ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ «ΔΕΝ ΑΝΗΚΩΜΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΙΣΣΗΝ»
ΕΠΕΙΔΗ
Η μουσική που αγαπάμε, η μουσική που ακούμε και παίζουμε (όπως και κάθε μορφής τέχνη άλλωστε), ολοένα και περισσότερο στις μέρες μας, κυλάει στα γρανάζια της εμπορευματικοποίησης, των μάνατζερ, των εταιρειών, των μαγαζιών, και γίνεται δύσκολα προσβάσιμη σε μεγάλα κομμάτια της κοινωνίας, που η κρίση, η φτώχεια και η ανέχεια δεν τους επιτρέπει να έρθουν σε επαφή μ?αυτήν
ΕΠΕΙΔΗ
Η μουσική (και η τέχνη συνολικά) με αυτούς τους όρους, ολοένα και περισσότερο παύει να είναι η ελεύθερη και αδιαμεσολάβητη έκφραση του δημιουργού, αλλά σε μια κοινωνία που κάθε τι αγοράζεται και πουλιέται με όρους κέρδους, γίνεται ένα εμπόρευμα στο ράφι, η ανταλλακτική εμπορική αξία του οποίου και όχι η καλλιτεχνική του, καθορίζει τελικά το εάν θα προωθηθεί ή όχι
ΕΠΕΙΔΗ
Η ικανότητα και η δυνατότητα μας να ασχοληθούμε με την μουσική και την τέχνη συνολικά, ολοένα και περισσότερο, εξαρτάται από την ικανότητα μας να αποκτήσουμε πρόσβαση στην καλλιτεχνική παιδεία, τον ολοένα και πιο λίγο ελεύθερο χρόνο που μας αφήνει η καθημερινότητα, και τελικά την διάθεση να επικοινωνούμε αναμεταξύ μας σε μια κοινωνία χωρίς ψυχή και συναίσθημα
ΕΠΕΙΔΗ
Το πρόταγμα της αυτό-οργάνωσης «δεν πέφτει από τον ουρανό», αλλά αποτελεί την μόνη ικανή και αναγκαία συνθήκη, για ελεύθερη καλλιτεχνική έκφραση, και απαιτεί ανθρώπους «ψημένους» στον σκοπό αυτόν, με συνείδηση και διάθεση να το πραγματοποιήσουν
ΓΙ? ΑΥΤΟ
Παίρνουμε την πρωτοβουλία (που πρέπει, μπορεί και είναι ανάγκη να ανοιχτεί και να βρει συμπαραστάτες, συνδιαμορφωτές, συμμέτοχους) να παλέψουμε για την συγκρότηση μιας κοινότητας και ενός δικτύου, ελεύθερης καλλιτεχνικής/ μουσικής έκφρασης, με χαρακτηριστικά αυτό-οργάνωσης, και με σκοπό:
? Την έμπρακτη υποστήριξη των συγκροτημάτων που κινούνται με έναν ανεξάρτητο τρόπο έξω από τα mainstream εμπορικά κυκλώματα
? Των συναυλιών, των συναυλιακών της χώρων, και των προβάδικων της σκηνής αυτής
? Την υποστήριξη στην διακίνηση και διανομή των CD, των δίσκων, των αφισών και των κειμένων της.
Και πάνω απ? όλα
? Την δημιουργία της υλικής υποδομής για την αλληλοβοήθεια και αλληλο-υποστήριξη των παραπάνω ενεργειών και την ηθική στήριξη τους
Για να παρακάμψουμε την δική τους μουσική σκηνή, τις εταιρείες και τα μαγαζιά τους, τον πολιτισμό που μας σερβίρουν και μας υποχρεώνουν να καταναλώσουμε
ΓΙ? ΑΥΤΟ
Καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο για να συζητήσουμε μαζί για το πώς αυτό μπορεί να πάρει σάρκα και οστά την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου στις 6.30 μμ στο Πολυτεχνείο
(αίθουσα Γκίνη) στην Πατησίων
immigrant zine
blind bastard rec.
λέσχη υπογείωs στην Καλλιδρομίου 94
περιοδικό ?κονσερβοκούτι?
Under the system label (από Πάτρα)
www. diymusic.org
Keep It Real! zine
World’s Appreciate Kitsch (πρώην hXf prodaxionz) (από Βόλο)
Υ.Γ.
Η επιλογή του Πολυτεχνείου, στην Πατησίων, δεν έχει να κάνει με μια διεκδίκηση πολιτικού χαρακτήρα, αλλά στο ότι αποτελεί ουδέτερο χώρο μ’ευκολία πρόσβασης και απαίτησής του. Εκείνη τη Κυριακή μάλιστα σε διπλανή αίθουσα θα γίνεται και προβολή κινηματογραφικών ταινιών σχετικές με το ποδήλατο από την ομάδα ποδηλατών που διοργάνωσε τα 2 critical mass στα τέλη του 2005. Critical mass που σε άλλες χώρες στηρίζονται κι από άτομα/μπάντες γύρω από τον underground-diy χώρο.