Βαριέμαι.Πείτε ο,τι σας κατέβει (Part 1)

Από πόρτας, νομίζω δεν έχει και πολλή σημασία ποιο θα διαλέξεις, φτάνει να είναι ποιοτικό σαν κατάσκευη, να έχει λαστιχένια έπιφανεια εκεί που πιάνεις και καλά λάστιχα πλάγια για μικρότερο σημάδι.

Απο τοίχου όπως αυτό που έβαλε ο @SvenN θα είναι αρκετά καλύτερο από τα κλασικά πόρτας από πλευράς περισσότερου χώρου για να κινείσαι και θα μπορείς να το βάλεις και λίγο πιο ψηλά αν σε βολεύει και περισσότερες λαβές (πχ οι κάθετες μικρες βολεύουν πολυ για κλειστή λαβή). Αν δεν σε πειράζει που θα τρυπήσεις τοίχο και που είναι και πιο ακριβο ακούγεται καλή επιλογή αρκεί να είναι γερό και να τοποθετηθεί σωστά.

Επισης, καλή επιλογή μουσικής υπόκρουσης για να σπας τα ρεκόρ!!

2 Likes

Θέλω απεγνωσμένα ένα μονόζυγο γιατί αν και τόσο απλό είναι υπεροργανο και μπορείς να κάνεις παπάδες, δυστυχώς ο χώρος δεν μου επιτρέπει να βάλω τοίχου και έτσι κοιτάζω πόρτας.

Αυτό που θέλω να ξέρω είναι αν τίθεται θέμα ασφάλειας, αφού μιλάμε για κάτι που δεν θα είναι βιδωμένο (το συγκεκριμένο τουλάχιστον) και για την επιβάρυνση που θα δεχτεί η κάσα της πόρτας και τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό.

@RiderToUtopia τι θα πρότεινες απο πόρτας;

1 Like

Από θέμα ασφάλειας δεν υπάρχει θέμα αν είναι καλή κατασκευή και αν χρησιμοποιείται σωστα. Όσα πόρτας έχω χρησιμοποιήσει είναι όλα βιδωτά από το μεσαίο τμήμα και ανάλογα τον τρόπο που το γυρνάς βιδωνει ή ξεβιδωνει. Οπότε κανείς από τη μια μεριά ανοιχτή λαβή και από την άλλη κλειστή και η φορά είναι η ίδια με αυτήν που βιδωνει το μονόζυγο, ενισχύοντας την ασφάλεια του. Ελπίζω να το περιγράφω με κατανοητό τρόπο!

Εγώ έχω αυτο, το αγόρασα από τα extreme stores πριν λίγα χρόνια, μια χαρά είναι κι ας ήταν σχετικά φτηνό (15-20 ευρώ αν θυμάμαι καλά)

Σημάδι στην κάσα της πόρτας σίγουρα θα αφήσει, όσο καλύτερα τα λαστιχακια τόσο μικρότερο!

6 Likes

Εμένα που λυσσαξε πριν 2 χρόνια ο γιος μου να βάλει μονόζυγο, μου κουβάλησε ένα σταθερό γιατί της κάσας δεν τον βόλευε μιας και είναι ψηλός. Με ζορισε λίγο στην τοποθέτηση γιατί τρύπησα δοκάρι και όπως ανέφερε ο @SvenN οι δικές του βίδες ήταν της πλάκας οπότε έβαλα άλλες. Πολύ σταθερή σαν κατασκευή και γενικά το έχει καταευχαριστηθεί.

6 Likes

Άλλη κατάσταση εντελώς του τοίχου αλλά δυστυχώς κοιτάζω αποκλειστικά για πόρτας. Αυτό που πόσταρα (βάση κριτικών/βαθμολογίας στο σκρουτζ το επέλεξα) πως το κρίνετε; Υπάρχει κάποια καλύτερη πρόταση ή μήπως να συνεχίσω να ζω επικίνδυνα μιμούμενος τον Ταρζάν και να κρεμιέμαι από κλαδιά δέντρων όποτε βρίσκω ευκαιρία…

1 Like

Πρώτη αλλαγή εισιτηρίου επιστροφής μια βδομάδα μετά :white_check_mark: για να δούμε…

4 Likes

Είχα πάνω από δεκαετία να οδηγήσω σε εθνική οδό μέχρι την Λαμία και πιο πέρα…

Όσοι οδηγούν στην αριστερή λωρίδα με σπασμένα τα γκάζια και σου κολλάνε από πίσω στα 5-10 μέτρα ενώ πας με 130 χμ/ώρα , είναι απλά εντελώς για τον πουτσο, και αν σκοτωθούν κάποια μέρα επειδή πανε σαν μαλακες , δε θα στεναχωρηθω κιόλας

14 Likes

Περίμενε τώρα γιατί ανοίγεις συζήτηση…το 130 είναι γιατί τόσο πήγαινες και σου έτυχε ή το λες τεχνηέντως γιατί τόσο είναι το όριο άρα νομίμως κατσικωνομαι στην αριστερή με 130;;;;

“Κατσικώνομαι με 130” είναι σουρεάλ φράση, εκτός αν εννοείς κάτι που δεν αντιλαμβάνομαι.

4 Likes

Η αριστερή είναι λωρίδα προσπέρασης. Είτε πας με 80 είτε με 100 είτε με 150, ΠΡΕΠΕΙ να είναι ελεύθερη. Αν τώρα εγώ π.χ πηγαίνω στη μεσαία με 120 και θελήσω να κάνω προσπέραση, βγαίνω αριστερή, περνάω και ξαναμπαίνω μεσαία. Το θέμα μου είναι με τους "130 είναι το όριο άρα οδηγώ στην αριστερή γιατί πάω με το νόμιμο ". Το αν ο άλλος πάει με 135 ή 160 δεν θα πρέπει να μας ενδιαφέρει από την στιγμή που δεν εμποδίζουμε ΕΜΕΙΣ την ομαλή ροή της κυκλοφορίας.

Εγώ λοιπόν αυτό δεν κατάλαβα τι ακριβώς παίχτηκε στον Quintom… έκανε ο π.χ προσπέραση ο άνθρωπος με 130 και εκείνη την ώρα του σκάει παπαρας καπάκι που πήγαινε ξέρω γω με 160; Ή είχε βάλει cruise control στα 130 στην αριστερή και ερχόντουσαν από πίσω παίζοντας φώτα και περιμένοντας τον να μπει δεξιά;

3 Likes

Από τη στιγμή που κάποιος πάει με 200 ενώ το όριο ταχύτητας είναι βαριά 130 δεν έχει κανένα δικαίωμα να μιλάει για κανόνες

Επίσης γτπ περίπτωση αυτός που κολλάει πίσω σου ενώ και εσύ θες να πας πιο γρήγορα αλλά δεν γίνεται επειδή έχει κίνηση

10 Likes

Μαζί σου…μαλακας. Εδώ όμως δεν εξετάζουμε αυτό. Εξετάζουμε το αν πρέπει κάποιος να οδηγεί με σταθερή ταχύτητα (άσχετα πόση είναι αυτή και ποια) στην αριστερή λωρίδα. Εγώ εσύ ή ο καθένας μας δεν είμαστε ούτε μπάτσοι ούτε Τροχαία να μετράμε πόσο τρέχει ο κόπανος. Υπάρχουν οι κάμερες και υπάρχουν τα μπλόκα για αυτή την δουλειά. Το καβαλημα όμως της αριστερής χωρίς λόγο, γιατί έτσι, δημιουργεί σε καθημερινή βάση τον χαμό που ζούμε στους δρόμους όλοι μας.

4 Likes

Δεν “κατσικωθηκα” στην αριστερή. Το να μείνω στην μεσαία ήταν χαζο αφού η μεσαία έχει το ίδιο όριο με την αριστερή, αλλά είχε πολλά αυτοκίνητα που πήγαιναν με πολύ χαμηλότερη ταχύτητα.

Οπότε έπρεπε να είμαι στην αριστερή λωρίδα ταχύτητας για να κινούμαι με την πιο λογική ταχύτητα. Ταυτόχρονα υπήρχαν καγκουρες που ήθελαν να πάνε με 180 και κολλούσαν πίσω μου, και καγκουρες που προσπερνούσαν από δεξιά, δίχως να μου δώσουν την δυνατότητα να πάω στην μέση για να περάσουν.

Για τον πουτσο, όπως είπα. Αν θες να πας με 160 και 190 , να πας, αλλά όχι να έχεις την απαίτηση να το κάνεις όταν υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα στις λωρίδες, δημιουργώντας υψηλό κίνδυνο. Πήγαινα στην μεσαία όταν αυτό ήταν δυνατόν.

4 Likes

Τι λες μωρέ. Η κίνηση δημιουργείται επειδή ο κόσμος δεν σκοτώνεται στα 150 και βάλε στην Εθνική? Και το όριο δεν είναι πουθενά 130. Κυμαίνεται από 90 έως 120. Όταν πας ήδη με 10 άνω του ορίου και ο άλλος σου κολλάει, είναι ηλίθιος απλά

4 Likes

Συντάσσομαι με κουιντομ. Λαμαρινες κ αιμα σε όσους κολλανε τους αλλους για να προσπερασουν με οσα χλμ κ να πηγαίνεις σε όποια λωριδα κ αν εισαι. Υπάρχει κ το φρενο κ η υπομονη.

6 Likes

130 είναι στην Αθηνών Κορίνθου
Τέρμα σπαστικό και ηλίθιο να σου παίζει ο άλλος τα φώτα στην εθνική, ενώ είσαι αριστερή με κίνηση ( 120 ψιλοσταθερα, με την μεσαία 10-20 χιλιόμετρα λιγότερο) και μπροστά σου έχει αλλά εκατονοχτακοσιες χιλιάδες αυτοκίνητα.

7 Likes

Στους αυτοκινητόδρομους είναι 130 το όριο. Όπου γράφει 120 εννοείται 130. Μονο στα σημεία που λέει 90 π.χ. ισχύει αυτό.
Τώρα το σωστό όπως ξέρουμε είναι να είσαι όσο πιο δεξιά λωρίδα γίνεται και να χρησιμοποιείς τις πιο αριστερες για προσπέραση. Όταν βέβαια όλοι πάνε στη μεσαία με 100 και θες να κινηθείς πιο γρήγορα πας μόνιμα αριστερά.
Αυτοί που πάνε γαμιοντας είναι εξ ορισμού μαλακές end of discussion.

11 Likes

Μου ετυχε πριν μια βδομαδα στην Εγνατια Οδο, να ειμαι στην μεσαια και ο τυπος να πηγαινει πολυ αργα.
Επιταχυνω να παω να τον προσπερασω απο την αριστερη και μετα να ξανασυνεχισω στην μεσαια.
Την ωρα που ειμαι ακριβως διπλα του ο τυπος επιταχυνει,με κλεινει να μην προσπερασω και εχω ταυτοχρονα απο πισω εναν ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ που με εχει κολλησει και κορναρει κιολας σαν μανιακος.
Σε κατι τετοιες περιπτωσεις πρεπει να εχει ο συνοδηγος κανενα δικανο και να πυροβολαει οποιον πλησιαζει…

6 Likes

Ωρε φίλε τι έγινε εδώ… πως εξελίχθηκε έτσι η φάση!! Έχουμε και λέμε:

Summary

Ξεκάθαρο. Αυτό είναι που δεν κατάλαβα εγώ από το πρώτο post σου. Άρα λοιπόν έκανες προσπέραση. Πάμε παρακάτω…

Επίσης ξεκάθαρο και δεν διαφωνώ πουθενά.

Απαντήθηκε ήδη, το όριο στους αυτοκινητόδρομους είναι στα περισσότερα σημεία 130, λείπεις εκτός Ελλάδος και λογικό να μην το ξέρεις.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως έγινε αυτό το “άλμα” στην συζήτηση από αυτό που είπα εγώ (νοοτροπία κατάληψης αριστερής λωρίδας) στο επιπτώσεις υπερβολικής ταχύτητας. Είναι ξεκάθαρα δύο διαφορετικά πράγματα. Και επειδή δεν μπορώ να γνωρίζω τι επικρατεί στην Αμερική και ποια είναι η εκεί οδηγική παιδεία, σου αναφέρω ότι εδώ στην χαβούζα υφίσταται και είναι σοβαρό το πρόβλημα. Έλα καθημερινή στον Κηφισό και στην Μαραθώνος και αν στα 10 χρόνια καθημερινής οδήγησης δεν αρχίσεις τα χάπια έλα πες μου. Ενδεικτικά:

«Γιατί πας στην αριστερή και σπας νεύρα, ενώ η δεξιά είναι άδεια» - αποψεισ

Η αριστερή η λωρίδα

Γιατί θα έπρεπε να κόβουν 'κλήση' σε όσους οδηγούν αργά στην αριστερή λωρίδα

Wie funktioniert das Rechtsfahrgebot I ADAC 2018 - YouTube

Δεν είναι ότι υποβαθμίζω τον παράγοντα υπερβολική ταχύτητα και επικινδυνότητα. Αλλά δεν ήταν αυτό το νόημα στο σχόλιο μου.
Και αν με βλέπεις κομμάτι ευερέθιστο στο θέμα αριστερής είναι γιατί είναι ένα μέρος του γενικότερης κατάστασης που επικρατεί στους δρόμους. Το ζήτημα έχει βαθύτερες επιπτώσεις όπως ότι ξυπνάμε κάθε πρωί μέσα στα νεύρα προκαταβολικά. Ότι δουλεύουμε (στην καλύτερη) 8 ώρες και με το πήγαινε έλα θα φάμε την μισή μέρα στους δρόμους. Και να πρέπει να γυρίσεις πίσω και να έχεις και όρεξη για τα παιδιά, την σύντροφο, το κατοικίδιο. Και όλα αυτά σου σερβίρονται σαν κάτι το φυσιολογικό πλέον. Και το σημαντικότερο… πολλά από αυτά να οφείλονται σε θέματα νοοτροπίας. Νοοτροπία της αριστερής, νοοτροπία ξεκινάω στο πράσινο μετά από 10 δευτερόλεπτα γιατί κοιμάμαι ενώ το γαμωφαναρο διαρκεί μόλις 15, νοοτροπία παρκάρω και πιάνω θέση για δύο και τελειωμό δεν έχει η φάση.

Τέλος πάντων, sorry για το σεντόνι, με πέτυχες σε θέμα που έχω τα ψυχολογικά μου.

1 Like

Καταλαβαίνω γιατί σε ένα σχεδόν άδειο δρόμο ένας οδηγός που κινειται με το όριο ταχύτητας ή λίγο πάνω από αυτό 130-140 ας πούμε καλύτερα να μείνει στη μεσαία λωρίδα.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί ο ίδιος οδηγός όταν έχει μια σχετική κίνηση και η μεσαία έχει αυτοκίνητα που πηγαίνουν με περίπου 100 οπότε πηγαίνει αρκετά πιο γρήγορα από αυτούς, οπότε πιάνει αριστερή, θα πρέπει να ενοχλείται από μαλακές ανεγκεφαλους που τρέχουν με 180 ή 200 βάζοντας σε κίνδυνο τον εαυτό τους αλλά και άλλους ανθρώπους

Και αυτό που δεν καταλαβαίνω ακόμα περισσότερο είναι αυτούς που κολλάνε στο ένα μέτρο σε τέτοιες μεγαλες ταχύτητες πίσω από αλλά αυτοκίνητα δημιουργώντας συνθήκες ατυχήματος. Θα έπρεπε να πέφτουν (συνέχεια) βαριά πρόστιμα και για αυτους αλλά και όσους τρέχουν πολύ πάνω από το όριο.

3 Likes