Παύλος Παυλίδης

Πλέον νομίζω παίζει περισσότερο Σπαθιά από ποτέ.
Ποτέ δεν τα είχε “αποκυρηξει” απλώς διασκεύαζε τα κόμματα ανάλογα τη φάση στην οποία ήταν. Αυτό δυστυχώς πέρασε στον κόσμο “ότι δεν παίζει σπαθιά”, ναι οκ δεν έπαιζε λιωμένο παγωτό ή βασιλιά της σκόνης. Αλλά έπαιζε Ατλαντίς, φωτιά στο λιμάνι, καράβι, βράχο, τώρα αρχίζω και θυμάμαι, χάρτινος ουρανός, πάρε με μαζί σου και πολλά πολλά άλλα. Και κατά βάση αυτά που αναφέρω ήταν και πολύ κοντά στις ορίτζιναλ εκτελέσεις.

Πιστεύω πως είναι στην καλύτερη του περίοδο αυτή τη στιγμή και αξίζει να τον δεις στην πλατεία νερού.
Θα είναι το μεγαλύτερο λάηβ που έχει δώσει ποτέ.

Σε κάποια βίντεο που είδα από χθες στον Χελμό, πρόσθεσε και 3 κοπέλες για φωνητικά, και την Εύα από τους Σούπερ Στέρεο στα έξτρα πλήκτρα