Γεια χαρά νταν!

Λοιπόν,είμαι 20 χρονών,φοιτητής και μένω στην Αθήνα.Ακούω πολύ μουσική και τα αγαπημένα μου είδη είναι black,sludge και post.Πάντως μ’αρέσουν πολύ και μουσικές εκτός metal όπως π.χ. trip-hop ή shoegaze.
Αγαπημένες μου μπάντες είναι οι neurosis,tool,minsk,celtic frost,thorns,ulver,system of a down,slipknot,isis,mastodon,emperor,slagmaur…βασικά πολλές!Και φυσικά και οι metallica καθώς από εκεί ξεκίνησαν όλα…
Επίσης μ’αρέσει να βλέπω μπάλα (ο παναθηναϊκός και η τσέλσι να κερδάνε και όλοι οι άλλοι να πάνε να κελαηδάνε…),να παίζω προ και τέλος αν έχει καμία σημασία ποτέ δεν είχα μακριά τα μαλλιά μου…

Αυτά.Τα υπόλοιπα θα τα πείτε με τους δικηγόρους μου…:stuck_out_tongue:

Καλωσήρθες λοιπόν και καλά ποστ μαν. Από μουσικά τα πάμε κομπλέ, επίσης είσαι και πανάθα. Γιέτσι!

Τώρα αυτό για τα μαλλιά ελέγχεται από πολλούς εδώ μέσα, από μένα περνάς πάντως! :stuck_out_tongue:

Minsk στις αγαπημενες μπαντες; :bounce:

οι minsk παίζουν ακριβώς αυτό που γουστάρω στο sludge/σύγχρονο progressive.
είναι το κριτήριο για το πόσο θα μ’αρέσει μια μπάντα που παίζει αυτό το στύλ.όσο πιο κοντά είναι μουσικά στους minsk τόσο πιο πολύ θα μάρέσει.όσο περισσότερο αποκλίνει τόσο λιγότερο θα μ’αρέσει…:wink:

Το αυτό!

Ο νέος είν’ ωραίος!

σας ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.
ειλικρινά δεν έχω λόγια…:oops:

wellcome…

ελπιζω να μην ζαλιζεσαι στις στροφες…:stuck_out_tongue:

welcome to the show !:slight_smile:
καλά να περνάς !

welcome!!
Ωραίος ο νέος
Αν είχες στα ακούσματα και λίγο power/progressive + είχα αδερφή, θα σε έκανα γαμπρό

Για να μην αναρωτιέστε, ο νέος δεν είναι fake account μου.

Τον έχω καλοσωρίσει ήδη σε άλλα θρεντς οπότε εδώ απλά ξαναλέμε πόσο ΜΠΑΝΤΑΡΑ είναι οι Μινσκ.

κανεις δεν αναρωτήθηκε. αυτός είναι 20.

[SIZE=“7”]:heart:[/SIZE]

όπότε να στέλνω σ’αυτόν τις φωτό που προόριζα για σένα… :smiley:

I crush my eyes, to gain the sight of a booty

Ωραιος. Δικος μας κι εσυ. Minsk, Mαστοδοντα, Isis, Tool… καλα παμε :smiley: