Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση

Αυτο με το κουπονι για την προσωπικη χρηματοδοτηση,δεν το καταλαβα…Δλδ με το κουπονι πχ θα καλυπτεται η σιτιση στις λεσχες,τα συγγραμματα κτλ?

Αυτο με το οτι σταματαει η συμμετοχη των φοιτητων στη διοικηση πολυ το διασκεδασα,με αφορμη την χθεσινη μου βολτα στην παραλια,οπου το υπαιθριο πανηγυρι της Οννεδ/Δαπ βρωμουσε πιο πολυ και απ τον Θερμαικο…

Ειμαι περιεργος να δω κατα ποσο θα εφαρμοστει ενα ποσοστο αυτων και ποτε…:-k

Κλαίω, η ασυδοσία του κεφαλαίου πλέον δε λογαριάζει τίποτα.
Τέρμα το Πανεπιστήμιο εμπρός τα μαγαζάκια των εταιρειών που θα προετοιμάζουν για τον επερχόμενο εργασιακό μεσαίωνα.

Αν ούτε τώρα δούμε σοβαρό φοιτητικό κίνημα, δεν θα ξαναδούμε ποτέ.

Κι αλλος εργασιακος μεσαιωνας??Η διαφορα ειναι οτι τωρα υπαρχει και εκπαιδευτικος μεσαιωνας.

Κριμα παντως που εγινε και η εξεταστικη και δεν προλαβαν να αρχισουν οι καταληψεις πριν,μπας και γλιτωναν το διαβασμα.Ειχε και καλο καιρο…

το είδα στην τηλεόραση…δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω η να κλάψω…
υπάρχουν πανεπιστήμια που κάνουν έρανο για να αγοράσουν α4 και αυτοί χώνονται στα βαθιά…άσε που και σε μερικά σημεία μοιάζει πολύ “βρόμικη” αλλαγή…ο χρόνος θα δείξει…
αν και δεν το βλέπω να γίνεται πραγματικότητα αυτό το σχέδιο

*managers θα διοικούν τα ιδρύματα
**δεν έχω σπουδάσει ποτέ
***υπήρξε διαβούλευση με τα άλλα κόμματα και όλους τους φορείς ή ειναι απόφαση που την πήραν απο μόνοι τους? (ναι είμαι άσχετος…:-s)

Ενώ μετά το νομοσχέδιο που οι φοιτητές (ποιοι φοιτητές? :lol:) θα μπαίνουν με το καροτσάκι τους στο σουπερμάρκετ-πανεπιστήμιο και θα ψωνίζουν μαθήματα από δεκαπέντε διαφορετικά αντικείμενα θα έχουμε εκπαιδευτική αναγέννηση. Τι αναγέννηση, ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ θα είναι. “Κυρ Μπάμπη πιάσε 2 Στατιστικές, κυρ Μήτσο από σένα θέλω Διεθνείς Σχέσεις και Οικονομία Περιβάλλοντος αλλά φρέσκα, όχι όπως την άλλη φορά”.

ΚΑΤΩ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ, ΖΗΤΩ Ο ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!

Κρίμα ρε χόκαμ όμως, από σένα περίμενα ανεξαρτήτως πολιτικής ανάλυσης να καταδικάσεις την αντιεπιστημονικότητα των “μεταρρυθμίσεων”.

Διάβασα το άρθρο και δε λέει τίποτα άξιο σχολιασμού, παρά γενικότητες που εφαρμόζονται επιτυχώς σε ΟΛΑ τα μεγάλα πανεπιστήμια/πολυτεχνεία του κόσμου (όπως κι αυτό που δεν αρέσει στον ChrisP, δηλαδή να μπορεί ο φοιτητής να διαμορφώσει ένα μεγάλο ποσοστό του προγράμματος σπουδών του, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του και τις ικανότητες του). Όταν γραφτεί κάτι ουσιώδες, π.χ. πώς θα εφαρμοστεί αυτό, ας το συζητήσουμε, αλλά ως τότε δε βλέπω το λόγο γιατί να κράζουμε για αλλαγές σε μια προβληματική παιδεία, πρωτού δούμε ποιες είναι αυτές οι αλλαγές.

χωρίς να είμαι γνώστης, θεωρείς οτι υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να τα εφαρμόσουν?

fixed.

Πάνω κάτω τα ίδια πιστεύω και εγώ. Στο καθαρά θεωρητικό κομμάτι πάντως δεν διάβασα κάτι το οποίο να θεωρώ αρνητικό, π.χ. η επαφή με τις επιχειρήσεις και την αγορά γενικότερα πιστεύω είναι κάτι που χρειάζεται σε κάθε σχολή και θα μπορούσε να συμπεριλάβει και μικρότερες επιχειρήσεις. Ένα έμμεσο θετικό που θα μπορούσε να βγεί είναι οι ιδιωτικές σχολές να δώσουν μεγαλύτερη βάση σε αυτό το τομέα (επαφή με τις επιχειρήσεις), γιατί τώρα ακόμη και οι διαφημιζόμενες ως πολύ καλές λόγω του μικρού ανταγωνισμού δίνουν τα ελάχιστα για τρελά ποσά.

@ crimson
ναι. Ας μη φτάσουμε στο άλλο άκρο. Το ότι έχουμε φτάσει σε ένα σημείο να μας φωνάζει η νοικοκυρά της Ε.Ε. “PIGS”, δε μας κάνει και ζώα. Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι (ακαδημαϊκοί και managers - λέξη κόκκινο πανί για πολλούς) οπυ έχουν τη τεχνογνωσία και τη διάθεση να βοηθήσουν. Δεν είμαστε τόσο μπουρδέλο. Αν μας θεωρήσουμε μπουρδέλο και τα μηδενίσουμε όλα, τότε θα γίνουμε 100% μπουρδέλο μια μέρα.

Η ελληνική ανώτατη εκπαίδευση δεν έχει κάνει ούτε ένα βήμα μπροστά τα τελευταία 40 χρόνια. Αν θέλουμε να κάνουμε έστω ένα βήμα μπροστά, θα πρέπει να βρούμε το θάρρος και να ξεκουνήσουμε το πόδι μας. Δυστυχώς όμως, πολύ φοβάμαι πως ο Χόκαμ θα βγει σωστός. Πάλι παρατάξεις θα φυσήξουν αέρα σε φοιτητικά μυαλά για επαναστάσεις κόντρα στο κεφάλαιο και θα συνεχίσουμε αισίως για 50 χρόνια εκπαιδευτικού μεσαίωνα

Αχ αυτό το παρακράτος της αριστεράς…

Δεν έκανα λόγο για αριστερά. Η αριστερά εξ ορισμού στηρίζει τη σωστή εκπαίδευση.

Γνωστες οι αποψεις μου περι του θεματος “πανεπιστημιο-αγορα”, αλλα για χαρη της συζητησης ας θεωρησουμε οτι “ναι, ειμαστε υπερ των αλλαγων.Θελουμε ενα αλλο πανεπιστημιο, συγχρονο, συνδεδεμενο με την αγορα εργασιας, ευελικτο μπλα μπλα μπλα”.

Σε μια τετοια περιπτωση, οπου τον κυριο λογο στη διαμορφωση των προγραμματων σπουδων και στη λειτουργια του πανεπιστημιου θα εχει το κυνήγι του κερδους, τι θα γινει με επιστημες/αντικειμενα σπουδων που λογω της φυσης τους δεν μπορουν να συνδεθουν με κερδοφορες διαδικασιες?

Παραδειγμα???

‘Draconian’ measure: King’s to cut 205 jobs

College cites government reductions and RAE results as reasons for purge. John Morgan writes

King’s College London is planning to cut more than 200 jobs and has put an entire school on notice of redundancy - moves described as the “most draconian” response yet to funding fears.

King’s, which is a member of the Russell Group of large research-intensive institutions, will cut 205 jobs across 13 departments, including 30 apiece in the School of Physical Sciences and Engineering and the Institute of Psychiatry.

Internal consultation documents cite financial deficits within departments, “poor” performance in the 2008 research assessment exercise and government funding cuts as reasons for the retrenchment.

