Αγαπημένα μας τραγούδια (Πως και γιατί)

Στην ίδια λογική με το “Αγαπημένα μας albums (Πως και γιατί)”
Θα θέλαμε μια καθαρά προσωπική ιστορία, παρά ένα “Το Trooper γιατί γαμάει”.

Π.χ.

Queensryche - Speak

Ένα καλοκαίρι πριν κάμποσα χρονάκια, σε ένα παραλιακό θέρετρο του νομού Λαρίσης, βρίσκεσαι σε σπίτι κουμπάρων. Μετά από τα μπάνια και τα κοψίδια, ανεβαίνεις στο δωμάτιο με τον γιο της κουμπάρας. Μεγαλύτερος από εσένα και ρεϊβάς (δηλαδή έχω κουμπάρα, μάνα ρέιβερ. Ζήλεια ψώρα :p). Του λες ότι εσύ ακούς Savatage, Maiden, Black Sabbath και Judas Priest (ρε μουνιά). “Α, Και μένα όλοι οι φίλοι μου τέτοια ακούνε. Κάτσε να σου βάλω μια κασέτα που έχω.” Βλέπεις την κασέτα και φωτίζεται το πρόσωπο σου. Queensryche - Operation: Mindcrime γράφει πάνω. Ακριβώς αυτό που είχες στο μυαλό σου. Είχες δει ένα βιντεοκλίπ μ αυτούς και σου είχε αρέσει πάρα πολύ. Ήταν πολύ σκοτεινό (αποδείχθηκε ότι ήταν το Gonna get close to you). Μόλις η κασέτα μπαίνει ακούς μια απίστευτη μελωδία, αλλά αυτό που σε τρελαίνει είναι το ρεφραίν. Speak the world, the world is all of us (νόμιζες ότι) έλεγε. Προλαβαίνεις να ακούσεις και λίγο από το επόμενο κομμάτι (spreading the disease νομίζω το έλεγαν) αλλά δυστυχώς πρέπει να φύγετε. Για κάποιον λόγο δεν ζητάς την κασέτα με σκοπό την αντιγραφή της. Μάλλον θέλεις να το αγοράσεις. Στο δρόμο για τον γυρισμό στο μυαλό σου αντηχεί μόνο ένα πράγμα. Speak the world, the world is all of us.

Flashforward μερικές μέρες μετά.
Αυτό το γαμημένο ρεφραίν δεν λέει να ξεκολλήσει από το μυαλό σου. Πρέπει να πας Λάρισα να το αγοράσεις επιτέλους. Δεν έχεις αρκετά λεφτά ακόμα. Εκεί όμως που γυρνάς σπίτι από ψώνια (με σκοπό να τσεπώσεις τα ρέστα) βρίσκεις πεταμένο στο δρόμο ένα πεντοχίλιαρο. Αυτό ήταν, την άλλη μέρα είσαι Λάρισα και αγοράζεις το Operation Mindcrime και το Rage for order αφού ο προϋπολογισμός έφτασε και για δεύτερο. Γυρνάς και δίνεις το Rage for order σε έναν φίλο, αφού θέλεις να τα ακούσεις πρώτα το ένα και μετά το άλλο. (Στον φίλο άρεσε μόνο το Walk in the shadows αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία) Η πρώτη ακρόαση σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό (κλισέ) αλλά στο παρόν θρεντ μιλάμε για συγκεκριμένο κομμάτι. Όταν λοιπόν φτάνεις να ακούσεις το Speak διαπιστώνεις ότι το ρεφραίν τελικά λέει Speak the word, the word is all of us. Ξενερώνεις αρχικά για λίγο, αλλά είναι τόσο κομματάρα που το ακούς 5-6 φορές μέχρι να συνεχίσεις στο επόμενο. Πλέον έχεις κολλήσει με άλλο σημείο. Seven years of power, the corporation claw, the rich control the government, the media the law. To make some kind of difference, then everyone must know, eradicate the fascists, revolution will grow…

Καλοκαίρι 1995 ή 96, διακοπές στο αγαπημένο μέρος που παραθερίζουμε επί σειρά χρόνων. Μεσημεράκι με τάβλι στην παραλία κάτω από ομπρέλα, παρέα, φραπές, να βγαίνει μουσική από κασετοφωνάκι με μαύρη κασέτα RAKS με μωβ γράμματα To playlist ανάμεσα σε χιπ-χοπ της εποχής, ροκ, μέταλ και πολλά άλλα. Χαβαλές, καλή διάθεση και αμπελοφιλοσοφίες πάσης φύσεως. Ξαφνικά από το πουθενά ξεσπάει μια ατελείωτη μάχη μεταξύ μουσικών τάσεων μεταξύ δύο από την παρέα. Μέταλ εναντίον ελληνόφωνου πανκ ροκ.

Απόψε βλέπω καθαρά
τους γρίφους και τις λύσεις
καίγονται μπρος μου κεριά μυθικά
όλες οι απαντήσεις

Ο ένας από τους διαφωνούντες είναι η κοπέλα που γουστάρω θανάσιμα επί χρόνια, ο άλλος φίλος, συγγενής της. Η κουβέντα είναι εντελώς ανούσια, αλλά έχει πλάκα, κυρίως λόγω του χιουμοριστικού ύφους που διαπνέει τη συζήτηση. Τα επιχειρήματα από τη μία ψιλοκούφια, από την άλλη πειστικότατα. Η κοπέλα είναι αυτή που υπερασπίζεται το εγχώριο μουσικό είδος. Με αστραπιαία αλλαγή στο κασετοφωνάκι, μπαίνει ενδεικτικότατο σχήμα και οι ήχοι απλώνονται στο χώρο.

