your worn in leather jacket
[B]I?m the volume in your fucked up teenage band[/B]
A Pack of smokes and a six pack
I?m the dreams you had walkin? down the railroad tracks
You and me

I?m your first taste of romance
I?m your first broken heart on a Saturday night
Guys like us ain?t got no chance
But I?m the thing that keeps you and me alive
But not forever

Chorus:
So take me down the road
Take me to the show
It?s something to believe in
That no one else knows
But don?t take me for granted

I?m the blood on your guitar
I?m that wave you caught back in 1975
I?m as strong as a thousand armies
I?m as soft as a petal on a long stem rose
I am love

Chorus: x 2
So take me down the road
Take me to the show
It?s something to believe in
That no one else knows
I?m with you when you?re born
You can take me when you die
With all the reasons why

No one knows
Don?t take me for granted[/CENTER]

ειδικά το μπολνταρισμένο…νταξ. ρεσπεκτ/

νταξει κομματαρα, τι να λεμε

Κομματάρα απλά! Βασικά κομμάτι με νόημα. Kαι γενικά αλλά και πολύ περισσότερο προσωπικά!

Tι να λέμε τώρα… r.i.p. σε ένα φιλαράκι!!!

τι ξενερα ειχα φαει με αυτο το κομματι που το περιμενα πως και πως και δεν το ειχαν παιξει…αλλα και παλι νταξει και μονο που βλεπεις τον mike ness επι σκηνης η ανατριχιλα η ιδια…

Πωωω έχεις δει SD? Περιμένω πως και πως να βγάλουν tour dates για Ευρώπη και έχω φύγη με την μία!

ναι περσι στην σουηδια…αξιζει τρελα να τους δεις…μην χασεις ευκαιρεια οταν βγαλουν τουρ…θελω κ εγω πολυ να τους ξαναδω μονους τους αυτη την φορα να τους ευχαριστηθω πιο πολυ…

Καλά δε παίζει φάση να τους χάσω. Αν κάτσουν καλές ημερομηνίες άνετα τους βλέπω και παραπάνω φορές.

Είναι από τις ελάχιστες μπάντες που τα τραγούδια τους μου λένε τόσα πολλά! Γι’αυτό άλλωστε έχω και τατού τους :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

tattoo??γαμω!!!το σημα η στιχο??

Σκελετάκι! :slight_smile:

Αν και ήμουν αναποφάσιστος. Ή το σήμα ή “reach for the sky”

Ίσως το επόμενο να είναι αυτό τελικά! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Πωω γαμαει ρε…στην σουηδια ειδα πολλους με το σημα τατου…φουλ ζηλεια…:stuck_out_tongue: