Ελευθεροι ειναι ολοι να ποσταρουν. Απλα παρακαλεσα να βαζουμε μονο links. Επισης να πω οτι διαβαζω και ανταρσυα, συνασπισμο, κτλ κτλ. Ο μονος λογος που δεν ποσταρω ειναι γιατι φοβαμαι οτι θα θεωρηθει οτι διαλεγω τα χειροτερα αρθρα για την αριστερα για να την μειωσω.
Μπραβο otinane. Ζητω ακομη μια φορα να σταματησουμε την κουβεντα για να ειναι το thread καθαρο. Αντιγραψτε τα link στο εκλογες 2012 και αναλυστε τα. Δεν ειναι δυσκολο
στανγκερ, ρώτησες γιατί δεν έχει άλλο τίτλο το θέμα και πρότεινες ταυτόχρονα ένα συγκεκριμένο (τίτλο), βγάζοντας συμπέρασμα προφανώς από τα πρώτα 6-7 άρθρα που ποσταρίστηκαν. σου απαντάω πως έχει γενικό τίτλο κι όχι ειδικό υπέρ ενός σχηματισμού, γιατί μπορώ άνετα εγώ ή εσύ ή ο οποιοσδήποτε να ποστάρει 15 άρθρα υπερ κοκκινοφασίστων, φρικιών, ναζιστών και να αποκτήσει διαφορετική τροπή το θέμα. οπότε, ανά διήμερο και ανάλογα με τα κέφια της κάθε ομάδας θα έπρεπε να αλλάζει ο τίτλος, κάτι το οποίο είναι παράλογο από τη στιγμή που μπορείς να έχεις έναν τίτλο που περιλαμβάνει τα πάντα. θα μπορούσες απλώς να ρωτήσεις γιατί οι μαρξιστές λενινιστές του φόρουμ δεν απαντούν στη προπαγάνδα με δική τους αντιπροπαγάνδα. επίσης, δεν είμαι σίγουρος αν εσύ συγκεκριμένα είσαι κοκκινοφασίστας. εκτός από κομμουνιστής (αν είσαι) είσαι και ρατσιστής όπως αφήνει να εννοηθεί το κίναιδος; αν ναι, τότε ναι, πάει και σε σένα.
σομναμμπουλιστ σχολίασα επειδή είδα ολόκληρη σελίδα να ασχολείται με ένα συγκεκριμένο κόμμα και μόνο. Όσο για τα υπόλοιπα που σχολιάζεις για μένα, δεν αξίζει καν να ασχοληθώ (επίσης μάθε την ετυμολογία της λέξης “κίναιδος” και πότε πρωτοχρησιμοποιήθηκε, και μετά έλα να μας κάνεις μαθήματα ρατσισμού, όταν μεγαλώσεις). Δεν θα σχολιάσω άλλο εδώ, αν είναι θα παραθέτω μόνο κανένα άρθρο, όπως το παρακάτω:
οπότε συμφωνούμε μάλλον ότι δε χρειάζεται να αλλάξει ο τίτλος μια που δεν είναι ανάγκη το θρεντ να μείνει στη μία σελίδα που αφορούσε ένα συγκεκριμένο κόμμα. για το “κίναιδος”, όταν καταφέρω να ζήσω στην αρχαία ελλάδα όπου ίσως είχε κάποια άλλη σημασία η ετυμολογία της λέξης, θα αρχίσω να την εκλαμβάνω βάσει της τότε σημασίας της (όποια κι αν ήταν αυτή), στο τώρα, στη συγκεκριμένη χώρα, στο συγκεκριμένο θρεντ (το οποίο σε εξέπληξε που ξεκίνησε ως προπαγάνδα υπέρ κόμματος ηγετικό στέλεχος του οποίου είναι ομοφυλόφιλος), των συγκεκριμένων άρθρων (της πρώτης σελίδας), εκλαμβάνω το κίναιδος ως υβριστικό χαρακτηρισμό κατά των ομοφυλόφιλων, γιατί έτσι χρησιμοποιείται. αν εσύ το χρησιμοποίησες διαφορετικά, χαίρομαι που δεν είσαι ρατσιστής. απλώς προσπάθησε να επεξηγήσεις την επόμενη φορά, γιατί, όπως βλέπεις, στο τώρα, η λέξη έχει συγκεκριμένο νόημα.
για την ιστορία…
κίναιδος (ο) (αρχαιοπρ. ?μειωτ.) άνδρας που συνουσιάζεται με ομόφυλό του, ο παθητικός ομοφυλόφιλος ΣΥΝ. (!) πούστης
[ΕΤΥΜ. αρχ. αβεβ. ετύμου. Σύμφωνα με αρχ. ετυμολογικό λεξικό «παρά το κινείσθαι την αιδώ ή παρά το κινείσθαι τα αιδοία» εκδοχή που θεωρεί τη λ. ως σύνθετη των λ. κινώ και αιδώς ή αιδοίον. Εντούτοις, σημαντικό πρόβλημα εξακολουθεί να συνιστά η ποσότητα του ?ι- (κίναιδος-κινώ)]
[SPOILER]Παίζει τίποτα με αυτή τη Μαριλού; :lol::p[/SPOILER]
Περί “κίναιδου”: Το θέμα με αυτόν είναι πως εαπό φίλος του Λαλιώτη με πόστο στο υπουργείο του στην πρώτη 8ετία ΠΑΣΟΚ μας προέκυψε πρόεδρος φιλελεύθερου κόμματος. Στο κρεββάτι του ας κάνει ό,τι θέλει, δικός του είναι ο κώλος.
Ο Τάκης Μίχας σε κάθε άρθρο του ξεπερνάει τα δυσθεώρητα επίπεδα μαλακίας που ο ίδιος θέτει κάθε φορά.
Τι πάει να πει: “Εδώ το έγκλημα παραπέμπει στο ερμηνευτικό σχήμα «λαός εναντίον λαού».” Έπιασαν ποτέ κανέναν για το έγκλημα; Μάθαμε αν αυτοί που πυρπόλησαν τη Μαρφίν ήταν αναρχικοί, πράκτορες της αστυνομίας ή κάτι άλλο; Για τις ευθύνες της διοίκησης της τράπεζας αγρόν ηγόραζε ο Μίχας.
Πάλι καλά που στο τέλος δηλαδή θυμήθηκε να ρωτήσει και το Χρυσοχοϊδη.
Aς μην αναλωθούμε άλλη μία φορά στο ποιός έγραψε ένα άρθρο αλλά στο τι γράφει στο συγκεκριμένο άρθρο. Με τον Μίχα και εγώ έχω διαφωνήσει στο παρελθόν σε κάποια πράγματα και το έχω γράψει αν δεν κάνω λάθος και στα πολιτικά θρεντς εδώ μέσα. Αυτά που γράφει εδώ όμως τα συμμερίζομαι, για αυτό και το ποστάρω. Τα ερωτήματα που θέτεις είναι αυτά που θέτει και ο ίδιος.
Η αναφορά στον Aντόρνο δεν είχε καμία δουλειά εδώ, να συμφωνήσω.
Το αν έκανε τον Αλέξη, Αλέκο, δεν καταλαβαίνω γιατί είναι σημαντικό, μάλλον δεν ήταν κολλητοί…
Αλλά στο “καμία σχέση με τις εκλογές” που γράφεις eNick -και ουσιαστικά απευθύνεται σε εμένα που το πόσταρα εδώ- θα διαφωνήσω: Eίναι ειρωνία της τύχης ίσως πως οι εκλογές πέφτουν πάνω στα δύο χρόνια της Μαρφιν. Αλλά ας σκεφτούν όλοι αν κάποια από τα κόμματα που ζητούν την ψήφο τους έχουν ευθύνες για αυτό το έγκλημα. Αν από το δικό τους μπλοκι της πορείας ξεπήδησαν οι φονιάδες και αν μετά ξανακρύφτηκαν σε αυτό. Είναι κρίμα που άλλες τράπεζες της περιοχής (φοβούμενες για την ασφάλεια τους;) δεν έβγαλαν ποτέ στην δημοσιότητα τα βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας τους, όπου όλα αυτά σίγουρα φαίνονται πολύ ξεκάθαρα. Aς τα σκεφτούν λοιπόν καλά όλα αυτά οι ψηφοφόροι, πριν εμπιστευτούν αύριο την εκπροσώπηση τους σε ανθρώπους που έχουν σοβαρές ευθύνες για αυτές τις δολοφονίες.
Το κείμενο μιλάει για “μπάτσους της μνήμης” που “επιτρέπουν” να θυμόμαστε τη δολοφονία και το όνομα του Γρηγρόπουλου, αλλά “δεν επιτρέπουν” το ίδιο για τη δολοφονία και τα ονόματα των τριών της μαρφιν.