Ρώτησε με αν ξέρω που πάω
ρώτησε με που μπορώ να σταθώ
αν φοβάμαι αν σε μισώ αν σ’ αγαπάω
ρώτησε με αν πεθαίνω η αν ζω

Το ξέρω το δίσκο και το σχήμα, τον έχω αντιγράψει και ξανακούσει. Είναι από αυτά τα πράγματα που έχω ψάξει ανάμεσα στα πιο σκληρά μου ακούσματα και τα γουστάρω. Πρώτο τραγούδι χιτάρα, σφυρίζω στους ήχους της αλλά δεν την πολυπροσέχω, αφού παίζω και τάβλι και δε λέει να χάσω. Πάμε παραπέρα, συνεχίζεται η κουβέντα, ενώ ρίχνω ζάρια ακούω τη γυναικεία φωνή που πάντα ηχεί σαν καμπάνα στα αυτιά μου “…έχουν γεφυρώσει με μοναδικό τρόπο το πανκ, το ροκ, το garage, την ψυχεδέλεια, οι στίχοι τους είναι σκέτη ποίηση, οι συναυλίες τους μέθεξη…”

Ρώτα με ότι θες
για όσα φοβάσαι να ρωτήσεις
χορεύουν μέσα μου γυμνές
όλες οι απαντήσεις

Τα τραγούδια εναλάσσονται, το άκουσμα εξαιρετικό, η κουβέντα δε βγάζει πουθενά όπως πάντα, αλλά φτάνουμε στο εν λόγω τραγούδι, που η μελωδία και οι στίχοι μου σκαλώνουν αμέσως στο κεφάλι αφού δεν το είχα πολυπροσέξει στις προηγούμενες ακροάσεις. Η ψυχεδελική κιθάρα και το ψαρωτικό πανκ μπάσο με το χοροπηδηχτό ρυθμό ανεβάζουν τη διάθεση στα ουράνια, ειδικά όταν δίπλα σου στέκεται το εν δυνάμει αμόρε, και οι στίχοι σου δίνουν ανεπάλληλα και ανελέητα χαστούκια, με το γκραν φινάλε της αρμόνικας να ισοπεδώνει τα πάντα . Ο δίσκος τελειώνει, μπαίνει κάτι άλλο, οι διάφορες δραστηριότητες συνεχίζονται.

Απόψε βλέπω καθαρά
τους γρίφους και τις λύσεις
στάθηκαν πλάι μου υπάκουα σκυλιά
όλες οι απαντήσεις

Οι διακοπές συνεχίζονται, οι μέρες περνάνε ανέμελα, ο (τότε) ανεκπλήρωτος έρωτας παραμένει. Το τραγούδι έχει επαναληφθεί πολλές φορές, ειδικά υπό το φως του εκπληκτικού ηλιοβασιλέματος στο συγκεκριμένο μέρος, ασκώντας επαναλαμβανόμενους ηχητικούς ηδονισμούς. Αναρωτιέμαι γιατί μου ασκεί τέτοια παράφορη γοητεία, και αποφαίνομαι πως έχει όλα αυτά που γουστάρω μέσα. Μελωδία, ρυθμό, χυμαδιό και αναζήτηση. Το καλοκαίρι φεύγει, ο χειμώνας έρχεται, πάω και σε συναυλίες του σχήματος και καραγουστάρω, το τραγούδι ακούγεται και ζωντανά και γίνεται προσωπικός ύμνος της εφηβείας.

Ρώτησε με αν βρήκα την άκρη
ρώτησε με αν έχω θεό
ρώτησε με αν υπάρχει κάτι
που θ’ άξιζε να ζήσω η να πεθάνω γι’ αυτό


Τα χρόνια περνάνε και που και που ξαναγυρίζω σ’αυτό τον απίθανο δίσκο, και σ΄αυτό το μαγευτικό τραγούδι, μόνο και μόνο για να ξαναδιαπιστώνω το ατελείωτο μεγαλείο του. Ο έρωτας έχει περάσει, έχουν έρθει άλλοι κι έχουν φύγει, η αναζήτηση σε όλους τους τομείς συνεχίζεται όμως. Άλλα ερωτήματα έχουν λυθεί κι άλλα έχουν μείνει αναπάντητα, η ζωή έχει αλλάξει τόσες φορές κι όμως το άτιμο το τραγουδάκι συνεχίζει κι αποτελεί προσωπικό καταφύγιο σε χαρές, λύπες, ώρες μοναξιάς και συντροφιάς, καλές και κακές στιγμές.

Ρώτα με ότι θες
για όσα φοβάσαι να ρωτήσεις
χορεύουν μέσα μου γυμνές
όλες οι απαντήσεις

Flash forward 15 χρόνια μπροστά, μόλις λίγες μέρες πριν, διακοπές ξανά σε άλλο μέρος. Ξάφνου μπροστά στο υπέροχο ηλιοβασίλεμα, και ενώ έχω να ακούσω τουλάχιστον 3 χρόνια το δίσκο, μου σκαλώνει από το πουθενά η μελωδία και αρχίζω και τραγουδάω ένα ένα τα όργανα απέξω και μετά τους στίχους του κομματιού. Ενώ ακούω και μουσική στις διακοπές, αυτό μένει να μου γαργαλάει το νου και συνεχίζω να κάνω το ίδιο και τις επόμενες μέρες. Θα ξεδιψάσω μόνο όταν γυρίσω στην αθήνα να το ξανακούσω. Αποτέλεσμα? Γυρνώντας χτές το άκουσα μόνο 12 φορές στη σειρά χτυπιόμενος τρελά μέχρι να ηρεμήσω. Αργότερα όλως τυχαίως μου ήρθαν χωρίς να το περιμένω και νέα για τα εμπλεκόμενα πρόσωπα. Τυχαίο? Δε ξέρω.

Υπάρχουν ξυράφια που φοβούνται το αίμα
καράβια αλλεργικά στο νερό
παιδιά που σιχαίνονται τα παιχνίδια
μπαλαρίνες που μισούν το χορό
υπάρχουν εραστές που αρνιούνται το θάνατο
υπάρχω κι εγώ

Μετά τους 6 στίχους που καλύτεροι δεν έχουν γραφτεί, τους οποίους θα μπορούσα να αναλύσω αλλά δε χρειάζεται, είναι άσκοπο να γράψω περισσότερα, είναι το καλύτερο τραγούδι από αυτούς και από τα πιο αγαπημένα μου γενικά, αυτό που με έχει επηρεάσει αρκετά στη ζωή μου και με έχει κάνει να αισθανθώ και να σκεφτώ πάρα πολλά πράγματα. Το μόνο που μένει είναι να το αφιερώσω, μαζί με τις πέντε αράδες που έγραψα, στους δύο ανθρώπους στους οποίους αναφέρθηκα.

κομματαρα-δισκαρα-μπανταρα

να πω μονο οτι το κομματι που κλειενει τον συγκεκριμενο δισκο

τσιφτετελι

ειναι

α)η καλυτερη καταγραφη της (και) τοτε σαπιας ελλαδας

β) ακουγοντας το σημερα ειναι σαν να μην εχει αλλαξει τπτ απο τοτε (κ ας εχουν περασει 17 χρονια)

[SIZE=“4”]αντιχριστοι ε αντιχριστοι !!![/SIZE]

Θεούλης ο red rum. Το νιωσα στο πετσι μου (οσο γινεται αυτο…)

respect σε Red Rum και Deckard…

*αγαπημένα και τα δυο κομμάτια
**Deckard άλλαξε φίλο…

άλλο ένα ωραίο thread με εξαιρετικές αφηγήσεις από deckard και red rum.
έχω κι εγώ κάποιες καλές ιστορίες (είχα αρχίσει να γράφω), αλλά θα μακρυγορήσω και τώρα βαριέμαι.κάποια άλλη στιγμή…:stuck_out_tongue:

θα επανέλθω με το paranoid android των radiohead.

Επειδη μου αρεσε ,κλεβω το αφηγηματικο τρικ του redrum με τους εμβολιμους στιχους :stuck_out_tongue:

Μια ιστορια που αποδεικνυει πως ισως τελικα τιποτα δεν ειναι τυχαιο και ολα ειναι θεμα timing…

Ειναι Απριλιος 2004 ειμαι φανταρος στην Τριπολη και μετραω μερες για να απολυθω τον ερχομενο Μαιο απο τον γαμωστρατο τους.Οσο ειμαι ‘μεσα’ δεν εχω καποιο girlfriend αλλα παιζει πολυ επικοινωνια με μια φιλη μου , η οποια ειναι τρελλο μυαλο κ σιγα σιγα απο κει που η ολη φαση ειναι φιλικη , αρχιζουν και φυτρωνουν μεσα μου τα πρωτα ψηγματα ποθου

Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number…

Οι αντικειμενικες δυσκολιες που πρεπει να υπερκαλυφθουν προκειμενου να συμβει κατι μεταξυ μας ειναι οι εξης 3

α) Ειμαι φανταρος και πηζω τρελλα κ βλεπω την αδεια με το κυαλι
β) Η τυπισσα με παει σαν ατομο αλλα ως εκει
γ)Εχει σχεση και δεν διαφαινονται συννεφα στον κοινο συναισθηματικο τους οριζοντα

Καποια στιγμη τον Απριλιο πουναι περιοδος αδειων (λογω πασχα) παιρνω αδεια μια εβδομαδα και επιστρεφω Αθηνα.Ενα βραδυ λοιπον παω να δω εναν φιλο μου (κωστακη νασαι καλα ρε φιλε- η εξηγηση παρακατω) απο το σπιτι του και αποφασιζουμε να βγουμε για ποτακι.Δεν ξερω πως καθεται αλλα μιλαω στο τηλεφωνο με την κοπελια και αποφασιζει να ερθει μαζι μας για ποτο.Παμε λοιπον για ενα κατα τα αλλα βαρετο ποτακι και καποια στιγμη γυρναμε οι 3 μας στο σπιτι του Κωστη

Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number…

Δεν θα μπω σε λεπτομερειες αλλα το βραδυ κυλαει και μας βρισκει ολο και πιο ζαλισμενους και αφημενους σε μια γλυκια ζαλη.Επειδη εχει παει 4-5 το πρωι ο ΘΕΟΣ κωστας βλεποντας που θελω να καταληξω με την κοπελλα , κανει την μεγαλη τριπλα και αποσυρεται για υπνο λεγοντας μας ομως πως δεν υπαρχει κανενα προβλημα μπορουμε να αραξουμε να ακουσουμε μουσικουλα και να τα πουμε…

Συμπτωση Νο 1 : Γυρω στις 5 το πρωι εκει που καθομαστε με την φιλη μου,σκαει sms απο φιλο που εχει παει μονιμα στην Νεα Υορκη στο οποιο εχει γραψει τους παρακατω στιχους (τους οποιους δεν ηξερα οτι ειναι απο τραγουδι και νομισα οτι απλα μου μιλαει ο ιδιος…)

When you say it’s gonna happen now,
When exactly do you mean?
See I’ve already waited too long
And all my hope is gone

Με το που διαβαζω το sms ‘κολλαω’ ασχημα μιας κ αυτο το sms ειναι τα λογια που σκεφτομαι και θελω να πω στην τυπισσα η οποια εχει χαλαρωσει κ εχει ξαπλωσει πανω στον ωμο μου.Θελω να της πω ‘Τι θα γινει ρε γμτ , ποσο ακομα πρεπει να περιμενω ?’

Ειναι σαν ο φιλος που ειναι 5,000 χιλιομετρα μακρυα με μια τηλεπαθητικη ικανοτητα εχει μπει στο μυαλο μου και μου εχει στειλει τις ενδομυχες σκεψεις μου σε sms και να μου λεει ‘ξερω τι σκεφτεσαι κ τι θες να κανεις.προχωρα…’

Συμπτωση Νο 2 : Εδω και 5 ωρες που εχει μπει χρονικα η νεα ημερα , ειναι τα γενεθλια της φιλης μου η οποια ειναι ταυτοχρονα τσαντισμενη γιατι ο φιλος της δεν της εχει τηλεφωνησει να της ευχηθει χρονια πολλα με αποτελεσμα να τα χει παρει μαζι του

Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number…

Να μην πολυλογω , ειμαστε στοπον καναπε και εχοντας πιει κ 2 ποτακια παραπανω εχω παρει τα πανω μου και αρχιζω να χαιδευω την κοπελια αθωα μεν , πονηρα δε

Εντωμεταξυ για μουσικη παιζει το The White Album των Beatles και καθως το cd πλησιαζει στο τελος του βλεπω οτι κατι γινεται εδω , το καστρο ειναι ετοιμο να πεσει…

Την στιγμη λοιπον που ειμαι ατοιμος να κανω την τελικη κινηση εχει μπει το Revolution 9 στο οποιο ο lennon τραγουδαει εν μεσω (φαινομενικων) ασυναρτησιων την παρακατω φραση διαρκως και σε επαναληψη

Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number…

και τοτε στο μυαλο μου σκαει η συνειδητοποιηση οτι μολις συνεβη η

Συμπτωση Νο 3 : καθως ακουω τον Lennon να μου τραγουδαει μεσα στο αυτι διαρκως για το ‘νουμερο 9’ συνειδητοποιω οτι μεχρι εκεινη τη στιγμη εχω κανει σεξ/ερωτα με 8 γυναικες και οτι αν συνεβαινε κατι αποψε με την κοπελλα που θελω κ ειναι διπλα μου θα ηταν οντως η

Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number…

Εκει το μυαλο μου κλειδωνει,και σκεφτομαι οτι ολα αυτα ειτε ειναι ηλιθιες συμπτωσεις ειτε ειναι πινακιδες για να φτασω στον προορισμο μου.Παιρνω ανασα και με αποφασιστικοτητα φιλαω την κοπελλα…

Τα υπολοιπα ειναι απλα ο πανεμορφος επιλογος σε μια υπεροχη ψυχεδελικη βραδυα οπου o ποθος μου συναντηθηκε με ενα sms σταλμενο απο 5,000 χιλιομετρα μακρυα και με ενα μαντρα γραμμενο πριν απο 36 χρονια σταλμενο για να μου δειξει το ηδη προδιαγεγραμμενο μελλον μου

Η τυπιισα ηταν οντως η

Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number nine, number nine
Number nine, number nine, number…

και απο τοτε οποτε ακουω το revolution 9 θυμαμαι εκεινη την βραδυα και σκεφτομαι οτι τελικα ισως καποιες συμπτωσεις δεν ειναι απλα συμπτωσεις αλλα ενδειξεις σημαντικων γεγονοτων…

το εβαλα και το ακουσα 15 φορες σερι
εχω και εγω μια σχεδον ιδια(!!) ιστορια με αυτο το κομματι και συγκινη8ηκα:cry:

και αυτο: “είναι το καλύτερο τραγούδι από αυτούς και από τα πιο αγαπημένα μου γενικά, αυτό που με έχει επηρεάσει αρκετά στη ζωή μου και με έχει κάνει να αισθανθώ και να σκεφτώ πάρα πολλά πράγματα”

Πανέμορφα κείμενα παιδιά μπράβο,

Χαίρομαι που υπάρχουν ακόμα άτομα “ρομαντικά” που οι στιγμές τους έχουν χρώμα, ήχο, υπόσταση…

29/2/2008

Μέρα που ποτέ δεν ήθελε να μοιάζει με τις άλλες. Γιαυτό και επέλεξε να μόλις έρχετε κάθε 4 χρόνια… ίσως ακόμα πιο σπάνια, ίσως και μόλις μια φορά στην ζωή. Δεν είμαι σίγουρος ακόμα, θα δείξει…

Η μέρα από μόνη της θέλησε να δεθεί με ένα τραγούδι, όχι με κάποια αξιοπερίεργη σειρά συμπτώσεων, αλλά επιδή πολύ απλά “έτυχε”… όλα είναι τυχαία, τουλάχιστον εγώ διαπίστωσα αυτό και στο τέλος αυτό είναι το ποιό όμορφο…

Ήμουν 22 τότε(ο Awake αρχίζει και καταλαβαίνει ήδη) δύο χρόνια μικρότερος απ’ότι σήμερα αλλά στην ουσία ακόμα πιο μικρός, μωρό μάλλον…

Φορούσε μια μάσκα…δεν την ένοιαζε τι λέγανε οι περαστικοί, και περίμενε εμένα, όταν έβγαλα την μάσκα και χάθηκα σε ένα μπλε δυστυχώς δεν ήξερα οτι ήταν η θάλασσα.
Το φιλί ήρθε υπό τους ήχους του vicarious. Όχι οτι πιο ρομαντικό, αλλά ήταν από της λίγες φορές που η μουσική των tool σταμάτησε, για πρώτη φορά όταν έκλεισα τα μάτια…

1.Vicarious

Εκείνη την μέρα ναυάγησα… Όμως για πολύ καιρό η θάλασσα δεν ήταν ούτε ήρεμη, ούτε μπλέ πολλές φορές ήταν που έπαιρνε μια κόκκινη απόχρωση… Μάλλον λόγω της βροχής και του αίματος.

  1. Marooned

Άνοιξα τα μάτια μου μερικούς μήνες αργότερα…Και ήμουν 23…
Σχεδόν παγωμένος.

One infinity …
the horror begins in autumn …
this is your trial, which tries your (power, might, ability; efficacy, potency)
Twenty three steps to total power…

Και νομίζω τα κατάφερα…

Θα ήθελα πολύ να μπω σε λεπτομέρειες αλλά δεν είναι κάτι που θα ήθελα να λογοκρίνω γιατί θα έχανε την αξία του.

Τέλειο threaddd!!!

Συνεχίστε να συνδιάζετε την μουσική με τις στιγμές.

Πολλές φορές πέφτουμε στην παγίδα του να θεωρούμε κάτι δεδομένο.
Άλλες φορές θεωρούμε δεδομένη την ύπαρξη κάποιων ανθρώπων στη ζωή μας, κάποιες άλλες, θεωρούμε αυτονόητο να γνωρίζουν τα συναισθήματα που έχουμε γι’αυτούς και δεν μπαίνουμε στη διαδικασία να τα εκφράσουμε.

Φαίνεται είναι πιο εύκολο να συντηρούμε ανούσιες αντιπαραθέσεις και διαφωνίες από το να παραδεχτούμε ότι όλα αυτά είναι πραγματικά ανώφελα. Είναι ο εγωισμός αυτός που τροφοδοτεί τέτοιες συμπεριφορές? Τέτοια λάθη?
Πόσο δύσκολο είναι να πεις δυο λέξεις, ένα σ’αγαπώ για παράδειγμα, σ’ένα αγαπημένο σου πρόσωπο? (συγγενικό ή μη). Αρκετά.

Δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις εν αγνοία σου. Αλλά πως να μην είναι εν αγνοία σου αφού δεν μπήκες στον κόπο να ρωτήσεις, να μάθεις, διότι φυσικά για σένα ήταν δεδομένο, όχι όμως και για τον άνθρωπο απέναντί σου.

Καλοκαίρι 2008
Φορτισμένη ατμόσφαιρα επικρατεί για καιρό χωρίς κάποιο ουσιώδη λόγο. (Τον ίδιο καιρό ακούγεται συνεχώς ένα κομμάτι. Δεν το ήξερα, δεν έδινα καν ιδιαίτερη σημασία, σιγα το κομμάτι σε τελική ανάλυση.)

Μία αποχαιρετιστήρια έξοδος για καλό ταξίδι (διάρκειας 6 μηνών) σε αγαπημένο πρόσωπο ήταν η αφορμή να καταλάβω ότι τελικά οι εντυπώσεις που δίνουμε μπορεί να είναι τελείως αντίθετες απ’ό,τι πιστεύαμε μέχρι εκείνη τη στιγμή. Ξαφνικά νιωθείς πολύ μικρός.

Η επομένη, ήταν η μέρα αναχώρησης. Θα συνόδευα μέχρι το αεροδρόμιο. Ανοίγω το ράδιο περιμένωντας να περάσει η ώρα και μπαίνει το ίδιο κομμάτι που άκουγα τόσο καιρό πριν. Έρχεται μια παγωμάρα και σε συνδυασμό με τις εξομολογήσεις του προηγούμενου βραδιού το κομμάτι αποκτά άλλο χαρακτήρα.

Αποφασίζω να το βρω, να το περάσω στο mp3 για να το ακούω στο γυρισμό, όπως και έγινε. Καθ’όλη τη διάρκεια του γυρισμού στο τρένο έπαιζε στο ρηπίτ. Πολύ μεγάλη η φόρτιση, μέχρι που αποφασίζω να πατήσω το στοπ γιατί δεν πήγαινε άλλο. Μπαίνω στο σπίτι, σκέφτομαι ν’ανοίξω το ράδιο, απλά για να παίζει κάτι μέχρι να βάλω δική μου μουσική. Με το που πατάω το on, ω τι σύμπτωσις, το ίδιο κομμάτι, σαν τιμωρία.

Ποιο είναι τελικά το κομμάτι αυτό όμως?
Δεν είναι ροκ, ούτε ψαγμένο, μήτε θα εντυπωσιάσει. Είναι ένα πιασάρικο, ερωτιάρικο, ραδιοφωνικό χιτάκι και εδώ βρίσκεται το παράδοξο της υπόθεσης, διότι ούτε οι στίχοι του αντιπροσωπεύουν την προηγούμενη ιστορία, ούτε το φίλινγκ, απλά γιατί δεν πρόκειται για μια ερωτική ιστορία, όπως αυτή του κομματιού. Το μοναδικό ίσως, κοινό σημείο αναφοράς που μπορώ να κρατήσω, είναι το σημείο που ακούγεται το “how come it is so hard?”.

Πόσο πολύ δυσκολεύουμε τη ζωή μας και την επικοινωνία?
Πόσο πολύ πασχίζουμε να μη δείξουμε ούτε λεπτό εύθραυστοι ακόμα και μπροστά σε δικούς μας ανθρώπους?

