Symphony X-Iconoclast

Iconoclast is the eighth album by American progressive metal band Symphony X. It will be released on June 17, 2011.

Tracklist:
CD1:

1. “Iconoclast”
  2. “The End of Innocence” (Approximately 5:14)
  3. “Dehumanized” (Approximately 6:15)
  4. “Bastards of the Machine”
  5. “Heretic”
  6. “Children of a Faceless God”
  7. “When All Is Lost”

CD2:

1. “Electric Messiah”
  2. “Prometheus (I Am Alive)” (Approximately 6:20)
  3. “Light Up the Night”
  4. “The Lords of Chaos”
  5. “Reign In Madness”

Links για κάποια κομμάτια που έχουν παίξει live:
Dehumanized (live at Batschkapp)

Prometheus (I Am Alive) @ Corporation, Sheffield

End Of Innocence

Ωραία νέα!! Αναμένουμε!!

εννοείται αναμένουμε, αλλά τι εξώφυλλο είναι αυτό :-s

Κάποιες πληροφορίες για το concept και το εξώφυλλο:

When interviewed, Russell Allen said the lyrical concept of the album will be about ‘It is basically just the idea of machines taking over everything and all this technology we put our society into pretty much being our demise.’ Allen said on Heavy Metal Thunder that it isn’t a story. It’s a theme. Like Dark Side of the Moon by Pink Floyd.

Illustrator and film concept artist Warren Flanagan (Watchmen, The Incredible Hulk, 2012) is the talent behind the album artwork. Here, he shares his creative process on the new album?s artwork:

?The idea was to create imagery that was a little darker in tone to previous Symphony X albums and to represent the overall theme of Iconoclast into the artwork. The whole concept came from Mike [Romeo], who had a strong idea of what the cover should represent based off the music. I just ran with it. When the album?s title was decided on, I focused the image based on the meaning of it. I also wanted to use the band?s signature ‘masks’ but present them in a way that connected to the new album.?

Symphony X founder and lead guitarist Michael Romeo has the following to say about Flanagan?s art:

“We worked with Warren on the last CD, Paradise Lost, and have a good relationship with him. When I talk to Warren about artwork ideas, a lot of times we end up making comparisons to films and movies. With the new CD, Iconoclast, the music and lyrics have a darker mechanical/technological theme, and I remember us talking about scenes from films like The Matrix and Terminator. From there, we sent him some song titles and lyrics (songs like ‘Dehumanized,’ ‘Bastards Of The Machine,’ ‘Electric Messiah’) and just let Warren run with the ball. He has a great imagination and style, and he totally gets what we are trying to convey with the music.”

Α, δεν το κανε ο Travis;

Νομίζω ότι ο Travis δεν έχει κάνει κανένα εξωφυλλό τους εκτός αν κάνω κάποιο λάθος.Και όλα έχουν γίνει από διαφορετικούς.Είναι η 1η φορά που χρησιμοποιούν τον ίδιο για να τους σχεδιάσει και 2ο εξώφυλλο νομίζω.Ο μόνος ενδοιασμός μου είναι για τα 2 πρώτα τους που δεν τα έχω αυθεντικά.

Επίσης κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι θα είναι ο 1ος τους δίσκος στη Nuclear Blast.
Και ένα λάθος που έκανα είναι ότι το tracklist που έχω βάλει είναι για τη limited έκδοση. Στην κανονική έκδοση θα έιναι:

‘Iconoclast’
‘The End Of Innocence’
‘Dehumanized’
‘Bastards Of The Machine’
‘Heretic’
‘Children Of A Faceless God’
‘Electric Messiah’
‘Prometheus (I Am Alive)’
‘When All Is Lost’

Για το κονσεπτ τα χα ξαναδιαβασει κάπου, ωραία ακούγονται κτλ

Αναμένουμε τα καλύτερα για το μουσικό κομμάτι πάντως

Αναμενουμε με αγωνια και ανυπομονησια!

Ότι έχω ακούσει μεχρι τώρα, είναι στα γνωστά στάνταρ αυτής της μπάντας…παίζει νά’ναι το καλύτερο εξωφυλλό τους…πάντως μουσικά το προηγούμενο, δύσκολα ξεπερνιέται:):!:

Το καλό με τους SX είναι ότι δεν έχουν βγάλει άσχημο δίσκο απο το Divine wings of tragedy και μετά.Ακόμα και το Twilight in Olympus που πολλοί το κράζουν έχει κομματάρες μέσα…
Παρ’ολα αυτά προσωπικό αγαπημένο και αξεπέρaστο θεωρώ το Odyssey με το έπος που κλείνει το album…Ήταν και το 1ο cd τους που άκουσα οπότε δύσκολα να είμαι και αντικειμενικός…:stuck_out_tongue:
Cdara φυσικά το Paradise Lost.Αλλά το Odyssey πιστεύω ότι είναι πιο ολοκληρωμένο και χαρακτηριστικό SX album μιας και έγινε ομαδική δουλειά στο album ενώ το Paradise Lost το έγραψε μόνος του ο Romeo…

Κάτι δεν κατάλαβες καλά μαν.

Τέλος πάντων μπορεί το εξώφυλλο να είναι κάκιστο και κλισαρισμένο μέχρι εκεί που δεν πάει, αλλά κι εγώ δεν τους φοβάμαι τους Symhony X στο μουσικό κομμάτι, δεν έχουν δώσει ποτέ κάτι λιγότερο από εξαιρετικό.

Εγώ πάλι λέω ότι τα καλύτερά τους είναι το Divine Wings και το Paradise Lost. Ακολουθούν V και Odyssey.

sorry,νόμιζα εννοούσες τον Travis Smith…my bad…:stuck_out_tongue:

:|:|:|:|

[B]The end of innocence[/B]

ωραιο το κομματι, αναμενουμε τον δισκο.

Ωραίο κομμάτι. Το Iconoclast και το νέο των Redemption (ξέρει κανείς κάτι περί κυκλοφορίας??) τα περιμένω πως και πως!!!

Αντε να βγεί ο δίσκαρος! Καλό το τραγουδάκι, μου άρεσε που τα πλήκτρα είναι αρκετά μπροστά.

το iconoclast νομιζω κυκλοφορει 17 ιουνιου σε ευρωπη

Πω Πω. Μόλις άκουσα και 3η φορά το τραγούδι.

Πολύ ωραίο τραγούδι όμως, περίμενα περισσότερα στο σόλο αν και δεν είναι ασχημο:-k …αλλά έχει πολύ ωραία πλήκτρα :slight_smile:

Εχουν βάλει πολύ ψηλά τον πήχη…Ελπίζουμε να ανταποκριθουν στα μέγιστα στη νέα τους δουλειά.

Νταξει, καλο ειναι, δεν μου ξετιναξε το μυαλο βεβαια οπως θα θελα αλλα δε βαριεσαι ενα τραγουδι ειναι μονον…

Υπάρχουν κι άλλα 3 τραγούδια σε live έκδοση!