Αλήθεια δεν ξέρεις γιατί ο βιαστής βίασε τη κοπέλα ? Φορούσε φούστα πάνω από το γόνατο.
Μην αρχίζεις.Όχι απλα δεν υποστήριξα ναζι ποτέ αλλά είμαι και πολέμιος όλων των άκρων.Απλά θέλω να ερμηνεύω και να εξηγώ τα γεγονότα βάση ενός σφαιρικού πλαισίου και να αιτιολογώ τα πάντα και όχι να τα δικαιολογώ όπως θα ήθελες.
ΑΠΛΑ ΑΥΤΟ
Σύμφωνα με τις αρχές του ντετερμινισμού τα πάντα στον κόσμο γίνονται με μια αιτιώδη συνάφεια ?αιτιοκρατία. Κάθε γεγονός το οποίο εμπεριέχει ανθρώπινη δράση συνδέεται με αιτιώδη αλυσιδωτή σχέση με τις προγενέστερες καταστάσεις. Δεν υπάρχουν ανεξήγητα η τυχαία γεγονότα. Η ιδέα ότι το σύμπαν αποτελεί ένα ντετερμινιστικό σύστημα έχει επιδράσει με καθοριστικό τρόπο στις Δυτικές και μη φιλοσοφικές και θρησκευτικές αντιλήψεις. Οι αρχαίοι έλληνες φιλόσοφοι Λεύκιππος και Δημόκριτος ήταν οι πρώτοι που θεωρητικά συνέλαβαν την ιδεολογία του ντετερμινισμού, πρεσβεύοντας ότι στηρίζονταν στις μηχανικές αλληλεπιδράσεις των ατόμων.
Κλαίω.
Ο Στροκτουρισμός της νομενκλατούρας στην αέναη μάχη με τον ιμπεριαλισμό δείχνει τις μινιμαλιστικές του τάσεις με ορθολογικούς αγώνες και ανταπαντά με βία στην βία της εξουσιολογίας
Ελα πειτε την αληθεια.
Αυτες οι λεξεις δεν υπαρχουν και τις βγαζετε απο το μυαλο σας…
περισσότερα γέλια κι απ’το ορίτζιναλ ποστ
O ορισμός του ντετερμινισμού από την wikipedia είναι.Έλεος.Μοντς βγάλτε όλα τα σχόλια το θρεντ λέει μόνο άρθρα.Έχετε διαβάσει και διαλεκτική της φύσης του Ένγκελς πανάθεμα σας.
Σε θέλω για το σαλόνι μου βρε μπαγάσα.
Πραγματικά δυσκολεύομαι να επανέλθω με σοβαρή απάντηση μετά από την καίρια παρέμβαση του δαμνατιον (που όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο πολύ πείθομαι ότι απλά μας κάνει πλάκα, δεν υπάρχει άλλη εξήγηση) αλλά θα προσπαθήσω.
Μην παρεξηγείς τα όσα λέω. Προφανώς και ιστορικά ο ναζισμός δε συγκρίνεται με τον Τζήμερο και τον κάθε Τζήμερο. Στη συγκεκριμένη κοινωνία όμως, στη συγκεκριμένη ιστορική στιγμή, όσο και αν πιστεύω ότι ο σύγχρονος Έλληνας είναι βαθύτατα ρατσιστής, δεν πιστεύω ότι η απειλή επανόδου του ναζισμού είναι τόσο σημαντική. Ναι υπάρχει μία συμμορία εγκληματιών, ναι έχουν πάρει θάρρος και νομίζουν ότι θα πάρουν την Πόλη αλλά η κοινωνική τους παρέμβαση είναι περιορισμένη (όχι όσο περιορισμένη όσο παλιά, βέβαια, και αυτό είναι πρόβλημα). Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αποτελούν και αμελητέα ποσότητα τα πογκρόμ κατά των μεταναστών ή τα μαχαιρώματα των διαφωνούντων, χωρίς να σημαίνει ότι δεν πρέπει να τους γυρίσουμε στις τρύπες τους με κάθε τρόπο.
Αντίθετα ο Τζήμερος έχει δυνατότητα για πολύ μεγάλη διείσδυση στην κοινωνία και στην διαμόρφωση πολιτικού λόγου και κλίματος και για το λόγο αυτό τον θεωρώ και πιο επικίνδυνο. Μακροχρόνια, αν θες.
Για να το θέσω κι εγώ με ένα παράδειγμα. Αν ρωτήσω τη γιαγιά στο Δίστομο τι είναι πιο πιθανό να συμβεί σήμερα, να ξανάρθουν οι Ναζί ή να δουλεύει ο γιος της 12 ώρες την ημέρα για 300 ευρώ, τι πιστεύεις ότι θα μου πει;
Το δεύτερο συμβαίνει ήδη, για το πρώτο είναι που παλεύουμε.
Οι λεγόμενοι απολιτίκ μπορεί να κινηθούν προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, ανάλογα με τις συνθήκες. Ο αριθμός των φωνών των φραπεδοκρατόρων που σήμερα είπαν «καλά της έκανε» ή «καλά να πάθει» είναι ανησυχητικός. Εγώ ντρέπομαι. Και ντρέπομαι γιατί στην Γαλλία, ας πούμε, αν ξυπνήσουν και βρουν μια σβάστικα γκράφιτι σε κάποιο μνημείο, το βράδυ θα μαζευτούν οι μισοί κάτοικοι της περιοχής να διαμαρτυρηθούν, έστω σιωπηλά, έστω με κεριά στα χέρια. Εδώ, αυτό είναι άλλη μια μέρα που βιαζόμαστε να προλάβουμε το λεωφορείο.
Έχω την αίσθηση ότι αυτή την εξίσωση την πιστεύει μεγάλη μερίδα του ελληνικού πληθυσμού και γενικότερα του δυτικού κόσμου. Παρά ταύτα, δεδομένου ότι έχει επικρατήσει η φιλελεύθερη εκδοχή της ελευθερίας του λόγου και δεν απαγορεύεται καμιά από τις δύο αυτές εκφράσεις (εφόσον δεν συνδέονται με βία ή σηκοφαντίες) θα έλεγα πως πρέπει να μένουμε πιστοί σε αυτή την αρχή.
Δεν θα ήταν καλύτερο λοιπόν να διαμορφωθούν νέες πολιτικές δυνάμεις με σαφέστερο ιδεολογικό προφίλ ώστε να γίνεται ουσιώδης πολιτική συζήτηση και να δημιουργηθεί ορθότερη πολιτική παιδεία; Ή μήπως είναι πιο συμφέρον για την αριστερά να έχει για αντιπάλους τους διαφθαρμένους φεουδάρχες του παλαιοκομματισμού;
Υπάρχει ? δυστυχώς ? και η εκδοχή να δουλεύει δύο πεντάωρα τη βδομάδα και να βγάζει 67 δισεκατομμύρια δραχμές.
- Οι λεγόμενοι απολιτίκ είναι ταυτόχρονα και politically correct! Είναι αυτοί που “καταδικάζουν τη βία από όπου και αν προέρχεται” κτλ κτλ. Δεν τους θεωρώ δυνητικούς ψηφοφόρους της ΧΑ. Δική μου άποψη.
- Δεν το πιστεύω. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δηλώνοντας μέλος ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα με κοιτάξουν με το ίδιο βλέμμα με το να δήλωνα μέλος της ΧΑ. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτό που λες ενισχύει το επιχείρημά μου γιατί ο Τζήμερος είναι επικίνδυνος.
- Έφερα αντίρρηση σε αυτό και δεν το θυμάμαι; Αν υπάρχει κάτι στην κρίση που χαίρομαι είναι ότι ο κόσμος άρχισε να μιλάει ξανά με πολιτικούς όρους και όχι για το αν ο τάδε αρχηγός κόμματος είναι ηγέτης ή ο δείνα ξέρει καλά αγγλικά ή αν ο τρίτος είναι “δικό μας παιδί” κτλ.
- Πιθανόν να υπάρχει. Πέρα από μία ακόμα σπόντα σχετικά με την αριστερά τι προσφέρει αυτό το επιχείρημα σχετικά με το πόσο επικίνδυνος είναι ο Τζήμερος;
Tην ΧΑ την ψήφισαν πάνω από 400.000 ψηφοφόροι. Αν αποφάσιζαν να μετακομίσουν όλοι σε μία πόλη και να μην επιτρέπουν την έισοδο σε “ξένους” η πόλη αυτή θα ήταν δυστυχώς η τρίτη πολυπληθέστερη στη χώρα…
Ο Τζήμερος δεν έπιασε κάν το όριο για να μπει στη βουλή…
Αν η γιαγιά είναι λίγο πιό ποηνηρεμένη από τους “οπαδούς” του αποπληθωρισμού, θα σου πεί πως είναι πιθανό αυτός που δουλεύει 12 ώρες τη μέρα για 300? το μήνα να γίνει ναζί. Ή κομμουνιστής.
+1000
Σε χώρες όπως η Πολωνία, η Τσεχία, η Ρουμανία θα είχες πρόβλημα και θα χρειαζόταν μεγάλη προσπάθεια για να αποστασιοποιηθείς από Σταλινισμό κλπ. και να τους πείσεις πως εκπροσωπείς μία άλλη πιό “αθώα” εκδοχή.
Στο Τέξας πιθανότατα κάποιος να σε πυροβολούσε προληπτικά! :p:lol:
Κατ? αρχάς, δεν επιχειρηματολογούσα υπέρ του Τζήμερου. Απλώς, σχολίασα μερικά από όσα έγραψες.
Βέβαια, ασχέτως της δικής μου γνώμης για αυτόν, θεωρώ θλιβερή τη γενικότερη λασπολογία αυτών των εκλογών και την τάση του κόσμου να χάφτει ό,τι του σερβίρουν, όσο τερατωδώς ψέμα και να είναι (ζήτω το ίντερνετ!). Πολύ περισσότερο, δε, με ενοχλεί και μια αριστερή ρητορική που παρουσιάζει δήθεν συγγένειες μεταξύ φιλελευθέρων και ακροδεξιών ? πράγμα που θεωρώ ιδιαιτέρως ανέντιμο.
Τίποτα, ήταν απλώς μια ακόμα σπόντα. Δώρο.
Όταν όμως ανακαλύπτεις κατά τύχη ότι ο Θάνος Τζήμερος κατεβαίνει στις εκλογές έχοντας «πάρει αγκαλιά» το ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ, την αυτοαποκαλούμενη ως «μακεδονική» οργάνωση που αμφισβητεί ουσιαστικά τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα στην ελληνική Μακεδονία, δεν θέλεις πολύ για να ξεχάσεις ότι θετικό ? περί λογικών συμπερασμάτων και προτάσεων στο πρόγραμμά του ? έχεις γράψει γι? αυτόν.
Δηλαδή, ο αθεόφοβος συνεργάζεται με αυτούς που ζητούν να εισαχθεί η διδασκαλία της «μακεδονικής» γλώσσας στα σχολεία, αποκαλούν τη Φλώρινα Λερίν, την Έδεσσα Βόντεν, το Κιλκίς Κουκούς, την Καστοριά Κοστούρ και τη Θεσσαλονίκη Σολούν, υποστηρίζοντας ότι το «αιγαιατικό τμήμα της Μακεδονίας», τελεί υπό? ελληνική κατοχή! Έχουμε παρανοήσει τελείως;
Αυτό που προκύπτει όμως είναι ότι δεν φταίει ο Τζήμερος, αλλά εμείς!
Μια λίγο πιο προσεκτική ματιά στο ψηφοδέλτιό του θα αποκάλυπτε ότι εκτός του Γρηγόρη Βαλλιανάτου (στην τρίτη θέση της Α΄ Αθηνών) ο οποίος κατάφερε να αποπεμφθεί ως ακραίος ακόμα και από τον Γιώργο Παπανδρέου (!!!) το κόμμα περιλαμβάνει και τον? πολυγραφότατο πολιτικό μηχανικό και αρθρογράφο, Διονύσιο Γουσέτη, πρώην μέλος του ΚΚΕ Εσωτερικού και πρώην μέλος της Κ.Ε. και υποψήφιο βουλευτή του Συνασπισμού, που είδε το φως το αληθινό (!) και ξαφνικά μας προέκυψε ιδρυτικό μέλος της Δράσης και κατέλαβε κιόλας την τελευταία τιμητική θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του «Δράση-Δημιουργία Ξανά».
Ποιος είναι όμως ο Γουσέτης; Οι «αρετές» του πολλές. Υπερασπιστής του Σχεδίου Ανάν, των βομβαρδισμών στη Γιουγκοσλαβία, της ανεξαρτησίας του Κοσόβου, της «Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης»?
Ρε που βρέθηκαν όλοι τούτοι! Ποιος τους σπρώχνει;
[B]Μεταφέρεται τα ποστ στο εκλογές 2012 ρε παιδιά.Εδώ λέμε απαγορεύονται τα σχόλια.[/B]
Είπα και πριν, το ότι τους ψήφισαν δε σημαίνει ότι θα βγουν και στους δρόμους να σκοτώνουν κόσμο. Στο τέλος θα με κάνετε να υποστηρίζω τους ψηφοφόρους της ΧΑ! Αυτό που λέω είναι απλό. Μπορείτε να διαφωνείτε ή να συμφωνείτε, μη με βάλετε να το επαναλάβω όμως. Η ΧΑ και ο νεοναζισμός που εκκολάπτει είναι μία ακραία έκφανση που είναι σαφώς εγκληματική αλλά δεν μπορεί (πιστευω) να επηρεάσει συνολικά την πολιτική πορεία της Ελλάδας. Εννοείται ότι πρέπει να κυνηγηθεί και να εξαλειφθεί και κυρίως πρέπει να πολεμηθούν και να εξαλειφθούν οι αιτίες που έστρεψαν τον κόσμο προς τα εκεί. Μία (μη-)ιδεολογία όμως (συνεπικουρέμενη με έναν άνθρωπο που είναι πολύ καλός στο να πλασάρει τον εαυτό του) που έχει τα φόντα να γίνει η κυρίαρχη πολιτική είναι πιο επικίνδυνη.
Καλά, στην Τσεχία το Κομμουνιστικό κόμμα έχει ποσοστό 10%, ατυχές παράδειγμα. Σε κάθε περίπτωση όμως, αφού πιστεύεις και εσύ και ο Vic την εξίσωση αυτή, υποθέτω ότι δε θα είχατε κανένα πρόβλημα να κάνετε παρέα και να πίνετε και μερικές μπύρες με Χρυσαυγίτες, όπως για παράδειγμα κάνετε με υποστηρικτές της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, του ΚΚΕ κτλ. Σωστά;
Η πρώτη πρόταση ισχύει και αυτή ακριβώς η εξίσωση είναι υπεύθυνη για την εννοιολογική και ιδεολογική σύγχυση που επικρατεί. Η μεθόδευση αυτής της εξίσωσης μέσα από τους θεσμούς τις ΕΕ είναι μία από τις μεγάλες τις αθλιότητες και βλέπουμε πού οδηγεί. Η λέξη ‘φασίστας’ έγινε τόσο κοινή, που όταν εμφανίστηκαν οι πραγματικοί και ιστορικά περήφανοι φασίστες υπάρχει κόσμος που δυσκολεύεται να τους αναγνωρίσει ως τέτοιους.
Επίσης, η επικράτηση της φιλελεύθερης εκδοχής της ελευθερίας του λόγου δεν είναι καθολική, είναι αναρίθμητες οι χώρες με ολοκληρωτικά ή/και θεοκρατικά καθεστώτα, βασιλείες, δικτατορίες κλπ. που απαγορεύουν διάφορες μορφές έκφρασης. Ακόμα και σε χώρες τις ΕΕ η άρνηση του ολοκαυτώματος διώκεται νομικά, ενώ στη Γερμανία ένα κόμμα σαν τη χρυσή αυγή θα είχε ειδική πτέρυγα φυλακής με την ταμπέλα τους μόνο και μόνο λόγω των ιδεών τους και χωρίς να έχει γίνει καμία αξιόποινη πράξη.
Στην Ελλάδα τυπικά υπάρχει ελευθερία του λόγου και μόνο ένας νόμος που απαγορεύει προτροπή σε βίαες πράξεις, ο οποίος στη δίκη του Πλεύρη έγινε κουρέλι.
Σε κάθε περίπτωση, το να μένουμε πιστοί στην ελευθερία του λόγου, δεν έχει καμία σχέση με την εξίσωση ναζισμού-κομμουνισμού, παρά μόνο με τη μη απαγόρευσή τους.
Προφανώς και υπάρχει λασπολογία σε κάθε προεκλογική περίοδο και ειδικά σε αυτή, αλλά εσύ προς τα πού την βλέπεις να κατευθύνεται κυρίως; Γενικά μιλάω, όχι στο φόρουμ.
Το ότι σε ενοχλεί περισσότερο κι από τη λασπολογία μια αριστερή ρητορική που μπορεί να λέει ό,τι θέλει (εκτός κι αν η φιλελεύθερη άποψη για την ελευθερία του λόγου προβλέπει και εξαιρέσεις για τις αριστερές απόψεις που δε σου αρέσουν) δείχνει την ιδεολογική σου προκατάληψη σε σχέση με αυτές τις απόψεις.
Πριν μέρες πόσταρα ένα άρθρο το οποίο έδειχνε την καταφανέστατη σύγκλιση απόψεων του Τζήμερου με τη χρυσή αυγή σε βασικά ζητήματα. Ήταν πραγματολογική σύγκριση του προγράμματος ενός νεοναζιστικού κόμματος και ενός κόμματος το οποίο αυτοχαρακτηρίζεται φιλελεύθερο, όχι προσπάθεια ταύτισης των ιδεολογιών τους.
Αλλά φυσικά υπάρχει και η άποψη που λέει ότι ο σκληρός νεοφιλελευθερισμός (και υπό περιπτώσεις ακόμα και ο κλασσικός φιλελευθερισμός) πάει χέρι χέρι με αντιδημοκρατικές διαδικασίες. Αντί να το χαρακτηρίζεις “ιδιατέρως ανέντιμο”, μπορείς να το διαψεύσεις στο πλαίσιο της φιλελεύθερης ελευθερίας του λόγου που απολαμβάνουμε στην Ελλάδα.
Δεν νομίζω να έχω κάνει εγώ τέτοια εξίσωση, τουλάχιστον όχι σε θεωρητικό επίπεδο ή γενικευμένη. Από την άλλη, αν πρέπει να μπούμε στον τρισχαριτωμένο χώρο της πνευματικής αναζήτησης αν ο Στάλιν ήταν τόσο κωλόπαιδο όσο ο Χίτλερ, λυπάμαι, αλλά αυτά προσβάλλουν την ίδια την αριστερά.
Δεν μπορώ να κρίνω αν υπάρχει ιδιαίτερη κατεύθυνση στη λασπολογία, αλλά υπάρχει για όλους. Αυτό που παρατηρώ πάντως είναι ότι εμφανίζονται πάντα οι κατάλληλες βολικές διαστρεβλώσεις της πραγματικότητας, τις οποίες ευχαρίστως ο Έλληνας θα χάψει, για να δικαιολογήσει την ψήφο του. Σε όποιον, για να μην ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ, δεν αρκεί το γεγονός ότι το σχέδιό του είναι γενικολογίες και ευχολόγια, θα πούμε για την αγωγή των αναρχικών τέκνων των στελεχών. Σε όποιον, για να μην ψηφίσει Χρυσή Αυγή, δεν αρκεί ο τρόμος του εθνικοσοσιαλισμού, θα πούμε ότι τα στελέχη της είναι σατανιστές κ.ο.κ. Το πρόβλημα είναι ότι ο πολίτης επαναπαύεται σε παραμύθια, γνωρίζοντας ότι είναι παραμύθια, και δεν έχει την ιδεολογική τόλμη να περάσει στην ουσία.
Η αμφίδρομη σχέση δημοκρατίας και φιλελευθερισμού θεωρώ πως είναι αυτονόητη και η σχετική επιχειρηματολογία έχει διατυπωθεί επανειλημμένα. Δεν αρχίζω έναν πρόχειρο διάλογο, γιατί επιμένω πως όποιος δεν έχει πεισθεί από αυτό θα ήταν καλύτερο να κοπιάσει να διαβάσει, παρά να αρκεστεί στον διάλογο δυο αγνώστων σε ένα forum. Βεβαίως, χαρακτηρίζω ιδιαιτέρως ανέντιμη την ρίψη του μπαλακιού περί φασισμού στους φιλελεύθερους, κυρίως γιατί εγώ έχω την αξιοπρέπεια να μην το πετάω σε αριστερούς. Όλα αυτά, ασχέτως της θέσης μου προς τον Τζήμερο, την οποία να υπογραμμίσω ότι δεν έχω εκφράσει εδώ μέσα και δεν ξέρω γιατί υπάρχει η αντίθετη εντύπωση.
:!:
Όχι και αυτονόητη, πολλοί σύγχρονοι νεοφιλελεύθεροι αποποιούνται τον όρο δημοκρατία με επιχειρήματα όπως αυτά του άρθρου: http://lexrex.com/enlightened/AmericanIdeal/aspects/demrep.html