Λιωμα γυρισα απο την συναυλια στο WE το οποιο ηταν ασφυκτικα γεματο,2 ωρες και 30 λεπτα,αρκετα καλη συναυλια,καλο σετλιστ οπου χωρεσε το νεο υλικο με τα υπολοιπα,ηχος στο σημειο που ημουν ακουγοταν καθαρος,μονο σε λιγα κομματια χαλασε λιγο αλλα οχι για πολυ,ο τζιγκοβιτς επαιζε μπασο κυριως,κατι που με απογοητευσε λιγο καθως θα τον ηθελα στην κιθαρα,νεο σχημα παλι,θελει χρονο να τους συνηθίσεις.
Καλο ειναι αυτο οτι συνεχιζει σε φορμα,εχει δωσει και 2-3 βιντεοσυνεντευξεις προσφατες κατι που δεν το συνηθιζει.Δεν καταφερα να παω στις 18/09 στη μονη λαζαριστων.
Μικρός ο χώρος,το αδιαχώρητο ελέω και sold out,είπε το Τι Περιμένουν,το Συμμορίες Της Ασφάλτου,δεν είπε το Ένα Παραξενο Τραγούδι παραδόξως,το έχει πει βέβαια στο WE.
Πολύ καλός ο ήχος,ήμουν αρκετά πίσω βέβαια αλλά τον Παυλίδη τον ακούγαμε κρύσταλλο,μόνο σε 2-3 κομμάτια θάφτηκαν λίγο οι κιθάρες αλλά συνολικά ήταν oκ.
Και αύριο να επαιζε παλι,θα ξαναπήγαινα,ωραίο ότι έβαζε στο video wall να δείχνει μαζί με τις εικόνες και τον Παυλίδη αλλά είχε η εικόνα μια μικρή καθυστέρηση και φαινόταν λίγο out of sync με τον ήχο.
Διαβαζω τα reports απο τον Παυλιδη στο Release οτι τα πηγε πολυ καλα και μαζεψε κοσμο,ειναι φορμαρισμενος τελευταια και η παρουσια τζινκοβιτς εχει ανεβασει τη μπαντα,με 25 κομματια σετλιστ.
Βρέθηκα χτες στο Θέατρο Γης για την συναυλία,είχε σχετικά αρκετό κόσμο,καλή θερμοκρασία,καλη η συναυλία σε γενικές γραμμές ωστόσο αυτή τη φορά θα πω ότι δεν είδα από τον Παυλίδη την ίδια διάθεση όπως άλλες φορές,τον έχω δει σε καλύτερη φόρμα και με πιο διευρυμένο σετλιστ,πολλές κάμερες και drone,μήπως το κρατήσει για κάποια live κυκλοφορία? Είπε επίσης ότι ήταν η τελευταία φορά που ο πληκτρας Aki Rei παίζει μαζί του,μάλλον αποχωρεί.
Δεν κατάφερα να έρθω και ζοριστηκα πολύ από βίντεο που είδα. Θα θελα να είμαι στο τελευταίο λαηβ από τον κύκλο του Μπρανκαλεονε.
Κάπως το ίδιο αισθάνθηκα κι εγώ στην πλατεία νερού τον Ιούνιο. Και συνειδητοποίησα πόσο πολύ μου λείπουν τα πιο “κλειστά” λαηβ του Παυλίδη. Πχ στο Gagarin ή ακόμα καλύτερα σε venues στην επαρχία.
Για τον Aki Rei κάπου το πήρε το μάτι μου σε ποστ στο ινσταγκραμ με αφορμή την εναλλακτική εκδοχή του"δεν ξέρω". Έδινε ωραία πνοή στη μπάντα πάντως. Για να δούμε τι μας ετοιμάζει ο Παύλος στη νέα σεζόν
Πλησιαζοντας στη συναυλια του Release,εχουμε δυο singles απο τον απερχομενο δισκο που μαλλον θα κυκλοφορησει ως το τελος του 2026.Στο Πανσεληνος δανειζεται στοιχεια απο το Moby - New Dawn Fades το οποιο ειναι διασκευη απο Joy Division,αν το ακουσετε σιγουρα θα σας θυμισει κατι.
Μιας κι έχω αιώνες να τον δω live και επειδή για κάποιο λόγο στο μυαλό μου είχα ότι έχει αποκηρύξει το παρελθόν και έπεσε το μάτι μου στο περσινό setlist, παίζει όντως τόσα από Ξύλινα Σπαθιά και γενικά τόσα πολλά τραγούδια ή ήταν τίποτα one time special setlist?
Στο Release πιστευω θα παιξει ενα best of set list,με αρκετα απο Σπαθια αλλα και τα δυνατα του hits απο την σολο καριερα,ενα mix αναλογα και την διαθεσιμη ωρα που θα ειναι στη σκηνη,ας πει και το Ποσο Ακομη που δειχνει συναυλιακο κομματι.
Παιζει τοσα απο σπαθια ναι,δεν ειχε αποκηρυξει το παρελθον του απλως περασε και μια φαση πιο soft/light σε πιο ηρεμους ρυθμους,αλλα εχει επιστρεψει δυναμικα και οσες φορες εχω δει συναυλια του ειναι οκ το πακετο,δεν φευγεις δλδ απογοητευμενος.