Εννοείται δεν ήταν το κομμάτι η αιτία για αυτές τις σκέψεις, ήταν απλά η αφορμή μετά από μία σειρά συμπτώσεων και τα περίεργα παιχνίδια που παίζει το μυαλό.

Maria Mena - Just Hold Me
http://www.youtube.com/watch?v=famr0f9CHCI&feature=related

Δεν υπαρχει ουτε καποια ιστορια,ουτε καποιο δραμα,ουτε καποια λυτρωση.Απλα ενα ανατριχιαστικο κομματι μαζι με ενα ακομα πιο ανατριχιαστικο βιντεοκλιπ…

Love,the scariest demon of all.


http://www.youtube.com/watch?v=TwWQYg7aS5o

[SPOILER]Hush me, touch me
Perfume, the wind and the leaves
Hush me, touch me
The burns, the holes in the sheets

I’m hoping the smoke
Hides the shame I’ve got on my face
Cognac and broken glass
All these years I’ve been your ashtray

Not today

I found a pink cigarette
On the bed the day that you left
And how can I forget that your lips were there
Your kiss goes everywhere, touches everything But me

Hush me, touch me
Champagne, your hair in the breeze
Hush me, touch me
Lipstick, a slap on my cheek

Your eyes cried at last
Told me everything I was afraid to ask
Now I’m dressed in white
And you’ve burned me for the last time

This ain’t the last time

I found a pink cigarette
On the bed the day that you left
And how can I forget that your lips were there
Your kiss goes everywhere, touches everything But me

You’ll find a note and you’ll see my silhouette…

There’s just 5 hours left until you find me dead
There’s just 4 hours left until you find me dead
There’s just 3 hours left until you find me dead
There’s just 2 hours left until you find me dead
There’s 1 more hour and then you will find me dead
There’s just… [/SPOILER]

(Aφιερωμενο σε οσους εχουν νιωσει τον δαιμονα να τους μιλαει)

ξέχασες να το αφιερώσεις σε όλους τους ψυχακηδες του φορουμ

edit: μουχαχαχα

δεν σου χαλαω χατηρι παναθεμα σε :stuck_out_tongue:

κλαιω…
Λιαν προσεχως και γω χωνω…
(καθολου ουσιαστικο το quote μου πρακτικα, αλλα μλκ μα τη παναγια συγκινηθηκα)…

αυτο το κομματι το ακουγα καθε βραδυ την προηγουμενη των πανελληνιων

το πρωτο απογευμα ετρεμα απο το αγχος
το βραδυ εβαλα στο μπ3 το συγκεκριμενο κομματι

οταν ακουσα
την κιθαρα με το ντιλει κιολα τα εφε
και τα αργα ντραμς με τον
και τη φωνη του μαστουρη να τραγουδαει χωρις ισως και ο ιδιος να ξερει τι λεει
ενα χαμογελο σχηματιστηκε στο προσωπο μου και κοιμηθηκα ηρεμος…

νομιζω ημουνα ο πιο ηρεμος στην ταξη ή τουλαχιστον ετσι εδειχνα 8)

τις επομενες μερες εγινε το σαουντρακ των πανελληνιων
και ολα τα βραδια πριν παω να δωσω το ακουγα 5-6 φορες…

κλικ

οποτε το ακουω θυμαμαι την γ’ λυκειου με ολα τα αγχη και με ολα τα “ανωριμα” αστεια που ειχαν ξεμεινει απο το γυμνασιο…

εγώ ανατρίχιαζα όσο διάβαζα το ποστ του κοκκινορούμη…

το χρονικά πρώτο πράγμα που θυμάμαι από την παιδική μου ηλικία σε σχέση με μουσική είναι μια κασσέτα στην οποία τραγουδούσε ο γιώργος νταλάρας. καθόμουνα με τις ώρες στο στερεοφωνικό μας στο σαλόνι και την άκουγα ξανά και ξανά και ξανά. μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, μου άρεσε περισσότερο η πρώτη πλευρά και όποτε τελείωνε, την γύριζα συνέχεια για να την ξανακούσω. την έχω ψάξει να την βρω αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, αλλά δε νομίζω πως υπάρχει περίπτωση να την ξαναδώ. όχι πως θα παίζει, αλλά έτσι, για τις αναμνήσεις. για την ιστορία, ο δίσκος είναι το “σεργιάνι στον κόσμο” κι έχει μέσα συν τοις άλλοις τα “παραπονεμένα λόγια” (εμένα το αγαπημένο μου ήταν “ο σκλάβος”, ανατριχίλες εκεί που έλεγε τη σκλαβιά μου λύνοντας καλόπιασέ με, το κοινό συμφέρον δες, το χρυσάφι σου χαρίζω, προτιμώ τη λευτεριά!).