A proposal on “restructuring” in the School of Arts and Humanities, where 22 jobs are at risk, tells staff that “all academic roles … will be declared at risk of redundancy”.

Selection of the redundancies “will be done through an assessment based on the performance of each role holder”, it adds.

A group of 26 academics from nearby University College London have written to the head of the school, Jan Palmowski, warning that such a “savage reduction of staff numbers” would mean that the best candidates in the humanities will “shun the institution”.

“The reorganisation will succeed in the aim of making a once great institution manifestly mediocre,” they add.

Jim Wolfreys, University and College Union president at King’s, said: “Of all the institutions involved in this crisis, King’s has adopted the most draconian measures so far in terms of redundancies.”

King’s management has proposed turning the School of Physical Sciences and Engineering into a school of natural and mathematical sciences. This would mean that King’s, which is thought to have established the world’s first engineering school in 1838, would no longer teach the subject.

A consultation document notes the school’s “poor performance” in the final RAE and adds of college policy: “Where there is no realistic ability to achieve top-quartile research performance, those activities will no longer be required in their current form.”

Dr Wolfreys said that judging subjects “in terms of profitability” meant that the traditional values and functions of the university “are being destroyed”.

In light of the cuts, he queried why King’s went ahead with the £20 million purchase of the east wing of Somerset House in December 2009.

He also called for an end to the sector’s piecemeal approach to fighting job cuts.

“The scale of all this demands a national response from the union,” Dr Wolfreys said. “In the absence of that, institutions are fighting rearguard actions against cuts from within.”

A King’s spokesman said it “remains to be seen” whether there would be compulsory redundancies among the job losses.

Retrenchment continues at universities across the UK. Queen Margaret University, Edinburgh, has proposed cutting between 20 and 99 jobs from a total of 500 staff.

And at Aston University, staff learnt by email on 25 January that its chief operating officer, Richard Middleton, would be leaving as part of plans aimed at “responding to sector financial challenges”. The next day, they were told that estates director Garry East will also leave.

Ακριβως στη βαση της παραπανω ειδησης, στο King’s College του Λονδινου, εκλεισε ή κλεινει η εδρα Βυζαντινων και Νεοελληνικων σπουδων. Το μοναδικο στη Μεγαλη Βρετανια που προσφερει συνδυασμένο πρόγραμμα βυζαντινών και νεοελληνικών σπουδών.

Παίδες…μην πάμε μακριά …show me the money :!: Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως θα χρηματοδοτηθούν οι αλλαγές ενώ έχουμε δντ-εε να ορίζουν τα οικονομικά μας ? Όλα τα άλλα μου φαίνονται μεταφυσικές απορίες αυτήν την ώρα.

Αν δεν ζω σε κάποιο παράλληλο σύμπαν, οι παρατάξεις που “φύσηξαν αερά για επαναστάσεις σε φοιτητικά μυαλά” τα προηγούμενα χρόνια αριστερές ήταν.

Τέλος πάντων, κανένα νοήμα δεν υπάρχει, εδώ και 3,5 χρόνια που είμαι στο φόρουμ όποτε προκύπτουν τέτοια ζητήματα ξέρουν όλοι τι θα γράψω εγώ, ο κάρβου, ο μιουλ, ο ζούγκλα, ο ίσις, ο πυραμίδας κτλ κτλ

Τα ίδια και τα ίδια, κανείς δεν έχει μετακινηθεί εκατοστό απ’ τη θέση του.
Δεν έχω κάτι άλλο να γράψω.

Και ποτε σκοπευουν να ξεκινησουν να τα εφαρμοσουν ολα αυτα ?? :-s

Το “κακό” είναι ότι θα το περάσουν σε κανά τρίμηνο και θα το εφαρμόσουν απτη νέα σεζόν. Το “καλό” είναι ότι κάπου τότε θα φεύγουν με ελικόπτερα οι σοσιαλιστές…

Για εμας που ειμαστε ηδη μεσα τι θα γινει ?? Ξερει κανεις αν θα μας πιασει καμια αλλαγη ??

2013-2014