1.Είμαι 3ο έτος στο θεολογικό (από σπόντα), αλλά δεν πιστεύω σε θρησκείες, θεούς και ανώτερα όντα.
2.Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το θέατρο και την ώρα που παίζω κάποιον ρόλο, μπορώ να κάνω ό, τι πιο ακραίο και κουλό, χωρίς να με νοιάζει, αφού δεν είμαι ο εαυτός μου. Τις υπόλοιπες ώρες είμαι ντροπαλή μέχρι αηδίας.
3.Έχω μια σπαστική μανία μου να υπεραναλύω τα πάντα και συνήθως καταλήγω να μην κάνω τίποτα στην πράξη.
4.Βάζω πολύ εύκολα τις φωνές αλλά πάντα μετά έχω τύψεις γι’ αυτό, ενώ πολλές φορές μπορεί να ζητήσω και συγνώμη κλαίγοντας είτε έχω δίκιο είτε άδικο.
5.Ό, τι κι αν μου κάνουνε, δεν κρατάω ποτέ κακίες και συγχωρώ τα πάντα.
6.Αγόρασα ηλεκτρική κιθάρα μόνο και μόνο επειδή κάποτε έφαγα τρελό σκάλωμα με το σολο από το November Rain.
7.Εννοείται ότι δεν έχω μάθει ακόμη να το παίζω σωστά.
8.Σιχαίνομαι οποιοδήποτε είδους καφέ, ακόμη και την μυρωδιά του.
9. Δεν καπνίζω, αν και έχω προσπαθήσει 2-3 φορές και πάντα πνίγομαι σε σημείο που να αναρωτιέμαι γιατί αρέσει σε τόσο κόσμο αυτή η τόσο μαζωχιστική και καταστροφική συνήθεια.
10.Παρόλα αυτά μου αρέσει ο αργιλές μια στο τόσο και με καλή παρέα.
11.Μισώ όλων των ειδών τα ναρκωτικα και οποιονδήποτε μπλέκει με αυτά.
12.Στα 8 μου έπαθα θαλασσοφοβία όταν κόντεψα να πνιγώ και μόλις πέρσυ την ξεπέρασα και μπήκα στην θάλασσα μετά από τόσα χρόνια.
13.Δεν έχω ταξιδέψει ποτέ στο εξωτερικό.
14.Δεν έχω δει ποτέ live την αγαπημένη μου μπάντα (muse) και με πιάνει κατάθλιψη στην ιδέα του τέλους μιας τέτοιας συναυλίας.
15. Άλλοι φοβούνται τα αεροπλάνα. Εγώ φοβάμαι το μετρό. Πολλά μέτρα κάτω από τη γη, πολύ μικρός χώρος, πολύς κόσμος, πολλή ταχύτητα… Δεν το αντέχω.
5-Ποσο σπαστικο ειναι πρωι πρωι η κυρατσα που εκατσε απεναντι σου στον ηλεκτρικο να μασαει το κωλοκουλουρο της και να πεταγονται ψιχουλα δωθε κειθε και να βλεπω ανα πασα στιγμη τα μασημενα της;
10-Me neither. Αν θελω κατι, θα το κανω. Αν οχι αμεσα σιγουρα καποια στιγμη, αλλιως θα το σκεφτομαι συνεχεια μετα.
12-Εχω κλαψει με την εκπομπη “Με το δεξι”. Ω ναι.
13-Περπαταω σκυφτα και βλεπω μονο ποδια περαστικων, τιποτα αλλο.
14-Μονο απο σποντα. Με δικια μου πρωτοβουλια noooooooway.
Eίμαι υπερευαίσθητη, σε βαθμό αηδίας όμως. Κλαίω αβέρτα, πανεύκολα και για το κάθε τι. Έχω κλάψει γιατί πέθανε η γυναίκα του Χότσνερ (criminal minds), γιατί νόμισε ο Τεντ ότι βρήκε τη μητέρα των παιδιών του( How I met you mother). Έχω κλάψει ακόμα και στο sex and the city.
Tρέμω τον οδοντίατρο.
Ο θάντατος του μπαμπά μου είναι ακόμα ανοιχτή πληγή για μένα. Μου λείπει κάθε μέρα, κι ας έχουν περάσει 20 χρόνια.
Είμαι σκυλού. Τα αγαπάω όλα ανεξαιρέτως, αλλά άμα είναι χνουδωτά και τσαχπίνικα δε μπορώ να τους αντισταθώ.
Λατρεύω το νερό, και ό,τι έχει σχέση με αυτό.
Δεν έχω το σώματότυπο, αλλά για χρόνια η κρυφή μου φαντασίωση ήταν να γίνω μπαλαρίνα.
Ο αγαπημένος μου συγγραφέας είναι ο Murakami. Στην πραγματικότητα είναι λες και είμαι εγώ, απλώς είναι 60, Ιάπωνας και… άντρας.
Mέχρι τα 23-24 άκουγα μόνο death metal και τίποτε άλλο. A! kai Marillion. Kαι όταν ήμουν 15 όλοι μου έλεγαν ότι το death metal, είναι μια περαστική φάση.χεχ.σε 5 μήνες κλείνω τα 31, and I still eat and shit death metal.tough break huh!
Είμαι πολύ εγωίστρια. Προσπαθώ να το δουλέψω όμως.
Η αδερφή μου είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος στον κόσμο μου.
Στηρίζομαι πολύ στις αισθήσεις μου, σε σχέση με το πως αντιλαμβάνομαι τα πράγματα γύρω μου. Στις σχέσεις μου με τους άλλους, νούμερο 1 είναι η αφή και 2 η μυρωδιά. Η μύτη μου είναι υπερηχητική,στα ΜΜΜ, που είμαι αποκομμένη λόγω mp3 και βιβλίων , αυτή με καθοδηγεί. Την εμπιστεύομαι απολύτα.
Έχω ένα θέμα με την εμπιστοσύνη. Δεν εμπιστεύομαι κανέναν. Αν και φαίνομαι -και είμαι- πολύ ανοιχτή και ευπροσήγορη στην πραγματικότητα κρατάω τον κόσμο σε βολική για μένα απόσταση.
Μισώ τη βροχή. Με όλο μου το είναι. Δε με πειράζει όσο κρύο κι αν έχει, αρκεί να έχει γαλάζιο ουρανό.
Στην πραγματικότητα θα 'θέλα να με λένε Irmgard Ripley Baty. Homage σε 2 αγαπημένα πράγματα. Toν P.K Dick και το Alien
Sarcasm is my proverbial cup of tea.
Μου αρέσουν τα anime/manga αλλά καμιά φορα η γιαπωνέζικη διαστροφή ξεπερνάει τα όρια μου.
Όταν ήμουν 19 και πέρασα Κοιν. Θεολογία, πέρασα ένα ολόκληρο 6μηνο ακούγοντας μόνο Deicide και πραγματικά βίωνα τους στίχους τους στο μέγιστο βαθμό. Τώρα πλέον, κάνω την έξυπνη με το history of religions related d.m.
Έχω μηδενική αίσθηση προσανατολισμού.
Θεωρώ ότι David Cronenberg είναι ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ του extreme psychosexual pain. Οι ταινίες του είναι λυτρωτικές.
Ξαναέγινα καστανή, μετά από 10 χρόνια σχεδόν, όταν είδα στο cinema το Mulholland Dr. με την απίστευα σεξι Laura Harring.
Έχω φετιχ με τα δάχτυλα και τα νύχια μου. Και των άλλων. Άλλα πιο πολύ με τα δικά μου.
Καταβροχθίζω βιβλία και ταινίες. Δε μπορώ να θυμιθώ την τελευταία φορά που δε διάβαζα 1 ή και 2 βιβλία. Φυσικά στις Νύχτες Πρεμιέρας, κάθε χρόνο, τα μάτια μου γίνονται τετράγωνα.
Τσακώνομαι κατά βάση για πράγματα όπως ταινίες. Και δυστυχώς τείνω να είμαι και αρκετά αφοριστική.
Μαγειρεύω αρκετά ωραία, αλλά δε πλένω πιάτα.νύχια γαρ.
Κάποιος εδώ μέσα έχει καταφέρει σε 4 (πως πέρασαν τόσο γρήγορα)χρόνια, να γίνει το σατανικό μου δίδυμο. Τον αγαπάω και δε κάνω χωρίς αυτόν. Αυτό προς απάντηση όσων πιστεύουν (και ήμουν μια από αυτούς) ότι στο νετ δε γεννιούνται αληθινές σχέσεις. Μ’έχει στηρίξει πολύ και ελπίζω να κρατήσει για πάντα η φιλία μας.
Είμαι πολύ υπερ της σωματικής επαφής. So much so, για την ακρίβεια, που δεν θα έρθω ποτέ κοντά σε κάποιον που δεν αντιλαμβάνεται την ουσία αυτού που λέω.
Σκέψου πόσο δεν έχω δουλειά που εδώ και μια ώρα κάθομαι και γράφω πράγματα στο φορουμ για την αφεντομουτσουνάρα μου…
1)ξεκινησα να ακουω αυτη τη μουσικη με rem(τους οποιους τους λατρευω ακομα)
2)φοβαμαι τα αεροπλανα,αν και καποια στιγμη πρεπει να το ξεπερασω,αλλιως πως θα γυρισω τον κοζμο οπως εχω πει?
3)αντιθετως τρελαινομαι για διαδρομες με τρενα
4)λατρευω τη λογοτεχνια,κυριως fantasy.
5)εχω λιγους φιλους αλλα καλους.
6)ειμαι ντροπαλος με τις κοπελες :oops:
Είμαι ολίγον προληπτικός. Δε δίνω ποτέ μαχαίρι χέρι με χέρι, αλλά αντιθέτως το ακούμπαω κάτω για να το πάρει στη συνέχεια ο άλλος. Θεωρώ γκαντεμιά το να σου τύχει το φλουρί γι’ αυτό και προσπαθώ να αποφεύγω τη συμμετοχή στη βασιλόπιτα, και διάφορα άλλα ρομαντικά. Αμά λάχει τα κάνω ρε παιδίμ αλλά προσπαθώ να τ’ αποφεύγω.
δεν έχω φάει ποτέ παστίτσιο. Για την ακρίβεια μόνο μία πιρουνιά στη ζωή μου.
ουφ!
εδιτ: silent αυτο ηταν μια λεπτομερια που ειλικρινα δεν ηθελα να ξερω. τετοια μυστικα τα κραταμε στα εγκατα της αβυσσου
Χαχαχαχαχαχα, μια πλάκα έκανα, δεν ισχύει και απαραίτητα(πάω να το “σώσω” κάπως)
Και γω είμαι ολίγον προληπτική. Γενικά, δε θέλω να με πιάνουν στο στόμα τους οι άλλοι. Αν και δε μου φαίνεται εδώ μέσα, είμαι άνθρωπος που δε θέλει να τραβάει την προσοχή των άλλων και το έχω πετύχει μέχρι στιγμής - εκτός κι αν με πιάσουν τα διαόλια μου εκείνη τη στιγμή. :Ρ
Αν και ντρέπομαι που το ομολογώ, οι σχέσεις μου με τις ξένες γλώσσες είναι άθλιες. Αν και θα ήθελα να μιλάω δύο, καλά-καλά δε μπορώ να μιλήσω μία, γιατί μου τη σπάει η όλη διαδικασία, γι΄αυτό το prof θα το βλέπω μια ζωή με τα κυάλια…
Είμαι άνθρωπος που τρέμει για τα πάντα, τα πάντα όμως. Έχω αρρωστημένη φοβία με τα μαλλιά, τα δόντια και τις ασθένειες. Όταν, ας πούμε, παίρνουν τη μαμά μου τηλέφωνο και της λένε κάτι σημαντικό και κείνη αναφωνεί: “ΑΑΑ, τί λες; πότε;”, δε σας κρύβω ότι με λούζει κρύος ιδρώτας και υστεριάζω μέχρι να μου πει ότι όλα είναι καλά. Τις παθαίνω κάτι τέτοιες κρισάρες συχνά.
Τέλος κάτι που αναφέρθηκε και σε παλαιότερο ποστ. Πολλές φορές όταν είμαι ανήσυχη(δηλαδή, σχεδόν πάντα) φοβάμαι να κοιμηθώ, γιατί νομίζω ότι δε θα ξυπνήσω.
Ξέχασα. Και στην ιδέα του αεροπλάνου, όπως θα έχετε καταλάβει, παθαίνω κρίση πανικού.
ας πω κ εγω μερικα για μενα:p
1)Ειμαι παρα πολυ αναποφασιστη ,ειτε προκειται να αγορασω κατι,να διαλεξω αναμεσα σε καποια πραγματα,η να πω μια γνωμη…θα μου παρει αιωνες μεχρι να αποφασισω
και οταν θα εχω κανει την επιλογη μου…παλι θα πιστευω πως δεν εκανα το σωστο και θα σκεφτομαι τις πιθανες προοπτικες αν ειχα διαλεξει κατι αλλο (και μιλαμε και για απλα πραγματα …ας πουμε για παγωτο βανιλια η σοκολατα:p )
2)Δεν αντεχω οτιδηποτε εχει σχεση με μακαρονια…μονο μια φορα μικρη ειχα δοκιμασει μακαρονια και απο τοτε δεν εχω ξαναφαει…προτιμω να λιμοκτονησω παρα να φαω μακαρονια…
3)Πολλες φορες ειμαι αναισθητη
4)αργω σχεδον παντα στα ραντεβου και γενικα οταν κανονισω να παω καπου παντα θα αργησω …χωρις να το κανω επιτηδες…απλα δεν εχω και τοσο την αισθηση του χρονου(γι αυτο και δεν φοραω ποτε ρολοι)
5)ειμαι πολυ αδεξια…δηλαδη σπαω πραγματα πολυ συχνα (χωρις να το θελω:p )
6)φοβαμαι παρα πολυ τα εντομα…ολα ομως…ακομη και τις μικρες αραχνουλες η τις μελισσες…ακομα και τις πεταλουδες…γενικα ολα τα εντομα τα σιχαινομαι και τα φοβαμαι…