πέρασε ο καιρός και κάπου στις αρχές των 90s η μητέρα μου μαζί με τις θείες μου πήγαν στο αττικόν να δουν τον νταλάρα μαζί με τον παπακωνσταντίνου, αλλά εμένα δε με πήραν γιατί ήμουνα μικρός. είχε γυρίσει πολύ ενθουσιασμένη από τη συναυλία, αλλά εγώ από τη μεριά μου είχα στεναχωρεί αρκετά. μετά από μερικούς μήνες όμως η συναυλία κυκλοφόρησε σε διπλή κασσέτα και βεβαίως μ’ αυτά και με κείνα ήρθε τελικά και στο σπίτι μας (από τότε θεωρούσα δεδομένο πως όλες οι συναυλίες του κόσμου θα κυκλοφορούσαν κάποια στιγμή και σε κασσέτα, και όποτε πήγαινα σε συναυλία, πήγαινα και ρώταγα στα δισκάδικα για μήνες μετά πότε θα βγει σε κασσέτα ή σε βινύλιο… χαζό από μικρό). το τι λιώσιμο έπεσε, δε λέγεται. από τότε άρχισε ο έρωτάς μου με τον βασίλη παπακωνσταντίνου. τα περισσότερα τραγούδια στη συναυλία ήταν παιγμένα σε medley φάση, οπότε στην κανονική τους μορφή τα άκουσα μετά από αρκετό καιρό. ειδικά μερικά όπως η μπαλάντα για τον γιάννη κ. έχαναν πολύ πετσοκομμένα, αλλά δεν το ξερα τότε (πολύ δυνατή λάηβ εκτέλεση ολόκληρου του κομματιού εδώ). ένα από τα θύματα της υπόθεσης ήταν και το φοβάμαι, όπου στην λάηβ εκτέλεση ακούστηκαν μόνο 5 στίχοι και το ρεφραίν. το θέμα είναι πως το ρεφραίν το τραγουδούσε το κοινό (με εξαίρεση την τελευταία επανάληψη), κι επειδή προφανώς ακουγόταν χαμηλόφωνα, νόμιζα ότι το κοινό τραγουδούσε “φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα, χωρίς εσένα” (και κουφό εκτός από χαζό) και πως ο παπακωνσταντίνου στο τέλος έλεγε για αντίθεση “φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα, χωρίς εσένα”. τέσπα. όταν άκουσα τη στούντιο εκτέλεση του κομματιού, ψιλοξενέρωσα γιατί εκεί που νόμιζα ότι ήταν “ερωτικό” κομμάτι (λολ), μου γύρισε σε κάτι που δεν ήθελα. γενικώς ήμουν (και είμαι δυστυχώς ακόμα) πολύ - βλαμμένα - ρομαντικός και συναισθηματικός άνθρωπος, πέρασαν απαράδεκτα πολλά χρόνια για να καταλάβω ότι δε μπορείς να είσαι καλά με κάποιον άνθρωπο, όταν έχεις την “ευτυχία” αυτού σε πρώτο πλάνο και σκίζεσαι για αυτό, αντί να έχεις σαν προτεραιότητα το να είσαι εσύ καλά. παλιά ήθελα το ρεφραίν να λέει “εσένα”, τώρα θέλω να λέει “εμένα”. η μετάβαση από το “για σένα τραγουδώ” στο “για μένα τραγουδώ” άργησε αλλά ήρθε. ελπίζω να μην είναι αργά.

[SPOILER]Μπροστά σου τα φώτα μιας πολιτείας
που περιμένει τις ανασκαφές…
Και τα κλουβιά με τα καναρίνια που κοιμούνται βαλμένα στη σειρά…
Κι εγώ που δεν έμαθα ακόμα ποιος είμαι
ένας κουρασμένος σκοπός, χωρίς προοπτική…
Και συ που σε λίγο θα σβήσεις
ένα από τα φώτα, για να κοιμηθείς με κάποιον που μου μοιάζει…
Έτσι που τα σίδερα του κλουβιού
να χαθούν για μια στιγμή, μέσα στο σκοτάδι…

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα…

Τα ρούχα μου παλιώσανε και δεν αντέχουν
τρύπες στα γόνατα από τις υποκλίσεις
τσέπες ξηλωμένες απ’ τα κέρματα
χαλασμένα φερμουάρ, χάσκουν χρεοκοπία
Το κορμί μου μελανιασμένο
μες το κρύο σαν λάθος
που δεν το παραδέχεται κανένας
γυρνάει και ζητά τη ζεστασιά σου

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα…

Τα τσιμέντα σου καινούρια
με έπιπλα λουστραρισμένα
Και μάρμαρα λευκά
μια γυαλάδα που στραβώνει
και δε σ’ αφήνει χώρο να σταθείς
και μόνο εγώ απ’ όλα εκεί μέσα σαπίζω σαν σε αρχαίο τάφο
Σκεύη παραστάσεις βρέθηκαν εκεί
εκτός από εμένα, που σε κρύπτη μυστική
ψάχνω ακόμη να σε βρω να με αναστήσεις

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα…

Τα ρούχα μου παλιώσανε και πέφτουν
σαν χρεοκοπημένες κυβερνήσεις…
Γέρασα μ’ ένα παιδικό παντελονάκι
και το πλοίο δε φάνηκε ακόμη…
Σε σφίγγω πιο πολύ γιατί κρυώνω
το κορμί μου δρόμος, που εκτελούνται δημόσια έργα
κομπρεσέρ μ’ ανοίγουν και με κλείνουν…
Τράβα λίγο τη κουρτίνα να με δεις
έγινα διάδρομος για στρατιωτικά αεροπλάνα
Και το μυαλό μου, αποθήκη, για ραδιενεργά κατάλοιπα…
Μέτρα ασφαλείας πήρανε, για την αναπνοή μου
και σε πολυεθνικό μονόδρομο, το μέλλον μου δώσαν αντιπαροχή

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα…

Έτσι ζω προκαταβολικά το παρελθόν μου
και με δυο γυμνά καλώδια για χέρια
αγκαλιάζω τα ψηλά σου volt για στερνή φορά

Φοβάμαι!

ψ. να σημειώσω για το αστείο το πράγματος, πως ο στίχος μια γυαλάδα που στραβώνει νόμιζα για πολλά χρόνια πως ήταν μια αγελάδα που στραβώνει και πάσχιζα να βρω το κρυμμένο νόημα :lol:[/SPOILER]

δυστυχώς αν και ήθελα δε βρήκα κάποια αξιοπρεπή εκτέλεση με τον γιάννη ζουγανέλη (που έχει γράψει τη μουσική και είναι μεγάλη λατρεία) στη φωνή, καθώς σε όλες όσες πέτυχα ο ηχολήπτης έχει θάψει τον ζούγα και ακούγεται μόνο ο παπακωνσταντίνου. ολόκληρη η στούντιο εκτέλεση (με το ανατριχιαστικό τελευταίο μέρος) εδώ.

