The Elder Scrolls V: Skyrim

Πως την πατήσαμε ρε παίδες με το Skyrim! Δεν το φέραν καθόλου εδώ λέει μάλλον επειδή διέθεσαν τα δικά μας στην αυξημένης ζήτησης αγορά της Αγγλίας. Το βρήκε κανείς πουθενά?

μη διστασεις να το κατεβασεις απτον πειρατιικο κολπο…και οταν το φερουν με το καλο σκας και τα φραγκα,για να μη νιωθεις τυψεις

Εγχμ…

Ερώτηση σχετική με την αποπανωνε…

Ξέρει κανένας κάτοικος του ‘νησιού’ τι παίζει ρεαλιστικά με τον πειρατικό κόλπο εδω;

Γιατί οκ το Skyrim το αγόρασα και το χάρηκα και άλας γιατί γαμαει άσχημα αλλά…γενικότερα θα σκάσει η scotland yard και τα swat εαν αρχίσω να το τιμαω;

Σημ: δεν είμαι φοιτητής οπότε δεν παίζει internet από εστία κτλ. Κανονικά isp πλερω με Dynamic Ip.

Εχω ακουσει διαφορα, αλλα εγω συνεχιζω. Απλα αυτο που κανω ειναι να τα σβηνω μολις κατεβουν ωστε να μην υπαρχει πολυ κινηση στο bandwidth.

το skyrim το εχω υπερλιωσει…
απλα μαγικό!!!
rogue ftw \m/

επίσης κλαμα… * δείτε το σε 720

skyrim καλό αν και μου την σπάει λίγο το γεγονός ότι τον τρώς από την τυχαία αρκούδα στο δάσος αλλά τον δράκο τον έχεις πιο εύκολα, τουλάχιστον στο normal difficulty…

για το url τι να πω…jesus!!!8O

ναι εχεις δικιο σε αυτο πολυ ευκολα πεφτουν οι δρακοι σε σχεσει πχ τρολλ,αρκουδες
έπρεπε να ειναι σαν τα μαμουθ…

To Skyrim απίθανο χάσιμο! Την καταβρίσκω να κάνω βόλτες και να κάνω prin screen :slight_smile: Έχει βέβαια άθλιο ιντερφεης αλλά χαλάλι του. Και οι μάχες δεν μου φαίνονται τόσο εύκολες. Οι δράκοι με κάνουν μια χαψιά, αλλά ακόμα είμαικαι νέοπας. 7ο επίπεδο.

Το interface είναι βόλτα στον πάρκο για όποιον έχει λιώσει με τα προηγούμενα της σειράς. Και πολύ βελτιωμένο.

Τι “κλάση” διάλεξες; Γενικά αν διάλεξες thief θα σε πάει γα@@@@ασ μέχρι τέλος(εγώ κλασικά αυτό παίρνω και βάζω μόνο επιθετικά feats).
Θα έλεγα η εύκολη επιλογή είναι heavy armour + warrior με ασπιδούλα.