Τις μέρες μετά τη δολοφονία του Γρηγορόπουλου είχε γίνει ολόκληρο θέμα να τον λέμε με το όνομά του, δηλαδή Αλέξανδρο και όχι Αλέξη όπως έλεγαν τα περισσότερα μμε κι αυτός έρχεται τόσο καιρό μετά να το κάνει Αλέκος. Και ακριβώς επειδή όπως λες δεν ήταν κολλητοί ώστε να έχει την οικειότητα να τον λέει Αλεξάκη ή Γκρέγκορι ή όπως αλλιώς γουστάρει, τότε ας είναι συνεπής με τα γραφόμενά του και ας αναφέρει σωστά το όνομά του, αλλιώς γελοιοποιείται πριν καν φτάσουμε στο όποιο επιχείρημα προσπαθεί να χρησιμοποιήσει.
Όσον αφορά στην παράθεση του άρθρου δεν καταλαβαίνω γιατί ανάγεις αυτό το περιστατικό σε μείζον πολιτικό ζήτημα που πρέπει να σκεφτούν πριν τις εκλογές όσοι πάνε να ψηφίσουν. Δεν το υποβαθμίζω και σίγουρα πρέπει να συνεκτιμηθεί, αλλά οι μόνες πολιτικές ευθύνες που βλέπω βαραίνουν την κυβέρνηση που δεν προσπαθεί να βρει τι έγινε και σκοτώθηκαν τρεις άνθρωποι. Και μιλάω μόνο για την καθαρά αστυνομική και νομική πλευρά του ζητήματος, όχι τις γενικότερες συνθήκες, αυτό είναι μεγάλη κουβέντα.
Επίσης μιλάς για κόμματα που ζητούν ψήφο και από το μπλοκ των οποίων ίσως “ξεπήδησαν οι φονιάδες”. Μέχρι σήμερα νόμιζα ότι, πέρα από την πιθανότητα να ήταν ασφαλίτες, κατηγορούσαν τον αναρχικό χώρο γι’ αυτό περιστατικό και ως γνωστόν αυτός ο χώρος δεν ζητάει ψήφο στις εκλογές.
Γνωρίζεις κάτι παραπάνω;
Δεν θέλω να το κάνω μείζον πολιτικό ζήτημα, όχι.
Πραγματικά δεν πιστεύω πως αύριο μπαίνοντας στο εκλογικό κέντρο πρέπει να έχει κανείς το -δίκαιο αίτημα- “δικαιοσύνη για τους 3 της Μαρφιν” πάνω από το “It’s the economy stupid” που κανονικά θα πρέπει να καθορίσει για μένα την ψήφο μας αύριο ειδικά. Και που σε μεγάλο βαθμό κατευθύνει και την δική μου απόφαση ψήφου πέρα από κάποιες ενστάσεις σε πρόσωπα και μικρότερης σημασίας θέσεις προγράμματος.
Για να απαντήσω στην τελευταία σου ερώτηση πάντως, οι φονιάδες της μαρφιν φαίνεται στο βίντεο να χρησιμοποιούν το μπλοκ κόμματος που όχι μόνο ζητάει την ψήφο αύριο, αλλά δήλωσε πως θα ζητήσει και… εντολή σχηματισμού κυβέρνησης! #-o
Αλλά πέρα από την πλάκα, ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει να πείσω τον οποιονδήποτε τι να ψηφίσει και τι να μην ψηφίσει. Πιό πολύ με ενδιαφέρει να κάτσει κανείς να σκεφτεί, να συγκρίνει προγράμματα, θέσεις, αλλά και την προσωπική αξιοπιστία και σοβαρότητα αυτών που θα τον εκπροσωπήσουν.
Βάλτε τον εαυτό σας στην θέση των εταίρων μας ή του ΔΝΤ. Και σκεφτείτε πως έχετε απέναντι σας κάποιον που έρχεται να σας πείσει γιατί πρέπει να αλλάξει ο χειρισμός του θέματος της Ελλάδας. Έχετε πιό πολλές πιθανότητες να πειστείτε από έναν “μπαλκονάτο”, θεατρίνο πολιτικό που ξέρει μόνα να ξεστομίζει μεγαλοστομίες ή από κάποιον που μπορεί να επιχειρηματολογήσει λογικά ακόμα και αν ξεκινά από θέσεις αντίθετες με τις δικές σας;