φοβάμαι.

διαίρεση, φοβάμαι, χορεύω και χαιρετίσματα τεράστιοι δίσκοι και αιώνιες αγάπες.

13 Δεκεμβρίου 2004. Κρύο. Δευτέρα βράδυ κι εγώ πρέπει να πάρω την ανηφοριά για να πάω στο Γουδή, αντί για εκεί που θα ήθελα να είμαι… Παίζαμε αγώνα βλέπεις και πως θα κατέβαινε η ομάδα χωρίς το θηρίο. Να τιμήσω και τα εκατομμύρια που έπαιρνα 150 ευρώ το μήνα…

Με βαριά καρδιά φοράω την πορτοκαλί φανέλα, βάζω και την μπλε κορδέλα και βγαίνω για προθέρμανση, αλλά το μυαλό μου εκεί… Όσο και να προσπαθούσα να συγκεντρωθω μου ήταν αδύνατο κι όλο και φόρτωνα… Πέρναγε η ώρα και δεν έβλεπα να εμφανίζονται οι διαιτητές, οπότε αρχίζουν οι σκέψεις ότι με λυπήθηκε ο Θεός, κάποιος εκεί ψηλά με αγαπάει, μέχρι και τον αγαπημένο συγγραφέα κάθε μοντέλου σκέφτηκα ότι μπορεί και πράγματι “όταν θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνομωτεί για να το αποκτήσεις”.

9 άρχιζε ο αγώνας, η ώρα είχε πάει 8.55, οι διαιτητές άφαντοι και ένα χαμόγελο εμφανιζόταν δειλά-δειλά στο προσωπό μου, ο αδελφός που παίζαμε μαζί και ήξερε τον πόνο μου μου λέει “άντε μαλάκα, όλα για σένα δουλεύουν”. Ανοίγει όμως η πόρτα κι εμφανίζονται οι γκρίζοι λύκοι και να κατεβάζω εγώ καντήλια.

Τζάμπολ κι εγώ αλλού. Πρώτη φάση κάνω φάουλ… Μετά από τρία λεπτά κάνω και το δεύτερο. Σηκώνει ο κόουτς την αλλαγή και στη φάση που γίνεται πηδάω για επιθετικό ριμπάουντ και μου σφυρίζει και το τρίτο φάουλ. Κρατάω τη μπάλα και λέω στο διαιτητή: “Πλάκα κάνεις…”. Εμφανίζεται το αντίπαλο πλέι-μέηκερ και μου λέει με ύφος “Φέρε τη μπάλα και πήγαινε να τα πεις με το διαιτητή”. Ο συγκεκριμένος παιδοεφηβικά έπαιζε στον μισητό ΑΟΖ οπότε βρήκα ποιός θα πληρώσει τα σπασμένα.

“Εδώ είναι, έλα πάρτην… ΜΑΛΑΚΑ” “Τι είπες;” “Λέω εδώ είναι έλα πάρτην, μαλάκα” Και χώνεται ένας άσχετος και με σπρώχνει. Πέφτω με οσκαρική ερμηνεία, κοιτώντας τον διαιτητή με ύφος δεν-έχω-κάνει-τίποτα-οι-άλλοι-με-βαράνε γιατί σκέφτομαι ότι αφού εγώ είμαι εκτός παιχνιδιού αλλά ας πάρω και κάποιον αντίπαλο παρέα… Όπως είμαι κάτω κι ακούω την σφυρίχτρα του διαιτητή συνειδητοποιοώ ότι"κάτσε, αυτό που κάνεις είναι ψιλοκαραγκιοζιά, αλλά άστο αυτό για τώρα. Το θέμα είναι πως βρήκες πως να φύγεις από το γήπεδο, χωρίς να σου πει κανένας τίποτα…"

Σηκώνομαι και του τραβάω μια κλωτσιά μπροστά σε όλους, γίνεται μια μικρή σύρραξη και βλέπω τον διαιτητή να μας φωνάζει και να σηκώνει τις δύο γροθιές του! Μόνο που δεν πανηγύρισα. Πηγαίνω στα αποδυτήρια, αλλάζω, λέω στον αδελφό μου να πάρει την τσάντα μου μετά και φεύγω. Με πιάνει ο πρόεδρος λίγο πριν περάσω την πόρτα: “Πού πας μου λέει;” “Άσε ρε πρόεδρε. Δεν τους βλέπεις τους καριόληδες. Φεύγω γιατί θα κάνω χειρότερο κακό αν μείνω.”

Ταξί και βουρ στον προορισμό μου. κλικ Από τότε όποτε το ακούω το μυαλό μου γυρνάει στα περασμένα…

:lol::lol::lol:

ad1stt είσαι ο θεός μου…τι έχει κάνει ο ανθρωπας…μουχαχαχαχα

*επεισόδια στο ολυμπιακός - παναθηναϊκός…παίχτης ήθελε να προλάβει τους μεταλλικα…χαχαχαχα

Σκέψου ότι παιχνίδι ανόδου παίξαμε την ημέρα της συναυλίας των AC/DC… Καταλαβαίνεις τον κόπο που έκανα να τιθασέψω τον εαυτό μου και να μην αρχίσω να πλακώνομαι με όλο τον κόσμο. :lol: